Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Swewrestling FORUM AWARDS 2008 The Royal Fumble
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Oreilly
Gäst

InläggPostat: 12 dec 2008 20:12    Rubrik: Svara med citat

Chris Hero skrev:
Oreilly skrev:
Jag förstår inte att folk missförstår mig så mycket. Jag ger er Herrens ord samt upplyfter er från ert missärliga liv, för detta får jag inte årets face?

om en läkare kunde bota människor och ge dem evigt liv, skulle de då inte prisa honom och skänka åt honom vilka skatter han än önskade?

Jag borde ha det eviga priset som årets face.

Grejen är att du är så jävla självgod och helylle så man slutar tycka att du är en hyvens kille och bara börjar störa sig på dig istället.
Du kan iallafall få min röst som årets Jehovas nästa år.

Och sen att du jämför dig med en läkare som trotsar de fysiska lagarna är ganska intressant....men mest skrämmande.
Årets Hybris-Runar kan du få....men fan inte mer.....Är du Runar?

Jag skojade lite där med:)

Jag jämför mig inte med en läkare men det går att jämföra Jesus och att mottaga sakramenten med en läkare som kan ge dig evigt liv. Då det blir märkligt när man inte prisar honom lika mycket som man prisar en sådan läkare. Fler här som skriver om hur underbar Zlatan är men inte lika mycket om Jesus, det är konstigt.
Till överst på sidan
Oreilly
Gäst

InläggPostat: 12 dec 2008 20:13    Rubrik: Svara med citat

sebbe skrev:
Lill-Jesus skrev:

Citat:
ps: Sebbe känn dig hedrad du blev nominerad till årets citat, det är ju en fin kategori ds

Jo, fast det hade varit ännu mer hedrande om du hade citerat mig istället för att hittat på ett eget citat.

Citat:
Folk mobbar mig här för att jag är snäll.

Det har du nog fått om bakfoten. Vi mobbar dig för att du är en idiot.

Nu ville sebbelina ha lite uppmärksamhet tror jag. Det är inte accepterat på Swewrestling att kalla folk för elaka saker som t ex "idiot".
Till överst på sidan
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 12 dec 2008 20:45    Rubrik: Svara med citat

Oreilly skrev:
Fler här som skriver om hur underbar Zlatan är men inte lika mycket om Jesus, det är konstigt.

Kanske beror på att Zlatan finns medans Jesus är en person ur en bok som i trorligtvis är påhittad.......:cool:

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Mr RAW
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 12 dec 2008 21:31    Rubrik: Svara med citat

Oreilly skrev:
Nu ville sebbelina ha lite uppmärksamhet tror jag. Det är inte accepterat på Swewrestling att kalla folk för elaka saker som t ex "idiot".

Vill bara påpeka att du inte är en av dem som bestämmer vad som är accepterat i detta forum eller inte. I detta fall så var idiot extremt befogat. Det enda du gör här är att reta upp folk med dina inlägg och jag har tröttnat nu. Det var roligt ett tag, charmerande dumt men nu är du bara här för att provocera. Som du märkt så är det ingen som är road men många som är uppretade och det är inte bra att ha det så. Nu får det helt enkelt vara slut. Börja inte gapa om rättigheter, yttrandefrihet etc. Svara inte med en massa obskyra meddelanden om kristna värderingar, skriv inte om hur orättvist allt är osv. Det här är ett wrestlingforum och inte din privata kristna sandlåda, sluta med ditt propagerande och håll dig till vad som diskuteras, öppna inte en massa trådar som gäller annat än wrestling, kort sagt, skärp dig. Ett fel inlägg, ett fel gnäll över detta, ett minsta snedsteg och jag plockar bort ditt konto för all evighet, i herrens namn, amen!

Sebbe, Mr RAWs idol skrev:

Redan nu måste detta nomineras till årets citat, eller århundradets! Aldrig har så sanna ord skrivits, sanna mina ord.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
norlout

Registreringsdatum: 13 oktober 2006

InläggPostat: 12 dec 2008 23:35    Rubrik: Svara med citat

HAH Oreilly! fan vilken tönt du är Razz Det är juh du som är en Loser Razz dina kränkningar var inte ens kreativa en femåring kunde kommit på bättre kränkningar!

Nehe admins do your thing, Ip banna denna CarolaStalkandeskämt till människa.

Rollins
The World's Most Dangerous Admin

InläggPostat: 12 dec 2008 23:57    Rubrik: Svara med citat

Sebbe, Mr RAWs idol skrev:

Redan nu måste detta nomineras till årets citat, eller århundradets! Aldrig har så sanna ord skrivits, sanna mina ord.[/quote]

*Oreilly rökt*

Senast ändrad av Rollins den 13 dec 2008 00:14, ändrad totalt 3 gånger
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 13 dec 2008 00:11    Rubrik: Svara med citat

Finally, Oreilly HAS GOT HIS ASS BANNED…from swewrestling......:cool:

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Rollins
The World's Most Dangerous Admin

InläggPostat: 13 dec 2008 00:18    Rubrik: Svara med citat

TheVobb skrev:
Finally, Oreilly HAS GOT HIS ASS BANNED…from swewrestling......:cool:

Ja

Låt oss aldrig prata om honom igen
Chris Hero

Registreringsdatum: 30 juni 2007

InläggPostat: 13 dec 2008 00:32    Rubrik: Svara med citat

Detta är ju i klass med användaren swewrestling.e.k.ukhuvigt....
El Grande Comedy!
fyfan vilken desperat jävla post....fan bästa jag läst någonsin!
Jag menar "Fuck off och din fru är ful".... vilken jävla hårding! Laughing
Till överst på sidan
simonorra
Gäst

InläggPostat: 13 dec 2008 01:48    Rubrik: Svara med citat

Oj jävlar snacka om att gå utanför Kayfabe Oreilly.

Tycker vi glömmer detta då resten av oss iallafall gillar Mr.Raw och övriga admins.

Ett tack även till Rollins.
Till överst på sidan
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 13 dec 2008 03:20    Rubrik: Svara med citat

WTF, här smiter man ifrån forumet i några timmar och så händer det efterlängtade. O'Reilly gäst, sällan har härligare ord skådats. Jag hade faktiskt tänkt starta en predictions-tråd för SW Forum Awards 2009 som var en förklädd "Banna O'Reilly"-tråd eftersom den huvudsakligen gick ut på att O'Reilly inte skulle ta hem Årets heel 2009 eftersom jag trodde att han/hon knappast skulle överleva ett år till här med tanke på att han/hon inte tillför något till forumet utan bara gimmickpostar. Mina .... well böner verkar ha blivit hörda för det behövdes inte någon sådan post utan the Jesuslover fixade det själv.

Ps Kommer O'Reilly fortfarande få sitt pris? I så fall föreslår jag en Bam Bam Bigelow-figur med tatuerat huvud. Annars anmäler jag som frivillig till att ta emot det priset Smile
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 13 dec 2008 08:47    Rubrik: Svara med citat

Ja vad säger man? Det enda jag egentligen förstod av det som Oreilly hasplade ur sig var hans sexuella läggning med tanke på hur han tyckte såsen smakade. Inget fel med det då, jag är tolerant. Däremot tycker jag att användandet av ordet CP visar på den intelligens som Oreilly ofta visat här. För information är detta en sjukdom. Överhuvudtaget är detta som Oreilly skrivit en styggelse så denna diskussion kommer att självförstöras inom ett dygn och försvinna ut i cyberrymden, precis som ditt inlägg du orerar om som försvann. Just for the book, har ingen aning vilket du menar men eftersom det enligt dig skulle handla om hur du kan förbättra världen så måste det vara något du drömt om. Det enda sättet Oreilly kan göra världen bättre på var just det som hände, han försvann.

Angående Oreillys pris, han är mer än välkommen att höra av sig med namn och adress så att jag kan leverera hans pris personligen.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
ArminStyles-
Årets cookie 2007

Registreringsdatum: 03 december 2006

InläggPostat: 13 dec 2008 12:54    Rubrik: Svara med citat

Best.Rökning.Ever....

Det var en mörk tid för SW, Oreilly härskade med sina ord och försökte trycka ner det i halsen på oss. Hans brist på mogenhet förvånade oss alla. Hans åsikter fick oss att skratta men även tappa hoppet för mänskligheten. Hans nickname var bland det värsta i historien, hans youtube länkar var urtråkiga. Men nu är han borta, all tack till vår mäktige smoker herr Rollins.

Senast ändrad av ArminStyles- den 13 dec 2008 12:56, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Trucken
Årets Tönt 2007

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 13 dec 2008 12:55    Rubrik: Svara med citat

Mr RAW skrev:
Angående Oreillys pris, han är mer än välkommen att höra av sig med namn och adress så att jag kan leverera hans pris personligen.

Med tanke på att det nu framkommit vilken hycklare Oreilly alltid har varit så känns inte den chansen särskilt stor. Hoppas dock att han gör det, skulle kunna bli ett mycket fint tillskott till Mr Raw's blogg. Förhoppningsvis med många bilder. Twisted Evil
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 13 dec 2008 13:04    Rubrik: Svara med citat

Oreilly skrev:
Årets face: ... Men min röst går nog ändå till Mr Raw den här gången pga att han är minst odräglig och verkar vara en hyfsad snäll person.

How things change ...
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Sida 4 av 5

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet