Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Varför har ni valt just SweWrestling?
Gå till sida Föregående  1, 2

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Carnage

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: lör jun 19, 2010 7:40 am    Rubrik: Svara med citat

Köper inte snacket att det är svårt att "komma in i gänget" , om man inte skriver några inlägg så är det klart att ni inte kommer att komma in.

Sen kanske ni känner att ni skulle bli förlöjligade eller något om ni delade med er av era åsikter men det kommer alltid finnas personer som inte delar eran åsikt.

Forumet blir vad man gör av det, om man anstränger sig lite och diskuterar programmen och så vidare så kommer ni nog också att trivas här.

Men skriv fan så att man kan läsa utan att få huvudvärk.
Dennis

Registreringsdatum: 21 juli 2006

InläggPostat: lör jun 19, 2010 8:54 am    Rubrik: Svara med citat

Släng tillbaks Barntimmen, så får vi se på fejder igen. Smile

Eller låt Oreilly komma tillbaks, vilket som går bra.
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Rollins
The World's Most Dangerous Admin

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: lör jun 19, 2010 9:54 am    Rubrik: Svara med citat

Dennis skrev:

Han är inte avstängd, han valde självmant att försvinna. Om du saknar honom så får du väl kontakta honom. Via bön är kanske det lättaste Razz
Dennis

Registreringsdatum: 21 juli 2006

InläggPostat: lör jun 19, 2010 10:03 am    Rubrik: Svara med citat

Rollins skrev:
Dennis skrev:

Han är inte avstängd, han valde självmant att försvinna. Om du saknar honom så får du väl kontakta honom. Via bön är kanske det lättaste Razz

Då ska jag genast starta en tråd som knyter samman Carola och Israel!

...nej, det ska jag inte.

Men jag kan hålla med om och instämma i det som vissa konstaterar, att det ibland är lätt att känna sig "bättre" än vissa andra användare som verkar väldigt oerfarna, unga, och inte riktigt har den språkliga förmågan som kunde ha önskats. Men det är väl bara att se det positivit att det finns hopp för wrestlingintresset i detta land när även yngre förmågor är delaktiga.
Matte

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: lör jun 19, 2010 10:10 am    Rubrik: Svara med citat

Ni får absolut följa med på någon wrestling-resa. Perkoff lär ut figure four, Stefan fyllosjunger rocklåtar och Trucken uppskattar alltid en axelknuff fnisssss.
Till överst på sidan
Chris Hero

Registreringsdatum: 30 juni 2007

InläggPostat: lör jun 19, 2010 12:07 pm    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:
så blir de lismare (undviker att peka på vilka jag syftar på)

"den som sa det...."

OnT så vill jag bara säga att jag inte tyckte det var direkt svårt att komma in här, jag har väl varit här sen 2004/2005 tror jag (jag blev bannad strax efter att forumet startade om med detta utseende).
Jag tycker det är ett jävligt härligt community, det uppstår lite lättsamma fejder emellanåt och hela forumet verkar skifta lätt emellan shoot och work hela tiden (samtidigt som det skiftar mellan kayfabe och verklighet).

www.myspace.com/tyrannosaurusjesus
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
TheInsane
Mr Ahlm [site admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: lör jun 19, 2010 1:07 pm    Rubrik: Svara med citat

Att komma in i gruppen ser jag inte som något problem. Jag upplever inte att jag håller vissa användare om ryggen mer för att jag känner dem mer IRL. Producerar man bra inlägg så höjer man sin egen status som det borde vara.

Och vi har alla varit nya. Jag minns när jag först träffade Perkoff, då hade jag kanske sett hans namn i #wwfsverige men hade ingen koll på vem han var. När Rollins föreslogs som admin måste jag erkänna att det inte var en användare jag hade stor koll på heller.

Sedan är det givetvis så att vänskapsband skapas om man har träffats på riktigt och faktum är att alla jag träffat på riktigt (kan tänka mig att det är över 60 personer nu) har visat sig vara hur bra människor som helst. Ibland trots att jag ogillat deras stil på forumet eller i chatkanalen. samtidigt umgås jag inte regelbundet med någon från forumet.

Och jag kan varm rekommendera att följa med på någon av våra wrestlingresor. Var inte oroliga för utanförskap. Jag har aldrig upplevt detta då vi har träffats. Första året i Finland var allt hur bra som helst - resan, showen etc. Nu senast var showen från WWE under all kritik men jag tror alla ändå tyckte det var värt att åka då det helt enkelt är riktigt roligt att träffa likasinnade och majoriteten av upplevelsen är trots allt resan och att träffa folk. Och detta kommer från en person som är långt ifrån överdrivet social. Och är ni osäkra släpa med ett par av era polare. Det gjorde jag första gången. Men åker du själv så är det inga problem att komma in i gänget. Alla delar vi hytter och man lär känna folk snabbt.

Det här med att 80% eller mer inte har något vettigt att säga eller har svårt att uttrycka sig är antagligen något som inte går att komma ifrån. Om man inte har stenhårda regler men då riskerar man också att få ett stagnerat forum som självdör. Alla forum har sådana medlemmar och det är egentligen enbart om forumets ämne ifråga är för komplext som man till stor del kan undvika dessa (kan tänka mig att forum om sub-atomär fysik och metafysisk filosofi inte dras med samma antal medlemmar som inte kan uttrycka sig).

Jag tycker Carnage uttryckte sig bra:

Citat:
Köper inte snacket att det är svårt att "komma in i gänget" , om man inte skriver några inlägg så är det klart att ni inte kommer att komma in.

Sen kanske ni känner att ni skulle bli förlöjligade eller något om ni delade med er av era åsikter men det kommer alltid finnas personer som inte delar eran åsikt.

Forumet blir vad man gör av det, om man anstränger sig lite och diskuterar programmen och så vidare så kommer ni nog också att trivas här.

Men skriv fan så att man kan läsa utan att få huvudvärk.

“If we are to know anything at all, it is that nothing can be proven beyond all doubt“
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Tensai
Hank Moody

InläggPostat: lör jun 19, 2010 3:30 pm    Rubrik: Svara med citat

Citat:
Men åker du själv så är det inga problem att komma in i gänget. Alla delar vi hytter och man lär känna folk snabbt.

Vill bara instämma här, jag trodde det var ett skämt när Bullen sa att jag skulle dela rum med Matte under Englandsresan eftersom vi är ganska jävla olika men vi kom väldigt bra överens ändå.

Samma sak med Bullen, hur mkt skit man än spytt på honom på #Puro.se (vilket iofs var vänlig skit) så var det en bra gosse.

Jag följer inte wrestling ett skit men skulle ändå kunna tänka mig åka igen bara för att träffa ligisterna.
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
Reymist.

InläggPostat: lör jun 19, 2010 9:20 pm    Rubrik: Svara med citat

själv är jag inte så himla aktiv, skriftligt iaf Smile då jag som Werd uttryckte sig, har svårt att formulera mig utan att det ska bli onödiga oneliners. Smile

men trots det så anser jag inte att det är "svårt" att komma in i swewrestling gemenskapen..

vi är ju inte så många wrestling intresserade i detta avlånga land, så detta är ett strålande sätt att få dela med sitt tankar. Och får läsa andras.

Och så länge man följer de regler som finns i forumet så ser jag inga problem med att vara här.
Tummen upp för de admins som gör ett gediget jobb här..!!
Nogai

Registreringsdatum: 26 april 2010

InläggPostat: lör jun 19, 2010 9:43 pm    Rubrik: Svara med citat

Reymist. skrev:
själv är jag inte så himla aktiv, skriftligt iaf Smile då jag som Werd uttryckte sig, har svårt att formulera mig utan att det ska bli onödiga oneliners. Smile

Håller med då jag hade det problemet i början men bara man har något konkret att komma med är det ingen fara. Jag känner själv inte av något som att vissa här är "tajta" och att man inte kommer in i gemenskapen.
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2
Sida 2 av 2

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet