Föregående ämne :: Nästa ämne |
Författare |
Meddelande |
Jackhammer
Registreringsdatum: 15 december 2006 Inlägg: 84 Ort: Sundsvall
|
Postat: 10 sep 2012 19:16 Rubrik: |
|
|
TheVobb skrev: | larssha skrev: | TheVobb skrev: | Någon som vet när FIFA 13-demot släpps?.....  |
Tisdag  |
Tack som fan! ....  |
Tror det släpptes idag i USA, pga att Playstations Store i USA uppdateras 1dag före den i Europa. Var iaf så när NHL 13 demot kom för någon vecka sedan. |
|
Till överst på sidan |
|
 |
TheVobb Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006 Inlägg: 14468 Ort: Sundsvall
|
Postat: 10 sep 2012 19:21 Rubrik: |
|
|
Då ska jag ta och kika på den amerikanska PSN, tack för tipset!....  _________________ If Ya Smeeeeeeeeeeeeeeell What Vobban Is Cooking!!!!
Instagram:thevobb
Youtube: thevobb |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Weste

Registreringsdatum: 22 januari 2011 Inlägg: 75 Ort: Kristianstad
|
Postat: 12 sep 2012 21:14 Rubrik: |
|
|
Någon som lirar/lirat Darksiders II? Något att ha?
Har även funderat på Sleeping Dogs, någon som vet något om spelet? _________________ ONE VISION, ONE PURPOSE, PEACE THROUGH POWER!!! |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Airbourne

Registreringsdatum: 18 juni 2009 Inlägg: 341 Ort: City Of The Dead
|
Postat: 13 sep 2012 07:13 Rubrik: |
|
|
Weste skrev: | Någon som lirar/lirat Darksiders II? Något att ha?
Har även funderat på Sleeping Dogs, någon som vet något om spelet? |
Sleeping Dogs är ett spel som jag verkligen rekommenderar. _________________ Fight On! |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Pegasus Kid

Registreringsdatum: 03 november 2006 Inlägg: 2117
|
Postat: 13 sep 2012 15:54 Rubrik: |
|
|
Spelar sleeping dogs och tycker det är kul. Har för vana att hålla igång 3 - 4 spel samtidigt så perfekt att göra några uppdrag och sen på det igen senare. Körningen är lite väl arkadig men flyter på bra och fightingen är det inget fel på alls. Öppen värld och tycker den stora behållningen är miljön kring en. Känns som en riktigt levande stad man kan göra allt möjligt i. Handlingen är för jävla bra f ö. |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Sandstrom
Registreringsdatum: 09 juli 2009 Inlägg: 578
|
Postat: 13 sep 2012 16:03 Rubrik: |
|
|
Någon som vet eller tror när TWD ep. 4 släpps på Playstation market? Såg också att TWD släpper ett spel i "1st person" läge. 2013. Något att hålla utkik efter! |
|
Till överst på sidan |
|
 |

|
Postat: 21 sep 2012 11:26 Rubrik: |
|
|
Blir ännu en slimmad PS3:an....  _________________ If Ya Smeeeeeeeeeeeeeeell What Vobban Is Cooking!!!!
|
Till överst på sidan |
|
 |
DiBiase 5 Time 5 Time 5 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007 Inlägg: 6133 Ort: Solna
|
Postat: 21 sep 2012 12:43 Rubrik: |
|
|
TheVobb skrev: |
Blir ännu en slimmad PS3:an....  |
Inget liiiiiiiiiiiiiiight weight på den va Vobban . _________________ The Five Time, Five Time, Five Time, Five Time, Five Time, Tippnings Champion! |
|
Till överst på sidan |
|
 |

|
Postat: 21 sep 2012 12:45 Rubrik: |
|
|
DiBiase skrev: | TheVobb skrev: |
Blir ännu en slimmad PS3:an....  |
Inget liiiiiiiiiiiiiiight weight på den va Vobban . |
Haha nää samt att dosan ser ju ut att vara mer köttig än konsollen ....  _________________ If Ya Smeeeeeeeeeeeeeeell What Vobban Is Cooking!!!!
|
Till överst på sidan |
|
 |

|
Postat: 25 nov 2012 15:18 Rubrik: |
|
|
Någon som vet vart man ändrar inställningarna för Facebook på PS3:an? HIttar ingenting om hur man ändra lösen m.m.....  _________________ If Ya Smeeeeeeeeeeeeeeell What Vobban Is Cooking!!!!
|
Till överst på sidan |
|
 |
Chiraz

Registreringsdatum: 15 juni 2006 Inlägg: 829 Ort: Eskilstuna
|
Postat: 28 nov 2012 07:56 Rubrik: |
|
|
Usch, jag sitter och tragglar mig igenom Darksiders som jag fick gratis pga mitt psn+. Det är verkligen inget roligt spel, utan det känns som ett halvdant hopkok av Zelda, God of War och Uncharted helt utan den själ som finns i de övriga spelen. Jag kan inte fatta hur det kunde få ett så bra betyg som 8 eller 9 av 10 som jag sett flera sidor ge den.
Men jag har ju gett mig katten på att köra igenom det så... _________________ Hail to the king, baby! |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Lurch

Registreringsdatum: 16 juni 2006 Inlägg: 72 Ort: Lidköping
|
Postat: 28 nov 2012 13:29 Rubrik: |
|
|
Jaså? Jag tyckte Darksiders var skitkul. Ser fram emot att spela tvåan när jag får tillfälle till det. _________________ Fem goda ting i livet utan inbördes ordning:
Trallpunk, Tv-spel, Wrestling, Pizza, Alkohol |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Chiraz

Registreringsdatum: 15 juni 2006 Inlägg: 829 Ort: Eskilstuna
|
Postat: 28 nov 2012 15:09 Rubrik: |
|
|
Lurch skrev: | Jaså? Jag tyckte Darksiders var skitkul. Ser fram emot att spela tvåan när jag får tillfälle till det. |
Kanske beror lite på om du spelat de spelen jag nämnt först (som enligt mig är flera klasser bättre) som hela spelet snott, ibland rakt av. Annars är det väl bara så att du gillade det och jag inte  _________________ Hail to the king, baby! |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Lurch

Registreringsdatum: 16 juni 2006 Inlägg: 72 Ort: Lidköping
|
Postat: 29 nov 2012 00:42 Rubrik: |
|
|
Jo jag har platina på alla tre God of War och alla tre Uncharted, så har spelat dom en del ja. Och Zelda har man ju spelat sen barnsben.
Och visst, dom spelen är bättre så sett. Så jag förstår vad du menar. Men jag gillade blandningen mellan dom i Darksiders. Tyckte det var riktigt underhållande. Hade ganska låga förväntningar på det innan, men blev positivt överraskad. _________________ Fem goda ting i livet utan inbördes ordning:
Trallpunk, Tv-spel, Wrestling, Pizza, Alkohol |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Pegasus Kid

Registreringsdatum: 03 november 2006 Inlägg: 2117
|
|
Till överst på sidan |
|
 |