Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

SweWrestling Forum Awards 2011 Hard Justice
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 08 jan 2012 19:01    Rubrik: Svara med citat

Om det kommer upp ett par stables här så lägger jag gärna till det, däremot så får jag en känsla att Big Sexy är forumets svar på Heath Slater och får nog snart jobba till övriga snart igen Wink .
Mr Larsson

Registreringsdatum: 12 januari 2007

InläggPostat: 08 jan 2012 19:05    Rubrik: Svara med citat

Man kanske ha t.ex. "Årets tagteam / stable" under en kategori...

"Årets diva" finns ju inte heller.. :wink:
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Perkoff
Site Admin (Alumni)

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 08 jan 2012 22:49    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:
Det är också pga att detta inte ska vara så gravallvarligt och istället en kul sak, och nu upprepar jag mig själv igen, som jag håller med Perkoff (det kunde ni inte tro va Smile ) att de negativa kategorierna bör plockas bort.

Vad sägs om att byta ut heel-kategorin mot något som har vissa likheter, men som har mer positiv laddning? Exempelvis: "Mest läsvärde provokatör". The Alexander Bard Award!
Laughing
DiBiase

InläggPostat: 09 jan 2012 16:00    Rubrik: Svara med citat

Perkoff skrev:
DiBiase skrev:
Det är också pga att detta inte ska vara så gravallvarligt och istället en kul sak, och nu upprepar jag mig själv igen, som jag håller med Perkoff (det kunde ni inte tro va Smile ) att de negativa kategorierna bör plockas bort.

Vad sägs om att byta ut heel-kategorin mot något som har vissa likheter, men som har mer positiv laddning? Exempelvis: "Mest läsvärde provokatör". The Alexander Bard Award!
Laughing

Nu talar jag för mig själv som Årets Heel samt över den glädje jag kände från Mr RAW efter han fick rösten av mig, att Årets Heel inte tillhör de negativa kategorierna utan mer en av de mest åtråvärda. Att vara heel i mina ögon är att vara lite rufflig med glimten i ögat, att lite skämtsamt märka ord och retas med andra etc. Däremot är jag övertygad att till kommande år definiera de olika begreppen mer och tydligare så att både folk som röstar och får rösterna vet vad den gäller, vilket nog har varit lite si och så med innan. Blir man Årets Face ska man och andra veta att det inte är likställt med välskrivna inlägg och dylikt, utan att det kan helt enkelt vara "en som går hem hos kidsen (andreas 316 mfl.), pensionärerna (Mr RAW mfl.) och framförallt lockar till sig ringratsen (väljer att nog inte namnge nån av er tjejer Wink ) hit till forumet" Razz .

Sammanfattningsvis så tror jag det skulle vara en kul idé att helt enkelt ha en omröstning i slutet av året innan SWFA 2012 där folk får föreslå nya kategorier och alt. ta bort vissa, med undantag för Årets Pucko, Årets Mest/Minst saknade som inte ens "make the cut". Förhoppningsvis gör detta att än fler är med och att vi kan slå förra årets deltagande med råge.
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 09 jan 2012 19:46    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:
Blir man Årets Face ska man och andra veta att det inte är likställt med välskrivna inlägg och dylikt, utan att det kan helt enkelt vara "en som går hem hos kidsen (andreas 316 mfl.), pensionärerna (Mr RAW mfl.) och framförallt lockar till sig ringratsen (väljer att nog inte namnge nån av er tjejer Wink ) hit till forumet" Razz .

Jag förstår att du inte vill namnge någon av ringratsen. Är du säker på att de ens är tjejer? ...

DiBiase skrev:
Jag kan lova dig att Per Albin Hansson ler uppe i himlen när han tex ser att sociologis 45,5 poäng i denna tippningen gav henne samma poäng (10 p) ...

DiBiase

InläggPostat: 09 jan 2012 20:53    Rubrik: Svara med citat

Stefan skrev:
DiBiase skrev:
Blir man Årets Face ska man och andra veta att det inte är likställt med välskrivna inlägg och dylikt, utan att det kan helt enkelt vara "en som går hem hos kidsen (andreas 316 mfl.), pensionärerna (Mr RAW mfl.) och framförallt lockar till sig ringratsen (väljer att nog inte namnge nån av er tjejer Wink ) hit till forumet" Razz .

Jag förstår att du inte vill namnge någon av ringratsen. Är du säker på att de ens är tjejer? ...

DiBiase skrev:
Jag kan lova dig att Per Albin Hansson ler uppe i himlen när han tex ser att sociologis 45,5 poäng i denna tippningen gav henne samma poäng (10 p) ...

Oj vad jag visste att den skulle komma, du börjar bli föresägbar Stefan Yawn Wink och lite tråkigt på en sån snygg promo av mig. Nu vet jag inte om detta stämmer fullt ut, men det finns en stor chans att sociologi skulle vara det närmsta en kvinna ni stackare hade här på forumet om det inte vore för mig... hmmm hör jag nån viska att jag fått hybrid av Årets Face, nej nej visst inte Very Happy .
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 09 jan 2012 21:12    Rubrik: Svara med citat

Jag är hellre förutsägbar än kör med massa Russo-swerves.

Ontopic så låter det vettigt att definiera kategorierna bättre till nästa gång.
Big Sexy

Registreringsdatum: 03 februari 2008

InläggPostat: 13 jan 2012 19:01    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:
Om det kommer upp ett par stables här så lägger jag gärna till det, däremot så får jag en känsla att Big Sexy är forumets svar på Heath Slater och får nog snart jobba till övriga snart igen Wink .

Jag är chockad över beskyllningen att jag ens skulle kunna överväga att ha en sådan frisyr Surprised Surprised Surprised . Men jag vet inte riktigt vem jag skulle ha jobbat till förr i tiden... Däremot så undrar jag ju lite över när du skriver "Sen att du inte tycker om vinnarna (det var fjasko som var ordet va?)" - var får du det ifrån - att jag inte "tycker om" vinnarna?
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sida 8 av 8

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet