Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Kommentarer/frågor som inte kräver en ny egen tråd
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4 ... 92, 93, 94  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Diverse
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
kosmoskatten

Registreringsdatum: 11 augusti 2006

InläggPostat: 15 aug 2008 23:34    Rubrik: Svara med citat

Jag brukar använda flashbacks forum till mina udda funderingar. Där ljuger de ihop vad som helst!

Testa att fråga i den här tråden:

https://www.flashback.info/showthread.php?t=423904
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Oreilly
Gäst

InläggPostat: 17 aug 2008 04:02    Rubrik: Svara med citat

kosmoskatten skrev:
Jag brukar använda flashbacks forum till mina udda funderingar. Där ljuger de ihop vad som helst!

Tack:)

Försökte precis registrera mig men ser att man inte kan använda hotmail addreser där. Vart kan jag fixa andra gratis mailgrejer?

Jag trodde flashback mer var för nazister o sådär? Hoppas man inte blir registrerad för att man loggar in där. Vore trist om man aldrig kunde bli präst för att fra har registrerat en som nazist...
Till överst på sidan
Tensai
Hank Moody

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 17 aug 2008 13:45    Rubrik: Svara med citat

Citat:
Jag trodde flashback mer var för nazister o sådär? Hoppas man inte blir registrerad för att man loggar in där. Vore trist om man aldrig kunde bli präst för att fra har registrerat en som nazist...

Men herregud, tror du på tomten och tandtrollet också?
http://www.youtube.com/watch?v=wNLxoEz2tE4

FREE NICK DIAZ!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
Carnage

InläggPostat: 17 aug 2008 14:30    Rubrik: Svara med citat

Oreilly skrev:
kosmoskatten skrev:

Tack:)

Försökte precis registrera mig men ser att man inte kan använda hotmail addreser där. Vart kan jag fixa andra gratis mailgrejer?

Gmail.com, bättre än hotmail.

Flashback har t.om ett Religions forum som du kan skriva i!
Oreilly
Gäst

InläggPostat: 18 aug 2008 00:41    Rubrik: Svara med citat

Tensai skrev:
Citat:

Men herregud, tror du på tomten och tandtrollet också?

För ett par år sen så var det åtminstone så. De nämnde bl a flashback på Expo mycket pga att det förekom mycket rasistiska och nazisiska åsikter där. Har tittat på lite diskussioner där tidigare och då ser man ett ganska stort hat mot de "vanliga" partierna och man nämner ofta landsförrädare och andra mer rasitiska tillmälen som jag inte ska skriva här.

Diskuterades en hel del om droger o vapen m.m. där med.

Fast det har kanske bättrat sig. Jag läste en diskussion tidigare om vilket yrke man ska välja mellan sjuksköterska eller socialsekreterare o den var lite mer "normal".

Men tack ni som tipsade om gmail med, nu har jag skaffat den o ska försöka registrera mig o se om någon kan svara på min fråga:)
Till överst på sidan
Nitro74
SWO:s omutlige enforcer

Registreringsdatum: 03 juli 2006

InläggPostat: 18 aug 2008 00:54    Rubrik: Svara med citat

Oreilly skrev:
En lite udda fråga men: Någon som vet vad det kostar att åka taxi i ukraina ungefär?

Jag ska eventuellt åka till Kiev här i år och senare åka taxi till Sumy ( enligt hon jag pratade med så tar det sju timmar med tåg så därför är det bättre att åka med taxi) men frågan är vad det kan kosta?

Vi studenter är inte extremt förmögna direkt.

Det rör sig alltså om ca 350 km...

Det borde ju vara ganska mycket billigare i Ukraina än i Sverige, men det låter dyrt ändå.

Men alltså...ska du ÅKA TAXI i 35 mil och undrar sen om det blir dyrt? Är inte svaret ganska givet? Får man fråga varför du inte kan åka tåg?

Oreilly skrev:

Oroa dig inte. Såväl den katolska kyrkan som diverse protestantiska har en gammal fin historia av att hålla nazister om ryggen. Wink
Oreilly
Gäst

InläggPostat: 18 aug 2008 01:22    Rubrik: Svara med citat

Nitro74 skrev:
Oreilly skrev:
En lite udda fråga men: Någon som vet vad det kostar att åka taxi i ukraina ungefär?

Jag ska eventuellt åka till Kiev här i år och senare åka taxi till Sumy ( enligt hon jag pratade med så tar det sju timmar med tåg så därför är det bättre att åka med taxi) men frågan är vad det kan kosta?

Vi studenter är inte extremt förmögna direkt.

Det rör sig alltså om ca 350 km...

Det borde ju vara ganska mycket billigare i Ukraina än i Sverige, men det låter dyrt ändå.

Men alltså...ska du ÅKA TAXI i 35 mil och undrar sen om det blir dyrt? Är inte svaret ganska givet? Får man fråga varför du inte kan åka tåg?

Oreilly skrev:

Oroa dig inte. Såväl den katolska kyrkan som diverse protestantiska har en gammal fin historia av att hålla nazister om ryggen. Wink

Tjena Nitro:)

Well det beror ju på vad man menar med dyrt iofs. Eftersom det är i ukraina så borde det vara något billigare än vad det skulle ha varit i Sverige. Jag är ganska fattig men skulle väl kunna betala en tusenlapp för den resan ungefär ( jag får spara). Ja jag ville också först åka tåg eller buss men enligt henne jag ska möta så tar det sju timmar med tåg då man måste sitta o vänta väldigt mycket o ja det finns massor med problem o eftersom hon bor i ukraina så litar jag på henne.

Ja många kristna har begått många övergrepp och otrevligheter men förstår inte vad det har med flashback o göra? Men är lite sugen på att argumentera så tror jag startar en tråd om det. Intressant o höra vad andra tycker om det ämnet.
Till överst på sidan
The Greatest One

Registreringsdatum: 22 augusti 2007

InläggPostat: 19 aug 2008 20:08    Rubrik: Svara med citat

Hej!
Finns det någon här som vet något bra program att klippa i filmer med?
Vill inte ha hela Raw och Smackdown på DVD utan bara de bästa matcherna.
Tack på förhand

/Erik
Till överst på sidan
Philc

Registreringsdatum: 02 januari 2007

InläggPostat: 21 aug 2008 11:17    Rubrik: Svara med citat

The Greatest One skrev:
Hej!
Tack på förhand

/Erik

Windows Movie Maker borde fungera ypperligt för det ändamålet. Finns inbyggt i XP och Vista under Startmenyn->Program.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
TheInsane

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 21 aug 2008 15:05    Rubrik: Svara med citat

The Greatest One skrev:
Hej!
Tack på förhand

/Erik

Jag föredrar TMPGENC http://www.tmpgenc.net/
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Oreilly
Gäst

InläggPostat: 21 aug 2008 20:05    Rubrik: Svara med citat

Något jag funderar över är vilka det är som går och köper dvd med tv4 produktioner så som "parlamentet", "hey barberiba" eller "time out"?

Kanske psykiskt sjuka, ninjamannen eller småbarnsfamiljer?

Jag har dock svårt att förstå hur någon kan finna nöje i att se på "time out" flera gånger om. Det är något skumt.
Till överst på sidan
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

InläggPostat: 21 aug 2008 20:25    Rubrik: Svara med citat

En reflektion: Är det ett tecken på att man börjar bli gammal när man inte dricker den där sista ölen, inte för att man ogärna vill bli full, utan för att man inte vill behöva gå upp på natten och kissa?

Rolling Eyes
Xm330

InläggPostat: 22 aug 2008 04:38    Rubrik: Svara med citat

Oreilly skrev:
Något jag funderar över är vilka det är som går och köper dvd med tv4 produktioner så som "parlamentet", "hey barberiba" eller "time out"?

Jag har dock svårt att förstå hur någon kan finna nöje i att se på "time out" flera gånger om. Det är något skumt.

Jag köper dem gärna om man tar bort Hey Baberiba. Parlamentet är heligt och blir aldrig tråkigt. Time Out är också jävligt bra nu när Per Andersson är med.

Hail Satan.
Till överst på sidan
Oreilly
Gäst

InläggPostat: 22 aug 2008 15:44    Rubrik: Svara med citat

Xm330 skrev:
Oreilly skrev:

Jag köper dem gärna om man tar bort Hey Baberiba. Parlamentet är heligt och blir aldrig tråkigt. Time Out är också jävligt bra nu när Per Andersson är med.

Hail Satan.

I rest my case your honour.
Till överst på sidan
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

InläggPostat: 27 sep 2008 15:36    Rubrik: Svara med citat

Var i affären precis för att köpa kaffe, och på vägen dit står det en kvinna i 45-50-ålsåldern som jag aldrig har sett förr. Hon står och tittar på mig medan hennes relativt stora hund ligger platt på marken utan att röra en fena. Kvinnan säger något till mig som jag inte uppfattar (då jag är fullt upptagen med att pilla med mobilen) och när jag tittar upp, börjar hon (med hunden i följe) gå mot mig.

Hon: "Tack för att du kom, jag vet inte vad jag skulle gjort annars."

Jag: "Eh?" (fattar nada)

Hon: "Jo, du vet, [namnet på hunden] och jag har gått en lång runda och han är trött nu. Ja, han är ju inte mer än åtta och en halv månad gammal, trots att han är så här pass stor, så det är inte så konstigt att han blir trött fort."

Jag: "Eh, jo... visst..."

Hon: "Han ser stor ut, men han ÄR ju bara åtta och en halv månad."

(Jag vet inte vad jag ska svara på det, kan inget om hundar mer än att de är äckliga och har en tendens att bajsa på alla mina mattor, och jag skiter i både henne och hennes hund.)

Hon: "Jag är rädd när han bara lägger sig ner på marken, han kan ju bli påkörd. Men så fort du kom vaknade han och det var tur det, så han inte låg kvar på marken. Han är ju rätt stor så jag orkar inte lyfta honom. Men tack ska du ha!"

Jag: "Öh, ingen fara (?). Men nu är han som tur är uppe och går." (säger jag för att kunna slingra mig och gå vidare)

Hon: "Ja, vi får gå hem nu innan han lägger sig ner igen."

(Hon drar i hunden och går iväg och tackar än en gång.)

Har aldrig sett kvinnan (eller hunden) innan.

Confused

Sebbe - Mannen som tydligen kan tala med hundar utan att själv veta om det.
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Diverse Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4 ... 92, 93, 94  Nästa
Sida 3 av 94

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet