| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
general manager

Registreringsdatum: 26 februari 2007 Inlägg: 169 Ort: www.gbgwrestling.com
|
Postat: fre jul 02, 2010 9:56 am Rubrik: JULY MAYHEM! |
|
|
Ikväll har vi July Mayhem! på GBG WRESTLING.
Kolla in www.gbgwrestling.com. _________________ www.gbgwrestling.com
KÖP MERCH! STÖD SVERIGES WRESTLINGFÖRBUND!
kolla wrestlingsyd.se |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Sir Brute Ality
Registreringsdatum: 20 juni 2006 Inlägg: 209 Ort: Uppsala/Nyköping
|
Postat: tor jul 15, 2010 10:43 pm Rubrik: |
|
|
Nu har jag inte tittat på wrestling på ett drygt halvår och mest hållt mig uppdaterad med hjälp av den här sidan. Hade inte sett det här med El Generico och är jäkligt förvånad över att ingen - inte en endaste - har markat ut i den här tråden över att han varit i Sverige. Har det här diskuterats i en annan tråd? Annars förstår jag inte varför det varit så tyst om detta.
Kul oavsett, då jag följde ROH rätt så kraftigt i ett par år innan mitt wrestlingintresse sinade en aning. Har sett El Generico live en gång också och gillade verkligen den matchen.
Så, en berättigad fråga: Vad fan gjorde han här? _________________ "This is for the... BOMB!" - Huvudpersonen Jag (ja, han heter så) i världens bästa film; American Revenge. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Joakim A

Registreringsdatum: 20 juni 2006 Inlägg: 227 Ort: Malmö
|
Postat: sön jul 18, 2010 3:49 pm Rubrik: |
|
|
Jag är också förvånad över det har knappt skrivits någonting om det här.
Jag har också undrat varför han kom till GBG. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
general manager

|
Postat: tis jul 27, 2010 10:49 am Rubrik: |
|
|
Han är helt enkelt en jävligt cool katt som inte har nåt emot att komma och träffa och träna folk världen över. Jag kan ärligt talat säga att det var fyra av de trevligaste dagarna i mitt liv.
Att matcherna blev fantastiskt roliga var sjukt kul det med, haha El Generico har nu haft GBG Wrestlings titel-bälte!
Han knep det från lömske Don Kalif i en intensiv match på en brainbustaaah! och förlorade det till Hank Havoc i en än mer explosiv match. Hankamania is running WILD!
Jag skall klippa klart materialet och lägga upp en ISO så ni kan bränna ut det (om nån vill).
Mean Dean gjorde en heel turn och heter nu Mean von Dean.
Bad Buddah besegrade Aguila Roja med knogjärn, tredje bataljen dem emellan på malmöfestivalen kommer bli galet bra.
Kolla lite uppbyggnad under July Mayhem på gbgwrestling.com _________________ www.gbgwrestling.com
kolla wrestlingsyd.se |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
general manager

|
Postat: tis jul 27, 2010 10:49 am Rubrik: |
|
|
Han är helt enkelt en jävligt cool katt som inte har nåt emot att komma och träffa och träna folk världen över. Jag kan ärligt talat säga att det var fyra av de trevligaste dagarna i mitt liv.
Att matcherna blev fantastiskt roliga var sjukt kul det med, haha El Generico har nu haft GBG Wrestlings titel-bälte!
Han knep det från lömske Don Kalif i en intensiv match på en brainbustaaah! och förlorade det till Hank Havoc i en än mer explosiv match. Hankamania is running WILD!
Jag skall klippa klart materialet och lägga upp en ISO så ni kan bränna ut det (om nån vill).
Mean Dean gjorde en heel turn och heter nu Mean von Dean.
Bad Buddah besegrade Aguila Roja med knogjärn, tredje bataljen dem emellan på malmöfestivalen kommer bli galet bra.
Kolla lite uppbyggnad under July Mayhem på gbgwrestling.com _________________ www.gbgwrestling.com
kolla wrestlingsyd.se |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|