| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Mr RAW Swewrestlings onda maktcentrum (admin)

Registreringsdatum: 14 juni 2006 Inlägg: 2564 Ort: Karlstad
|
Postat: fre jul 30, 2010 11:46 am Rubrik: |
|
|
| The Slemster skrev: | | till och med fulare än bilden på Trent jag har på kylskåpet |
Att Sebbe överhuvudtaget har en bild på mig uppsatt i sitt hem är oroväckande. Oavsett vad bilden är till för! En smärre sinnesundersökning vore på sin plats . _________________ Mr RAW
Er ödmjuka admin, årets admin 2009 (in your face) och ruler and quadruple Champion of the SW FORUM Awards 2008 & 2009, counter of the votes!
King RAAAAAAAAAAAW
www.wrestling4sale.blogg.se |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
DiBiase

Registreringsdatum: 05 augusti 2007 Inlägg: 1555 Ort: Solna
|
Postat: fre jul 30, 2010 12:17 pm Rubrik: |
|
|
| sebbe skrev: | Och DÄR rök respekten jag hade för Meltzer. Att ha kepsen lite på sned är det fulaste jag vet, till och med fulare än bilden på Trent jag har på kylskåpet, som får maten att mögla fortare.  |
Vänta nu, ponera att Meltzer var glad att han fick komma loss från Ms. Meltzer och hänga med ungtupparna Todd och Bryan så att han råkade få i sig några glas Pink Panther för mycket vilket orsakade att kepsen kom lite på sne. Och hans sjukt snygga "Perros del Mal"-t-shirt väger väl upp en hel del.
| TheVobb skrev: | Att ens ha respekt för Meltzer tappar all respekt från min sida...... |
Utveckla gärna det där Vobban, eller är alla de där "Dirtsheet"-lirarna såna som inte ska ha respekt. _________________ "You wanna play 21? I've got 22. You want to play blackjack? I've got two of those too!"
"John Cena är INTE ett hushållsnamn, Brock Lesnar ÄR det." - Chris Hero
Sökord: Cena = 182 000 000 träffar
Sökord: Lesnar = 4 060 000 träffar |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
TheVobb Årets Meltzer 2009

Registreringsdatum: 17 juni 2006 Inlägg: 3478 Ort: Sundsvall
|
Postat: fre jul 30, 2010 1:42 pm Rubrik: |
|
|
| DiBiase skrev: | | TheVobb skrev: | Att ens ha respekt för Meltzer tappar all respekt från min sida...... |
Utveckla gärna det där Vobban, eller är alla de där "Dirtsheet"-lirarna såna som inte ska ha respekt. |
Utveckla? Gillar han inte och i mina ögon är han en tönt. Räcker det?...... _________________ If Ya Smeeeeeeeeeeeeeeell What Vobban Is Cooking!!!! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
DiBiase

|
Postat: fre jul 30, 2010 1:56 pm Rubrik: |
|
|
| TheVobb skrev: | | DiBiase skrev: | | TheVobb skrev: | Att ens ha respekt för Meltzer tappar all respekt från min sida...... |
Utveckla gärna det där Vobban, eller är alla de där "Dirtsheet"-lirarna såna som inte ska ha respekt. |
Utveckla? Gillar han inte och i mina ögon är han en tönt. Räcker det?...... |
Nope! Att han är en nörd behöver du inte utveckla då det är så uppenbart men att du inte gillar honom får du gärna vidareutveckla . Är det för att du tycker han är en dålig journalist, för att han står för värderingar som du inte delar, att han har legat med din flickvän eller för någon annan anledning.
Och ja, detta är en bildtråd så jag postar detta WWF Magasin-omslag från 1989, där det är precis sådana upplägg och gimmickar till vänster som jag vill ha idag .
 _________________ "You wanna play 21? I've got 22. You want to play blackjack? I've got two of those too!"
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Justin Time

Registreringsdatum: 02 september 2007 Inlägg: 607
|
Postat: fre jul 30, 2010 5:46 pm Rubrik: |
|
|
En våldsam man det där...
 _________________ SW Radio - Wrestling & MMA Podcast
"Där det finns Hogan finns det troll." - Rollins
- JAW - Just Allstar Wrestling - |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
DiBiase

|
Postat: fre jul 30, 2010 7:49 pm Rubrik: |
|
|
Justin, jag fatta den inte? Har det nåt med att Lawler sa på Raw att Cole hade ett stort huvud? _________________ "You wanna play 21? I've got 22. You want to play blackjack? I've got two of those too!"
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Dennis
Registreringsdatum: 21 juli 2006 Inlägg: 842
|
Postat: fre jul 30, 2010 7:54 pm Rubrik: |
|
|
| DiBiase skrev: | | Justin, jag fatta den inte? Har det nåt med att Lawler sa på Raw att Cole hade ett stort huvud? |
Eller bara att Bryan är på väg att...sparka Cole i huvudet, som det ser ut? _________________ "Scottlands numer ett mänliga barbie?"
-norlout |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006 Inlägg: 3076 Ort: I'm from Winnipeg, you idiot!
|
Postat: fre jul 30, 2010 8:02 pm Rubrik: |
|
|
| DiBiase skrev: | | Justin, jag fatta den inte? |
Inte bekant med Bryan sedan hans tid i ROH? _________________ "Justin Gabriel's biggest detriment is his coach. I really don't know what Matt Hardy is going to be able to teach Justin Gabriel besides how to Myspace or Twitter."
CM Punk |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
DiBiase

|
Postat: fre jul 30, 2010 8:30 pm Rubrik: |
|
|
| Stefan skrev: | | Eller bara att Bryan är på väg att...sparka Cole i huvudet, som det ser ut? |
Men i sånt fall är det en sjukt slentrian bild. Sätt in vilken WWE-brottare som helst och Voila!
| Stefan skrev: |
Inte bekant med Bryan sedan hans tid i ROH? |
Stor hjälp Stefan, nu är allt glasklart . _________________ "You wanna play 21? I've got 22. You want to play blackjack? I've got two of those too!"
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Carnage

Registreringsdatum: 15 juni 2006 Inlägg: 4168 Ort: Fraggle Rock
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Chris Hero

Registreringsdatum: 30 juni 2007 Inlägg: 569 Ort: Parts Unknown
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
DiBiase

|
Postat: lör jul 31, 2010 8:22 pm Rubrik: |
|
|
| Chris Hero skrev: | | DiBiase skrev: |
Stor hjälp Stefan, nu är allt glasklart . |
"At the beginning of Danielson's ROH matches, the crowd chants, "You're gonna get your fucking head kicked in!" at Danielson's opponent"
http://en.wikipedia.org/wiki/Bryan_Danielson |
Tack Chris , alla är inte sådana Indyonly-killar som Stefan  _________________ "You wanna play 21? I've got 22. You want to play blackjack? I've got two of those too!"
|
| Till överst på sidan |
|
 |
daniel

Registreringsdatum: 16 juni 2006 Inlägg: 838
|
Postat: lör jul 31, 2010 10:45 pm Rubrik: |
|
|
Bryan Alvarez gifter sig, då är givetvis Big Dave Meltzer och Lance Storm på plats. _________________ Diamonds are forever and so is Ric Flair - Returns to WCW 98 , Returns to WWF 2001 |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Phenom

Registreringsdatum: 15 juni 2006 Inlägg: 1172 Ort: Stockholm
|
Postat: lör jul 31, 2010 10:56 pm Rubrik: |
|
|
Men skit! Kände inte igen Lance Storm först. Trodde det var Captain Picard som stod där. _________________ "Skogspojken" Ric Flair, Woooooooo! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
DiBiase

|
Postat: sön aug 01, 2010 8:52 pm Rubrik: |
|
|
Nu kan jag inget om Pokemon (nån av de yngre forumiterna kan säkert förklara mer ) men det är någonting med denna bilden som är väldigt roligt. _________________ "You wanna play 21? I've got 22. You want to play blackjack? I've got two of those too!"
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|