Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Veckans wrestler, presented by Mr RAW
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Mr RAW
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Justin Time

Registreringsdatum: 02 september 2007

InläggPostat: 27 jun 2009 09:00    Rubrik: Svara med citat

Ännu ett trevligt möte!

Mr RAW skrev:
När vi stod utanför och Randy Orton kom så sa han ingenting, det gjorde inte vi heller. Randy vägrade att titta mot oss, trots att vi var de enda som stod där, utan han hade en helt nollställd min och en blick som tittade bort ifrån oss när han passerade stället där vi stod. Vi tyckte det var lika bra att knipa så han bara gled förbi medan vi tittade under lugg på honom.

WWEfolket var tydligen duktigt jetlaggade. Man kan tänka sig att han var rejält sliten och inte orkade. Eller så höll han kayfabe.

Mr RAW skrev:
När vi sitter där kommer nästa person ut, Hornswoggle, och sonen reser sig upp och frågar om en autograf. Hornswoggle svarar, -Later, och går vidare varav vi bestämmer oss för att skita i dvärgen.

Lille Horny borde läsa på om karma... RAW 15/6

Jag ser fram emot mötet med Big Show.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Mr RAW
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 30 jun 2009 20:28    Rubrik: Svara med citat

Och eftersom min trogna kommentatör Justintime ser fram emot Big Show så får vi lov att servera något stort, http://macgregor.webblogg.se/wrestling/?tmp=30212523 . Very Happy Som vanligt så uppskattas all feedback.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
mankindttt

Registreringsdatum: 08 maj 2008

InläggPostat: 30 jun 2009 21:20    Rubrik: Svara med citat

alltid lika trevligt att läsa... har läst alla dina inlägg och det är alltid lika spännande. Tycker att WWE borde ha med dig på någon show/internet och skriva ett true fan, såsom du jagar hela tiden. fortsätt gärna! Smile
Brandor

Registreringsdatum: 23 maj 2007

InläggPostat: 04 jul 2009 18:31    Rubrik: Svara med citat

Har tillbringat två härliga veckor i mina svärföräldrars lägenhet i den underbara, pitoreska staden Katrineholm.
Inget tvspel eller dator på två veckor. Hade nästan glömt hur jag gör för att starta kraftverket från Dell. Men vad ser jag när jag återkommit till civilizationen, jo ytterligare ett alster signerat Akademins nästa ledamot Mr Raw.

Tack och bock!
Justin Time

Registreringsdatum: 02 september 2007

InläggPostat: 08 jul 2009 19:24    Rubrik: Svara med citat

Kul möte med den bjässen. Jag vet inte varför, men jag har fått för mig att Big Show gillar att skämta, och fick det väl halvbekräftat i alla fall. Han verkar var en skön lirare den gode Paul.
Till överst på sidan
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 10 jul 2009 12:19    Rubrik: Svara med citat

Mr RAW har varit duktig och plitat ned en hel hög små möten från Barcelona 2008. Givetvis finns det fortfarande en hög kvar från Finland i år, både med Mr RAW och son på bild men fler med sonen eftersom det lilla f-skapet alltid lyckas nästla in sig med ett gäng mer än Mr RAW Very Happy . Ni hittar som alltid det ni vill läsa på http://macgregor.webblogg.se/wrestling/?tmp=10130311 . Mr RAW vill också passa på att tacka Justin Time, Brandor och Mankindttt för deras kommentarer. Det är alltid roligt att se att någon läser, och än roligare när ni tar er tid att kommentera, tack!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Brandor

InläggPostat: 12 jul 2009 18:14    Rubrik: Svara med citat

Efter några halregniga dagar i din nordtyska slummen (Karlshamn/ Kristianstad trakten) börjar åter livet flöda i kroppen efter lite tid inne på Swewrestling och Mr Raws hörna.

Jag tror inte någon förstått vikten av att skicka representanter som Mr Raw och son för att promota Sverige som ett totalt wrestling galet land. Men vi vet alla vem vi ska tacka när vi får åka till Karlstad för att kolla på wrestling inom en snar framtid.
Nu är det bara att invänta Sebbes spydiga, självfallet avundsjuka kommentarer.
Vinnysimmo

Registreringsdatum: 16 maj 2009

InläggPostat: 12 jul 2009 18:36    Rubrik: Svara med citat

Mycket intressant att läsa som alltid, men väldigt liten text är det! Skulle du kunna göra den större?
Till överst på sidan
Philc

Registreringsdatum: 02 januari 2007

InläggPostat: 12 jul 2009 18:50    Rubrik: Svara med citat

Vinnysimmo skrev:
Mycket intressant att läsa som alltid, men väldigt liten text är det! Skulle du kunna göra den större?

Testa med att hålla in ctrl på tangentbordet och scrolla så ska du se att det zoomas in.

Måste även passa på att säga att Mr RAW bjuder som vanligt på trevlig läsning, och det är inte utan att man avundas alla hans möten med wrestlingstjärnor.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
kosmoskatten

Registreringsdatum: 11 augusti 2006

InläggPostat: 12 jul 2009 18:52    Rubrik: Svara med citat

Lite OT till Vinnysimmo: det där kan du reglera själv. I firefox används ctrl+ föt större text och ctrl- för mindre text.

Roligt att få höra hur Mr RAW känner sig som en liten pojke första gången han ska bli kysst. Men det är klart, även jag har gått fram till kändisar som varit "civila" och pratat, och helt bekvämt är det inte.
Till överst på sidan
Vinnysimmo

Registreringsdatum: 16 maj 2009

InläggPostat: 12 jul 2009 21:20    Rubrik: Svara med citat

Ursäkta min brist på techkunskap, och tak för lösningen.
Till överst på sidan
werd

Registreringsdatum: 23 november 2008

InläggPostat: 25 jul 2009 16:43    Rubrik: Svara med citat

Nu har man suttit och läst lite om alla era bravader ni haft ...och man blir som en liten flicka/Sebbe på julaftonsmorgonen när man läser om era träffar med wrestlare man så gärna hade velat träffa!
Så fruktansvärt roligt att läsa, man blir riktigt avundsjuk! Kul att se hur wrestlare är i verkligheten mot muppar som tjatar om ett foto tillsammans med sin son hela tiden Wink Very Happy
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 25 jul 2009 17:01    Rubrik: Svara med citat

The Werd One skrev:
...och man blir som en liten flicka/Sebbe ...
Laughing Laughing Laughing , Mr RAW skrattar hysteriskt och kan bara säga att sällan har han blivit så road. Tänk att sanningen faktiskt är roligast ibland! Och tack till The Cosmoscat, Vinnysimmo, Brandor the bold och Philc, Mr RAWs stand-in (och det är en komplimang om något) för era trevliga kommentarer. Inga nya skrivna epos än men något kvinnligt och något awsome på gång. Very Happy
Till överst på sidan
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 17 sep 2009 18:16    Rubrik: Svara med citat

En liten text om The Miz finns nu upplagd och ni vet var så Mr RAW orkar inte skriva länken. Någon måtta får det vara på motionen! Very Happy
Till överst på sidan
Brandor

InläggPostat: 18 sep 2009 07:37    Rubrik: Svara med citat

Kul läsning som vanligt, även om den var i kortaste laget, vilket aldrig kan vara bra för hälsan. Hur upplevdes Miz utanför ringen? Låter som att han är lite arrogrant och enda anledningnen till att han stannade var just att ni var personliga fans.
Får se fram emot lite Carribean Cool att värma mig med i septemberkylan.
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Mr RAW Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Sida 6 av 6

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet