Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Diverse WWE-nyheter *spoilervarning*
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4 ... 292, 293, 294  Nästa

Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Allmänt om WWE
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Ice_Cold

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 02 nov 2006 18:00    Rubrik: Svara med citat

Rollins skrev:
Lystring Ice_cold

Var snäll att inte gå off-topic för att klaga på inlägg som faktiskt behandlar ämnet. Har du inget att tillföra om det som debatteras så kan du lika gärna vara tyst

Vill få chans att försvara mig själv, om jag får?

Inlägget har tagits ur sitt sammanhang i och med SW´s neretid...

Ice_Cold var bara evinnerligt trött på allt prisande och hjöande till skyarna av CHIKARA, jag är inget fan av dom och vill inte bli ett heller, för mig är dom alldeles för oseriösa med gimmickar(värsta exemplet är väl dom två clownerna utklädda till glassar) och jag får väldigt svårt att se storheten i något sådant... jag var även lite på mitt sämre humör den dagen och menade inte att hoppa på OHI eller basha/klanka ner på CHIKARA utan det bara kom, olägligt som onödigt... men ville kväva fortsatt snack om förbundet i dess vagga, intet mer!

Ber än en gång om ursäkt, klarar av en tillsägelse men vet inte hur jag ställer mig till en varning(osäker på vad Mr. Rollins gav mig)... anser inte att jag gjort mig skyldig till något så "grovt" att det ska vara straffet!

Once again, from the top: Ber om ursäkt för Off Topicet

Chris Benoit, may you Rest in Peace!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
MCN
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 02 nov 2006 22:41    Rubrik: Svara med citat

Ice_Cold skrev:
Rollins skrev:
Lystring Ice_cold

Var snäll att inte gå off-topic för att klaga på inlägg som faktiskt behandlar ämnet. Har du inget att tillföra om det som debatteras så kan du lika gärna vara tyst

Vill få chans att försvara mig själv, om jag får?

Inlägget har tagits ur sitt sammanhang i och med SW´s neretid...

Ice_Cold var bara evinnerligt trött på allt prisande och hjöande till skyarna av CHIKARA, jag är inget fan av dom och vill inte bli ett heller, för mig är dom alldeles för oseriösa med gimmickar(värsta exemplet är väl dom två clownerna utklädda till glassar) och jag får väldigt svårt att se storheten i något sådant... jag var även lite på mitt sämre humör den dagen och menade inte att hoppa på OHI eller basha/klanka ner på CHIKARA utan det bara kom, olägligt som onödigt... men ville kväva fortsatt snack om förbundet i dess vagga, intet mer!

Ber än en gång om ursäkt, klarar av en tillsägelse men vet inte hur jag ställer mig till en varning(osäker på vad Mr. Rollins gav mig)... anser inte att jag gjort mig skyldig till något så "grovt" att det ska vara straffet!

Once again, from the top: Ber om ursäkt för Off Topicet

Om man fått en varning skriver vi ut det tydligt, och nämner även antalet varningar man då sammanlagt har. Det var alltså en tillsägelse du fick.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Carnage

InläggPostat: 10 nov 2006 18:43    Rubrik: Svara med citat

Citat:
Source: WrestlingObserver.com

Randy Orton apparently got in a confrontation with a fan yesterday at the RAW/ECW show in Newcastle, England. A fan began chanting “You’re on steroids” at Orton which caused him to break character, forget about the match, and grab security to have the fan ejected.

The security guard laughed and told the fan not to do it again in which infuriated Orton and another WWE official. The rowdy fan was finally ejected from the building.

It should also be noted that there was security in the arena trying to prevent fans from using camera.
Till överst på sidan
COTN

Registreringsdatum: 18 juni 2006

InläggPostat: 12 nov 2006 11:56    Rubrik: Svara med citat

Citat:
WWE fans shatter records
By Kara A. Medalis
November 9, 2006

The WWE fans’ strong presence is being felt across the United States and all over the world, and WWE.com has the numbers to prove it.

WWE fans cast 14.6 million record-breaking votes for Cyber Sunday. On last week’s RAW, nearly 700,000 online and text message votes came in deciding WWE Champion John Cena’s opponent, Jonathan Coachman. Cena’s WWE Films blockbuster, “The Marine,” has raked in close to $17 million in just a few weeks. Finally, SmackDown is shattering records on the new CW, making Friday the network’s most-watched night for the week of Oct. 30.

During October, WWE programming reached a total of more than 35.7 million television viewers and WWE fans in 22.2 million households. This represents a whopping one-fifth of all television households in the United States.

Last week’s SmackDown reeled in more than 4.8 million total viewers, making Friday the CW’s most popular night. Thanks to SmackDown, the CW is the No. 1 network among men ages 6 to 34. The show’s ratings continue to grow week after week in all key demographics, thanks to the faithful WWE fans.

SmackDown was also in the top 10 English-language primetime programs among Hispanic households last week. At No. 6, SmackDown beat shows such as “The Simpsons,” “Lost,” “Heroes” and “Ugly Betty.”

Det går bra för WWE trots dom VÄLDIGT svaga tv showerna men det e bra att SD börjar klättra då det är den bästa utav WWE showerna. Det värsta är väll att Vince kommer att tro att han gör allt rätt och fortsätta med att ta bort wrestlingen mer och mer.
Till överst på sidan
Carnage

InläggPostat: 12 nov 2006 12:06    Rubrik: Svara med citat

Kul att dem slår på stora trumman när man fick rösta hur många gånger man ville i år.
Till överst på sidan
COTN

Registreringsdatum: 18 juni 2006

InläggPostat: 12 nov 2006 12:19    Rubrik: Svara med citat

Carnage skrev:
Kul att dem slår på stora trumman när man fick rösta hur många gånger man ville i år.

Ja jag funderade fan också på det alltså. Men det är fortfarande rätt bra att dom faktiskt slår serier som Simpsons. Om WWE växer ännu mer så kanske vi får se WWE på svensk tv igen.
Till överst på sidan
Xm330

InläggPostat: 12 nov 2006 20:48    Rubrik: Svara med citat

COTN skrev:
Carnage skrev:

Ja jag funderade fan också på det alltså. Men det är fortfarande rätt bra att dom faktiskt slår serier som Simpsons. Om WWE växer ännu mer så kanske vi får se WWE på svensk tv igen.

Det tror jag inte. Ju större de blir desto mer tar de betalt för sina shower.
Till överst på sidan
daniel

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 15 nov 2006 23:54    Rubrik: Svara med citat

Citat:
PWInsider.com is reporting that one of the reasons for Ric Flair and Roddy Piper losing the World Tag Team Titles this past Monday night on Raw in Manchester to Edge and Randy Orton was due to a medical situation involving Piper.

According to reports, Piper has some type of intestinal/bowel problem and needed to return to the United States as soon as possible to receive medical attention for it.

Carnage

InläggPostat: 20 nov 2006 10:27    Rubrik: Svara med citat

Citat:
Source: WrestlingObserver.com

Dave Meltzer is reporting that the Undertaker suffered a severe rib injury during WWE’s European tour. He worked with what may have been a broken rib throughout the tour, wearing a rib protector at house shows, and working without it on television.

While there has yet to be a confirmation regarding his injury, all indications are that he will work Survivor Series but in a limited role. We hope to have an update on his status as information is made available to us.
Till överst på sidan
daniel

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 14 dec 2006 11:45    Rubrik: Svara med citat

Citat:
Ric Flair reached a divorce settlement with his ex-wife Beth last week, allowing Flair to avoid a nasty public proceeding that was expected to take place over the course of the next few months. Because of this settlement, Flair was able to return to WWE this week at Raw in Uncasville, CT. Flair will now be back on the road with WWE full-time now that his divorce is behind him. It should be noted that many close to Flair believe his children stepped in to facilitate a quick settlement to avoid a very public battle.

While this may end up being a strong coincidence or not, WWE writers have stopped doing the comedy skits for D-Generation X since TNA started its "VKM" angle mocking the group. One person this won't disappoint is Shawn Michaels, who has been very outspoken at production meetings and against many of the skits that have been thought up. Kevin Dunn has reportedly found the skits to be hilarious, so Michaels has been what some have described as a reluctant and embarassed participant.

Source: Pro Wrestling Torch Newsletter

Carnage

InläggPostat: 14 dec 2006 16:40    Rubrik: Svara med citat

Citat:
During his visit to the United States, President of New Japan Pro Wrestling Antonio Inoki stopped by WWE World Headquarters in Stamford, Conn. to meet with Executive Vice President of Talent Relations John Laurinaitis.

During the brief, cordial meeting, both sides discussed possible business ventures in the future between WWE and New Japan Pro Wrestling - the largest wrestling promotion in Japan.

Check back with WWE.com as more details on New Japan and WWE become available.

NJPW är ju också Sportz Entertainment och kanske ännu värre än WWE. Talang utbyte kanske? Tror Vince skulle älska American Balloon.
Till överst på sidan
Tensai
Hank Moody

InläggPostat: 14 dec 2006 18:28    Rubrik: Svara med citat

Kan du förklara närmare hur NJPW är S.E?

Personligen skulle jag gråta av lycka om de parade ihop Benoit mot Nagata.
http://www.youtube.com/watch?v=wNLxoEz2tE4

FREE NICK DIAZ!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
Carnage

InläggPostat: 14 dec 2006 18:37    Rubrik: Svara med citat

Tensai skrev:
Kan du förklara närmare hur NJPW är S.E?

Personligen skulle jag gråta av lycka om de parade ihop Benoit mot Nagata.

Med tanke på att de anställer folk som Brock Lesnar och A-Train. NJPW är väl inte det förbundet de var en gång i tiden sen har de tydligen fjantar som American Balloon.
Till överst på sidan
Tensai
Hank Moody

InläggPostat: 14 dec 2006 19:09    Rubrik: Svara med citat

Citat:
Med tanke på att de anställer folk som Brock Lesnar och A-Train. NJPW är väl inte det förbundet de var en gång i tiden sen har de tydligen fjantar som American Balloon.

Alltså vad snackar du om?
A-train som nu kallar sig Giant Bernard är den BÄSTA utländska brottaren i hela Japan just nu.

Han funkar bättre i sin roll än vad Doug Williams och allt vad dom heter gör.
Hur som helst är detta off topic.
http://www.youtube.com/watch?v=wNLxoEz2tE4

FREE NICK DIAZ!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
Phenom

InläggPostat: 14 dec 2006 19:21    Rubrik: Svara med citat

NJPW och WWE?
Visst ser det intressant ut att se NJPW logan på WWE.com men... man vet ju att WWE skiter fullständigt i brottning.
NJPW är väl lite 50/50 på brottning och underhållning. Medans WWE ligger på 10/90 nu för tiden.

Det skulle vara då kanske att byta brottare mellan OVW/DSW och New Japan Dojo?
Eller kanske någon "one time deal" på Wrestlemania?

TNA och NJPW var helt OK. Men WWE?

WWE och HUSTLE hade vart mer troligt. Laughing

Senast ändrad av Phenom den 14 dec 2006 19:26, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Visa inlägg nyare än:   
Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Allmänt om WWE Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4 ... 292, 293, 294  Nästa
Sida 3 av 294

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet