Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Röstning angående tävlingshörna!

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  

Ska tävlingarna ha en egen hörna på SweWrestling?
Ja, det skulle vara en bra ide
59%
 59%  [ 13 ]
Nej, föredrar som det är nu
27%
 27%  [ 6 ]
Spelar ingen roll för mig
13%
 13%  [ 3 ]
Totalt antal röster : 22

Författare Meddelande
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 06 jan 2013 18:25    Rubrik: Röstning angående tävlingshörna! Svara med citat

Vi admins har snackat lite om att kanske ge tävlingar etn egen hörna här på SweWrestling. Och nu undrar vi vad ni, "folket" tycker om detta?

Vore det bra att tävlingarna får egen hörna här på SweWrestling, eller tycker ni att det är bra som det är nu?
En fördel med en egen hörna är ju att man slipper letandet i alla rum/trådar(om man nu tycker det är jobbigt).

Här har ni chansen att påverka på forumet, så rösta och kommentera för och nackdelar Smile

Så vad tycker ni? ..... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Carnage

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 06 jan 2013 18:59    Rubrik: Svara med citat

Ni kan ju inte ha ett "det är bra som det är" , vi svenskar går alltid för det mest neutrala svaret om vi får välja Smile

Tycker inte att det är så värst mycket tävlingar att man måste ha en egen hörna för det, skillnad vore det om det var så pass mycket diskussioner i dom delarna att tävlingstråden skulle komma i skymundan.
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 06 jan 2013 19:42    Rubrik: Svara med citat

Jag svarade att jag föredrar det som det är. Ingen big deal så jag kommer inte gå upp på barrikaderna om det blir en egen hörna men jag tycker det funkar bra som det är nu. Jag ser även lite definitionsproblem, dvs. ska tippningstrådarna räknas som tävling, Amerikanska fotbollsskiten (som väl tack och lov bara var en fluga), SWFA osv osv.
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 06 jan 2013 20:38    Rubrik: Svara med citat

För mig spelar det ingen roll. En fördel är att de som inte gillar tävlingar slipper dem i de avdelningar de är intresserade av i övrigt eftersom tävlingarna på detta sätt skulle samlas på ett eget ställe. En nackdel är väl att det kan bli för plottrigt med för många subforum.

DiBiase skrev:
Amerikanska fotbollsskiten

Jag ser inte definitionen som något större problem. Tippningstrådar av olika slag är ju tävlingar, oavsett om det är fotboll, wrestling, mma, os, eurovision song contest eller am. fotboll. Quiz/frågesport där en vinnare utses i slutändan, ex. Bit för Bit, är också tävlingar. Awards är ju omröstningar, och därmed inte tävlingar. Trådar av typen Vad har de gemensamt? är lite mer svårplacerade, men jag tycker sådant kan kategoriseras som lättsam lek och därför inte bör vara med i en eventuell tävlingshörna.
Philc

Registreringsdatum: 02 januari 2007

InläggPostat: 13 jan 2013 19:49    Rubrik: Svara med citat

Röstade på att behålla nuvarande upplägg, främst för att inte trafiken i TNA-forumet ska dö helt.

Ni har väl förresten inte missat att årets TNA-tippning dragit igång? Ni som ännu inte tippat har fortfarande hela 5 timmar och 11 minuter på er att plita ner er rad!

Tippningstråden hittar ni här: http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=5169
Smile
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 13 jan 2013 20:05    Rubrik: Svara med citat

Tror tanken var/är att tippningarna är kvar i sina vanliga trådar medans tävlingar som DiBiases jultävling eller min "Guess who" och liknande tävlingar hålls i en egen tråd. Iaf så uppfattade jag det när Sebbe tog upp det men jag kan ha fel, Sebbe?..... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
HonestHarvey
Site Admin

Registreringsdatum: 21 mars 2010

InläggPostat: 13 jan 2013 20:37    Rubrik: Svara med citat

Change är bra! Så ge det en egen hörna
"Face it, I am a bandit from the wild untamed future. A place once before and will be again. I am the ultimate female in the ring. I am the women who rules the squared circle, and I will wipe you all over the mat like a fine Picasso."
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Pegasus Kid

Registreringsdatum: 03 november 2006

InläggPostat: 13 jan 2013 23:42    Rubrik: Svara med citat

Spelar det någon roll? Det är 4-5 trådar igång så förmodar att alla trycker nya inlägg.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet