Föregående ämne :: Nästa ämne |
Författare |
Meddelande |
Chiraz

Registreringsdatum: 15 juni 2006 Inlägg: 829 Ort: Eskilstuna
|
Postat: 09 jan 2018 10:59 Rubrik: Stockholm wrestling - Church of slaughter 3/2 |
|
|
Någon som ska till Johanneshov i februari? _________________ Hail to the king, baby! |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Chiraz

|
Postat: 05 feb 2018 08:41 Rubrik: |
|
|
Ni som inte var där i lördags missade något, vilken show och härligt het publik  _________________ Hail to the king, baby! |
|
Till överst på sidan |
|
 |
DiBiase 5 Time 5 Time 5 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007 Inlägg: 6133 Ort: Solna
|
Postat: 05 feb 2018 12:17 Rubrik: |
|
|
Hur är nya lokalen? Har varit både på deras första lokal ute i västberga industriområde, på Drottningsgatan och på Göta källare. Tyckte Västberga var bäst atmosfär men Göta Källare var nog bäst om man ser till bekvämlighet. _________________ The Five Time, Five Time, Five Time, Five Time, Five Time, Tippnings Champion! |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Chiraz

|
Postat: 05 feb 2018 12:30 Rubrik: |
|
|
Slaktkyrkan kommer bli bra, den är ju egentligen inte helt färdigrenoverad men tillräckligt mycket för att hålla event.
Får väl inte plats med riktigt lika mycket folk som i Göta källare (max 600 st om jag läste rätt på hemsidan), men det kom ändå ett par hundra minst, var lite svårt att räkna men säg 3-400 någonting. Grym stämning i publiken.
Själv fick man äran att agera kommentator med en kollega så jag hade hur trevligt som helst!  _________________ Hail to the king, baby! |
|
Till överst på sidan |
|
 |
TheVobb Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006 Inlägg: 14468 Ort: Sundsvall
|
Postat: 05 feb 2018 18:48 Rubrik: |
|
|
Chiraz skrev: | Själv fick man äran att agera kommentator med en kollega så jag hade hur trevligt som helst!  |
Med Mr Dybeck? ....  _________________ If Ya Smeeeeeeeeeeeeeeell What Vobban Is Cooking!!!!
Instagram:thevobb
Youtube: thevobb |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Chiraz

|
Postat: 09 feb 2018 20:58 Rubrik: |
|
|
TheVobb skrev: | Chiraz skrev: | Själv fick man äran att agera kommentator med en kollega så jag hade hur trevligt som helst!  |
Med Mr Dybeck? ....  |
Indeed
Känner ni varandra? _________________ Hail to the king, baby! |
|
Till överst på sidan |
|
 |
TheVobb Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006 Inlägg: 14468 Ort: Sundsvall
|
Postat: 09 feb 2018 21:07 Rubrik: |
|
|
Chiraz skrev: | TheVobb skrev: | Chiraz skrev: | Själv fick man äran att agera kommentator med en kollega så jag hade hur trevligt som helst!  |
Med Mr Dybeck? ....  |
Indeed
Känner ni varandra? |
Sir, Yes sir! Vi är gamla arbetskollegor.... _________________ If Ya Smeeeeeeeeeeeeeeell What Vobban Is Cooking!!!!
Instagram:thevobb
Youtube: thevobb |
|
Till överst på sidan |
|
 |
|