Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Kommentarer/frågor som inte kräver en ny egen tråd.
Gå till sida Föregående  1, 2, 3 ... 66, 67, 68, 69, 70  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt om WWE
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Lilja

Registreringsdatum: 16 februari 2009

InläggPostat: tor jul 29, 2010 9:25 pm    Rubrik: Svara med citat

Vad skulle ni fråga John Cena om ni fick chansen att fråga vad ni ville? Jag har nämligen fått den chansen men vill gärna höra vad ni andra underar när det gäller hr. Cena.

Lilja
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
TheVobb
Årets Meltzer 2009

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: tor jul 29, 2010 9:31 pm    Rubrik: Svara med citat

Lilja skrev:
Vad skulle ni fråga John Cena om ni fick chansen att fråga vad ni ville? Jag har nämligen fått den chansen men vill gärna höra vad ni andra underar när det gäller hr. Cena.

Lilja

Skulle vara intressant att veta hur mycket han maxar i diverse övning, tex bänkpress m.m. .......Cool
Pegasus Kid

Registreringsdatum: 03 november 2006

InläggPostat: fre jul 30, 2010 12:22 am    Rubrik: Svara med citat

Lilja skrev:

Lilja

Fråga honom varför ratingen är körd i botten nu när han pushas som den stora stjärnan.
Till överst på sidan
DiBiase

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: fre jul 30, 2010 8:25 am    Rubrik: Svara med citat

Lilja skrev:

Lilja

Du kan ju fråga hur Mickie James är i sä... eeh Rolling Eyes . Nej, men du kan fråga vad han tycker om PG-ratingen och om/vem av de yngre talangerna som han tror kommer bli en stor stjärna i framtiden.

"John Cena är INTE ett hushållsnamn, Brock Lesnar ÄR det." - Chris Hero
Sökord: Cena = 182 000 000 träffar
Sökord: Lesnar = 4 060 000 träffar
Till överst på sidan
Mr RAW
Swewrestlings onda maktcentrum (admin)

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: fre jul 30, 2010 11:50 am    Rubrik: Svara med citat

Kanske en fråga om eventuellt Sverige/Finland/Danmark/Norge-besök och en fråga om varför man inte satsar mer på den skandinaviska marknaden med veckoshower etc. Jag har full förståelse för att det inte är Cena som bestämmer detta och att det är våra egna TV-bolag som måste köpas in men om WWE säljer billigt kanske de kan ta igen på PPVs och merch. Vore intressant att höra om han har några tankar runt detta. Smile
www.wrestling4sale.blogg.se
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Chris Hero

Registreringsdatum: 30 juni 2007

InläggPostat: lör jul 31, 2010 8:09 pm    Rubrik: Svara med citat

TheVobb skrev:
Jo men HBK är ju en gnällspik, tror knappast att han är den lättaste att ha att göra med backstage. Han och Triple H har ju gjort som dom velat i WWE nu i många år och får dom lite smisk så straffar dom väl brottare till höger och vänster. Jag väljer att hålla på Anderson..... Anderson.....Cool

Är du såpass jävla mycket bättre än ALLA brottare som någonsin levt, precis som Shawn är så HAR du rätt att klaga på undermåttliga workers som tror att de är "all that".
Anderson är en jävla sopa på micken och i ringen.

www.myspace.com/tyrannosaurusjesus
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
DiBiase

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: lör jul 31, 2010 8:18 pm    Rubrik: Svara med citat

Chris Hero skrev:

Är du såpass jävla mycket bättre än ALLA brottare som någonsin levt, precis som Shawn är så HAR du rätt att klaga på undermåttliga workers som tror att de är "all that".

Va f-n ska du skriva sånt bra skit för Chris Cursing Wink . Håller med, är man Shawn Michaels så kan man säga precis vad som helst när det gäller andra workers. Precis som en Ferrariägare kan klaga på hästkrafterna och komforten i en Skoda. Sen är kanske inte Anderson en soppa på micken men han är billig och opportunistisk som dessvärre många wrestlingfans tycker om.

"John Cena är INTE ett hushållsnamn, Brock Lesnar ÄR det." - Chris Hero
Sökord: Cena = 182 000 000 träffar
Sökord: Lesnar = 4 060 000 träffar
Till överst på sidan
Chris Hero

InläggPostat: lör jul 31, 2010 11:33 pm    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:
[
Va f-n ska du skriva sånt bra skit för Chris Cursing Wink . Håller med, är man Shawn Michaels så kan man säga precis vad som helst när det gäller andra workers. Precis som en Ferrariägare kan klaga på hästkrafterna och komforten i en Skoda. Sen är kanske inte Anderson en soppa på micken men han är billig och opportunistisk som dessvärre många wrestlingfans tycker om.

iMPACTS 1,2 rating säger annorlunda Wink

Till överst på sidan
Vinnysimmo

Registreringsdatum: 16 maj 2009

InläggPostat: mån aug 02, 2010 3:18 pm    Rubrik: Svara med citat

Chris Hero skrev:

Kan inte hålla med om att han är en sopa på micken. Killen har en helt fantastisk karisman och levererar fantastiska promos. Kanske att han inte levererade såbra promos i WWE där andra skrev dem åt honom men nu när han är i TNA ochfår vara sig själv mer ser man hur brahan är på micken. Han har dessutom mycket bra komisk tajming. Jag ser honom som en kille som kan växla mellan komedibrottning och seriös bröttning utan att tappa trovärdighet i någotdera.
Till överst på sidan
Pegasus Kid

Registreringsdatum: 03 november 2006

InläggPostat: mån aug 02, 2010 3:31 pm    Rubrik: Svara med citat

Vinnysimmo skrev:
Chris Hero skrev:

Kan inte hålla med om att han är en sopa på micken. Killen har en helt fantastisk karisman och levererar fantastiska promos. Kanske att han inte levererade såbra promos i WWE där andra skrev dem åt honom men nu när han är i TNA ochfår vara sig själv mer ser man hur brahan är på micken. Han har dessutom mycket bra komisk tajming. Jag ser honom som en kille som kan växla mellan komedibrottning och seriös bröttning utan att tappa trovärdighet i någotdera.

Anderson är inte mer än ström av meningslösa catchrase och rappakalja. Även om man så skulle mörda hans hund och spöat skiten ur hans mor så skulle han kontra med diverse catchrase och mer rappakalja.

Brottare som Anderson är vad som är fel med wrestling. Han är inte lika värdelös som Cena men bra är han inte.

Chris Hero skrev:

iMPACTS 1,2 rating säger annorlunda Wink

Samma sak kan sägas om Raw och Smackdown om på några år halverat antalet tittare. Ingen brottare verkar bry sig längre.

Spöar någon upp dem med slagträd så tramsar de runt med den fåniga dvärgen och drar några skämt veckan efter.
Till överst på sidan
Vinnysimmo

InläggPostat: mån aug 02, 2010 3:44 pm    Rubrik: Svara med citat

Lilja skrev:

Lilja

Jag skulle tycka det var väldigt intressant om du frågade honom om vad han minns från när han började med wrestling. Vad han minns från träningen, hans fejd med Samoa Joe i UPW, hans tid i OVW och så vidare.
Jag skulle verkligen uppskatta detom du kunde fråga honom om detta.
Till överst på sidan
Chris Hero

InläggPostat: mån aug 02, 2010 6:46 pm    Rubrik: Svara med citat

Vinnysimmo skrev:

http://www.youtube.com/watch?v=m2JNOFCNduQ
DÄR är en man som levererar fantastisk karisma OCH fantastiska promos

http://www.youtube.com/watch?v=Zyb8K--ut4c
Och här är Mr Anderson

ser du skillnaden?

Till överst på sidan
Vinnysimmo

InläggPostat: tis aug 03, 2010 1:09 pm    Rubrik: Svara med citat

Finns iochförsig ingen i wrestlingens historia som är sp bra på micken som Ric Flair så det är lite orättvist att jämföra Ken med honom.

Jag tycker att Andersons promo du länkade är bra. Iochförsig är ju dessa två promos dessutom i olika genrer. Flairs promo var ju mer av en allvarlig promo och Andersons promo var mer komik.
Man skulle ju till exempel inte kunna jämföra Andersons promo med detta promot http://www.youtube.com/watch?v=UoXGE3nVBpI men det betyder inte att de inte ät karismatiska bägge två

Jag skulle säga att Anderson har karisma.
Till överst på sidan
Lilja

Registreringsdatum: 16 februari 2009

InläggPostat: tis aug 03, 2010 10:45 pm    Rubrik: Svara med citat

Vinnysimmo skrev:
Lilja skrev:

Lilja

Jag skulle tycka det var väldigt intressant om du frågade honom om vad han minns från när han började med wrestling. Vad han minns från träningen, hans fejd med Samoa Joe i UPW, hans tid i OVW och så vidare.
Jag skulle verkligen uppskatta detom du kunde fråga honom om detta.

Hade redan skickat iväg frågorna när jag såg detta så en direkt fråga om detta blir det inte. Frågade dock lite om början av hans karriär så kanske blir det något ändå...

Lilja
Till överst på sidan
TheVobb
Årets Meltzer 2009

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: lör aug 07, 2010 11:11 am    Rubrik: Svara med citat

Visste inte riktigt vart jag skulle posta detta... Från nån intervju med Vince, tyvär fanns det inget mer...

Citat:
McMahon admitted that WWE made some mistakes in the past but says two years ago they made the change to a more family-friendly product.

Jag undrar vad det är som han anser vara misstagen? Själv kan man ju komma på flera, men vad Vince anser vore intressant att få veta........Cool
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt om WWE Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3 ... 66, 67, 68, 69, 70  Nästa
Sida 67 av 70

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet