Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Befogat med MMA-del nuförtiden?

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 16 aug 2016 16:47    Rubrik: Befogat med MMA-del nuförtiden? Svara med citat

Kom att tänka på detta när jag skulle länka ett CM Punk-klipp och inte visste var jag skulle posta. Det slutade med att jag postade under wrestling, mest beroende på att MMA-forumet är så dött.

Jag tyckte att det var helt befogat att skapa ett underforum för MMA när ni nu gjorde det (2006?) i och med att det finns en crossover för wrestling och MMA och att det fanns ett intresse bland medlemmar för det samt att sporten var på starkt uppåtgående. I början var det också hyfsat med aktivitet från flera olika medlemmar.

Men idag? Jag kollade på inlägg från i år och det är två personer som står för nästan all aktivitet, sedan är det lite ströaktivitet från ett fåtal andra (enstaka poster per år från två-tre personer) och är det sedan något som är relaterat till Punk eller Brock kan det eventuellt locka någon annan att posta. Mycket till diskussion är det inte heller, vilket förstås inte är så konstigt med så få aktiva postare.

Själv tycker jag att det gott kunde räcka med en MMA-tråd under Diverse när intresset inte är större än så här.

Har jag rätt? Eller har vi fortfarande tillräckligt många MMA-intresserade personer här som läser MMA-forumet, men aldrig skriver, och vill ha kvar det som det är?
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 16 aug 2016 16:53    Rubrik: Svara med citat

Jag följer inte själv MMA men tycker det är befogat med en tråd om varje show, det blir lite lättare att hålla koll då för de som är intresserade.
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 16 aug 2016 16:59    Rubrik: Svara med citat

sebbe skrev:
Jag följer inte själv MMA men tycker det är befogat med en tråd om varje show, det blir lite lättare att hålla koll då för de som är intresserade.

Ja, det kan jag hålla med om, men frågan är om det är så många fler än två personer som är intresserade? Var lite därför jag undrade om vi har lurkers där som läser men aldrig postar.
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 16 aug 2016 17:35    Rubrik: Svara med citat

Det är som Sebbes Hörna, jag måste ju ha mig en tråd att posta i Razz Tycker den ska finnas kvar, intresset går upp och ner där och ser ingen anledning till att ta bort den.
Har man inget intresse av MMA så är det ju inget tvång att måste dit och läsa. Nuff said..... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
TheInsane

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 16 aug 2016 21:15    Rubrik: Svara med citat

Vi har diskutera att göra om upplägget lite för forumet. Kanske offentliggörs snart. Vobban vill nämligen regera allsmäktigt i det underforumet Wink
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet