Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Wrestlemaniamåltiden VIII - Double Cheese Main Event

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Diverse
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Dennis

Registreringsdatum: 21 juli 2006

InläggPostat: 28 mar 2017 14:41    Rubrik: Wrestlemaniamåltiden VIII - Double Cheese Main Event Svara med citat

Precis som i fjol känns hypen inför årets Wrestlemania tämligen värdelös, men det hoppas jag att vi råder bot på genom att ta våra kulinariska svinerier till nya höjder. Detta är Wrestlemaniamåltiden VIII!

Som sig bör, inleder vi med lite inspiration från svunna tider:

2016 - http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=5750
werd gjorde processen kort med sitt delikata Sibyllameal.

2015 - http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=5557
DiBiase försökte mörda internet med sin pizzabild i skala 1000:1.

2014 - http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=5410
Jag försökte höja kvaliteten med en fräsig kamera, men DiBiase förstörde allt med sina sardeller.

Fjolårets tråd var i ärlighetens namn ingen höjdare, därför räknar jag med en rejäl uppryckning i år. Det är därför också okej att lägga upp bilder från Takeover-tittandet, liksom från Raw & SD dagarna efter Wrestlemania. Dessa episoder brukar ju vara speciella och därför kanske någon slår på stort med fyra dagars svullande?

(okej, det kändes inte särskilt övertygande ens när jag skrev det nyss, men jag lever på hoppet.)

Så kom igen nu era slöfockar, detta är forumets högtidsstund under året så visa era makabra och fettdrypande mästerverk!

TÄNK SOM ALLTID PÅ ATT DETTA ENBART ÄR EN TRÅD DÄR VI TRIGGAR VARANDRAS SMAKSINNEN OCH KRÄKREFLEXER. ALL DISKUSSION OM WRESTLEMANIA OCH EVENTUELLA SPOILERS SKÖTS I PPV-DELEN AV FORUMET.
Användarens profil Skicka personligt meddelande
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 04 apr 2017 08:24    Rubrik: Svara med citat

Blev lite som Mania... platt, ganska tråkig men ändå helt ok. Man är inte sugen på något mer av det på ett tag efter att ha smällt i sig / sett skiten.

sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 04 apr 2017 11:27    Rubrik: Svara med citat

Oj, hade helt glömt bort denna. Men maten jag åt var inget speciellt. Falsk mannagrynsgröt (förbannat gott!) till frukost, sen en ceasarsallad köpt på Maxi och till middag spagetti med köttfärssås. Samt mängder med kaffe och Pepsi Max!
DiBiase

InläggPostat: 04 apr 2017 12:25    Rubrik: Svara med citat

sebbe skrev:
Oj, hade helt glömt bort denna. Men maten jag åt var inget speciellt. Falsk mannagrynsgröt (förbannat gott!) till frukost, sen en ceasarsallad köpt på Maxi och till middag spagetti med köttfärssås. Samt mängder med kaffe och Pepsi Max!

Hmmm, Deja vu i matbeskrivning istället för faktisk bild från Sebbe Rolling Eyes Laughing .

sebbe skrev:
Det blev tyvärr inga bilder, men under NXT käkade jag några ostmackor och drack kaffe. Till HOF bidde det pizza och vad jag ska äta under Mania vete tusan.

sebbe skrev:
Vi hade Annas 30-årskalas både lördag och söndag, så när jag såg Mania live var jag proppmätt (knappt gjort annat än ätit hela helgen) så det blev bara lite rester under galan. Tror nog det enda jag fick i mig var några skivor melon, några bullar samt kaffe och Pepsi Max. (Ingen alkohol när jag recenserar, annars hade det säkert blivit en eller två öl/Jäger också.)

sebbe skrev:
Jag drack i princip bara kaffe igår...

sebbe skrev:
Nu har grabbarna precis stuckit, och resultat av maten blev som väntat: Först fika med bullar och drömmar, sen pizza (förutom Anna som envisas med sin kebabsallad som skämmer ut hela familjen, tur att hon satt i ett annat rum Cursing ) och till slut fikade vi med bullar och drömma igen. Tro fan att vi ser ut som vi gör.

Det roliga var att vi den här gången beställde hemkörd pizza, och när vi hade fått hem pizzorna och satt oss ner och skulle börja käka upptäckte vi att vi had een pizza för mycket. Shocked

Rickard

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 04 apr 2017 19:48    Rubrik: Svara med citat

Två taccorullar från Ica Maxi! Dricka blev en öl och ett glas vin🍺🍷 och sen blev det en nougat choklad till efterrätt👍
Till överst på sidan
Joakim A

Registreringsdatum: 20 juni 2006

InläggPostat: 04 apr 2017 22:18    Rubrik: Svara med citat

Mannagrynsgröt med blåbärssylt till lunch. Några mackor till middag.
Till överst på sidan
DiBiase

InläggPostat: 31 maj 2017 14:31    Rubrik: Svara med citat

Vad åt du då Dennis?
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Diverse Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet