Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

RAW 2018
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4

Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Sebbes hörna
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 13 nov 2018 14:28    Rubrik: Svara med citat

RAW 2018-11-12

- Michael Cole, Renee Young & Corey Graves kommenterar.

- Först får vi en video för Veterans Day (som var 11/11, dagen innan detta alltså) och sen går vi raskt vidare till en Battle Royal. Genast blir jag på dåligt humör eftersom de inte bemödar sig med att presentera deltagarna utan kör igång matchen så fort de klipper dit. Men vi har i alla fall alla tagteams som ska göra upp och vilket team som blir lagkaptener på Survivor Series, som om det har betydelse. Efter 40 sekunder dundrar Braun Strowman in och mosar allihop (tag-divison? Vilken tag-division?) innan han sittstrejkar i ringen tills han han får in Baron Corbin i ringen.

Istället får han Stephanie, som säger att hon räknar med honom på Series. Braun: "I gengäld vill jag ha Corbin i en match." Steph: "Fixat." Braun: "Jag vill välja stipulation." Steph: "Fixat, men du måste vinna Series-matchen först samt hålla tassarna borta från Corbin innan Series." Vilken slump att WWE kör TLC, en gala som bygger på just gimmick-matcher, nästa månad. Ronda kommer in. Varför inte hypa fler matcher när vi ändå håller på, vi behöver råstarta hypen för Series eftersom de kör en gala i veckan och det är alltså hög tid att hypa söndagens PPV. Corbin kommer också in men lägger handen på Ronda som judokastar honom och ser arg ut. Braun ger sig nästan på Corbin men Badass-Steph ställer sig emellan dem och skäller en stund för att bryta upp det. Fantastiskt, hypa arton matcher i samma segment. Stöket bara blåstes av när Braun kom in, btw.

1. Ember Moon vs. Tamina.
Nia Jax är med in. Cole säger att Ember idoliserade Jax som liten, vilket är konstigt eftersom Ember hade brottats i åtta år när Jax debuterade (2007 respektive 2015). Men jag antar att ålder bara är en social konstruktion. Ointressant match inför en tyst publik. Jag antar att Taminas restholds inte sätter världen i brand, men hon har väl rätt släktingar för att ha ett jobb i WWE. Ember gör comeback med en Chyna-elbow. Hon klättrar men Jax distraherar henne så Tamina kan Superkicka ner henne och avsluta med en flying big splash (inte direkt i stil med pappa Jimmys, snarare var det en diving splash) efter 5:04. Jax mosar Ember ännu mer efteråt till fortsatt tystnad från publiken. 1/4*

- Graves intervjuar Seth Rollins i ringen. Seth är redo för Shin på Series men ikväll fokuserar han på Dean Ambrose och vill veta varför han vände mot honom. Dean dyker upp på Titan-Tron, där han säger att han ofta får den frågan av "ohyfsade oduschade patrask" (låter som random wrestlingfan) och nu ska han äntligen ge oss svaret; Han anser att The Shield drog ner honom istället för att höja honom, så därför bränner han sin Shield-väst här och nu (bokstavligen).

- Kurt Angles musik spelas... men bryts snabbt av Dolph Zigglers, och McZiggler kommer in. Renee spekulerar i att dett var "del av en stand-up-rutin av Ziggler". Jag har sett över 70 stand-up-föreställningar live och aldrig någonsin varit med om en rutin som handlar om att spela fel låt. Det är kanske något amerikanskt koncept jag inte känner till? Drew: "Bla, bla, bla". Finn Balor kommer in: "Bla, bla, bla". Finn vill ha en match mot Drew, men Drew svarar att om Finn "kan slå någon som Ziggler kan han kanske tänka sig att sänka sig till hans nivå" och möta Balor i framtiden. Ziggler sneglar lurigt på Drew när han säger detta, vilket känns konstigt eftersom jag hela tiden trott Drew skulle vara babyface när de fejdar. Men här ser det klart ut som om det är Ziggler som ska vända face. Eller så läser jag in för mycket i saker som vanligt.

2. Finn Balor vs. Dolph Ziggler.
Drew skallar Finn innan matchen, men Finn insisterar på att brottas ändå. Sedvanligt tråkig match som jag sett några hundra gånger redan. Känns det som. Coup de Grace fintas men Finn gör tope på båda. Coup missar igen, Ziggler rullar upp honom men Finn reverserar för tre efter 8:53. *

- Backstage: Stephanie gratulerar Finn till vinsten och vill ha honom i teamet på söndag. Drew konfronterar honom men Steph säger att han och Ziggler också ingår i teamet och att de måste hålla samt för RAWs bästa.

- Charly intervjuar Ronda, som är redo för Becky och kallar henne bortskämd snorunge. Bättre promo än förra veckan. Jax kommer in och önskar henne lycka till på söndag.

- Riott Squad in för en promo. Ruby drar en långrando förlåt-mig-promo där hon är ledsen över att hon pajade Anvils solbrillor förra veckan men alla i hela arenan förstår naturligtvis att det är A SET-UP ALL ALONG GOOD GOOD ALMIGHTY och hon tvärtom är hur nöjd som helst över vad hon gjort. Natties musik hörs och Liv Morgan och Sarah Logan förbereder sig för att ta sig in henne, men Nattie attackerar Ruby bakifrån medan de andra fortfarande står som idioter och glor åt andra hållet trots att folk poppar vilket borde uppmärksamma dem på detta. Riott Squad tar dock över och sätter upp en match någon gång framöver, men på söndag är de glada lagkamrater. För om jag vore Alexa Bliss hade jag också bokat två dödsfiender i samma team, det brukar alltid bli succé.

3. Battle Royal, tagning II.
Vi har The Ascension, The Revival, The B-Team, The Lucha House Party & The Chad Gable & The Bobby Roode, och vinnarna blir lagkaptener på söndag, vilket troligen inte betyder mer än att just deras introlåt spelas när teamet gör entré. Hela LHP är deltagare i stöket btw. Kort match, det gäller att fightas utav bara helvete så inte Braun hinner in igen. Slater dumpas snabbt och därmed också Rhyno. LHP imponerar med några fina spots mot Revival innan båda teamen dumpas. B-Team dumpas. Roode gör en neckbreaker på Viktor samtidigt som Chad sätter en moonsault i en halvkul spot innan Roode dumpar Konnor för att vinna efter 3:06. Jag har haft nysningar som varat längre än den här matchen. 1/4*

- Brock Lesnar och Paul Heyman in för en promo. Brock är tydligen redo för AJ Styles på söndag. Jinder Mahal (med håret uppsatt i fånig manlig-vegan-barista-tofs) och Singh-bröderna avbryter. Jinder hade förra årets champ vs. champ-match på Series mot Brock men AJ Styles tog titeln från Jinder precis innan (tydligen vägrade Brock möta honom IRL) och grämer sig över detta. Jinder försöker hjälpa Brock lugna sig med andningsövningar men Brock spaöar skiten ur dem istället. Alla har vi olika vägar till sinnesro.

- Lio Rush är MC för Bobby Lashleys poserande och flexande, något bara Vince lär uppskatta. Elias avbryter (för en gångs skull är det inte han själv som blir avbruten) och låtsas ringa barnavårdsnämnden eftersom "Lashley kidnappat en tioåring (Lio)" för en bra pop. Det där var lite kul. Lika roligt är det inte att detta leder till...

4. Elias vs. Bobby Lashley.
Vinnaren får sista platsen i teamet på söndag. JIP. Inget händer, båda tumlar ut och Lashley tar sig in igen, men Lio håller fast Elias så han inte kan hoppa in och åker därför på en countout efter 2:14. Samma slut de använde sig av 1996 när British Bulldog slog Undertaker när Mankind höll UT kvar vid ringside på samma sätt. Otroligt att jag minns avslut på 22 år gamla obskyra och meningslösa TV-matcher men kan knappt mitt eget postnummer. Elias skickar ut Lio på Bobby efteråt. NR

- Alexa Bliss i ringen med Mickie James, Nia Jax och Tamina.

5. Sasha Banks vs. Bayley.
Vinnaren får sista platsen i teamet. Sashas pop under introt var ganska pinsamt dålig. Sashas dubbelknä träffar ringstolpen. B2B på apronen. Bayleys flying elbow träffar knän (var det så bra att parera med knäna när de är "skadade"?) innan Sasha gör Bank Statement, men Tamina och Jax kutar in för en nWo-finish efter 5:06. 1/2*

Bliss noterar att sista platsen i teamet går till Ruby Riott, varpå Cole undrar "vad poängen med matchen var" vilket jag tycker platsar in på 90% av alla RAW-matcher de senaste åren. Ruby kommer in. Vi får bilder från backstage där Becky Lynch satt Ronda i en Disarmer. Becky kommer in till ringside (såklart med Titan-Tron och introlåt för att ge invasionen ett extra lager av shoot) och de andra SDL-damerna attackerar RAW-damerna bakifrån. Becky vs. Ronda är bra men de andras bråk är rätt mesigt och skriker fejk lång väg. Becky (som får näsan uppslagen och blöder rejält i nyllet) gör några chairshots på Ronda medan SDL-damer håller undan RAW-damerna medan publiken chantar Beckys namn. Ska bli spännande att se på söndag om WWE lyckas vända publiken mot henne, troligen går det inte. (Anledningen till att inga SDL-herrar "invaderade" ikväll var förmodligen för att de inte kunde avbokas från houseshowen SDL körde samtidigt som detta, antar att WWE inte vågade offra de namnen).

- Backstage: Steph och Corbin är djupt upprörda över detta, även om sådant här händer VARJE år och borde därför inte komma som en överraskning.

SLUTSATS: Hypen för Series dör en smula när man samtidigt hypar andra matcher (Seth vs. Dean, Braun vs. Corbin, Nattie vs. Ruby, Brock vs. Jinder LOL) och det fanns inget alls ikväll som jag skulle vilja rekommendera. Möjligtvis Ronda vs. Becky i slutet. Läs en bok istället.

För övrigt är RAW alldeles för långt.

(Den här recensionen skrevs 2018-11-13.)
sebbe

InläggPostat: 20 nov 2018 14:50    Rubrik: Svara med citat

RAW 2018-11-19

- Dagen efter Survivor Series.

- Baron Corbin introducerar Stephanie, som sjukt oväntat drar upp att RAW vann alla matcherna igår (förutom kickoff-matchen, för den räknas inte). Corbin vill gärna gå från vikarierande GM till GM. Braun Strowman in, han vill möta Corbin. Steph bokar dem på TLC. Om Corbin vinner den matchen blir han GM. Förlorar han blir han av med all sin makt, även som vikarierande GM. Braun vill ha en titelmatch mot Brock Lesnar, vilket han får på Royal Rumble om han vinner på TLC. Braun väljer TLC som stipulation. Yep, en sjukt stor dude i en match där han behöver göra spots från stegar, det är ju riktigt lysande och tecken på gott omdöme. Corbin bokar Braun vs. Drew McIntyre & Bobby Lashley ikväll men Steph bokar om den till en sexmanna HÄR OCH NU. Det var sannerligen mycket info i en och samma promo.

1. Elimination: Finn Balor, Elias & Braun Strowman vs. Drew McIntyre, Bobby Lashley & Baron Corbin.
Lio Rush är med in. Tyckte också det var dags för en elimineringsmatch, det var ju nästan ett dygn sedan sist. Antingen missade jag att det skulle vara eliminering, eller så glömde de meddela det förrän första fallet. Cole säger "Strowman's got some backup!" samtidigt som Finn gör entré. Det är så man skakar av rädsla. JIP med hetta på Finn. Tag till Elias som rensar. Finn gör tope men äter en Claymore-kick för tre efter 5:47. Hetta på Elias, som får två med flying elbow på Corbin. Lashley spearar honom vid ringside så han åker på en countout efter 11:30. Corbin dominerar Braun en stund som inte direkt får mig att se fram emot deras TLC-match. Braun gör comeback, gör en powerslam på Corbin men Drew räddar med en chairshot för DQ efter 15:05. Heelsen fortsätter misshandla Braun en bra stund (där Corbin fokuserar på högeraxeln) och det slutar med att matchen bara dör ut eftersom han inte kan fortsätta. Matchtid cirka 20:00 (inget domslut). (Dave Meltzer: Braun har en skada i armbågen som måste opereras. WWE är osäkra på om han kan brottas på TLC men är säkra på att han är frisk till Rumble. Så han kommer vara borta från ringen åtminstone till strax före TLC.) DUD

- Seth Rollins in för en promo. Han säger att detta är på dagen sex år sen Shield debuterade i WWE (de debuterade i december 2012 så jag antar att han har en Hulk Hogan-kalender med kreativ tidsuppfattning). Han vill fightas med Dean Ambrose HÄR OCH NU. Dean dyker upp på Titan-Tron och säger att vi alla kommer få vad vi förtjänar, och "se bara på Roman". WWE fortsätter vara finkänslighetens riddare märker jag. Seth kutar ut i jakt på Dean och däckar några vakter som provocerar honom.

- Video för Lars Sullivan. RAW har redan monster så det räcker, men om nu Braun ska vara borta ett tag på grund av skada (som alla andra toppbrottare känns det som) kan jag förstå tanken med att ha honom där. Annars kändes SDL som ett vettigare val eftersom där är tyngdpunkten på brottning så hans storlek sticker ut mer i ringen med Jeff Hardy, Rey Mysterio och liknande.

2. Sasha Banks & Bayley vs. Tamina & Nia Jax.
Alexa Bliss gör color, och Graves undrar vad hon ska göra nu när hon fört sitt team till seger på Survivor Series. Bliss: "Jag kanske startar en podcast". Den James Ellsworth fick kicken från i helgen har en plats ledig, bara ett tips. Jax blir ordentligt utbuad under sin entré vilket jag känner dubbelt inför. Å ena sidan är det vettigt att pusha en seriöst hatad brottare som toppheel, men å andra sidan sänder det ut fel signaler (skada en fellow wrestler och du får en push). Facen dominerar båda innan Banks blir slagpåse, tag till Bayley som rensar innan det obligatoriska kaoset. Tamina Superkickar Bayley men väljer att inte pinna henne, Jax nitar henne rakt i nyllet för mer hetta och avslutar henne med en samoan-drop efter 8:05. *

- Charly ska intervjua någon men Dean avbryter på skärmen bakom henne och säger att hon kan hälsa Seth att leta efter honom där Shield brukar vara (pannrummet). Seth kommer in och ser "Burn it down" klottrat på en vägg. Finns det någon fejd på RAW i nuläget som är mer platt än denna?

- Vi ser Drake Maverick med ett gäng jobbers äta catering. Eftersom det gör tydligen man mitt under RAW. Naturligtvis blir det en drös skämt som anspelar på Drakes urinerande igår; "peas", "pissed", "bladder shape" och "you're in (urine) trouble". Dock är det ingen som går för det uppenbara "AOPEEEEEEE"-skämtet. Chad Gable, Bobby Roode, Heath Slater, Rhyno och en lång svart snubbe jag inte känner igen står för "skämten" och skrattar vilt. Speciellt Roode, vars skratt är betydligt mer fejk än de andras. Graves: "There's no room for toilet humour!" Jorå (källa: Vince).

3. Lucha House Party vs. The Revival.
Detta är Lucha House Rules vilket betyder att hela teamet är med i matchen. Renee kallar det Freebird Rules men precis som Dave & Bryan hade en lång harang om igår på WOR innebar Freebird Rules att man är tre i teamet men att man väljer ut vilka två som ska brottas före matchen, som det The New Day gör. Ren komedimatch. Pinatas kastas runt. Det blir kaos och Lince Dorado avslutar Dash Wilder med en SSP för tre efter 2:56. Tre faces slår två heels i en handikapp-match, det får säkert över dem. Graves nämner Eyes Wide Shut efteråt, vilket känns naturligt eftersom Stanley Kubrick är det första man tänker på när man ser "tramshumor". DUD

- Charly intervjuar Seth, som är både irriterad och frustrerad. Den känslan sammanfattar mina tankar om kvällens RAW. Titus O'Neil noterar att Dean var här precis så Seth kutar dit.

- Ronda Rousey in för en promo utan att sälja gårdagens misshandel ett enda dugg. Så nu är hon John Cena? Publiken chantar "BECKY". Hon är redo för Nioa Jax på TLC och vill visa att hon trots gårdagen är en fighting champion så hon vill gå en titelmatch HÄR OCH NU. Men Sheriff Corbin säger att det inte blir av, men efter att hon utmanat HONOM istället skakar han fram en lämplig utmanare åt henne.

4. RAW Womens-champ Ronda Rousey vs. Mickie James.
Titelmatch. Rondas första titelmatch på TV. James dominerar en stund innan Ronda gör tre Piper's Pits och avslutar med en armbar efter 2:21. Inte mycket till match men bra uppvisning av Ronda. Jax och Tamina konfronterar henne efteråt för att hypa matchen på TLC. 1/2*

5. RAW Tag-champs AOP vs. Chad Gable & Bobby Roode.
Nontitle. Drake Maverick är med in. Publiken chantar "AO PEE PEE". Hetta på Chad, tag till Roode som rensar. Deras neckbreaker/moonsault-kombo blockeras så Chad sunset-flippar Akam för tre efter 3:18. Kom ihåg att hela fejden började med att Drake kissade på sig, det är ganska ovanligt till och med i WWE. *

- B-Team gör reklam för WWE-merchandise. Vill minnas att de gjorde detta även förra året.

- Seth lämnar arenan eftersom Dean ändå gömmer sig och inte vill konfronteras med honom.

6. Natalya vs. Ruby Riott.
Liv Morgan och Sarah Logan är med in. Ruby får två med en back-senton. Nattie gör comeback med en discus-clothesline för att hedra Anvil. Logan distraherar domaren så Liv bryter upp Sharpshootern, men Nattie reverserar en rollup för tre efter 5:00. Käre Vince. Kan vi avsluta fejden nu? Tack på förhand. *

- Dean in för en promo nu när han vet att Seth inte är kvar i arenan. MEN DET VAR EN SET-UP ALL ALONG och Seth kutar in och vevar loss, men Dean lowblowar honom och två Dirty Deeds innan showen slutar. Blah.

SLUTSATS: Steph firade gårdagens vinst över SDL med förmodligen årets sämsta RAW. Fantastiskt.

(Den här recensionen skrevs 2018-11-20.)
sebbe

InläggPostat: 27 nov 2018 12:35    Rubrik: Svara med citat

RAW 2018-11-26

- Vi inleder med Baron Corbin, Bobby Lashley, Lio Rush och Drew McIntyre i ringen som skryter om att de tog ut Braun Strowman förra veckan. Vi får en kort intervju med Braun från sjukan där han säger att han kommer tillbaka starkare än någonsin. Corbin säger dock att deras match på TLC fortfarande är bokad så han känner sig säker på att vinna på WO om inte Braun klarar att genomföra den. Och som vi alla vet blir han GM om han vinner. Elias avbryter med en sång för att sätta upp...

1. Elias vs. Bobby Lashley.
Lio, Drew och Corbin är med in. Sedvanligt tråkig match med dessa båda. Elias sätter flying elbow men Lio sliter ut domaren för DQ efter 5:52. DUD

- Corbin tycker inte vi lidit nog så han drar igång matchen igen, nu som No DQ:

2. No DQ: Elias vs. Bobby Lashley.
Cole tycker detta är löjligt. Jag håller med. Elias försöker använda gitarren men Corbin räddar och heelgänget turas om att puckla på honom en stund och sparka sönder gitarren. Corbin med chairshots. Elias skickas in i trappan ("för Brauns skull", som Corbin säger), Lashley sätter en rejäl spear och pinnar honom med ena knäet för tre efter 4:26. Drew är den som känns mest intressant av samtliga i bild nu, Elias köper jag inte som face (knappt som heel heller, jag förstår inte hypen) och Lashley är bara platt. Jag känner inte att jag vill se honom förlora, jag vill inte se honom överhuvudtaget. 1/4*

- Backstage: Alexa Bliss är djupt imponerad av Corbins management by fear. Great, mer maktspel. De teasar samarbete.

- Dean Ambrose vägrar komma till Milwaukee (där kvällens RAW går) och tar rabiessprutor för att inte bli smittad av något nästa vecka i Houston.

3. Lucha House Party vs. The Revival.
Till Revivals förtret blir det 2 vs. 3 eftersom det är Lucha House Rules. Behöver jag nämna idiotin att det är facen som har det numerära övertaget? Kort match, LHP flippar runt och random maskerad lirare avslutar Scott Dawson med en SSP efter 2:32. Detta får över exakt ingen. 1/4*

- Sasha Banks och Bayley hypar WWE-merchandise inför julruschen.

- Video för Lars Sullivan. Renee hoppas han kommer till RAW men där finns redan tillräckligt med monster så jag hoppas på SDL.

- Nia Jax och Tamina in för en promo. Nia rabblar inövade repliker för att hypa sin match mot Ronda Rousey på TLC. Ronda kommer in rödsminkad vid ögonen så det ser ut som om hon har gråtit en hel vecka. Vi kan nog alla känna igen oss i hur det känns när ens favorit-get dör. De tjafsar en stund innan det blåser upp till fight. Natalya kutar in för att jämna till oddsen en smula men Riott Squad attackerar henne innan Ronda jagar ut dem.

4. RAW Tag-champs AOP vs. Chad Gable & Bobby Roode.
Titelmatch. Drake Maverick är med in. Kass match inför noll hetta. Teoretisk hetta på Chad innan Roode taggas in och rensar. Drake snor Roodes rock och går backstage där han lägger den i toaletten och kissar på den (samtidigt som han visslar Roodes introlåt, vilket var det enda roliga i hela matchen/segmentet). Nej, jag skojar inte. Renee älskar detta för övrigt. Allt medan Roode, som den idiot han är, stirrar på hela händelseförloppet på Titan-Tron och AOP artigt väntar på att han ska glo klart innan de avslutar honom med powerbomb/neckbreaker-kombo efter 5:27. Jag har inte ord för detta. -*

- Backstage: Bliss tycker att Sasha och Bayley ska lära känna varandra bättre, och bjuder in dem till ett in-ring-segment senare ikväll. Åh, mer prat.

5. Ember Moon vs. Alicia Fox.
Braun ersätts av Curt Hawkins som Embers partner i MMC. Fantastiskt, hon går från ett monster till partner till en brottare som inte vunnit en match sedan Soran Ismail var respekterad. Jinder Mahal och Singh-bröderna är med in eftersom Jinder är Foxys tag-partner i MMC som ska möta Hawkins & Ember i veckan. Eclipse avslutar efter 1:54. NR

6. No Way Jose vs. Jinder Mahal.
Anti-Mania 17 fortsätter. Tråkig match som Jinder livar upp med en chinlock innan han avslutar med Khallas efter 4:25. DUD

7. Open Challenge: IC-champ Seth Rollins vs. Dolph Ziggler.
Titelmatch. Oh, goody, äntligen en fräsch parning. Så de annonserade en Open Challenge och ger oss DENNA? De gör sin sedvanliga TV-spelsmatch (fint men tråkigt). Seth missar frogsplash och åker på en Fameasser. Zig Zag och DDT ger två innan Seth avslutar med step-up-superplex och Falcon Arrow för tre efter 14:13. Cole är säker på att Dean ser matchen så jag antar att han måste passat på att ta en koffeinspruta också. *1/2

- Bliss är MC för frågestunden med Bayley och Sasha i ringen. Men hennes plan är såklart att hetsa dem mot varandra med frågorna. Hon "frågar publiken" och en rödlätt hona frågar vad de hade velat göra om de fick bestämma helt själva. Sasha svarar att hon hade skickat tillbaka Bliss till SDL. Mickie James, Foxy och Dana Brooke attackerar Bayley och Sasha medan Bliss bailar. Brooke var för övrigt face i lördags och teamade med just Sasha och Bayley, som visserligen var på en houseshow (det räknas inte) men som finns att beskåda på WWEN. Bedrövligt.

8. Finn Balor vs. Baron Corbin.
WWE gör onekligen ett tappert försök att nå nya bottennivåer ratingsmässigt på RAW så SDLs siffror ser bättre ut i jämförelse. Noll hetta. Corbin dominerar innan Cole spekulerar i att Finn nog kan hitta en öppning snart. Själv hoppas jag att golvet öppnar sig så hela RAW försvinner. Efter åtta minuter tröttnar även Corbin på matchen (han höll ut längre än tittarna) och bokar om matchen till Balor vs. Corbin & McIntyre, som kommer in. Finn sänker honom med en tope men Drew avslutar honom strax efter med en Claymore-kick efter 9:54. Lashley och Lill-Lashley kommer in för ett heelbeatdown på stackars Finn, som äter allas avslutare (förutom Lios, för han har ingen i WWE) medan showen går mot sitt slut. DUD

SLUTSATS: Jag hade enorma problem med internetlåningen av showen; det krävdes fem-sex olika utgåvor innan en ville funka, och då funkade inte ljudet. Sen lyckades jag få igång en fungerande version. Jag antar att universum försökte berätta för mig att ge fan i att se showen men bångstyrig som jag är lyssnade jag inte på det. Detta måste vara det sämsta avsnittet jag någonsin sett av RAW. Corbin i varenda segment. Urin. Dåliga matcher. Blah.

(Den här recensionen skrevs 2018-11-27.)
sebbe

InläggPostat: 04 dec 2018 16:33    Rubrik: Svara med citat

RAW 2018-12-03

- Vi inleder med RIP-klockringning för George Bush d.ä.

- Ronda Rousey & Natalya vs. Nia Jax & Tamina blir inte av eftersom Riott Squad attackerar innan matchen och powerbombar Nattie igenom ett bord. Det verkade skumt att inleda showen med denna så jag misstänkte att det var något lurt på gång.

- Alexa Bliss in för ytterligare en frågestund med Sasha Banks och Bayley med "random folk i publiken" som varken är random eller folk i publiken. Vi får veta att Sasha och Bayley är "tagteam for life" (gissar på split om tre veckor) och att deras drömmatch är mot Trish och Lita på Mania. Antar att det här med drömmar är subjektivt. Dana Brooke, Mickie James och Alicia Fox kutar in men Bliss stoppar dem från att fightas och sätter istället upp en match HÄR OCH NU:

1. Sasha Banks & Bayley vs. Mickie James & Alicia Fox.
Dana Brooke är med in. Hetta på Bayley, tag till Sasha som rensar innan det blir kaos och B2B avslutar James efter 4:37. 1/2*

- Backstage: Ronda säger åt att Bliss att hon tänker lägga vantarna på Jax och Tamina ikväll, men Bliss bokar en tag-match istället där Ronda tänker välja sin egen partner nu när Nattie är skadad.

- Pretentiös video om Baron Corbin visas, som är så over-the-top-överdriven att den blir rolig.

- Backstage: Chad Gable och Bobby Roode vill ha en returmatch om bältena, vilket Corbin går med på om Roode besegrar Drake Maverick i en match ikväll. Detta har Roode inget emot eftersom han är PISSED (ursäkta) på Drake och gärna lägger vantarna på honom. AOP och Chad kommer dock vara bannade från ringside under matchen.

2. Lucha House Party vs. Scott Dawson.
Det var tänkt som Gran Metalik vs. Dawson men detta är under de idiotiska Lucha House Rules vilket innebär hela gänget mot Dawson. Jag kan förstå tanken med handikapp-matcher, och det kan göras bra, men att heelsen är i numerärt underläge gör att dramaturgin blir bakvänd. Dash Wilder är med in förstås. SDS och springboard-senton avslutar efter 2:38. Typexempel på en match där ingen ser bra ut; LHP ser knappast bra ut i och med att de vinner tre mot en, och Dawson ser inte heller bra ut med tanke på att han förlorar på under tre minuter. 1/4*

- Dags för Drew McIntyre Appreciation Night med Corbin som MC. Mer prat ikväll, detta måste vara fantastiskt roligt för live-publiken. Corbin ger McIntyre guldmedalj för whatever och Drew drar en promo om hur bra han är på det mesta. Dolph Ziggler kommer in och undrar varför han vare sig nämndes i hans promo eller fick inbjudan till segmentet. Drew säger att han inte var bjuden eftersom han (Drew) drog hela lasset i teamet. Ziggler attackerar honom och vi har en faceturn. Oh, goody.

3. Dolph Ziggler vs. Drew McIntyre.
JIP. Graves noterar att han aldrig trodde sig få se den här matchen, så vi får anta att detta är glädjens dag för hans del. Efter fem minuters tråkbrottning kommer Finn Balor in. Ziggler sätter DDT och Drew bailar till ringside där Finn sätter corner-dropkick. Drew teasar countout men tar sig in precis före tio där Ziggler avslutar med en Superkick efter 9:58. Fantastiskt; Publiken hinner inte ens smälta Zigglers faceturn innan vi får matchen, så Ziggler vinner med fusk så att precis alla inblandade fick se dåliga ut. Vid det här laget känns det som att WWE bokar dåligt med vilje för såhär dåligt sinne för bokning är omöjligt att ha i nyktert tillstånd. DUD

- Elias spelar. Bobby Lashley och Lio Rush avbryter, det blir bråk och Elias slår Lio med gitarren. Ärlig fråga till er som gillar Elias: Varför?

- Backstage: Jinder Mahal erbjuder Corbin att sänka Finn Balor åt honom. Alla skrattar. Utom tittarna. Corbin bokar Heath Slater vs. Rhyno ikväll där förloraren förlorat sitt jobb på RAW, vilket mer låter som en befrielse än ett straff.

4. Bobby Roode vs. Drake Maverick.
Apropå Roode, lite kul (eller hur man nu vill se det) kuriosa om honom är att han var med i Hulk Hogans senaste match, som troligen också lär bli hans sista (Hulk, James Storm & Sting slog Roode, Bully Ray & Kurt Angle på en TNA-houseshow 2012). Mer angle än match. AOP ger sig på Chad backstage vilket får Roode att stå som ett fån och glo på massakern via Titan-Tron innan AOP kutar in och ger sig på honom. Mitt under matchen. Ingen DQ. Corbin ändrade till No DQ under en av mina gäspningar så jag missade detta. Gable kutar in men AOP slår ner båda två och avslutar Roode med Super-Collider så Drake kan pinna honom efter 3:34. Avsaknaden av urin denna veckan var inget negativt btw. DUD

- Dean Ambrose med en in-ring-promo iförd gasmask, och utanför ringen har han ett halvdussin SWAT-poliser (också med gasmasker) för att symbolisera hur ohygieniska wrestlingfans är. Vilket är helt sant btw. Dean säger att man inte kan lita på någon, Seth Rollins parasiterade på honom bla bla bla innan Seth attackerar SWAT-teamet men äter en Dirty Deeds till "ONE MORE TIME"-chants. Detta, mina damer och herrar, är RAWs två största stjärnor för närvarande. Graves ifrågasätter varför inte Renee verkar verka något om Deans motiv men hon säger att det inte angår någon av de två pratar om hemma.

- Charly intervjuar Nia och Tamina där Nia återigen briljerar med sitt mellanstadiepjäsagerande som låter mer inövat än en ljudbok.

5. Heath Slater vs. Rhyno.
Förloraren slipper vara på RAW hädanefter. Den sjukt episka matchen vi alla väntat på slutar med att Rhyno missar charge så Heath kan vinna med en neckbreaker (!) efter 1:08. Graves noterar att vi "gotta feel terrible for Rhyno" men jag hade själv sett det som en befrielse. Corbin noterar att Heaths nya roll i förbundet är som domare. Jag vet inte om jag kan hantera all denna exalterande fängslande dramatiken WWE skämmer bort oss med. Enda anledningen till att matchen inte får DUD är att den inte hann bli så dålig. NR

6. Finn Balor vs. Jinder Mahal.
Oh, goody. Sunil-bröderna är med in. Samir slänger ner Finn från hörnan för att hindra honom från att göra Coup de Grace men Apollo (oklart om han har ett efternamn denna veckan) räddar, men sparkas ner av Jinder för besväret. Finn sätter tope, corner-dropkick och avslutar med Coup de Grace efter 4:07. DUD

- Charly intervjuar Finn som blir nerslagen av Drew. Jag blev faktiskt förvånad över att inte Drew attackerade honom under matchen för att låta Jinder vinna och därmed fortsätta fejden.

- Video för Lars Sullivan, som jag fortfarande hoppas hamnar på SDL. De kör Bam Bam Bigelow/Randy Savage-storyn där olika sidor konkurrerar om att ha honom i sitt stall. Dave Meltzer undrade här om Bodybuilding.com har lagt ett anbud.

7. Ronda Rousey & Ember Moon vs. Nia Jax & Tamina.
Som väntat är Ember bara en statist i sammanhanget. Heelsen attackerar Ronda innan matchen men Ember räddar. JIP. Hetta på Ember och tag till Ronda som rensar och tvingar Tamina att tagga in Nia. Nia taggas motvilligt in men taggar ut omgående. Det blir kaos och Ronda sätter en step-up-enzuigiri på Tamina som missade med en halvmeter innan Tamina får två med en rollup. Det hade varit sjukt otippat om TAMINA SNUKA vore den första att pinna Ronda. Eclipse och armbar avslutar Tamina efter 5:56. Skaplig match med en het finish, detta var det bästa på hela kvällen vilket säger mer om resten av matcherna/segmenten. *

SLUTSATS: Jämfört med förra veckan var detta Mania 17 med Flair-Steamboat som bonus-mainevent. Å ena sidan kan man skylla på att stjärnorna (Braun, Roman, Angle, Brock) är ute för närvarande men det kan inte ersättas med arton segment med Corbin och jobbers i nonsensmatcher.

(Den här recensionen skrevs 2018-12-04.)
sebbe

InläggPostat: 11 dec 2018 13:36    Rubrik: Svara med citat

RAW 2018-12-10

- Seth Rollins in för en promo. Han kallar in Baron Corbin och ställer honom till svars för att RAW suger, inte har mästaren (Brock) på showen speciellt ofta (han noterar att Brocks senaste RAW-match var 2002) och att ratingen är i botten. Det känns faktiskt lite komiskt att de tar kritiken från fans, inklusive usla tittarsiffror, och gör det till en storyline. Corbin skiter dock i vad alla andra tycker och tänker göra Seths liv till helvete när han blir ordinarie GM efter TLC. Seth föreslår en TLC-match mot Corbin ikväll, Corbin är svårflirtad men går med på det och bokar det som en titelmatch.

1. RAW Tag-champs AOP & Drake Maverick vs. Chad Gable & Bobby Roode.
Titelmatch. Bokningen kändes självklar när de annonserade att Maverick brottas med AOP här. Gable och Roode kastar ut honom på AOP före reklamen. Hetta på Chad, tag till Roode som rensar men AOP tar över igen. AOP går för avslut på Roode när Maverick vill taggas in och pinna honom vilket naturligtvis leder till att Roode rullar upp honom för tre efter 4:53. I teorin är det ett smart sätt att få bältena av AOP utan att pinna någon av dem, men i andra änden får det Gable och Roode att se dåliga ut som behövde pinna en manager för att vinna bältena. 1/2*

- Natalya in med en gråtpromo om att hon dedikerar sin Tables-match mot Ruby Riott på TLC till Jim Neidhart, och Cole informerar om att hennes fejd med Ruby är "personlig". Med tanke på att Ruby drar upp hennes avlidna far hade det tvärtom varit konstigt om fejden vore affärsmässig. Riott Squad kommer in och Ruby visar upp ett bord med Anvils bild på, som hon tänker använda för att besegra Nattie på söndag.

- Promo med Dolph Ziggler, som gjorde Drew McIntyre relevant i WWE. Lustigt, själv tyckte jag han hindrade Drew från att utvecklas.

- Drew med en in-ring-promo om att han är redo för Finn Balor på TLC. Skönt att i alla fall någon är det.

2. Dolph Ziggler vs. Drew McIntyre.
Returmatchen vi inte begärde eller ens visste att vi ville ha. Drew med Irish Curse från hörnan vilket skadar Dolph så han kollapsar när han sätter upp för en Superkick för att fortsätta sno saker från Shawn Michaels. Zig Zag från ingenstans ger två innan Drew möter en Superkick med Claymore-kick för tre efter 5:29. Sjukt lönt att låta Dolph bli den första att besegra Drew när de följer upp med detta. Han fortsätter attackera Dolph efteråt. 1/4*

3. Bayley vs. Alicia Fox.
Sasha Banks, Jinder Mahal och Senil-bröderna är med in. Sunils lägger sig i så Apollo Crews kommer till undsättning (han ersätter den skadade Finn Balor som Bayleys partner i MMC) och tar ut heelsen innan får en riktig cringe spot. Eller rättare sagt vad som sker precis före den; Sasha agerar med publiken och försöker få igång dem att jubla när hon ber Apollo kasta henne på heelsen men de svarar med tystnad. Kvar står Sasha och viftar med armarna och ylar utan att någon bryr sig. Crews slänger henne på heelsen i en safe spot innan Bayley avslutar Foxy med B2B efter 3:47. 1/2*

- RIB intervjuar Dean Ambrose, som tänker ta bältet från Seth på söndag. Detta tog honom flera minuter att föra fram.

- Elias sjunger men Bobby Lashley och Lio Rush avbryter för att sätta upp...

4. Elias vs. Lio Rush.
Heath Slater dömer. Great, nu är han Ronnie Garvin. Jag vet inte om svaret på ratingproblematiken är att boka in TVÅ matcher med managers samma kväll. Elias avslutar med en sit-out-powerbomb men Bob kutar in, dock väljer Heath att inte diska honom. Bob sänker Elias och Lio däckar honom med gitarren för tre (Slater verkar ovillig att räkna med Bob "övertalar" honom) efter 4:14. Mer angle än match. Och ingen bra sådan. Slater verkar äcklad över sin egen insats efteråt (han är ju babyface). NR

Ännu mer idioti från WWE: Elias vs. Lashley på TLC är numera "upp"graderad till Ladder-match med gitarren hängande i taket, med tillägget att "the first to retrieve it can use it as a weapon". Idiotin ligger i att om Elias tar ner gitarren får inte Lashley använda det som vapen. Och har det någonsin gått en sådan här match utan att BÅDA använt sig av vapnet under matchens gång oavsett vem som tog ner det? Jag blev sur på detta redan när jag såg Big Bossman vs. Nailz, mest eftersom det känns som en enkel grej att fixa till för att behålla någon form av logik bakom matchidén. Ska vi dessutom utgå från att matchtypen avslutas via pinfall försvinner ju hela idén med att kalla det en Ladder-match från första början eftersom det, precis som i renodlade Ladder-matcher, teoretiskt sett går att ta sig upp och dra ner bältet/vapnet/Buff Bagwells ömma moder UTAN hjälp av en stege. Även om det såklart hjälper. Var satte jag nu magsårsmedicinen?

- Backstage: Corbin berömmer Slater för väl utfört jobb och säger att han ska döma ytterligare en match ikväll. Gissa vilken.

- Alexa Bliss är MC för ännu en frågestund mellan Ronda Rousey och Nia Jax. Det känns onekligen som om WWEs plan för att få SDL att se ut som WWEs största program är att sänka RAWs ratings. Lite bakvänd strategi men det verkar fungera. Nia och Tamina kommer in så Nia kan köra sina inövade mellanstadiepjäs-repliker innan Ronda och Ember Moon äntrar scenen för att sätta upp...

5. Ember Moon vs. Tamina.
Tja, även om detta är bättre än en frågestund förstår jag inte hur den ska få mig att vilja se titelmatchen på TLC. Eclipse avslutar efter 5:16 1/4*

- RIB intervjuar Corbin som dementerar att han skulle utnyttja sin GM-makt för sin egen vinnings skull.

6. TLC: IC-champ Seth Rollins vs. Baron Corbin.
Titelmatch. Slater dömer denna också, varför nu en TLC-match behöver en domare. Graves noterar att detta minsann är "a treat" för oss alla, men inget med Corbin kan någonsin anses som en bonus eller gåva. Någonsin! Bord, stege och stol används. Ganska lam TLC-match men jag antar att de bokade den för att ge nya tittare (de som finns kvar) ett smakprov vad en TLC-match innebär, även om det enkelt hade kunnat göras med diverse videos. Lång match som går igenom två reklampauser. Corbin chokeslammar honom igenom ett bord. Ref-bump och Corbin läggs på bord innan Seth utför en frogsplash från hörnan genom det. Seth klättrar upp men Slater välter stegen (Seth bumpar) och hjälper Corbin upp, men Seth vaknar och bucklebombar honom igenom ett bord i hörnan. Superkick sänker Slater och Blackout sänker Corbin innan Seth klättrar upp och vinner efter 16:58. Dean kommer in och stirrar på Seth efteråt. *1/2

SLUTSATS: Vi tuffar vidare mot TLC och när jag studerar kortet hittar jag hela två matcher som jag är någorlunda intresserad av: Bryan vs. Styles om SDL-bältet och Buddy vs. Cedric om CW-bältet. Bryans match mest för att jag gillar hans nya karaktär och den andra för att båda är oerhört duktiga och eftersom jag bara ser CW-matcherna på storgalorna är jag inte trött på parningen. Kvällens RAW gjorde inget för att få mig intresserad av en enda RAW-match även om jag gillar flera av de inblandade. Det känns bara som ett card som bokas för sakens skull (precis som de flesta andra WWE-galorna, jag vet).

(Den här recensionen skrevs 2018-12-11.)
sebbe

InläggPostat: 18 dec 2018 14:37    Rubrik: Svara med citat

RAW 2018-12-17

- Dagen efter TLC.

- Vi har blivit lovade en Vince-promo som kommer ändra WWE i grunden, så showen börjar med den. Han har verkligen åldrats MÄNGDER de senaste åren, han såg ut att vara i femtioårsåldern fram till för två, tre år sedan och sen över en natt såg han ut att vara 140. Han säger inte så mycket innan han introducerar Stephanie, HHH och Shane för et stort kramkalas. "Vi (McMahons) ska börja om från början, allt nollställs och vi kommer ta tillbaka både RAW och SDL för att ge fansen vad de vill ha i form av nya brottare och nya matcher." Vad det innebär i praktiken säger de förstås inte men vi får väl anta att fler McMahon-segments bokas in framöver. Baron Corbin avbryter. Så de hinner knappt säga att de ska ge oss vad vi vill ha när Corbin avbryter för en lång promo? Han vill få en ny chans att bli GM men publiken buar ut honom så han knappt kan säga något. Shane vill ge honom en ny chans och säger att han blir ordinarie GM om han vinner sin match HÄR OCH NU:

1. Kurt Angle vs. Baron Corbin.
Heath Slater är domare. Kurt dominerar innan Shane tillägger att han glömde nämna att det är en handikapp-match, så Chad Gable, Bobby Roode och Apollo Crews kommer in. Shane tillägger att det nu är en No DQ-match. Corbin åker på chairshots innan han tar några avslutare innan Angleslam avslutar efter 5:36, och efteråt äter han en Angleslam genom ett bord som pricken över I-et. Så med nytt och fräscht menas BARON CORBIN och exakt samma segment som igår? NR

2. Finn Balor vs. Dolph Ziggler.
Match som sattes upp igår när de hamnade i bråk efter Finns match mot Drew McIntyre. Vanlig TV-spelsuppvisning med några nearfalls för att vi ska låtsas att det är dramatiskt. Drew kommer in men blir attackerad av båda två, och när de försöker fortsätta matchen kutar han in för DQ efter 6:17. Drew sänker båda efteråt. Sjukt nytt och fräscht med en DQ-finish. Tremanna nästa vecka. 1/2*

- Dean Ambrose med en in-ring-promo där han babblar om whatever och kallar in Seth Rollins. Ingen Seth kommer. Däremot står en av hans SWAT-team-medlemmar precis framför hardcam vilket borde vara en ledtråd (de står inte positionerade så annars). Dean tänker vara en fighting champion och kör en Open Challenge HÄR OCH NU:

3. IC-champ Dean Ambrose vs. Tyler Breeze.
Titelmatch. Breeze får inte alls samma respons här som på NXT. Tråkig match där där majoriteten är reklampaus och headlock. Breeze gör comeback men Dean avslutar med Dirty Deeds efter 4:04. Seths musik spelas, alla SWAT-snubbar gör sig redo för attack utom en som attackerar Dean bakifrån, och naturligtvis är det en maskerad Seth. Efter den oerhört tråkiga matchen igår ser jag inte direkt fram emot returmatcher. DUD

- Backstage: Drake Maverick vill ha en returmatch om Tag-titlarna så Shane bokar en match senare ikväll med fyra teams är vinnarna blir förstautmanare.

- Videos för Lars Sullivan, Lacey Evans, Heavy Machinery, Nikki Cross och EC3 som snart kommer till MR. Jag är ett stort fan av både Lars och Heavy Machinery (eller mer specifikt Otis) och båda damerna är helt klart stabila (oavsett vad Hässleholms-Tobbe tycker om Evans). EC3 gör dock inget för mig överhuvudtaget men inser att han passar bra i WWEs mall för hur en wrestler ska vara. Lite senare får vi även videos med Sami Zayn och Kevin Owens som snart återvänder, dock är det meningslöst att spekulera i var någon av dem hamnar eftersom det verkar vara en draft eller liknande på gång.

- Bobby Lashley flexar med skinkorna innan han och Lio Rush blir nerslagna av Elias. Ny, het och framförallt fräsch fejd. (Streetfight nästa vecka, men det är inget de går ut med ikväll).

4. Förstautmanare: Kalisto & Lince Dorado vs. B-Team vs. The Revival vs. AOP.
Gran Metalik och Drake Maverick är med in. Kommentatorerna berättar glädjande att Lucha House Rules inte gäller längre. Första fallet gäller. Saker händer, folk dyker och Shatter Machine avslutar Bo Dallas efter 7:04. Rätt vinnare, intetsägande match. *

- RIB intervjuar Seth, som säger att "last night" mycket riktigt "was a disaster" (sant), inte bara för att han förlorade bältet utan för att han hörde varenda sak publiken skrek under matchen. Men nu tänker han vända skutan och ta tillbaka bältet. Corbin stör intervjun och gör narr av honom för att han blev av med bältet, vilket slutar med att Seth vevar till honom. Den här nya fräscha bokningen känns väldigt mycket som den gamla tråkiga och sopiga bokningen.

- Ronda Rousey in med en promo om att hon vill vara en fighting champion (populärt budskap ikväll) och därför vill köra en Open Challenge HÄR OCH NU. Vi klipper till gorilla där en drös fruntimmer tjafsar om vem av dem som ska få titelmatchen när Stephanie ber dem pedagogiskt nog hålla käften och menar på att alla är lika värda en titelmatch (som går av stapeln nästa vecka) så det blir en gauntlet-match.

5. Gauntlet.
1. Bayley vs. Alicia Fox: Apropå "alla är lika mycket värda en titelmatch" har vi Foxy, som vunnit hela två singelmatcher i år. Bayley skadar benet men vinner med en rollup efter 4:57. 2. Bayley vs. Dana Brooke: Brooke kan dominera en stund eftersom Bayley har ont i benet, men B2B avslutar efter 7:40 (räknar hela gauntlet-matchens sammanlagda tid). 3. Bayley vs. Mickie James: JIP och Bayley säljer benskadan. Hon gör flying elbow för två när James sliter tag i repet. James blockerar B2B och avslutar med en DDT efter 13:56. Hon kollar om Bayley är okej efteråt eftersom hon såg ut att landa olyckligt av DDTn. 5. James vs. Ember Moon: Ember sparkar loss men hoppar in i ett knä i en spot kameran missade en smula. Eclipse avslutar efter 18:17. 6. Ember Moon vs. Natalya. Totalt heatlös match, publiken verkade tappa intresset för Moon när hon gjort sin finisher. Nattie avslutar henne med en rollup efter 21:42. 7. Natalya vs. Ruby Riott. Liv Morgan och Sarah Logan är med in men är totalt anonyma. JIP med Ruby i övertaget, men Nattie rullar upp henne för tre efter 28:32. 8. Natalya vs. Sasha Banks. Sista delmatchen. Renee säger att titelmatchen nästa vecka "wraps up 2018", men det är ju även en show på nyårsafton. Sasha sätter en fin DDT. Nattie gör Sharpshooter men Sasha inser att hon inte når repen och fintar sig ur den istället. Nattie kommer ur Bank Statement. Nattie gör german som Sasha tar illa på nacken. Nattie blockeras Sashas DDT och avslutar med Sharpshooter efter 36:30. **

- Ronda gratulerar och kramar om Nattie efteråt för att visa att de är vänner. Jag antar att tanken var att tittarna skulle stanna igenom den långa matchen för att få veta vem som blir Rondas utmanare nästa vecka.

- Nästa vecka (bandat direkt efter detta avsnittet): Seth vs. Corbin, Chad & Roode vs. Revival, Ronda vs. Nattie samt Paul Heyman firar jul.

SLUTSATS: Även om det i början av showen utlovades ny och fräsch bokning fortsatte showen med den gamla och trista bokningen. Jag förstår naturligtvis att förändringen inte går såhär snabbt men det som stör mig är att McMahons tar åt sig äran för ratingens uppgång om några veckor när den går upp oavsett vad de gör eftersom både NFL-säsongen och jul/nyårshelgen är över och folk börjar titta på RAW som vanligt igen. Förhoppningsvis.

(Den här recensionen skrevs 2018-12-18.)
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Sebbes hörna Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4
Sida 4 av 4

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet