Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Swewrestling FORUM AWARDS 2009 The Night of Chump-ions
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
simonorra
Gäst

InläggPostat: 27 dec 2009 07:45    Rubrik: Svara med citat

Nitro.. Bara att du sitter och skryter på ett Wrestlingforum om att du har tresiffrigt IQ får mig att tycka synd om dig.

Skriv en bok eller något, du tycker ju så mycket och är så himla duktig.
Själv tycker jag du är mest oförstålig av alla som skriver här.
Till överst på sidan
Nitro74
SWO:s omutlige enforcer

Registreringsdatum: 03 juli 2006

InläggPostat: 27 dec 2009 18:44    Rubrik: Svara med citat

(Denna diskussion kanske hör hemma i Diverse-delen eller något)

Bäste Hr Norra,

Jag antar att du menar "oförståelig". Vad exakt i mina inlägg är det du inte förstår Utveckla gärna!

Angående att jag "skryter" om att ha ett tresiffrigt IQ så är det ju faktiskt så att 100, som ju är ett tresiffrigt nummer, är normalintelligens. Så även om detta verkar som ett ouppnåeligt mål för dig, så är det inte speciellt mycket att skryta om.

I övrigt kan väl nämnas att

Nitro74 skrev:

mitt tacktal kanske inte ska tas 100% allvarligt. Tacktal hålls som bekant "In-character".

Mr RAW
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 27 dec 2009 20:40    Rubrik: Svara med citat

Hr Ständig skrev:
I övrigt kan väl nämnas att

Nitro74 skrev:

mitt tacktal kanske inte ska tas 100% allvarligt. Tacktal hålls som bekant "In-character".

Det är trevligt med humor vilket Mr RAW är säker på att Nitro74 använder sig av i sitt tacktal. Det är synd att det ska locka ut aggressiva tendenser, speciellt i denna tråd som är mer skoj än allvar. Den gode Nitro spinner bara vidare vilket åtminstone Mr RAW uppskattar men tyvärr så bevisas hans tes lite att det inte verkar vara någon idé att ha trådar som denna. Det här är inte på riktigt, det är precis som wrestling och Mr RAWs och Sebbes "fejd", det görs för att vi tycker att det är roligt. Men som sagt, det roliga försvinner när det tas på allvar.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Brandor

Registreringsdatum: 23 maj 2007

InläggPostat: 28 dec 2009 11:23    Rubrik: Svara med citat

Mr RAW skrev:
The Brandor skrev:
Känner mig som Tommy Dreamer.
Gör ett jäkla hårt jobb, men får aldrig någon kredd för det Men precis som för allas vår Hårde brottare kommer även Brandors glansdagar, även om det dröjer till efter min karriärs topp.

Får även passa på och tacka Mr Raw för slitet med rösträkningen, även om det inte var så många röster i år.
Mr RAW tackar för tacket och vill också påpeka att Brandor inte alls är bortglömd. En röst på årets forummedlem är bra mycket mera än många fick, och det var dessutom en välförtjänt röst. Very Happy

Mr Raw har som vanligt en mycket förståndig synpunkt. En 100% ökning sedan förra året är inte fy skam.
Men eftersom det inte verkar funka särskilt bra med att vara en trevlig, mysig Brandor så tror jag att det till nästa år får bli en Jericho...
Bruiser

Registreringsdatum: 09 september 2008

InläggPostat: 28 dec 2009 13:10    Rubrik: Svara med citat

2:a året i rad som man är förbisedd.
Jag är lite som Chris Masters, jag är här men ingen bryr sig om jag är snäll eller elak bara om jag kan göra något roligt emellanåt ( nej alla ni som undrar jag kan inte flexa mina bröstmuskler så ni kan hålla inne med alla pm)

Nästa år är mitt år känner jag!
Citat:
Annars jävlar!

Användarens profil Skicka personligt meddelande
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 28 dec 2009 13:28    Rubrik: Svara med citat

Bruiser skrev:
2:a året i rad som man är förbisedd.
Jag är lite som Chris Masters, jag är här men ingen bryr sig om jag är snäll eller elak bara om jag kan göra något roligt emellanåt ( nej alla ni som undrar jag kan inte flexa mina bröstmuskler så ni kan hålla inne med alla pm)

Nästa år är mitt år känner jag!
Citat:
Annars jävlar!

Om det är till någon tröst så var du nära att knipa min Årets Tröttsammaste röst efter 2 spoilningar, men då den sistnämnda kom efter mitt postande föll det tyvärr inte så Wink . Men nästa år kanske Rolling Eyes
Justin Time

Registreringsdatum: 02 september 2007

InläggPostat: 28 dec 2009 17:51    Rubrik: Svara med citat

Jag får tacka så mycket för utmärkelsen för Årets tävling!

Vi får se framemot höstkanten om det blir en fjärde tävling. Dels så känns det som att jag måste komma med något nytt till bordet, och dels måste jag hitta en lösning på Peter Polkander-syndromet...

Inte mycket till tacktal, men så blir det måndagar som dessa.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Chris Hero

Registreringsdatum: 30 juni 2007

InläggPostat: 29 dec 2009 00:06    Rubrik: Svara med citat

Nästa år tar jag tillbaka den här tävlingen och håller i den själv...så makteliten här inte kan föra sin "svågerpolitik" och "kiss mr raws ass-club".

avgrundenn.blogspot.com
www.soundcloud.com/avgrundenn
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4
Sida 4 av 4

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet