Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Smackdown! - The Tråd!
Gå till sida 1, 2, 3 ... 213, 214, 215  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt om WWE
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
MCN
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 14 jun 2006 12:43    Rubrik: Smackdown! - The Tråd! Svara med citat

SDL, suckas! Smile

/Sebbe (redigerat i och med att spoiler-reglerna som stod här innan är borttagna).
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Latino-Heat

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 16 jun 2006 10:15    Rubrik: Svara med citat

När tycker ni SmackDown! har vart som bäst?

Själv tycker jag 2003...
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
T-Lo
Gäst

InläggPostat: 16 jun 2006 10:32    Rubrik: Svara med citat

Tror nog att jag instämmer. Kanske även 2002 kan inte bestämma mig.
Till överst på sidan
Latino-Heat

InläggPostat: 16 jun 2006 10:41    Rubrik: Svara med citat

Liksom, 2004, va typ första gången vad jag kan minnas då en sån gimmick som JBLs blev WWE Champion. Efter att ha besegrat Eddie Guerrero
Rest.in.peace Eddie /
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
-Josef
Gäst

InläggPostat: 16 jun 2006 10:42    Rubrik: Svara med citat

Som den Smackdown! nörd jag är, så tycker jag att Smackdown alltid varit bra... Men om jag ska välja en tid, så blir det nog 2004.. vet inte riktigt varför =)
Till överst på sidan
Latino-Heat

InläggPostat: 16 jun 2006 10:58    Rubrik: Svara med citat

2004 ser jag nästan inget bra med SmackDowN!. Iaf inte efter SummerSlam. Däremot tycker jag att RAW var hyfsat 2004, fast jag ska inte blanda in RAW här..
2003 va året SmackDown! krossade.
Kurt Angle, älskad face som WWE Champion. Brock Lesnar o Kurt Angle Feud. Lesnar WWE Champion, Lesnar var SmackDown!s Triple H.
Tag Team Divisionen var eld o lågor. Rey Mysterio i Cruiserweight Division och hunta Cruiserweight Titlen var bättre än som idag. Tajiri VS Rey Feud höll ihop. SmackDown! 2003, va inte samma (Bara underhållning) bara show, och löjliga saker som idag. Det såg så riktigt ut...
Till överst på sidan
Carnage

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 17 jun 2006 11:27    Rubrik: Svara med citat

Smackdown var ändå rätt bra nu om man tar bort Khali squashen av Mexicools.

JBL som color commentator ägde, han gjorde ett par riktigta klassiker. Ganska skönt att slippa Tazz.
Till överst på sidan
sebulba

InläggPostat: 17 jun 2006 18:07    Rubrik: Svara med citat

Bästa SD! på länge tycker jag. Rey mot Helms var bra som öppning.

Finlays dvärg är ond. Trodde det skulle bli löjligt att använda en dvärg, men tycker det funkar helt ok.

Jbl som kommentator är bra.

Gunner Scott verkar bra.
Junkyard

InläggPostat: 17 jun 2006 18:44    Rubrik: Svara med citat

JBL är kung!

Känns ganska fel att en champ börjar varje gala...

Rey mot Helms var bra.

Booker har blivit intressant, otroligt. Mycket tack vare Regal och Finley. JBL hjälpte också till bra.

Byt bälte på Lashley och Rey, Booker och Lashley kunde fejda om titeln istället. Riktigt bra fejd.
Till överst på sidan
Henchman

InläggPostat: 18 jun 2006 01:00    Rubrik: Svara med citat

JBL borde bli något i stil med GM eller permanent kommentator. Den snubben kan smacktalka!
Däremot så borde Smackdown! läggas ned. Kan det bli sämre? Det har gått utför i flera månader nu, om inte år. Jag menar, Rey Mysterio.... Vilket skämt!
Mr RAW
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 18 jun 2006 11:37    Rubrik: Svara med citat

Att JBL är tillbaka är otroligt skönt och desto roligare är det att man får höra hans svada genom hela Smackdown. Kul också att de tar tillbaka Sylvain Quebec-gimmick, kanske kan man hoppas på en återförening med Duprée? Resterande Smackdown sög, varför kan de inte göra något vettigt med Matt Hardy och varför låter de alla sina champs se svaga ut?
Twisted Evil
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
T-Lo
Gäst

InläggPostat: 18 jun 2006 11:47    Rubrik: Svara med citat

Är det bara jag som tycker det är synd att han är kommentator istället för wrestlare? Saknar honom i ringen och tycker helt klart att Paul Heyman ska kommentera igen.
Till överst på sidan
Carnage

InläggPostat: 18 jun 2006 11:49    Rubrik: Svara med citat

T-Lo skrev:
Är det bara jag som tycker det är synd att han är kommentator istället för wrestlare? Saknar honom i ringen och tycker helt klart att Paul Heyman ska kommentera igen.

Jo men JBL har en ryggskada och har tydligen haft det ett bra tag och behöver vila. Vet inte om han kommer sluta brottas..
Till överst på sidan
Phenom

InläggPostat: 18 jun 2006 14:03    Rubrik: Svara med citat

JBL gör det bra som kommentator, hans radio show och vecko show är ju helt underbara och som kommentator kan det bli riktigt bra.
Också kan han kasta hatten på brottarna han "inte gillar". Blir humor då. Very Happy
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Ice_Cold

InläggPostat: 18 jun 2006 14:08    Rubrik: Svara med citat

Phenom skrev:
Och så kan han kasta hatten på brottarna han "inte gillar". Blir humor då. Very Happy

Men var det scriptat att han skulle kasta hatten på 619? Rey såg tydligt förvånad ut men försökte spela med och det var väl tur i oturen att Helms var "utslagen" just då... Får se vad det blir av det lnästa vecka, skyfflat under mattan, bortglömt eller slänger Rey något på JBL under sin match?

Sommaren är öken såhär års Wink Very Happy

På Återläsande

Chris Benoit, may you Rest in Peace!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt om WWE Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida 1, 2, 3 ... 213, 214, 215  Nästa
Sida 1 av 215

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet