Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Angående bilder i signatur

Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
thewakka

Registreringsdatum: 16 november 2011

InläggPostat: 19 nov 2011 11:07    Rubrik: Angående bilder i signatur Svara med citat

Jag tycker att det är urlöjligt att man inte får ha signatur i bilderna.

Först och främst, varför är det ens möjligt att göra det med en [img]-tagg om man nu har en regel som motverkar det? Det är så lätt att fixa till liksom.

För det andra så har många andra forum det, så jag fattar inte galoppen.

Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 19 nov 2011 12:02    Rubrik: Svara med citat

Förstår inte varför du måste ha den? Du har ju redan reklam för din lek i din avatar och signatur, räcker inte det?..... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
thewakka

InläggPostat: 19 nov 2011 12:07    Rubrik: Svara med citat

Men texten syns ju knappt i den lilla avataren. Det går väl ann om man har ett stort ansikte som Brock Lesnar Smile

Till överst på sidan
Carnage

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 19 nov 2011 12:42    Rubrik: Svara med citat

Var det inte för att det tog så mycket bandbredd på forumet och det var därför man inte fick ha det?

Annars tycker jag det helt ok med en liten bild som signatur.
TheVobb

InläggPostat: 19 nov 2011 12:42    Rubrik: Svara med citat

Nä istället behöver du en ruta på 1x1 meter? Laughing Samt att texten i din signatur syns ju helt ok... Jaja grina vidare om du tror det blir bättre..... Cool

Till överst på sidan
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 19 nov 2011 13:05    Rubrik: Svara med citat

thewakka skrev:
Men texten syns ju knappt i den lilla avataren. Det går väl ann om man har ett stort ansikte som Brock Lesnar Smile

Jag tror inte avataren är menad som en reklampelare, oavsett om det är nåt wrestlingspel eller annat.
TheInsane

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 19 nov 2011 13:29    Rubrik: Svara med citat

Jag tog detta i PM med trådstartaren men om någon annan undrar så ligger det till som följer:

Från början handlade det bland annat om bandbredd och hur mycket sådan som nyttjades till onödigt material men det har också en funktionell dimension. Det blir lätt plottrigt och svårläst när för många människor bestämmer sig för att ha bilder, eller för mycket och stor text, i sina signaturer. Exempel som borde avskräcka: http://www.wrestlingforum.com/general-wwe/586087-matt-hardy-kicked-out-rehab-3.html

För det andra står det klart och tydligt att en förutsättning för att bli medlem på forumet är att man läst och accepterad de regler vi har satt upp. De finns presenterade i kort punktforum och undrar man något ger vi en lite mer ingående förklaring. http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=7

För det tredje använder vi oss av en mall för vårt forum från phpbb och därför kan vi inte ta bort funktionen att ha en bild i signaturen.

Om du vill göra reklam för något kan du skapa en tråd om det i passande forumdel - om det inte strider mot våra regler (som du accepterat genom att skapa ett konto hos oss).
Till överst på sidan
TheVobb

InläggPostat: 19 nov 2011 17:10    Rubrik: Svara med citat

TheInsane skrev:
Om du vill göra reklam för något kan du skapa en tråd om det i passande forumdel - om det inte strider mot våra regler (som du accepterat genom att skapa ett konto hos oss).

Har han redan gjort i Debatt-delen och den verkar lika poppis som Junholt just nu Razz ...... Cool

Till överst på sidan
thewakka

InläggPostat: 19 nov 2011 21:41    Rubrik: Svara med citat

jepp, trist att det är så

Till överst på sidan
TheInsane

InläggPostat: 19 nov 2011 23:39    Rubrik: Svara med citat

TheVobb skrev:
TheInsane skrev:

Har han redan gjort i Debatt-delen och den verkar lika poppis som Junholt just nu Razz ...... Cool

Nåja, han får ingen kritik för något iaf. Juholt hänger nog lösare trots allt Wink

Men ärligt talat så fungerar det på det sättet. Är något populärt brukar dessa trådar leva upp själva utan konstgjort andning. Kanske tar detta wrestlingspel fart, kanske inte. Det får tiden tala om.
Till överst på sidan
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 19 nov 2011 23:44    Rubrik: Svara med citat

thewakka skrev:
jepp, trist att det är så

Tips från coachen, börja som en vanlig wrestlingintresserad och diskutera med oss andra dödliga och bygg succesivt upp ett förtroende för att sen börja plugga dina saker så kan jag lova att du skulle fått bra mycket mer gensvar. Jag antar att du inte läst så mycket om marknadsföring va Wink .
thewakka

InläggPostat: 20 nov 2011 01:46    Rubrik: Svara med citat

Nej, jag är bara en vanlig enkel wrestling entusiast. Men tack för tipset, nu ska det bli förändring!

P.S Spelet "TWG" är redan använt av tusentals människor. Det är bara den svenska servern som har dåligt intresse.

Till överst på sidan
TheInsane

InläggPostat: 20 nov 2011 17:53    Rubrik: Svara med citat

Tråd stängs på begäran av trådstartaren. Möjligen tas den bort också men vissa av oss kan tänka oss ha kvar tråden för framtida hänvisning.

Det allsmäktiga rådet tar sitt beslut senare Wink
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet