Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

The Road to SWFA 2012 "Whores of Wrestling"
Gå till sida Föregående  1, 2

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 19 sep 2012 11:31    Rubrik: Svara med citat

roxzt skrev:
Årets Rookie? Rolling Eyes

Ett bra förslag, har för mig vi har haft den kategorin innan men den plockades bort. Men jag tycker att vi ska uppmuntra alla nya på forumet, precis på samma sätt som alla donnor, så varför inte även lägga till "Årets Ringrat" alternativt det mer tråkiga och PG:are "Årets Diva". Det är väl dock osäkert om nu Carnage är valbar Rolling Eyes .
Carnage

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 19 sep 2012 11:42    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:
roxzt skrev:
Årets Rookie? Rolling Eyes

Ett bra förslag, har för mig vi har haft den kategorin innan men den plockades bort. Men jag tycker att vi ska uppmuntra alla nya på forumet, precis på samma sätt som alla donnor, så varför inte även lägga till "Årets Ringrat" alternativt det mer tråkiga och PG:are "Årets Diva". Det är väl dock osäkert om nu Carnage är valbar Rolling Eyes .

Om det betyder att jag har en chans att vinna en utmärkelse så ställer jag upp! Kan Harvey Wippleman kan jag också.
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 20 sep 2012 20:16    Rubrik: Svara med citat

Appråpå om Årets Rookie (som behöver något annat kayfabenamn) och Årets Ring Rat så undrar jag hur urvalsproceduren ska gå till. När det gäller Rookie så är det väl inte så svårt för då kan jag ta alla som är nya i medlemslistan, men damerna? Vilka är ni, mer än hon med mormorn och Elvira?
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2
Sida 2 av 2

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet