Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Playstation Tråden
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4 ... 30, 31, 32  Nästa

Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Diverse
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Rollins
The World's Most Dangerous Admin

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 27 apr 2008 21:31    Rubrik: Svara med citat

robban skrev:
Rollins skrev:
I morgon får man ett exemplar av GTA IV på posten. Jag har nog inte varit så här peppad på ett spel sen Metal Gear Solid 3. Det ska bli väldigt intressant att se hur de har utvecklat spelet till den nya generationen. Det har alltid känts som om Rockstar har behövt begränsa sig innan det här spelet. Jag hoppas verkligen att staden känns levande och så skitigt nedgången som den verkar vara på de trailers man har sett.

Blir så förbannat avundsjuk Sad är tvungen att vänta 10 dagar efter realesen eftersom jag väntade in i det sista att boka spelet. Trodde att dom skulle ha exemplar så det räckte till alla men tydligen inte.

Jag lovar att lämna en utförlig rapport om det är värt väntan Razz

Jag har väntat så länge på spelet att det nästan känns lite tomt nu när det dyker upp. Tur att man förhandsbokat Metal Gear Solid 4 också så man har något fördriva tiden fram till .

Sen är det bara att vänta in FF13
robban

Registreringsdatum: 28 juni 2006

InläggPostat: 29 apr 2008 22:54    Rubrik: Svara med citat

Rollins skrev:
robban skrev:
Rollins skrev:
I morgon får man ett exemplar av GTA IV på posten. Jag har nog inte varit så här peppad på ett spel sen Metal Gear Solid 3. Det ska bli väldigt intressant att se hur de har utvecklat spelet till den nya generationen. Det har alltid känts som om Rockstar har behövt begränsa sig innan det här spelet. Jag hoppas verkligen att staden känns levande och så skitigt nedgången som den verkar vara på de trailers man har sett.

Blir så förbannat avundsjuk Sad är tvungen att vänta 10 dagar efter realesen eftersom jag väntade in i det sista att boka spelet. Trodde att dom skulle ha exemplar så det räckte till alla men tydligen inte.

Jag lovar att lämna en utförlig rapport om det är värt väntan Razz

Jag har väntat så länge på spelet att det nästan känns lite tomt nu när det dyker upp. Tur att man förhandsbokat Metal Gear Solid 4 också så man har något fördriva tiden fram till .

Sen är det bara att vänta in FF13

Kunde inte hålla mig från spelet så jag köpte ett till exemplar på siba Smile Gick förbi ebgames i samma veva och där sa dom att det kunde dröja upp till flera månader innan dom fick in nya exemplar av GTA IV. Har lagt ut lite mer en 1000kr på spelet men det var tamejfan värt varenda krona. Blir nog att sälja mitt ex från ebgames på tradera när det kommer.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Matte

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 03 maj 2008 13:12    Rubrik: Svara med citat

GTA är bra men knappast det bästa spel som gjorts. Kameravinklarna är fortfarande lite irreterande ibland.
Till överst på sidan
Rollins

InläggPostat: 03 maj 2008 13:39    Rubrik: Svara med citat

Matte skrev:
GTA är bra men knappast det bästa spel som gjorts. Kameravinklarna är fortfarande lite irreterande ibland.

Jag tycker det är underbart. Karaktärerna och storyn är lysande och man drar verkligen in i spelet eftersom man har sådan frihet. Jag bör dock säga att jag är väldigt tolerant mot "tekniska" problem som kameravinklar och grafik. Jag bryr mig nästan bara om story.
TheChosenOne

Registreringsdatum: 26 april 2008

InläggPostat: 03 maj 2008 15:37    Rubrik: Svara med citat

Rollins skrev:
Matte skrev:

Jag tycker det är underbart. Karaktärerna och storyn är lysande och man drar verkligen in i spelet eftersom man har sådan frihet. Jag bör dock säga att jag är väldigt tolerant mot "tekniska" problem som kameravinklar och grafik. Jag bryr mig nästan bara om story.

Ääh fan vad gött med ps3, får vänta tills/om det kommer till ps2 ? Sad
Bozzniak

Registreringsdatum: 27 april 2008

InläggPostat: 03 maj 2008 15:40    Rubrik: Svara med citat

TheChosenOne skrev:
Rollins skrev:
Matte skrev:

Ääh fan vad gött med ps3, får vänta tills/om det kommer till ps2 ? Sad

Det kommer inte komma till PS2, eftersom Rockstar bara kommer släppa det på de nya konsolerna? Eller?
Dennis

Registreringsdatum: 21 juli 2006

InläggPostat: 03 maj 2008 17:04    Rubrik: Svara med citat

Det kommer absolut inte att komma till PS2, men eventuellt till PC vid ett senare tillfälle.
Matte

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 07 maj 2008 15:37    Rubrik: Svara med citat

Klarade spelet i söndags och nu är jag rastlös. Kan man gå på date med alla från lovehemsidan på spelet. Jag trycker på "date" vid deras profil men får inget svar tillbaka.
Till överst på sidan
Bozzniak

Registreringsdatum: 27 april 2008

InläggPostat: 07 maj 2008 15:42    Rubrik: Svara med citat

Matte skrev:
Klarade spelet i söndags och nu är jag rastlös. Kan man gå på date med alla från lovehemsidan på spelet. Jag trycker på "date" vid deras profil men får inget svar tillbaka.

Har du klarat 100%? Smile
Dennis

InläggPostat: 13 maj 2008 10:17    Rubrik: Svara med citat

Nu har jag också inhandlat en konsol & GTA IV, så nu kan jag hänga med de tuffa kidzen. Love

Jag har dock inte spelat det än, jag suger fortfarande på den där känslan som alltid uppkom när man var liten och fått ett nytt spel. Det var nästan magiskt att slita av plasten och titta genom bruksanvisningen och känna den där speciella doften!

Genom att låta bli att spela en stund, hoppas jag att den känslan ska kunna infinna sig även i relativt gammal ålder.
Henke

Registreringsdatum: 13 juli 2006

InläggPostat: 13 maj 2008 10:50    Rubrik: Svara med citat

Även jag har inhandlat ett styck Playstation 3 + ett styck GTA IV i helgen. De hade en kvar på Game så jag slog till. Har inte hunnit spela så mycket än pga jobb/flickvän/vackert väder men av det jag spelat så verkar det vara ett grymt kul spel. Har kört lite Race online och det var riktigt roligt.
Till överst på sidan
ArminStyles-
Årets cookie 2007

Registreringsdatum: 03 december 2006

InläggPostat: 13 maj 2008 14:59    Rubrik: Svara med citat

Är det bara jag som tappat lusten för och spela? Förut spelade man så fort man fick ett spel osv. Nu känns det som slöseri med tid helt plötsligt.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Rollins

InläggPostat: 13 maj 2008 15:30    Rubrik: Svara med citat

ArminStyles- skrev:
Är det bara jag som tappat lusten för och spela? Förut spelade man så fort man fick ett spel osv. Nu känns det som slöseri med tid helt plötsligt.

Det är bara du som är konstig. Det är ju knappast mer slöseri med tid än glo på film och TV-serier Razz

Nu sitter man ju som på nålar fram tills Metal gear Solid 4 kommer ut.
Dennis

InläggPostat: 13 maj 2008 16:13    Rubrik: Svara med citat

Det verkar ju vara en hel del av oss som har GTA IV till PS3.

Vi borde mötas upp i multiplayer och kötta varandra utav bara helvete. Eller hur?
Rollins

InläggPostat: 13 maj 2008 16:41    Rubrik: Svara med citat

Dennis skrev:
Det verkar ju vara en hel del av oss som har GTA IV till PS3.

Vi borde mötas upp i multiplayer och kötta varandra utav bara helvete. Eller hur?

Du menar att jag ska få leva ut mina drömmar och faktiskt skjuta forumiter.

Den bästa idé jag hört på länge
Visa inlägg nyare än:   
Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Diverse Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4 ... 30, 31, 32  Nästa
Sida 3 av 32

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet