Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

GBG Wrestling - "Age of Rage" m. Alpha Female - 1

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Nordisk Wrestling
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
HonestHarvey
Site Admin

Registreringsdatum: 21 mars 2010

InläggPostat: 29 jun 2015 18:27    Rubrik: GBG Wrestling - "Age of Rage" m. Alpha Female - 1 Svara med citat

Citat:
BILJETTERNA SLÄPPTA TILL GBG WRESTLING —"AGE OF RAGE" 1 AUGUSTI! Snart kommer solen till Göteborg och strax därefter är det dags för wrestling! För den 1 augusti är det ju äntligen dags att skrika sig hes på Trädgår'n igen! Bland annat har vi celebert besök av tyska wrestlingstjärnan Alpha Female, vi har en death match mellan ärkerivalerna Steinbolt och Chaos att se fram emot – och sist men inte minst ska GBG Wrestlings nya mästare Harley Rage försvara bältet i en returmatch mot Conny Mejsel. Mer om dessa spännande matcher kommer!
Var en av de första att lägga vantarna på en biljett till sommarens höjdpunkt: GBG WRESTLING – AGE OF RAGE! http://www.tickster.com/…/2015-08…/gbg-wrestling-age-of-rage

"Face it, I am a bandit from the wild untamed future. A place once before and will be again. I am the ultimate female in the ring. I am the women who rules the squared circle, and I will wipe you all over the mat like a fine Picasso."

Senast ändrad av HonestHarvey den 29 jul 2015 16:48, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
JJ_Devel

Registreringsdatum: 21 juni 2006

InläggPostat: 29 jun 2015 21:28    Rubrik: Svara med citat

Alpha Female, är det lika med TNAs Havok?
HonestHarvey
Site Admin

Registreringsdatum: 21 mars 2010

InläggPostat: 30 jun 2015 18:09    Rubrik: Svara med citat

JJ_Devel skrev:

Nej det är inte samma person. Däremot har Alpha Female gått ett par matcher för TNA (englandsturnéen 2014?). Hon och Havok har mötts i WSU

Kort video med highlights från matchen
https://www.youtube.com/watch?v=CfwmtkBGghw
"Face it, I am a bandit from the wild untamed future. A place once before and will be again. I am the ultimate female in the ring. I am the women who rules the squared circle, and I will wipe you all over the mat like a fine Picasso."
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
JJ_Devel

Registreringsdatum: 21 juni 2006

InläggPostat: 30 jun 2015 20:27    Rubrik: Svara med citat

HonestHarvey skrev:
JJ_Devel skrev:

Nej det är inte samma person. Däremot har Alpha Female gått ett par matcher för TNA (englandsturnéen 2014?). Hon och Havok har mötts i WSU

Kort video med highlights från matchen
https://www.youtube.com/watch?v=CfwmtkBGghw

OK, tack för infon. Jag fick en bild framför mig på Havok när jag såg Alpha-tjejen på affischen. Wink
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 11 jul 2015 13:28    Rubrik: Svara med citat

CJ Parker är också klar för galan nu.
sebbe

InläggPostat: 29 jul 2015 16:02    Rubrik: Svara med citat

Bara ett par dagar kvar nu, taggade?
sebbe

InläggPostat: 02 aug 2015 21:55    Rubrik: Svara med citat

Då har jag för andra gången i mitt liv förärat GBG Wrestling med min blotta närvaro och det var en riktigt, riktigt kul kväll med roliga matcher och enormt bra publikrespons. (Jag fick även en wrestlingbok, The Squared Circle, av en fellow SW-are! Stort tack!)

Youth-show:

1. CJP (CJ Parker) slog Levi Petrus i en kul match.

2. Aguila Roja & El Rapido slog Pretty Kool.

3. Chaos slog Jack Strangler.

4. Vi hade en Gauntlet-match där slutet stod mellan Beast och Stanislaw, där Beast naturligtvis pulveriserade honom tämligen enkelt.

Det bästa med hela showen var att se alla barn i publiken, som verkligen levde sig in i matcherna. Jag önskar jag hade sådant synsätt gentemot wrestling idag igen. Smile

- "Riktiga" showen:

- GBG-champ Harley Rage slog Conny Mejsel efter att Mr. PPV distraherat Conny. Efteråt annonserade Lady Dolores att Rages nästa titelförsvar är mot Jessica Love på nästa show 26 september!

- Los Classicos vs. Pretty Kool slutade med en draw när Stockholm Syndrome kutade in varpå Lady Dolores annonserade att en turnering om de nya Tag-titlarna skulle börja på nästa show.

- Bad Buddah vs. Levi Petrus slutade med att Buddah vann på DQ när en lärjunge till Petrus, förklädd till ringvakt, kutade in i ringen. Scandinavian Shiva kom till undsättning och drog en lång promo om Buddahs långa karriär (som började 2004) och sa att Buddahs sista match NÅGONSIN kommer bli på nästa show, där Shiva är i Buddahs hörna.

- Det tyska muskelpaketet Alpha Female (som för övrigt blixsbabbt konverterade mig till superfeminist - jag vågade inget annat) slog Espen Olsen i en halvsquash.

- Beast upprepade sin prestation från tidigare ikväll och slog Stanislaw i en singelmatch. Även om Stanislaw krossades totalt var han rolig att se.

- Timmy Crews slog CJP (CJ Parker) efter en väldigt lång - och BRA - match där Parker brottades heel men kramade om honom efteråt. Timmy är enormt duktig så honom ska ni absolut hålla koll på!

- En Fans Bring Weapons Death Match mellan Steinbolt och Chaos, som involverade bord, häftstigt, vinylskivor, gitarrer och annat, slutade men vinst för Chaos i en blodig match (Chaos blödde från pannan efter en bordspot).

Så, missa inte nästa show. Jessica Love vs. Harley Rage! Tagtitel-turneringen börjar! Buddah vs. Petrus! TJUGOSJÄTTE SEPTEMBER, SUCKAS!
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Nordisk Wrestling Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet