Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Tv-serie-rekommendationer.
Gå till sida 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Diverse
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
ArminStyles-
Årets cookie 2007

Registreringsdatum: 03 december 2006

InläggPostat: 29 sep 2008 20:09    Rubrik: Tv-serie-rekommendationer. Svara med citat

Hejsan. Vet nån av er några tv-serier som höll sig bra under en längre period och handlar om teen-drama (Freaks & Geeks) eller typ supernatural saker tex ( Buffy , Angel , Firefly).. Heroes verkar gå ner i skiten nu så hoppades på hitta nån bra.

/Fixat stavfelet och särskrivningen i rubriken. Better late then never. /Sebberwisser.
TheChosenOne

Registreringsdatum: 26 april 2008

InläggPostat: 29 sep 2008 20:25    Rubrik: Svara med citat

OC ?
Visserligen inte teen-drama men rekomenderar starkt serien Dexter som gått på 6:an Razz
Matte

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 29 sep 2008 20:32    Rubrik: Svara med citat

Dexter är fan bäst på alla hörn. Foto, manus, skådespelare etc.
Annars tittar jag just nu på:

Californiacation
Entourage
Naruto Shippguuden
Heroes.

Har även börjat se på Agatha Christies Poirot. Bättre sent än aldrig Smile
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Mr perfect

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 29 sep 2008 20:47    Rubrik: Svara med citat

Parker Levis var jag en underbar serie som inte går längre men jag har 4 band med den serien,hade varit coolt om den hade kommit ut på dvd likaså "En härlig tid" samt Nollor och nördar
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post MSN Messenger
ArminStyles-
Årets cookie 2007

InläggPostat: 29 sep 2008 21:26    Rubrik: Svara med citat

Matte skrev:
Dexter är fan bäst på alla hörn. Foto, manus, skådespelare etc.
Annars tittar jag just nu på:

Californiacation
Entourage
Naruto Shippguuden
Heroes.

Har även börjat se på Agatha Christies Poirot. Bättre sent än aldrig Smile

Dexter äger! Det har hållit bra kvalité varje avsnitt.

Entourage, en av mina favorit serier. Ari gold is the man!

Heroes börjar gå neråt nu, En fantastisk sässong ett följdes av en katastrofal sässong två och vad som nu verkar bli usel sässong 3.

Chosenone// Jag blir hellre anal våldtagen än och titta på OC.
norlout

Registreringsdatum: 13 oktober 2006

InläggPostat: 29 sep 2008 21:33    Rubrik: Svara med citat

Jag rekomenderar som följande även har gjort Dexter och Heroes...de båda har precis börjat på säsong 3.

Andra är Lost säsong 1-2 sen blir det tråkigt samt prison break säsong 1-2 sen blir det även tråkigt (är juh vad jag tycker för det är juh jag som skriver det).

Battlestar Galatica alla 4 säsonger rekomenderar jag femte säsongen är påväg enda som är dåligt med serien är att jag fann de första avsnitten i säsong 3 lite tråkiga med dom blev snabbt spännande igen Smile

Stargate SG1 och Stargate Atlantis om man vill kolla på nått bara för att spendera tiden då de visar många fillers (fanns det ens nån storyline i SG1?) de ska även nu lägga ner Stargate Atlantis och börja med en helt ny stargate serie.

Knight Rider har börjat på nytt igen med nya skådisar och modernare animering av Kit första avsnittet var helt ok men hade juh några konstiga stunder Confused .

Animerade är juh American Dad och Robot chicken som är bra sen Simpsons och Famely Guy för tidsfördrift.
För er som sett nya Ámerican Dad säger jag bara "BROWNIES!!!!" (de som sett fattar vad jag menar)
simonorra
Gäst

InläggPostat: 29 sep 2008 22:17    Rubrik: Svara med citat

Lost s1 och s2 var ju riktigt bra, säsong 3 var usel men följde upp med s4 som var väldigt intressant.

Jag tycker du skall ladda ner OZ , det funkar i vått och torrt och även fast man sätt avsnitten förr är det alltid lika bra. Bästa serien någonsin enligt mig. Karaktärerna är välskrivna som bara den och då finns det väldigt många karaktärer i serien Smile
Till överst på sidan
Trucken
Årets Tönt 2007

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 30 sep 2008 20:11    Rubrik: Svara med citat

norlout skrev:
Animerade är juh American Dad och Robot chicken som är bra sen Simpsons och Famely Guy för tidsfördrift.
För er som sett nya Ámerican Dad säger jag bara "BROWNIES!!!!" (de som sett fattar vad jag menar)

He makes it hard to negotiate. Smile

Heroes fortsatte sitt fall? Synd, det var en underbar serie första säsongen, men sen gick det utför fort som bara fan. Tror jag såg 7-8 avsnitt av andra säsongen innan jag gav upp.

Matte: Hur är Naruto Shippuuden nuförtiden? Följde den förut, men slutade titta när Naruto boxades med Orochimaru. Serien började kännas förbannat segdragen. Gav upp på Bleach då också, av samma anledning.

Serien jag själv skulle rekommendera just nu är House. Inte riktigt vad du söker, men det är en grymt underhållande serie med en del drama och en del komedi.

Annat jag följer är:
American Dad
Family Guy
My Name Is Earl
South Park
Till överst på sidan
norlout

Registreringsdatum: 13 oktober 2006

InläggPostat: 30 sep 2008 20:29    Rubrik: Svara med citat

Naruto Shippuden är bra och spännande har precis slutat med fillers samt ska Bleach sluta med sinna fillers om 2 avsnitt då det kommer bli riktigt intressant...
Läs mangan annars där mangorna är nu kommer animerna typ vara om ett år+.
mackan

Registreringsdatum: 30 juli 2007

InläggPostat: 30 sep 2008 23:09    Rubrik: Svara med citat

Att ingen har nämt One Tree Hill (skämmes på er Razz) Även om kvaliten har sjunkit sedan säsong 4 så är det fortfarande rätt bra..

En serie jag följer och som jag typ är ensam om i Sverige att följa(lite överdrivet kanske Smile) är Friday Night Lights. För er som inte vet vad den handlar om så är det om ett Amerikanskt fotbollslag och deras framgångar/motgångar, riktigt underskattad serie som har vunnit massor med priser trots medelmåttigt med tittare. Nya säsongen startar 1 oktober, iofs är det idag nu så Razz
Till överst på sidan
Dennis

Registreringsdatum: 21 juli 2006

InläggPostat: 01 okt 2008 08:19    Rubrik: Svara med citat

Jag råkade hitta Aliens in America som går på femman på fredagar kl 19:30 och blev positivt överraskad, check it out!
Tensai
Hank Moody

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 01 okt 2008 14:02    Rubrik: Svara med citat

Finns bara en Teen/Drama/Komedi serie som man måste se och det är GTO.

Annars Men behaving badly, Blackadder, Family Guy, Ping pong club ( 1000 gånger bättre än Simpson/American Dad) och sen kommer jag inte på nå fler just nu eftersom jag är vansinnigt trög i nöten idag.
http://www.youtube.com/watch?v=wNLxoEz2tE4

FREE NICK DIAZ!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
ArminStyles-
Årets cookie 2007

InläggPostat: 01 okt 2008 15:18    Rubrik: Svara med citat

Okej , ni som nämnde OC och One Three Hill , ha en sak klart för er! Jag stoppar hellre en pakistansk halv afrikansk dildo i min bak än och kolla på de.

Dennis, jo jag kollade in den nyss, nåt jag ska ge en chans. Verkar nytt och intressant. Tack så mycket.

Även Tensai kom med lite unika och intressanta förslag ( Och ja, Family Guy är 1 miljone rgånger bättre än Simpsons). Tack så mycket.
Kaiser1979

Registreringsdatum: 01 juli 2008

InläggPostat: 01 okt 2008 20:58    Rubrik: Svara med citat

En serie jag kan rekomendera varmt är The Shield, realistisk och smutsig serie om korrupta snutar. Michael Chiklis är stenhård som den pitbull-liknande Vic Mackey, ledaren för Strike Team. Den sjunde och sista säsongen går i staterna nu, laddade hem avsnitt 5 idag. Smile

En annan serie som jag också kan rekomendera är The Wire, som gick på SVT under namnet I Narkotikans Spår eller något sånt. Kom väl fem säsonger men dom tre första är klart bäst.

Ingen av dessa serier innehåller förvisso teen-drama eller supernatural saker men är ju helt klart jävligt sevärda ändå. Very Happy

- "If you got a name like f**king Machete, man, you better come out and start kicking people's heads off! He's more like The Butterknife!"
Till överst på sidan
Nitro74
SWO:s omutlige enforcer

Registreringsdatum: 03 juli 2006

InläggPostat: 02 okt 2008 00:55    Rubrik: Svara med citat

Jag har just gått igenom mastodontboxen Babylon 5-The complete universe" och måste rekommendera huvudserien till alla som gillar intelligent science fiction. Även West Wing tycker jag alla borde ge en chans.

Med tanke på språknivån på forumet rekommenderar jag också detta DVD-släpp. Twisted Evil
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Diverse Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Nästa
Sida 1 av 15

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet