Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Wrestling har tappat allt...
Gå till sida Föregående  1, 2

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt om WWE
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
MrBrownstone

Registreringsdatum: 27 september 2017

InläggPostat: 06 feb 2018 15:37    Rubrik: .. Svara med citat

av det jag sett hittills så tycker ja att i slutet på attitude å den följande ruthless agression eran peakade själva brottningen. kan dra referenser till NHL innan lönetaket när Detroit å Colorado hade lekstuga eller WRC på 80-talet å ur-quattron med en miljard hästkrafter...
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 14 feb 2018 17:18    Rubrik: Svara med citat

Bokisopa skrev:
TheVobb skrev:

Jag får skylla mig lite själv som läser på diverse nyhetssidor.... Cool

Det här. Det är det här som har förstört wrestlingen. Bara av att få till sig alla rykten. Räcker att man lajkar nån enstaka grupp på facebook och så är man där. "Det blir Roman mot X på WM" <-- och så drar man livets suck och tappar livsglädjen och skiter i hur de bygger upp det eller så och bestämmer sig för att WWE är kass nu för tiden.

Jag tror tyvärr att sociala medier är största anledningen till att det känns sämre idag. Problemet är inte att brottarna bryter kayfabe utan att allt är så tillgängligt och "out there".

För min del är detta bara en väldigt liten del av det hela. Jag har följt med i nyhetsrapporteringen sedan millennieskiftet ungefär och därmed fått vissa saker spoilade, men det är först de senaste fem åren som mitt intresse dalat kraftigt, på grund av anledningar jag nämnt tidigare.

En annan viktig anledning som jag glömde lista bland mina punkter tidigare är avskaffandet av ppv-modellen och hur det ersatts av WWE Network. Tidigare behövde man skapa ett intresse för ppv's genom att boka bra fejder för att folk skulle köpa dem. Nuförtiden får WWE in sina $9.99 per månad ändå (eller vad det kostar nuförtiden) genom att folk prenumererar tack vare att WWE Network har så mycket annat att erbjuda och WWE behöver därför inte bygga upp ppv's på samma sätt.
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 20 feb 2018 18:20    Rubrik: Svara med citat

För min del är detta ett av de sämre åren för WWE på mycket lång tid.
Speciellt efter att dom läckte ut direkt efter WrestleMania att Brock vs Roman var "bokat och klart" som main event för kommande WrestleMania.
Man har ju på så sätt kunnat räkna ut det mesta under detta året.

Jag tror att WWE skulle tjäna mer på att försöka täppa till sina "läckor" så att inte Meltzer & co får tillgång till all den info dom får.
Visst, vi fans gör ju ett val om vi läser detta men vissa saker kommer man inte undan även om man försöker tyvärr.

Att dom sedan tvingar ner vissa brottare i halsen på oss gör ju inte hellre produkten något vassare...... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt om WWE Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2
Sida 2 av 2

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet