Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Välkommen till Mr RAW:s kejsardöme!

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Mr RAW
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Mr RAW
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 17 jan 2007 16:16    Rubrik: Välkommen till Mr RAW:s kejsardöme! Svara med citat

Välkomna ska ni vara allihopa till en ny del på forumet, Mr RAW regerar. Ni kanske undrar vad som kommer att hända här? Ja, då är ni inte ensamma! Skämt åsido, en viss tanke finns det bakom den lilla undanskymda del. Här ska vi försöka bunta ihop olika pristävlingar som Mr RAW:s, men även andra admins, onda hjärna tänker ut. Dessutom kommer det varje vecka, förhoppningsvis, komma en högst personlig betraktelse över den gångna veckan i framför allt WWE, men även andra förbund kan komma att få känna på Mr RAW:s pekpinne (hur lät det?). Det kommer även att startas upp en Vett & Etikett-tråd där Mr RAW än en gång ger sin högst personliga syn på användarna i detta forum (ingen går säker)(dock garanteras en viss anonymitet). Ser ni detta som en avdelning för tävlingar och krönikor/kåserier så ser ni rätt, ser ni någonting annat kommer ni troligtvis att hamna under Mr RAW:s lupp för en närmare skärskådan. Vi, jag och mitt ego, beräknar att starta upp på allvar nästa helg, dvs sista helgen i januari, pga av vissa åtaganden som Mr RAW har åtagit sig. Ni förstår, invigningar, föreläsningar, signeringar, det är inte lätt att alltid hinna med!

Mr RAW, your educator and teacher extra-ordinär! Twisted Evil
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Hyperborean

Registreringsdatum: 17 januari 2007

InläggPostat: 18 jan 2007 00:39    Rubrik: Svara med citat

Bara undrar om du någonsin fick upp mötet med Piper på din blogg?
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 18 jan 2007 09:27    Rubrik: Svara med citat

HB, svar nej. Slö som alltid och efter byte av dator så lyckades jag slarva bort texten. Detta kommer att åtgärdas under januari månad. Givetvis finns inga garantier men som det ser ut med tid (som har varit en stor bristvara under hösten/vintern) och lust och så bör jag få piiiiiip ur vagnen och fixa till det inom kort.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Rocky Maivia

Registreringsdatum: 30 juni 2006

InläggPostat: 10 dec 2007 16:45    Rubrik: Svara med citat

Måste gratulera Mr Raw i efterskott

GRATTIS!!! Very Happy
Jimban89

Registreringsdatum: 10 januari 2007

InläggPostat: 13 aug 2010 11:18    Rubrik: Svara med citat

Antar att det är lättast att få tag på dig här Trentan nu är det som så att jag bara vill tacka dig och Bruno för mitt fin fina pris som jag fick hem idag!

Och då snackar jag inte först o främst om tidningen;)
Tack grabbar! // Jimmy Fransson Motala.

Du kanske är lite förvirrad nu men Jag är Eivors son, ja hon stod på abonnemanget Wink
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 13 aug 2010 13:18    Rubrik: Svara med citat

Kul! Grattis Eiv... eh jag menar Jimmy Very Happy !
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Mr RAW Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet