Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Inför SweWrestling Forum Awards 2013

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 15 okt 2013 18:02    Rubrik: Inför SweWrestling Forum Awards 2013 Svara med citat

Vänner,

då börjar det närma sig årets stora händelse här på forumet då vi äntligen får hissa (inte dissa) varandra. Iom att detta är allas vår omröstning tänkte jag i god tid höra mig för om förändringar är på plats och den första punkten jag tänkte ta upp är NOMINERINGAR.

Jag har klurat en del på det här iom de stora problemen jag har varje år med den annars eminenta Swewrestling Awards, dvs. vad skjuton har egentligen hänt under året, följt av att när man ser resultatet tänker, f-n varför tänkte jag inte på den för. Därför har jag tänkt att ventligera tanken på att vi i SWFA har en nomineringsomgång på antingen alla eller de mest tongivande kategorierna där, säg topp 3, går vidare till finalen där alla får rösta igen?

Vad tycker ni om det?

PS. Jag kommer gå igenom kategorierna om ett tag, så det behöver ni inte ta upp ännu i denna tråden.
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 15 okt 2013 18:29    Rubrik: Svara med citat

Möjligtvis att man kan ha någon slags inofficiell nomeringstråd för att fräscha upp folks minnen och sedan ha fri röstning som tidigare vid själva röstningen, men jag vill inte ha någon final med tre alternativ eftersom det kan resultera i att det blir ett finalfält där man egentligen inte vill rösta på något och dessutom kan leda till att man röstar "mot någon/något", det vill säga man ger sin röst till b eller c för att man inte vill att a ska vinna.
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet