Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Var går gränsen för en spoiler?
Gå till sida Föregående  1, 2

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 08 jun 2010 16:08    Rubrik: Svara med citat

Jag kommer ihåg denna tråd som skapades dagen efter New Years Revolution 2007, http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=1462 Nu vet jag inte om tråden hette så när den skapades (eller om den bara hette "brottare skadad"), men oavsett så är det ju knappast en tråd man vill se dagen efter en ppv eftersom trådtiteln är en spoiler i sig. Sådant kan ju med fördel diskuteras i ppv-tråden eller i WWE-nyheter enligt mig.
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 08 jun 2010 21:34    Rubrik: Svara med citat

Stefan skrev:
Jag kommer ihåg denna tråd som skapades dagen efter New Years Revolution 2007, http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=1462 Nu vet jag inte om tråden hette så när den skapades (eller om den bara hette "brottare skadad"), men oavsett så är det ju knappast en tråd man vill se dagen efter en ppv eftersom trådtiteln är en spoiler i sig. Sådant kan ju med fördel diskuteras i ppv-tråden eller i WWE-nyheter enligt mig.

Ja, det håller jag med om, sånt kan behandlas i PPV-tråden, för det får väl räknas som en spoiler, även om det inte är en sådana i vanlig bemärkelse.
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2
Sida 2 av 2

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet