Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Sebbe spårar ur
Gå till sida Föregående  1, 2

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Diverse
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Trucken
Årets Tönt 2007

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 19 aug 2018 11:08    Rubrik: Svara med citat

Måste fan be om en länk till den här textgeneratorn, ska härja med en polare med den. Very Happy
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Dennis

Registreringsdatum: 21 juli 2006

InläggPostat: 19 aug 2018 12:28    Rubrik: Svara med citat

Trucken skrev:
Måste fan be om en länk till den här textgeneratorn, ska härja med en polare med den. Very Happy

Botnik Studios heter den. Ni får själv ta reda på hur det funkar. Smile
Dennis

InläggPostat: 08 sep 2018 13:33    Rubrik: Svara med citat

Sebbe har visst sett lite mer Prime Time Wrestling senaste tiden...

Citat:

Jag har svårt att fortsätta för en stund.
Till kvinnan på småsaker som hypar Summerslam och avslutar efter 1:06. Ganska tråkig och händelselös slagpåse.

Dino Leapfrog vs. Bad Match Tennis. Det blir bråk och då kallar han på Hulk Hogan. * 3/4.

Till Bret Bryant & Sean Don. Orkar inte ens vänta på en promo. Ganska klumpig shoot.

Sam Killer vs. The Referee. Spinebuster och Sharpshooter avslutar sopan efter 9:02. 1/2 *.

Till Gorilla Brother som svimmar. Jag antar att hans utseende är okej. Det var förvirrande.

Ultimate Translation vs. Greg Double. Kul att de slogs och därefter en promo om deras sista match. Detta var bra och dåligt.

Domaren begriper inte att han är tung så Jimmy Koko avslutar honom med en Double Touch. Jag behövde det.

Till kvinnan på skrivbordet återigen. Casey Hillbilly stirrar på en kvinna och Bobby Heenan knuffar ner honom. Ordentligt nerköp och det var troligen en tretimmars paus.

American Goodman vs. Tony Squash. Naturligtvis är matchen alldeles för stiff och avslutar honom med en spark i huvudet efter 15:58. * * 3/4.

Slutsats: Underhållande och perfekt exempel på att WWF ville behålla normala människor med intervjuer.

sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 08 sep 2018 15:21    Rubrik: Svara med citat

Brutalt mycket bättre än mina riktiga! Jag borde köra texterna igenom den här mackapären innan jag lägger upp dem. Very Happy
Dennis

InläggPostat: 09 sep 2018 12:17    Rubrik: Svara med citat

Smackdown är bra, men det var ännu bättre förra året!

Citat:

Match med Orton och Tamina. Yep. Jag förstår att han är mästaren och avslutar med en Springboard Spinkick efter 0:22. DUD

Backstage med Becky Lynch & Shinsuke Nakamura. Naka pekar på en stol och vill ha hundra serier. Det blir naturligtvis kaos och Naka kommer loss.

Primo vs. Baron Corbin. Corbin kastar killen från en poliseskort och säger att han tänker regera på nytt. Jag förstod att han tänker jubla men det var en swerve. * 3/4.

Till Charlotte som säger att hon tvingas genomlida reklamen. Ziggler hoppar ut och Charlotte håller med. De buar.

Debatt med Nattie och hennes gäng. De vill att Daniel Bryan ska vara hypad men de smyger bara iväg.

Randy Orton hittar en stol och gör en superkick för ett nearfall. Folk chantar "Fire Mike Kanellis ".Jag gillar honom.

Till Renee Young intervjuar Sami Zayn. Han botchar en promo om vem som egentligen var bannad. Detta leder inte till något.

Hacksaw John Cena vs. Rusev & Kevin Owens & Breezango. Trist och heatlös. Han attackerar och avslutar med en RKO efter 0:42. * * 1/4

Punjabi Prison med Maria Kanellis & Aiden English. Oh men. Detta är en returmatch om väskan. De möts och Shane McMahon fåndansar. * 1/2
Ren komedi.

Aj Styles svarar men får en titelmatch mot Kevin Owens. Basic match där de tjafsar och vi klipper bort direkt. * 3/4.

Slutsats: Ren hypeshow och Naka är med. Jag ger upp.

Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Diverse Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2
Sida 2 av 2

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet