Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Diverse WWE-nyheter *spoilervarning*
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, ... 288, 289, 290  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt om WWE
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Fonzie
The last of a dying breed

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 23 okt 2006 20:16    Rubrik: Svara med citat

Carnage skrev:
Citat:
ROH wrestler Claudio Castagnoli is getting a look at from WWE. He was recently in Deep South Wrestling for a tryout. Considering that he is tall, it was figured that he'd be one of the first ROH guys to get feelers.

-Wrestling Observer Newsletter

Fan, De skulle förstöra Claudio direkt genom att forma honom till WWE's stil.

Helvete Sad En av mina favoritwrestlers kan bli förstörd när han anpassas till sportsentertainment stlilen. Förhoppningsvis så är hans lojalitet mot Chris Hero såpass stor att han stannar i indys.
Carnage

InläggPostat: 24 okt 2006 11:12    Rubrik: Svara med citat

source: pro wrestling insider

- It's been said that Paul Heyman now has a lot of power in the new ECW. Though with the impending return of Stephanie McMahon from maternity leave, the general feeling is that Heyman will probably begin to lose power to her. It is also believed that some of the WWE creative staff that has stepped down recently has done so because they wanted to get out before Stephanie returned.

- WWE has brought in Tully Blanchard as a new producer.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Original Hardcore Icon!
Gäst

InläggPostat: 24 okt 2006 12:15    Rubrik: Svara med citat

Fonzie skrev:
Carnage skrev:
Citat:
ROH wrestler Claudio Castagnoli is getting a look at from WWE. He was recently in Deep South Wrestling for a tryout. Considering that he is tall, it was figured that he'd be one of the first ROH guys to get feelers.

-Wrestling Observer Newsletter

Fan, De skulle förstöra Claudio direkt genom att forma honom till WWE's stil.

Helvete Sad En av mina favoritwrestlers kan bli förstörd när han anpassas till sportsentertainment stlilen. Förhoppningsvis så är hans lojalitet mot Chris Hero såpass stor att han stannar i indys.

Ajajajaj!
Claudio är ju helt klart en av de mest komiska heelsen i ROH just nu (han är inte lika bra i CHIKARA för att där finns det mycket roligare killar).
Jag hoppas innerligt att han stannar i indies.
Till överst på sidan
Ice_Cold

InläggPostat: 24 okt 2006 21:15    Rubrik: Svara med citat

Original Hardcore Icon! skrev:
Ajajajaj! Claudio är ju helt klart en av de mest komiska heelsen i ROH just nu (han är inte lika bra i CHIKARA för att där finns det mycket roligare killar).

Vänligen, SNACKA INTE OM CHIKARA I WWE-DELEN...

Det var allt jag hade att säga, ber om ursäkt för detta Off Topic-inlägg samt att det inte tillförde ämnet ett dugg, men ville lufta den åsikten..

Back2Topic

Chris Benoit, may you Rest in Peace!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
Bullen
SW:s svar på Sherlock Holmes

InläggPostat: 24 okt 2006 21:17    Rubrik: Svara med citat

Citat:
More WWE News: Eddie Colon signs with WWE
Posted by Armando Rodriguez on 10.24.2006

Carlito's brother headed to McMahon Land

According to the PWInsider, Eddie Colon has already signed a deal with the WWE. PWInsider quotes Victor Jovica himself (part owner of WWC) as the source. Eddie is Carlito's brother and works in Puerto Rico for World Wrestling Council. Back when Carlito first signed his deal, rumors of WWE being interested in Eddie surfaced as well, but that the company felt he needed more experience. That was around two and a half years ago. PWInsider and prwrestling.com reported of Carlito's signing around six months before it was made official, so as it turns out, this might not be confirmed until 2007 or so. WWC is already preparing their fanbase for when Eddie leaves, as the announcers have been discussing on air that when Carlos Colon Sr was at Raw several weeks ago (back when they where on MSG and a shot of Carlos was shown during a Carlito match) he was negotiating a WWE deal for Eddie.

Credit: PWInsider and prwrestling.com
Till överst på sidan
Fonzie
The last of a dying breed

InläggPostat: 24 okt 2006 21:25    Rubrik: Svara med citat

Ice_Cold skrev:
Ajajajaj! Claudio är ju helt klart en av de mest komiska heelsen i ROH just nu (han är inte lika bra i CHIKARA för att där finns det mycket roligare killar).

Det var allt jag hade att säga, ber om ursäkt för detta Off Topic-inlägg samt att det inte tillförde ämnet ett dugg, men ville lufta den åsikten..

Back2Topic

Eftersom det rör en brottare som är b.la i Chikara så är väl inläggen helt ok.

WWE har ju aldrig nämnts i övrig wrestling - delen Rolling Eyes
Rollins
The World's Most Dangerous Admin

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 24 okt 2006 21:40    Rubrik: Svara med citat

Ice_Cold skrev:

Back2Topic

Lystring Ice_cold

Var snäll att inte gå off-topic för att klaga på inlägg som faktiskt behandlar ämnet. Har du inget att tillföra om det som debatteras så kan du lika gärna vara tyst
Carnage

InläggPostat: 26 okt 2006 19:49    Rubrik: Svara med citat

Claudio Castagnoli looked good in his Deep South (WWE developmental) tryout last week, and there is interest in Chris Hero as well after WWE got a tape of one of his matches in the UK.

-Figure Four Weekly

Hoppas verkligen inte KOW går till WWE utan fortsätter jobba indy där dem får göra det dom gillar.
Till överst på sidan
Rollins

InläggPostat: 26 okt 2006 20:02    Rubrik: Svara med citat

Carnage skrev:
Claudio Castagnoli looked good in his Deep South (WWE developmental) tryout last week, and there is interest in Chris Hero as well after WWE got a tape of one of his matches in the UK.

-Figure Four Weekly

Hoppas verkligen inte KOW går till WWE utan fortsätter jobba indy där dem får göra det dom gillar.

Så du unnar dem alltså inte chansen att tjäna lite pengar. Märklig inställning om man nu gillar de här jepparna
Carnage

InläggPostat: 26 okt 2006 20:06    Rubrik: Svara med citat

Rollins skrev:
Carnage skrev:

-Figure Four Weekly

Så du unnar dem alltså inte chansen att tjäna lite pengar. Märklig inställning om man nu gillar de här jepparna

De bland de största på indy scenen och tjänar nog ordenligt med pengar. WWE skulle inte låta dem visa vad de går för och inte låta dem göra high impact moves.

Bryan Danielsson har sagt nej till WWE och TNA , men vad vet jag han kanske inte vill vara rik.
Till överst på sidan
Rollins

InläggPostat: 26 okt 2006 20:12    Rubrik: Svara med citat

Carnage skrev:
Rollins skrev:
Carnage skrev:

-Figure Four Weekly

De bland de största på indy scenen och tjänar nog ordenligt med pengar. WWE skulle inte låta dem visa vad de går för och inte låta dem göra high impact moves.

Bryan Danielsson har sagt nej till WWE och TNA , men vad vet jag han kanske inte vill vara rik.

Eller också har han integritet. Beundransvärt i så fall måste jag säga.

Det känns ju som de allra flesta indie-brottare har som mål att komma till WWE eller TNA eftersom det är en såpass säker inkomstkälla och om man sköter sina kort rätt så finns ju chansen att verkligen "slå igenom" (använder en gammal musikklysha här)

Jag har svårt att tänka mig att indieförbunden ger särskillt mycket pengar med tanke på att de verkar ha en ganska begränsad ekonomi. Jag tror man får jobba hårdare i indies, med hårdare menar jag fler shower i veckan, för att tjäna lika bra som de fulltidsanställda WWE/TNA brottarna.
Carnage

InläggPostat: 26 okt 2006 20:15    Rubrik: Svara med citat

Självklart, de flest indy brottare jobbar för flera förbund och brottas även i Storbritannien och Japan.

Om de nu går till WWE så accepterar jag det och får se vad de gör med dom. Även om jag hellre ser dem i indy förbunden.
Till överst på sidan
Rollins

InläggPostat: 26 okt 2006 20:21    Rubrik: Svara med citat

Carnage skrev:
Självklart, de flest indy brottare jobbar för flera förbund och brottas även i Storbritannien och Japan.

Om de nu går till WWE så accepterar jag det och får se vad de gör med dom. Även om jag hellre ser dem i indy förbunden.

Med lite tur kanske KOW gör succé i WWE. Jag har inte sett så mycket av dem men jag tror inte de behöver ta bort så mycket ur sin repotoar brottningsmässigt. Jag tror dock att Hero kan fylla luckan som blev efter att Christian och Jericho försvann som stabil midcardheel. Han har den härligt slemmiga utstrålningen som vi lärt oss att älska hos generationer av heels
LaserFreck

Registreringsdatum: 21 juni 2006

InläggPostat: 26 okt 2006 21:27    Rubrik: Svara med citat

Skulle ju också vara jädrigt kul om alla bra brottare wrestlade i Indy-förbund...(!)
Till överst på sidan
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 27 okt 2006 06:51    Rubrik: Svara med citat

Laserfreck skrev;
Citat:
Skulle ju också vara jädrigt kul om alla bra brottare wrestlade i Indy-förbund...(!)

Och då kan man ju fråga sig om du ställde dig själv frågan, -Var det här ett intelligent inlägg, behövde jag verkligen skriva och posta det? Jag kan svara åt dig, -Nej, det var inte särskilt smart och nej, du hade inte behövt posta det eftersom det tillför absolut noll till debatten. För detta inlägg, och retroaktivt för ett par tidigare enmeningsinlägg så tilldelar jag dig en varning. Skärp till dig, tänk efter vad du skriver och sluta posta om du inte har något att komma med.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt om WWE Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, ... 288, 289, 290  Nästa
Sida 2 av 290

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet