| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
cat scratch fever
Registreringsdatum: 07 september 2009 Inlägg: 153
|
Postat: tis jul 27, 2010 5:36 pm Rubrik: |
|
|
| sociologi skrev: | | cat scratch fever skrev: | Om det stämmer att John Cena vänder på Summerslam kanske det är han som är den mystiska GM alla pratar om. Nog för att det innebär att han bokat in sig själv i svåra situationer men så är det ju en "setup all along" vi snackar om.
Kom ihåg vem som sa det först  |
Det var frågan om Cena eller HHH som skulle vända i egentligen men nu är ju HHH borta i 2-4 månader så jag ser inte någon anledning att vända Cena Heel. Detta eftersom det redan finns en massa Heels på Raw, det är väl bättre att dem vänder Chris J till Face. | Inte om ryktet är sant att han försvinner till hösten. Men de kanske på nåt sätt påskyndar hans return...hörde även att nåt rykte om The Rocks återkomst under den månaden men jag antar att jag måste se grisar flyga innan det händer  |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Cactus Jack
Registreringsdatum: 10 augusti 2006 Inlägg: 240
|
Postat: tis jul 27, 2010 8:16 pm Rubrik: |
|
|
| Ser fan hellre på tna än ett mainevent med khali inblandat i å kane med för den delen usch. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Justin Time

Registreringsdatum: 02 september 2007 Inlägg: 607
|
Postat: tis aug 03, 2010 7:48 pm Rubrik: |
|
|
Efter att ha sett gårdagens RAW så fick jag en vision...
En efter en så hoppar Cenas lagmedlemar av/blir skadade.
När SummerFe... SummerSlam väl kommer så är det Nexus vs. John Cena, in a BATTLE OF DOOM! Cena är tapper, men det blir i alla fall storstryk. Just som vi tror att allt hopp är ute...
(Cue Music : Motörhead - The Game)
Jaja, jag vet att Trips håller på och filmar Killing Karma. Men en söndag kan han säker få ledigt för att svinga lite slägga... _________________ SW Radio - Wrestling & MMA Podcast
"Där det finns Hogan finns det troll." - Rollins
- JAW - Just Allstar Wrestling - |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Nogai

Registreringsdatum: 26 april 2010 Inlägg: 197 Ort: Häljarp
|
Postat: tis aug 03, 2010 8:31 pm Rubrik: |
|
|
| Justin Time skrev: | Efter att ha sett gårdagens RAW så fick jag en vision...
En efter en så hoppar Cenas lagmedlemar av/blir skadade.
När SummerFe... SummerSlam väl kommer så är det Nexus vs. John Cena, in a BATTLE OF DOOM! Cena är tapper, men det blir i alla fall storstryk. Just som vi tror att allt hopp är ute...
(Cue Music : Motörhead - The Game)
Jaja, jag vet att Trips håller på och filmar Killing Karma. Men en söndag kan han säker få ledigt för att svinga lite slägga... |
Jag har också haft den tanken att HHH kommer in och reder upp situationenn men tror inte det är det HHH kommer göra när han är tillbaka men jag ser hellre att han tar hand om Nexus istället för Sheamus. _________________ Jamie Keyes WWE's next breakout diva |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Justin Time

|
Postat: tis aug 03, 2010 8:54 pm Rubrik: |
|
|
Jag tänkte ta på mig rollen som Dr. Tobias Sadness och sänka mina egna och alla andras förväntningar på den kommande galas stormatcher...
Slaggis om Bling-Bling-Bältet
Sheamus vs. Randy Orton (He hears voices in his head, inte The Voices hoppas jag...)
Oavsett matchkvalitet så kommer upplevelsen att effektivt förstöras av Colehuvudets yranden om Vintage, Viper och Out of nowhere!.
World Heavyweight Championship Match(Om Mysterio vinner så benämner vi titeln som World Championship, mkay?)
Kane vs. Rey Mysterio
Alla minns väl med värme Kane och Reys fejd från 2008?
Clusterfuckfest of DOOM!
Team WWE (John Cena + Entourage (Äntligen dags för Hornswoggles comback?)) vs. The Nexus (1 som nästan skulle platsat på Heat + 6 stycken soon to be wished all the best in their future endeavors.)
Ursäkta röran, vi bygger om. Eller Ursäkta röran, vi vet inte riktigt vad vi ska gör av dom här sju plattnackarna.
Man får hoppas att det slinker in några mellanmatcher att se fram mot. _________________ SW Radio - Wrestling & MMA Podcast
|
| Till överst på sidan |
|
 |
sociologi

Registreringsdatum: 25 oktober 2009 Inlägg: 135 Ort: Gävle
|
Postat: tor aug 05, 2010 8:37 am Rubrik: |
|
|
När jag läser postern om SS så står det att den ska gå den 15/8 men enligt Wrestlscoop så ska den gå den 23/8 som är en måndag, är det någon som vet exakt datum? _________________ I still miss Mickie James |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
TheVobb Årets Meltzer 2009

Registreringsdatum: 17 juni 2006 Inlägg: 3478 Ort: Sundsvall
|
Postat: tor aug 05, 2010 8:40 am Rubrik: |
|
|
| sociologi skrev: | | När jag läser postern om SS så står det att den ska gå den 15/8 men enligt Wrestlscoop så ska den gå den 23/8 som är en måndag, är det någon som vet exakt datum? |
Enligt WWE.com är det 15/8 som gäller...... _________________ If Ya Smeeeeeeeeeeeeeeell What Vobban Is Cooking!!!! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006 Inlägg: 3076 Ort: I'm from Winnipeg, you idiot!
|
Postat: fre aug 06, 2010 11:58 am Rubrik: |
|
|
På papperet känns detta som den minst intressanta Summerslam på väldigt länge.
Nexus-anglen är ett försök till nåt nytt och WWE-brottarnas oförmåga att hålla sams gör det någorlunda spännande, men vi har ändå sju oetablerade brottare, som aldrig visat något i ringen på ena sidan så jag har inga höga förväntningar på matchkvaliteten. Om det slutar med att någon av WWE-brottarna vänder och joinar Nexus så kommer jag vara redo med spyhinken om de inte kommer med en väldigt bra förklaring.
Sheamus vs Orton har vi redan sett, bland annat på Royal Rumble. Det känns som att det som högst kan bli tre snöflingor. Och vad handlar fejden om, vem som lyckades hålla HHH borta från WWE längst?
Rey vs Kane. Förmodligen en b-plan, så WWE är lite förlåtna (som om Taker vs Kane hade blivit så mycket bättre), men fejden bokades som sagt sönder redan 2008 och var aldrig ens bra då.
Swagger, som de byggt upp bra de senaste månaderna verkar inte få någon större roll. Punk kanske inte kommer få vara med alls. Galan känns inte intressant vare sig det gäller fejder, workrate eller stjärnglans. Och detta är Summerslam, WWE:s andra eller om det är tredje största gala. Blir det inte en usel buyrate på detta förtjänar alla inblandade i Nexus-anglen en stor eloge. _________________ "Justin Gabriel's biggest detriment is his coach. I really don't know what Matt Hardy is going to be able to teach Justin Gabriel besides how to Myspace or Twitter."
CM Punk |
|
| Till överst på sidan |
|
 |

|
Postat: sön aug 08, 2010 12:13 pm Rubrik: |
|
|
Big Show vs alla 3 av dom manliga medlemarna S.E.S. i en handicap-match är nu klar för galan....... _________________ If Ya Smeeeeeeeeeeeeeeell What Vobban Is Cooking!!!! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
SoulClap

Registreringsdatum: 18 juni 2006 Inlägg: 555 Ort: Malmö
|
Postat: mån aug 09, 2010 11:17 pm Rubrik: |
|
|
| TheVobb skrev: | Big Show vs alla 3 av dom manliga medlemarna S.E.S. i en handicap-match är nu klar för galan....... |
Saxar mig själv ifrån SD tråden.. och givetvis en 2-3 on one handikapmatch mot Big show.. .
Trodde ju dock detta skulle vara en SD match inte en PPV..
Slutet av 80 talet och början av 90 talet hade man enorma uppbyggnaderinför alla PPV som Summer Slam..,
eller ja dom kanske är ENORMA nu med men så ointressanta.. Hela storylinen med Mysterio & Kane är ett sömnmedel.. _________________ "Let your haters be your motivators.."
If ya ain't clappin with ya soul what u clappin fo..
R.I.P Bam Bam Bigelow (1961-2007) |
|
| Till överst på sidan |
|
 |

|
Postat: tis aug 10, 2010 7:12 am Rubrik: |
|
|
Matcher klara så här långt....
Elimination tag match: Team WWE vs NEXUS
WWE Champ Sheamus vs Randy Orton
World Champ Kane vs Rey Mysterio
Big Show vs S.E.S. (Cm Punk, Luke Gallows & Joe Mercury)
WWE Divas Champ Alicia Fox vs. Melina
Jag tycker cardet ser fruktansvärt klent ut och galan är på söndag Blir väl nån fight klar på Smackdown denna vecka men igen, väldigt klent SummerSlam card...... _________________ If Ya Smeeeeeeeeeeeeeeell What Vobban Is Cooking!!!! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Justin Time

|
Postat: ons aug 11, 2010 3:29 pm Rubrik: |
|
|
Alltid tråkigt när någon blir skadad, om han nu är skadad. Kanske WWEfolket har insett att Khali inte är så great trots allt...
Hursomhelst är det skönt att man förhoppningsvis slipper se honom i ringen på söndag
| rajah.com skrev: | The Great Khali was brutally attacked by Nexus on RAW and it appears he's now being kept off Sunday's SummerSlam show. WWE then wrote the following on Twitter a few hours ago:
“WWE Doctors have determined that Great Khali suffered patella and ligament damage. He is unlikely to compete at SummerSlam.”
Based on what happened on RAW, we could see The Miz take Khali's spot as the last member of Team RAW.
http://rajah.com/base/node/19950 |
_________________ SW Radio - Wrestling & MMA Podcast
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Chris Hero

Registreringsdatum: 30 juni 2007 Inlägg: 569 Ort: Parts Unknown
|
Postat: ons aug 11, 2010 6:03 pm Rubrik: |
|
|
Skönt att folk betalar 500 pix för att få se samma parningar som de oftast får se gratis på RAW & SD... _________________ "Om Perkoff är Misawa så är jag Ogawa"
www.myspace.com/tyrannosaurusjesus |
|
| Till överst på sidan |
|
 |

|
Postat: ons aug 11, 2010 6:30 pm Rubrik: |
|
|
| Chris Hero skrev: | | Skönt att folk betalar 500 pix för att få se samma parningar som de oftast får se gratis på RAW & SD... |
Eller hur? Matcherna på deras ppv´s har tappat all den "magi" som den hade för många år sedan. Förut fick man vänta till ppv´sen för att se dom tunga fighterna, numera ser man "repriser" på ppv´sen....... _________________ If Ya Smeeeeeeeeeeeeeeell What Vobban Is Cooking!!!! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Nogai

Registreringsdatum: 26 april 2010 Inlägg: 197 Ort: Häljarp
|
Postat: ons aug 11, 2010 7:16 pm Rubrik: |
|
|
| TheVobb skrev: | | Chris Hero skrev: | | Skönt att folk betalar 500 pix för att få se samma parningar som de oftast får se gratis på RAW & SD... |
Eller hur? Matcherna på deras ppv´s har tappat all den "magi" som den hade för många år sedan. Förut fick man vänta till ppv´sen för att se dom tunga fighterna, numera ser man "repriser" på ppv´sen....... |
Visst parningarna är inte nya men jag tycker ändå att det är en anna grej att se på ett ppv en bara en veckoshow. Jag vet inte vad det är men vanliga veckoshower kan jag bara se highlights på medan ppv:sen måste jag se hela galan oavsett matcher i princip _________________ Jamie Keyes WWE's next breakout diva |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|