Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Playstation Tråden
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, ... 30, 31, 32  Nästa

Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Diverse
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Sundström

Registreringsdatum: 02 maj 2007

InläggPostat: 02 apr 2008 19:12    Rubrik: Svara med citat

EDIT

Senast ändrad av Sundström den 04 mar 2009 01:51, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Rollins
The World's Most Dangerous Admin

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 02 apr 2008 19:22    Rubrik: Svara med citat

Sundström skrev:
jaså rollins jag trodde minsan inte att du spelade GTA får jag fråga vilket du tyckter e bäst?

Jag gillar GTA för att det är så fritt och man kan välja hur man ska spela. Frihet är bra även om den är digital

Jag tycker bäst om Vice City faktiskt. Det känns mest komplett på något sätt, plus att jag växte upp med Miami Vice Razz

San Andreas kändes mest som en upprepning med för många onödiga funktioner. Jag är dock sjukt peppad inför fyran det verkar väldigt bra och de verkar ha skippat de löjligaste funktionerna som att man blir tjock om man äter för mycket och sånt.
Sundström

InläggPostat: 02 apr 2008 19:24    Rubrik: Svara med citat

EDIT

Senast ändrad av Sundström den 04 mar 2009 01:50, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
Rollins

InläggPostat: 02 apr 2008 19:31    Rubrik: Svara med citat

Sundström skrev:
det låter bra men jag blev faktiskt lite smått besviken på att man är i liberty city igen. Jag måste säga att det är den stan som har varit tråkigast hittills

Jag tror vi kan glömma allt vi tror oss veta om GTA-miljö när fyran kommer. Det verkar vara en annan slags struktur och en mer levande stad nu.
Sundström

InläggPostat: 02 apr 2008 19:34    Rubrik: Svara med citat

EDIT

Senast ändrad av Sundström den 04 mar 2009 01:50, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
ArminStyles-
Årets cookie 2007

Registreringsdatum: 03 december 2006

InläggPostat: 02 apr 2008 19:44    Rubrik: Svara med citat

Asså PES 2008 'är verkligen KASST på PS3! Det hackar ju hela jävla tiden! AAH! Fifa 08 är dock en trevlig överaskning, riktigt kul och trevligt Wink! Längtar till GTA IV också. hoppas bara det itne floppar som kassa San Andreas.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
robban

Registreringsdatum: 28 juni 2006

InläggPostat: 02 apr 2008 20:07    Rubrik: Svara med citat

Sundström skrev:
ja det kommer väll vara helt ombyggt och sådant , men jag hoppas inte att samma gäng är kvar för det höll på slå runt när alla gäng varemot en på slutet av spelet. Jag trodde aldrig att ett GTA kunde bli så svårt som 3an. Men man kan ju hoppas att man kan få slakta Tommy på det här spelet för på San Andreas drog han ju till Liberty city, och han överlevde ju i trean. Bara man inte behöver jobba åt honom i fyran Razz

Verkar vara väldigt många som har fått för sig att Tommy Vercetti och den stumme från 3:an är samma person, så är inte fallet. Hur som helst är det inte långt kvar tills det släpps nu Smile längtar något sjukt mycket efter det.
Till överst på sidan
Tensai
Hank Moody

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 02 apr 2008 21:13    Rubrik: Svara med citat

Känns lite töntigt när folk säger "kassa" San Andreas när det spelet drog hem 99% på IGN.com samt snittar på 95% på Gamerankings.
Iofs gör ju Super Mario Galaxy det också och jag tyckte ju det var uselt.

Nåväl jag gillade funktioner som kläder, frisyr, skägg, tattoos osv på San Andreas men jag tyckte bilarna, uppdragen och som Rollins sa "bli fet för du käkar för många burgers" och liknande var skit drygt.

Bort med allt sånt men behåll själva modifieringen av sin karaktär.
http://www.youtube.com/watch?v=wNLxoEz2tE4

FREE NICK DIAZ!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
Barcelonasheart

Registreringsdatum: 25 maj 2007

InläggPostat: 02 apr 2008 22:26    Rubrik: Svara med citat

ArminStyles- skrev:
Asså PES 2008 'är verkligen KASST på PS3! Det hackar ju hela jävla tiden! AAH! Fifa 08 är dock en trevlig överaskning, riktigt kul och trevligt Wink! Längtar till GTA IV också. hoppas bara det itne floppar som kassa San Andreas.

Din skiva skulle isåfall vara problemet har inte haft något problem med hack när jag lirar det
Moonalisa

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 03 apr 2008 13:31    Rubrik: Svara med citat

Väldigt många har haft problem med PES 2008 på PS3. Vet inte om de har släppt någon patch eller liknande som har rättat till det, men de har haft stora problem. Lite synd för det är ett excellent spel, har ni chans att testa det på PC eller XBOX så rekommenderar jag det varmt!

Angående GTA 4 tycker jag det verkar mycket lovande att de använder sig av Liberty City igen. New York som förebild är en betydligt intressantare stad än västkuststäderna i San Andreas. Men jag är tveksam till om de klarar av att toppa Vice City, det hade en perfekt balans miljö, handling och frihet.
Matte

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 23 apr 2008 15:43    Rubrik: Svara med citat

Mina betyg på spelen jag har och spelat.

PES 2008 9/10
Världens bästa fotbollsspel. Grafiken klankar ner på tv-apparater som inte klarar av HD

Uncharted 9/10
Ett riktigt härligt martinèäventyr

Rainbow Six Las Vegas 2 6/10
Föll mig inte riktigt i smaken
Till överst på sidan
ArminStyles-
Årets cookie 2007

Registreringsdatum: 03 december 2006

InläggPostat: 23 apr 2008 16:53    Rubrik: Svara med citat

Fifa 08 10/10, fullständligt fenomenalt! Måste spelas.

PES 08 9/10 , nu har jag köpt ny TV och det hackar inte alls lika mycket, skönt spel men Fifa var bättre detta år , men PES var grymt.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Rollins

InläggPostat: 27 apr 2008 09:32    Rubrik: Svara med citat

I morgon får man ett exemplar av GTA IV på posten. Jag har nog inte varit så här peppad på ett spel sen Metal Gear Solid 3. Det ska bli väldigt intressant att se hur de har utvecklat spelet till den nya generationen. Det har alltid känts som om Rockstar har behövt begränsa sig innan det här spelet. Jag hoppas verkligen att staden känns levande och så skitigt nedgången som den verkar vara på de trailers man har sett.
Matte

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 27 apr 2008 11:21    Rubrik: Svara med citat

Spelet fick 10/10 av IGN vilket är det högsta betyg ett spel någonsin fått på IGN.....tror ja Confused
Till överst på sidan
robban

Registreringsdatum: 28 juni 2006

InläggPostat: 27 apr 2008 21:17    Rubrik: Svara med citat

Rollins skrev:
I morgon får man ett exemplar av GTA IV på posten. Jag har nog inte varit så här peppad på ett spel sen Metal Gear Solid 3. Det ska bli väldigt intressant att se hur de har utvecklat spelet till den nya generationen. Det har alltid känts som om Rockstar har behövt begränsa sig innan det här spelet. Jag hoppas verkligen att staden känns levande och så skitigt nedgången som den verkar vara på de trailers man har sett.

Blir så förbannat avundsjuk Sad är tvungen att vänta 10 dagar efter realesen eftersom jag väntade in i det sista att boka spelet. Trodde att dom skulle ha exemplar så det räckte till alla men tydligen inte.
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Diverse Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, ... 30, 31, 32  Nästa
Sida 2 av 32

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet