Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

SW´s filmtråd... ***SPOILERS***
Gå till sida Föregående  1, 2, 3 ... 31, 32, 33

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Diverse
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 19 dec 2017 22:19    Rubrik: Svara med citat

Vilka har här har sett The Last Jedi? Det är ju verkligen blandade meningar om den när man läser om folks kommentarer om den på nätet.
Själv är jag tyvärr på den sidan som är missnöjd med den. Som film är den helt ok men som Star Wars-film höll den inte måttet.
Utan att spoila något för er som inte sett den än så kändes som dom hade på tok för bråttom att avsluta saker i denna.
Sedan var humorn under all kritik, det var riktigt pinsamt i vissa scener.
Jag hade nog på tok för stora förväntningar samt fallit för hårt för hypen....

Så, ni här som har sett den vad tyckte ni?.... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
HonestHarvey
Site Admin

Registreringsdatum: 21 mars 2010

InläggPostat: 21 dec 2017 20:34    Rubrik: Svara med citat

Jag har sett den två gånger och jag tillhör kärleksgruppen. Bästa Star Wars-filmen sedan ESB. Härligt att de vågade ta ut svängarna och inte bara körde på i samma hjulspår
"Face it, I am a bandit from the wild untamed future. A place once before and will be again. I am the ultimate female in the ring. I am the women who rules the squared circle, and I will wipe you all over the mat like a fine Picasso."
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Chiraz

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 22 dec 2017 08:51    Rubrik: Svara med citat

Jag såg den igår och jag gillade den starkt. Visst kan man kritisera vissa komedi-scener, men dels tycker jag att det hör lite till då de gamla kunde vara lite tramsiga också, samtidigt tyckte jag de hade lite "modern" humor med som jag tyckte oftast passade in.

Vissa funderingar finns såklart. Snoke målades upp som en ny emperor, men - ja ni vet ju vad som händer, väldigt oväntat men det gjorde väl egentligen inget. Sen det valet Holder valde att göra i slutet kunde kanske kommit tidigare innan det pangades massa skepp.

Totalt tyckte jag nog de gjort helt rätt här. I A force awakens blev det en nostalgi-tripp för alla gamla nördar och i denna väljer man att blicka framåt. Däremot blir det ju intressant att se hur de bygger upp nästa film, mycket av det som byggdes upp inför denna känns utagerat. Sen hur de gör med CF blir ju också intressant.
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Diverse Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3 ... 31, 32, 33
Sida 33 av 33

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet