Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

All In 2018 (2018-09-01)

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Debatt
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 03 sep 2018 17:00    Rubrik: All In 2018 (2018-09-01) Svara med citat

All In 2018 (2018-09-01)

- Jag har som du troligtvis redan förstått ingen vidare koll på indiescenen och har sett pinsamt få matcher med majoriteten av namn här, så ha med det i beräkningen under läsandet.

- Produktionen kunde varit bättre; ljudet var väldigt konstigt mixat så kommentatorerna knappt hördes medan bumpandet i ringen hördes alldeles för högt under pre-showen, men det blev bättre på PPVn. Dessutom klippte de till konstiga kameravinklar flera gånger under showen vilket fick det att se lite bushleague ut emellanåt. Inget som störde i det stora hela dock.

- Ian Riccaboni, Excalibur & Don Callis kommenterar, varav jag bara känner till Cyrus.

- Jag ser aldrig WWEs pre-shows eftersom jag känner till uppläggen redan men eftersom det inte förhåller sig så här väljer jag att se hela Zero Hour, inte bara matcherna. En timmes pre-show och fyra timmar main-show, tror de att de är WWE?

- Zero Hour:

- Cody Rhodes och Young Bucks välkomnar oss till showen med en cameo med Road Warrior Animal på motorcykel. Man tycker att pre-showen borde locka folk till PPVn men det blir i princip ingen hype för galan alls, utan det fokuseras mest på matcherna.

A. Frankie Kazarian & Scorpio Sky vs. Jay & Mark Briscoe.
Briscos är tandlösa, oduschade rednecks med bandanas, mer wrestling än så blir det inte. Väldigt underhållande match, där det jag noterar genomgående i matchen är att Briscoes utför grundgreppen väldigt bra och får dem att se ut att göra ont (det är en komplimang, btw). Hetta på Sky, tag till Kaz som rensar. Kaz gör en O'Connor-roll på ena Briscoen samtidigt som han gör en northern-lights-suplex på den andra. Kaz med springboard-rana ut och Sky följer upp med en tope på båda Briscoes. Kaz & Sky gör varsin springboard-RKO och dragon-sleeper på varsin Briscoe. Mark gör en senton ut ur ringen på Kaz som kameran missar. Briscoes gör Redneck Boogie på Kaz. Sky gör step-up-rana på Mark i en tjusig spot. Kaz & Sky gör Rock Bottom/backstabber-kombo. Jay gör Jay Killer (Angels Wings) och Mark gör flying elbow på Kaz för två. Briscoes går för Doomsday Device på Kaz, men Kaz powerslammar Mark för tre efter 12:35 medan Sky tar hand om Jay så han inte ska kunna bryta upp. Perfekt öppningsmatch med fyra riktigt duktiga workers (detta var nog första gången jag såg Sky och han kändes lite väl spottig för min smak men det fungerade här). ***3/4

- RIB intervjuar Kenny Omega i badrummet så vi får ett väldigt eko under tiden, och tjejen använder flipflops istället för högklackat för att Omega ska se längre ut, men han noterar att "vi inte gör sådant här". Även om de precis gjorde det.

- En video för showen visas, med clips av Dusty Rhodes vilket jag tycker är märkligt eftersom jag trodde WWE ägde allt material med honom.

B. Over Budget Battle Royal.
Vinnaren möter Jay Lethal om ROH-bältet på PPVn. Dalton Castle gör color. Vi har Jordynne Grace, Moose, Rocky Romero, Colt Cabana, Ethan Page, Brian Cage, Billy Gunn, Jimmy Jacobs, Marko Stunt, Brandon Cutler, Punishment Martinez, Austin Gunn, Hurricane, Tommy Dreamer, Cheeseburger, Bully Ray, Chuck Taylor, Trent Barreta & Chico Luchadore (än så länge anonym).

Även om det naturligtvis går att konsultera Google om vilka deltagare matchen har skulle jag önska att de kunde introducera dem innan matchen. Alla behöver naturligtvis inte ha sin egen introlåt utan det räcker med att alla kommer in till All Ins theme och Justin Roberts rabblar deras namn ala World War 3. Jag föredrar det även i WWE där jag redan känner till alla, men hör hade jag verkligen önskat det så jag kunde klura ut vem som är vem av de jag inte känner till. Austin Gunn är Billys son, som jag inte kände till brottades. Dreamer har gulprickig outfit idag som en hyllning till Dusty, och Romero (som jag först trodde var Chavo Guerrero) klär sig som Dreamer brukar göra. Nåväl. Flera spots (framförallt de som innehåller Bubba) botchas, men publiken är het rakt igenom vilket drar upp den ett snäpp. Notera att jag inte kommer ha med varenda elimination här för då hade recensionen blivit ovanligt svårläst.

Matchen börjar med hälften utanför ringen av någon anledning. Bubba powerbombar Chico Luchadore (en maskerad Flip Gordon, fast det vet vi inte än) genom ett bord, men botchar första försöket. Bra inledning. Colt gör Asai-moonsault. Folk slåss mest utanför ringen. Billy Gunn och Dreamer teasar dyk ut, men stoppar och hoppar ut i en safe spot till en hyfsad nostalgipop. Borde de inte vara smarta nog att stanna inne och låta de andra ha ihjäl varandra som de rutinerade ringrävar de är? Mooses big boot på Billy missar med en halvmeter. Dreamer åker på en superplex, en klart motiverad spot att göra i en total nonsensmatch såhär sent in i karriären med alla skador han redan har. Bubba ska dra Stunt i håret för att rädda honom undan eliminering, men tappar greppet så Stunt rör golvet men slits upp igen som inget hänt för Bubbas andra botch ikväll. Cheeseburger hoppar på Cage, som fångar upp honom fint i en suplex, men han blockerar.

Hurricane clotheslinar Martinez och Cage för en enkel nostalgipop. Dreamer skickar in en soptunna han använder som vapen, för Dusty-elbow och DVD på Martinez, ett grepp som en kommentator kallar "Spicolli-driver". Ganska imponerande att namnge ett grepp efter en jobber som varit död i tjugo år, men jag antar det är vänskapen som gör det. Bubba dumpar Dreamer till burop. Jacobs gör Five Knuckle Shuffle på Billy, men när han kysser honom blir Billy förbannad, skriker "SUCK THIS!" och dumpar honom till en bra pop. Ännu en bedrövlig kvarleva från Attitude-eran, men det ger ju en nostalgipop vilket de verkar gå för i matchen. Dock gör Billy det alldeles för många gånger under matchens gång. Stunt gör en snygg Codebreaker på Cage.

Final Four (typ): Colt, Grace, Bubba och Cage. Grace och Cage powerbombar varandra innan Grace clotheslinar ut honom. Colt och Grace gör Wazzup-drop på Bubba. Bubba dumpar Grace i ännu en botchad spot, och missar senton på Colt. Colt chairshottar honom några gånger men Bubba dumpar honom för "vinst" när den maskerade liraren han powerbombade i början av matchen dundrar in, Superkickar honom och dumpar honom för den riktiga vinsten efter 17:05. Han demaskeras som Flip Gordon för en pop som går över mitt huvud. Men tacksamt att han vann, jag vet inte hur sugen jag skulle vara på Bubba en singelmatch senare ikväll efter hans arton botches här. Kul stök, även med Bubbas missar, och jag var underhållen rakt igenom. (Kuriosa: Bubba, BJ Whitmer och Joey Mercury bokade matchen.) ***

- PPV:

- Justin Roberts är en så proffsig ring-announcer att han behöver läsa innantill för att introducera Shalandra Royal som inleder med America The Beautiful.

1. Matt Cross vs. Maxwell Jacob Friedman.
MJF är helt ny för mig. De verkar ha något upplägg här som de inte förklarar så jag som ser matchen helt kall engagerar mig inte. Det blir dessutom för mycket uppvisning för min smak. Bra uppvisning förvisso, men ändock uppvisning. Cross med rana och handspring-elbow. MJF gör en sorts piledriver vid repen innan Cross avslutar med springboard-cutter och SSP efter 10:07. *1/2

- Sean Mooney (som äntligen börjar åldras) intervjuar NWA-mästaren Nick Aldis som känner sig redo ikväll.

2. Christopher Daniels vs. Stephen Amell.
Jerry Lynn är gästdomare och introduceras som "The Ref'N Show" vilket jag tyckte var gulligt. Amell (som jag för övrigt är född samma dag som) har Josh Segarra med sig in (ännu en skådis från Arrow, som jag inte sett en sekund av) och Daniels har Kaz och Sky med sig in. Kommentatorerna nämner att detta är Amells tredje match i karriären, men nämner inte hans första var på Summerslam 2015. Förståeligt på ett sätt men samtidigt känns det konstigt att de inte vill/vågar nämna WWE eftersom de flesta som ser detta torde vara insatta WWE redan. Nåväl. Jag tyckte Amell skötte sig bra på Summerslam, och här sköter han sig ypperligt. Daniels är ett fullblodsproffs i stil med Lance Storm (väldigt skicklig worker med bra rykte, men som jag personligen tycker är rätt tråkig) så det är klart att matchen hade alla förutsättningar för att bli bra. Amell är atletisk och känns mer som en riktig wrestler än en skådis som leker wrestler. Han gör Coast To Coast för två. BME ger två för Daniels. Enda saken jag kan gnälla på är att Daniels stapplar bort och lägger sig på ett bord vid ringside så oerhört tillgjort att det tog mig ur matchen, och Amell kraschar igenom det när Daniels fintar en flying elbow. Publiken chantar "BROKEN ARROW" vilket var lite kul. Lynn kastar in båda eftersom han vill ha en vinnare, det blir tjafs mellan Lynn och Daniels innan Daniels avslutar med BME efter 11:45. Handskakning efteråt. Helt klart över förväntan och förmodligen den bästa kändismatchen jag sett (hur man nu räknar Ronda Rousey). ***

3. Madison Rayne vs. Tessa Blanchard vs. Britt Baker vs. Chelsea Green.
Tenille Dashwood (Emma i WWE) och Mandy Leon gör color, varpå de hör fel och tror en av kommentatorerna ber om "a favour" när han i själva verket undrar vad de har för "favourite" i matchen vilket ger konstig stämning innan de reder ut det. Magnum TA och Tully Blanchard är ringside (Tessas styvfar och far), och Magnum ser riktigt sliten ut och jag hade aldrig gissat det var han om de inte hade sagt det. Första fallet gäller. Bra spots hela vägen, även om Rayne är alldeles för svag för att utföra något på de andra. Green lovade på presskonferensen före showen i all ödmjukhet att detta skulle bli den bästa dam-matchen i historien. Spoiler: Hon fick fel. Men den var bra.

Folk dyker. Tessa gör en bra delayed suplex. Tessa gör en Saito-suplex varpå Tenille noterar "right on her neck, too", som om tanken INTE är att göra den på nacken. Det är som att poängtera att en DDT tar på ansiktet. Rayne och Baker botchar timingen vid en faceslam från hörnan. Det blir en kavalkad av avslutare innan Bessa avslutar Baker med en hammerlock-DDT efter 12:44. Tyvärr botchas slutet eftersom de andra två hoppar fram för att bryta räkningen, varpå domaren bryter räkningen men beslutar sig för att det var tre ändå. Lite tråkigt slut på en bra match. ***

4. NWA World-champ Nick Aldis vs. Cody Rhodes.
Titelmatch. Brent Tarring, tydligen en vän till Cody, gör color. Brandi, Jeff Jarrett, Daivari, DDP, Glacier (som jag först trodde var Buddy Lee Parker), Tommy Dreamer och några jag inte känner igen är med in för att understryka bältets betydelse. Earl Hebner är domare och ser oerhört antik ut här så jag antar att bootleg-tishor-biznizen tär på en. Även om jag aldrig hade sett en enda wrestlingmatch innan hade jag förstått betydelsen av matchen, inte minst för att publiken engagerar sig något enormt. Smart att lägga matchen i mitten av galan eftersom det hade varit svårt att överträffa vissa av de andra matcherna ikväll, bättre att köra den här för att få så bra respons som möjligt.

Aldis blockerar ett dyk ut med en armbåge, så Earl teasar att avbryta matchen med X-symbolen men DDP smyger fram och ger Cody några schyssta yogatips så han vaknar. Daivari knuffar DDP som svarar med en Cutter innan båda avlägsnas från ringside. Cody bladar rejält efter spotten för att hedra Dusty. Han gör comeback men missar moonsault och åker på en fallaway-slam från hörnan som en av kommentatorerna (jag hör inte skillnad på dem) kallar en blockbuster. Aldis gör flying big splash för två. Cody gör figure-four som bryts upp vid repen. Aldis gör running powerslam vid ringside, och det är inte sista Davey Boy Smith-spotten vi ser i matchen. Aldis bearbetar ryggen med en Texas Cloverleaf och utför en piledriver, varpå han sätter upp för en flying elbow. Brandi är så orolig för Cody att hon hoppar in och lägger sig över honom för att skydda honom från spotten, men Aldis sätter spotten rakt på henne. Storyn är om han visste att hon låg där eller inte när han dök. Publiken chantar "ASSHOLE". Cody med Disaster-kick och Cross Rhodes för två innan de repriserar Bret-Bulldog från Wembley för att ge Cody NWA-bältet efter 22:02. Stämningen var verkligen på topp rakt igenom (publiken uppförde sig som jag önskar WWE-publiken kunde göra) och betydelsen av bältet gick fram med all önskvärd tydlighet men tyvärr nådde inte själva brottningen upp till samma höjder. Det var ingalunda en dålig match, absolut inte, men nådde inte upp till samma höjder som allt runtom den. ***1/4

- Recap av fejden mellan Adam Page och Joey Janela, två brottare jag nog aldrig sett brottas men såklart hört talas om. Vad fejden handlar om verkar något oklart efter videon, men eftersom den innehåller ett par pratande stövlar känner jag att jag nog inte ska försöka få in någon logik utan bara känna. Som med alla David Lynch-filmer förutom Elefantmannen. Matchen innehåller flera referenser till fejden (öltunna, telefon, svart sopsäck) som jag såg kallt.

5. Chicago Streetfight: Adam Page vs. Joey Janela.
Penelope Ford är med Janela in. Väldigt underhållande match, de använde tiden (tjugo minuter) väl och inget kändes som utfyllnad trots lugna partier emellanåt. Page med moonsault ut från hörnan och fallaway-slam på en uppfälld stol. Paige bumpar in i en öltunna. Janela med en spingboard från öltunnan ut på Page. Page gör Burning Hammer på stegen, som hänger mellan staketet och ringen. Ford kutar in för en kort sekvens med Page som jag inte gillade alls eftersom det såg så koreograferat ut att det mig mig ur matchen. Ford Stunnar honom och dyker ut på honom från hörnan. Inget fel på spotsen i sig, det skrek bara uppvisning. Page läggs på ett bord och Janela gör en flying elbow genom det. Page powerbombar honom från scenen ner igenom ett bord på rampen. Jag antar att han skulle bumpa igenom det andra också, som stod intill. Page gör Rite of Passage (bakvänd Alabama-slam till piledriver) men Ford räddar. Smart bokat, detta är hans avslutare och de ville etablera den innan finishen för alla (till exempel jag) som inte kände till det. Page freakar ur när han tömmer en svart sopsäck som innehåller de två stövlarna i videon ovan. Page får två med Superkick, Han håller upp ena stöveln och får den Superkickad in i nyllet för två. De slåss uppe på en stege medan publiken chantar "SAFETY FIRST" vilket jag tyckte var lite roligt. Page använder en oldschool-telefon som vapen och gör en Rite of Passage från stegen genom ett bord för tre efter 20:09. ****

- Joey Ryan dyker upp och sänker Page som förs bort av ett gäng dudes utklädda till penisar medan publiken chantar "REST IN PENISES" för att tillmötesgå målgruppen som älskar folk utklädda till penisdruider. Vi får hoppas att inte Jim Cornette ser detta för då blir han den första människan i världen att få sexton strokes på en halv sekund.

6. ROH World-champ Jay Lethal vs. Flip Gordon.
Titelmatch. Lanny Poffo är med Lethal in, och Brandi Rhodes är med Flip in. Lethal kör sin Randy Savage-gimmick här (med en äkta Savage-outfit på sig), och även om det är corny att härma en annan wrestler känns corny gör han det förbannat bra med alla smårörelser, ansiktsuttryck och hur han rör axlarna. Lanny ser ut att trivas något enormt. Matchen är tyvärr en ren spotfest och eftersom jag sällan gillar sådana tyckte jag det mest blev tjatigt. Båda flippar runt, speciellt Flip, vilket inte är helt oväntat med tanke på namnet. Han springboardar in i en torture-rack i en fin spot. Lethal gör tre flying elbows för två innan Flip hulkar upp och sätter big boot och gör några flips. Flip med running SSP och Phoenix-splash för två. Lethal blockerar rana från toppen, gör cutter (han tappar nästan balansen men reder ut det) och avslutar med Lethal Injection efter 14:24. Matchen i sig var inte dålig men kändes mer som en pingismatch än wrestlingmatch, och även om jag kan uppskatta deras Savage/Hogan-spots tycker jag inte detta passar i en match om ROH-bältet. Komedimatcher har absolut sin plats men ska hållas så långt ifrån prestigefyllda titlar som möjligt. Bubba kommer in och sänker båda plus Poffo, men Colt Cobana räddar och Bubba powerbombas igenom ett bord. **

7. Kenny Omega vs. Pentagon Jr.
Fartfylld match som blev lite för mycket TV-spel för min smak, men några riktigt imponerande spots utfördes och de sista minuterna var riktigt, riktigt bra. Allt ser bra ut. Pentagon gör en package-piledriver på apronen. Kenny gör package-piledriver och V-Trigger (running kneestrike). Pentagon bearbetar högerarmen (tja, han är ju luchadore) så inte Kenny ska kunna utföra sin One Winged Angel. Han gör package-piledriver för två. Populärt grepp här. Kenny med V-Trigger och rana-DDT för två innan han avslutar med One Winged Angel efter 17:48. ****

- Ljuset släcks, och när det tänds igen "vaknar" Pentagon och attackerar Omega innan han demaskerar sig själv som Chris Jericho. Han säger åt Kenny att de "ses på Jericho-kryssningen" i oktober för att visa att hans "avtal" med Vince om att inte brottas utanför WWE i USA gäller längre. Bra segment inför en het publik. Inte minst för att den kändes logisk. Det var ingen Vince Russo-överraskning bara för sakens skull; här fanns en backstory och en kommande match att hänvisa till.

8. Kazuchika Okada vs. Marty Scurll.
Ganska bra match, även om det blev lite väl mycket upprepningar med DDTs och Rainmakers. Jag inser att det är en del av storyn, men det blev lite för mycket för min smak. Kommentatorerna jämför Okada med Bret Hart, så jag antar vi om några år kan vänta oss regelbundna gnälliga kåserier i Nagasaki Herald om hur dumma alla är. Marty gör en fin superplex. Okada gör en förbannat läcker missile-dropkick (nog finaste jag sett). Vi får ett hyfsat omotiverat ref-bump så Scurll kan använda ett paraply som vapen. Marty får två komma nio med en Rainmaker innan Okada avslutar med tre sådana efter 26:06. Jag antar att många kommer gödsla denna med snöflingor för alla DDTs/Rainmakers men jag tyckte det blev lite tjatigt i längden. ***

- Det är 12 minuter PPV-tid kvar för maineventet, men jag antar att penissegmentet ovan var viktigt att få med. Enligt Dave Meltzer fick maineventet därför kortas från 28 minuter till 12 (11:43). Page-matchen gick för långt (Dave säger inte hur länge) och Scurll-Okada gick 12 (!) minuter för länge, nästan dubbelt så lång som den skulle, vilket låter otroligt.

9. Rey Mysterio, Bandido & Fenix vs. Young Bucks & Kota Ibushi.
Det är sällan jag gillar folks introlåtar första gången jag hör dem, men Reys är awesome. Väldigt kompakt match där de inte ens får separata entréer, vilket jag antar beror på att någon misstimade showen. Alla dyker och gör imponerande spots. Bandido lyckas göra en trippel rana som jag inte ens trodde var fysiskt möjligt. Fenix springer på topprepet och sparkar Ibushi i plytet, själva sparken var väl inget speciellt med att kunna springa på repet är imponerande. Matt mördas med 619, Canadian Destroyer och rana-DDT men Reys frogsplash räcker bara till två. Domaren säger åt dem att "go home right now!" så heelsen går direkt till två moonsaults och 450 för två innan Meltzer-driver avslutar Bandido efter 11:43. Kommentatorerna hinner inte ens avrunda färdigt innan showen slutar. Sebbe gillar en spotmatch, undrens tid är inte förbi. ****1/4

SLUTSATS: Jag vet inte om det var nyhetens behag (flera av brottarna har jag inte sett på länge, vissa inte alls) men jag gillade galan skarpt rakt igenom. De fem timmarna (Zero Hour + PPV) flög förbi, och även om maineventet kändes lite framstressad blev det en väldigt underhållande match för att avsluta en riktigt bra PPV. Jag hade gärna velat se dem kunna avrunda den utan stress (matchen slutade en halv minut innan sändningen bröts) men det är en detalj i sammanhanget.

Tummen upp, naturligtvis.

(Den här recensionen skrevs 2018-09-03.)
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 06 sep 2018 23:06    Rubrik: Svara med citat

Jag har inte hunnit läsa Daves recension än, men här är betygen (text av Scott Keith):

1. Kazarian & Scorpio Sky beat The Briscoes in a non-title match in 12:33. ***3/4

2. Flip Gordon won the battle royal to get a title shot later in the night. Dave calls it the best battle royal in decades. ****

3. Matt Cross pinned MJF in 10:06. **3/4

4. Christopher Daniels pinned Stephen Amell. **3/4

5. Tessa Blanchard won the four-way over Britt Baker, Chelsea Green & Madison Rayne in 12:46. Finish brought it down a lot for Dave. ***1/4

6. Cody pinned Nick Aldis in 22:02 to win the NWA title. Dave loved the old school fight feel of the match. ****

7. Hangman Page pinned Joey Janela in a street fight in 20:10. ****1/4

8. Jay Lethal pinned Flip Gordon to retain the ROH title in 14:23. ***1/2

9. Kenny Omega pinned Penta in 17:46. ****1/2

10. Kazuchika Okada pinned Marty Scurll in 26:46. This was the match that went way long, with the producers at ringside screaming at them to go home around 14 minutes as the guys just cheerfully ignored them. ****1/4

11. The Young Bucks & Kota Ibushi pinned Rey Mysterio & Bandido & Fenix in 11:42. ****1/2
Sir Brute Ality

Registreringsdatum: 20 juni 2006

InläggPostat: 12 sep 2018 06:48    Rubrik: Svara med citat

Uppskattade den här galan mycket, även om jag eventuellt inte håller huvudmatchen som kvällens bästa. Fantastiska spots och grymt tempo rakt igenom av sex fullblodsproffs - och klart bättre än Lethal vs Gordon - men kändes ändå litegrann som cirkusspex i slutändan.

Jag gillade Page vs Janela bäst, trots penisdruider osv. Tycker att de hittade en bra balans, där den inte blev överbokad och de inte tog till alldeles för mycket hardcorevåld bara för sakens skull. Alla spots betydde någonting (om man kan räkna ett par pratade cowboyboots som något som "betyder någonting"...) och sattes snyggt, förutom powerbomben från ingångsrampen. Men framför allt var matchen vad man söker när man tittar på wrestling: underhållande.

Omega vs Pentagon Jr var också kalasfin!

Kul också att galan genomgående kändes som en hyllning till wrestling och gamla wrestlers, utan att bli nostalgikladdig eller tappa fokus från här och nu. Här gjorde kommentatorerna ett bra jobb med att slänga in lite småfakta här och var för att ge kött och blod till arrangemanget och matcherna.

Jag hoppas på fler All In-galor framöver.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
cat scratch fever

Registreringsdatum: 07 september 2009

InläggPostat: 16 sep 2018 17:51    Rubrik: Svara med citat

Var finns denna gala att se? verkar spännande
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Justin Time

Registreringsdatum: 02 september 2007

InläggPostat: 16 sep 2018 18:03    Rubrik: Svara med citat

Jag rekommenderar att man använder en browser med annonsblockerare (jag använder uBlock Origin) om man tänkt streama från de här länkarna.

All In Zero Hour (preshowen): http://educadegree.com/cgi-bin/educapro.php?File=k2VskChv8KyOknrQydt
Del 1: http://educadegree.com/cgi-bin/educapro.php?File=k7Bx2ualR5CdZgrQyAp
Del 2: http://educadegree.com/cgi-bin/educapro.php?File=kdi5DfxLaQZXdYrQyE4
Del 3: http://educadegree.com/cgi-bin/educapro.php?File=k6FPMdBSXh2Um5rQyH8
Del 4: http://educadegree.com/cgi-bin/educapro.php?File=k5E4v6zLDh3lvUrQyHx
Del 5: http://educadegree.com/cgi-bin/educapro.php?File=k5grCZHcGHFuY4rQyKD
Till överst på sidan
HonestHarvey
Site Admin

Registreringsdatum: 21 mars 2010

InläggPostat: 16 sep 2018 20:15    Rubrik: Svara med citat

cat scratch fever skrev:
Var finns denna gala att se? verkar spännande

På njpwworld.com
"Face it, I am a bandit from the wild untamed future. A place once before and will be again. I am the ultimate female in the ring. I am the women who rules the squared circle, and I will wipe you all over the mat like a fine Picasso."
Till överst på sidan
Beruga

Registreringsdatum: 11 november 2007

InläggPostat: 17 sep 2018 14:57    Rubrik: Svara med citat

Finns på de flesta torrentsidor oxå

LÄNKAR BORTTAGNA

(får visst lite andra slags träffar när man söker på "All in" haha...) Twisted Evil

Tack, men torrenter undviker vi här.

/Sebbe

Beruga

Registreringsdatum: 11 november 2007

InläggPostat: 17 sep 2018 15:26    Rubrik: Svara med citat

Och tycker man att All In inte var långt nog kan man även kika på senaste avsnittet av Being the Elite av Young Bucks. 47 min Backstage at All In

https://www.youtube.com/watch?v=CSQdnl4n6CY

Jo tror indie scenens framtid ser ljus ut och kul oxå att brottare från ROH, NJPW NWA Lucha Impact kör crosspromotions så här. Det är helt klart rätt recept för framgång.
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Debatt Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet