Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

WWE ROYAL RUMBLE 2018
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> PPV
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 10 jan 2018 08:01    Rubrik: Svara med citat

Uppdaterat Rumblekort:

Citat:
– 30-Man Royal Rumble Match: John Cena, Elias, Finn Balor, Randy Orton, Shinsuke Nakamura, Baron Corbin, TBA

– WWE Universal Title Triple Threat Match: Brock Lesnar © vs. Kane vs. Braun Strowman

– WWE Title Handicap Match: AJ Styles © vs. Kevin Owens & Sami Zayn

– Women’s Royal Rumble Match: Asuka, Naomi, Ruby Riott, Natalya, Sasha Banks, Bayley, Paige, Mandy Rose, Sonya Deville, Carmella, Tamina Snuka, Lana, Liv Morgan, Sarah Logan, TBA

– WWE United States Title Tournament Finals

– Raw Tag Team Title Match: Seth Rollins & Jason Jordan © vs. Sheamus & Cesaro

– SmackDown Tag Team Title Two Out of Three Falls Match: The Usos © vs. Chad Gable & Shelton Benjamin

.... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
TheVobb

InläggPostat: 16 jan 2018 18:17    Rubrik: Svara med citat

Citat:
WWE has confirmed that the finals of the WWE United States Title tournament will no longer be taking place at the Royal Rumble. Instead, it will now take place at the January 23rd episode of SmackDown Live from the Capital One Arena in Washington, DC, which is the go-home edition of SmackDown for the Rumble.

There is speculation is that the champion crowned on January 23rd will now face former champion Dolph Ziggler at the Royal Rumble.

Källa eWrestlingNews.com.... Cool

Till överst på sidan
cat scratch fever

Registreringsdatum: 07 september 2009

InläggPostat: 19 jan 2018 06:35    Rubrik: Svara med citat

Ajusste gör en bonusfråga i tippningstråden den som håller i det om CM Punk kommer tillbaka i stöket men kom ihåg vem som sa det först
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Justin Time

Registreringsdatum: 02 september 2007

InläggPostat: 21 jan 2018 11:49    Rubrik: Svara med citat

cat scratch fever skrev:
Ajusste gör en bonusfråga i tippningstråden den som håller i det om CM Punk kommer tillbaka i stöket men kom ihåg vem som sa det först

Jag ska se vad jag kan göra. Very Happy
Till överst på sidan
TheVobb

InläggPostat: 27 jan 2018 13:25    Rubrik: Svara med citat

Är långt ifrån lika taggad för denna Rumble som jag varit tidigare år, mest för det känns så jävla uppenbart att Reigns kommer att vinna. Är så sjukt less på Reigns att jag knappt kan kolla på hans matcher eller segments utan att bli irriterad. Cursing

Om jag fått bestämma så hade jag låtit Miz får vinna, han känns som den person som vuxit mest den sista tiden och är fan värd att få en riktig push nu. Thumbs up

Sedan om man får drömma lite, Rusev! Snacka om att han jobbat hårt och blivit över på sitt eget sätt.

Är tyvärr rädd att Super-Reigns vinner eftersom det har gått rykten sedan dagen efter förra WrestleMania att han ska möta och spöa Brock på kommande WrestleMania.... Thumb down

.... Cool

Till överst på sidan
TheInsane

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 27 jan 2018 13:45    Rubrik: Svara med citat

Jag håller med vobban men av en annan anledning. Jag tycker verkligen inte om när man håller två speciella typer av gimmickmatcher på samma show. I det här fallet två Royal Rumbles - det kommer bli overkill. Tycker lika illa om när de gör det med Hell in a Cell eller Elimination Chamber. För egen del drar det ner intresset markant.

Jag förstår att de vill ge kvinnorna sin egen Rumble men jag skulle faktiskt hellre se att de fick sin match på en egen PPV någon gång under sensommaren eller tidiga hösten.
Till överst på sidan
cat scratch fever

InläggPostat: 27 jan 2018 16:15    Rubrik: Svara med citat

Fast nu är det ju iofs en kvinnomatch och kvinnomatcher är ju pausnumret. Männens Royal Rumble är och kommer alltid vara main eventet.
Till överst på sidan
TheInsane

InläggPostat: 27 jan 2018 17:42    Rubrik: Svara med citat

cat scratch fever skrev:
Fast nu är det ju iofs en kvinnomatch och kvinnomatcher är ju pausnumret. Männens Royal Rumble är och kommer alltid vara main eventet.

Det har inget att göra med det. Dessutom anser jag att damernas division för länge sedan gått från att vara pausnummer till att pushas högre. Mitt problem är att ett koncept används flera gånger samma kväll. Det blir urvattnat tyvärr.
Till överst på sidan
TheVobb

InläggPostat: 27 jan 2018 17:55    Rubrik: Svara med citat

TheInsane skrev:
cat scratch fever skrev:

Det har inget att göra med det. Dessutom anser jag att damernas division för länge sedan gått från att vara pausnummer till att pushas högre. Mitt problem är att ett koncept används flera gånger samma kväll. Det blir urvattnat tyvärr.

Håller med dig helt här, hade hellre sett att det blev av på en annan gala istället för här. Och jag gissar att matcherna inte kommer gå av direkt efter varandra? Misstänker att Ronda gör sin debut här även om hon gått ut och sagt att hon inte ska vara med. För att göra denna match speciell nu när det är första gången så behövs det något riktigt speciellt direkt....

Off topic, En "Queen of the ring" hade varit mer intressant, där man även kunde byggt upp någons gimmick med att den blev den elaka drottningen av WWE.. Razz ..... Cool

Till överst på sidan
Trucken
Årets Tönt 2007

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 28 jan 2018 01:38    Rubrik: Svara med citat

TheVobb skrev:
TheInsane skrev:
cat scratch fever skrev:

Håller med dig helt här, hade hellre sett att det blev av på en annan gala istället för här. Och jag gissar att matcherna inte kommer gå av direkt efter varandra? Misstänker att Ronda gör sin debut här även om hon gått ut och sagt att hon inte ska vara med. För att göra denna match speciell nu när det är första gången så behövs det något riktigt speciellt direkt....

Off topic, En "Queen of the ring" hade varit mer intressant, där man även kunde byggt upp någons gimmick med att den blev den elaka drottningen av WWE.. Razz ..... Cool

Håller med om att det känns som overkill med två stök på samma gala. Helt för att damerna får en egen, men den borde nog inte vara här. Helst skulle jag nog egentligen vilja se den längre fram i tiden där vinnaren får möta mästaren i main eventet på typ Summerslam eller Survivor Series. Givetvis är ju Wrestlemania den större showen men som det blir nu känns kvinnornas stök inte fullt lika viktigt som herrarnas.

Med det sagt ser jag ändå fram mot damernas stök och skulle nog helst vilja att den matchen går på sist på Royal Rumble. Dels för att det skulle vara en tydlig markering av WWE att de verkligen tar damdivisionen på allvar nu, men också för att då kanske showen slutar med en Rumble-vinnare som man faktiskt vill se vinna istället för fucking jävla Randy Orton. Ja, jag är fortfarande skitsur över förra årets Rumble. Och jag kommer vara totalt likgiltig för en Roman Reigns-seger. Så låt mig istället få avsluta showen med en Asuka-seger så det slutar med nånting positivt.
Till överst på sidan
Bokisopa

Registreringsdatum: 08 april 2012

InläggPostat: 28 jan 2018 14:41    Rubrik: Svara med citat

Trucken skrev:
TheVobb skrev:
TheInsane skrev:
cat scratch fever skrev:

Håller med om att det känns som overkill med två stök på samma gala. Helt för att damerna får en egen, men den borde nog inte vara här. Helst skulle jag nog egentligen vilja se den längre fram i tiden där vinnaren får möta mästaren i main eventet på typ Summerslam eller Survivor Series. Givetvis är ju Wrestlemania den större showen men som det blir nu känns kvinnornas stök inte fullt lika viktigt som herrarnas.

Med det sagt ser jag ändå fram mot damernas stök och skulle nog helst vilja att den matchen går på sist på Royal Rumble. Dels för att det skulle vara en tydlig markering av WWE att de verkligen tar damdivisionen på allvar nu, men också för att då kanske showen slutar med en Rumble-vinnare som man faktiskt vill se vinna istället för fucking jävla Randy Orton. Ja, jag är fortfarande skitsur över förra årets Rumble. Och jag kommer vara totalt likgiltig för en Roman Reigns-seger. Så låt mig istället få avsluta showen med en Asuka-seger så det slutar med nånting positivt.

Förhoppningsvis så har de en Rumble först och en Rumble sist på galan. Två i rad på varandra kommer att bli för mycket. Vilken som är vilken är mindre viktigt för mig tbh.
Till överst på sidan
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

InläggPostat: 28 jan 2018 15:19    Rubrik: Svara med citat

Jag är också emot två Rumbles på samma show, inte för att det råkar vara olika kön på deltagarna utan för att det blir lite kaka på kaka. Precis som andra nämnt här. Hade hellre sett ett damstök i juni/juli som sätter upp en titelmatch på Summerslam. Jag tror nämligen inte att två stök drar fler köpare än ett stök. Se på HIAC-galorna; En HIAC-match drar x tittare/köpare. När de har utökat med två eller fler HIAC-matcher har det fortfarande varit samma intresse från publiken.
Nasty

Registreringsdatum: 25 augusti 2017

InläggPostat: 28 jan 2018 23:45    Rubrik: Svara med citat

Är det klockan 01:00 som huvudgalan startar svensk tid?

Är ny på WWE Network så undrade lite hur det funkar när de livesänder PPV. Är det möjligt att starta från början om man skulle börja titta exempelvis klockan 03:00? Eller kastas man direkt in i livesändningen och får titta därifrån?
cat scratch fever

InläggPostat: 29 jan 2018 17:58    Rubrik: Svara med citat

Nog för att folk säger att Roman Reigns är ointressant (i min bok är han alfahannen) men japanen är ÄNNU MER OINTRESSANT!!

Lackade ur också när de satte männens rumble före damernas (kvinnorna är ju pausnumret) men med en så fruktansvärt ointressant vinnare av den riktiga royal rumblen som för övrigt inte ens kan det amerikanska språket så bryr jag mig inte om det längre.

Så nu ska han möta AJ Styles och det är säkert en Wrestlemania-värdig match men totalt jävla ointressant när de redan mötts flera gånger på Smackdown.

Nu kastar jag in handduken. Kan inte leva i en värld styrd av liberala feminister.
Till överst på sidan
cat scratch fever

InläggPostat: 29 jan 2018 18:47    Rubrik: Svara med citat

Spolade ända till slutet på dammatchen Very Happy
Kollade alla andra matcher.

#pausnumret #meneither
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> PPV Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Sida 2 av 4

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet