Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Swewrestling FORUM AWARDS 2008 The Royal Fumble
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Mr RAW
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 13 dec 2008 13:19    Rubrik: Svara med citat

Stefan, dethroned skrev:
Oreilly skrev:
Årets face: ... Men min röst går nog ändå till Mr Raw den här gången pga att han är minst odräglig och verkar vara en hyfsad snäll person.

How things change ...

Sannerligen, men samtidigt måste man ju ge honom credit för att han hade intelligens nog att upptäcka att Mr RAW inte är världens snällaste!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 13 dec 2008 13:36    Rubrik: Svara med citat

Mr RAW, Paper Champion skrev:

Sannerligen, men samtidigt måste man ju ge honom credit för att han hade intelligens nog att upptäcka att Mr RAW inte är världens snällaste!

Hans röst borde ogiltigförklaras.
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 13 dec 2008 14:58    Rubrik: Svara med citat

Stefan, bitter skrev:
Hans röst borde ogiltigförklaras.

Very Happy Razz Efter att ha konsulterat tävlingsledningen så har Mr RAW kommit fram till följande. Givetvis har Stefan en poäng (den enda han tagit på länge Very Happy ) i att Oreillys röster borde ogiltighetsförklaras. Därav har det beslutats att hans röst tas bort från "Årets Face". Mr RAW, som fick utså mycket spott och spe bara för att han försökt hålla en viss ordning på forumet får dock tre stycken tröströster för att han behöver trösten.Ingen ska behöva stå ut med att anklagas för att ha sex med Sebbe, inte ens om man är uppblåsbar. Därav har tävlingsledningen bestämt att tre röster till är det minsta de kan göra för Mr RAW i dessa prövotider och detta betyder att han drygar ut sitt försprång till Stefan som bara förblir dryg i och med detta Very Happy .
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
simonorra
Gäst

InläggPostat: 13 dec 2008 17:37    Rubrik: Svara med citat

Om kategorin årets avtar fanns (borde finnas tills nästa år)
Så hade Stefan vunnit direkt med sin Evil McMahon. Den är är läcker.
Nästan snyggare än min.. Men jag har ju redan vunnit och jag är väldigt generös så min röst går på stefans avtar ändå.
Till överst på sidan
Reymist.

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 15 dec 2008 12:39    Rubrik: Svara med citat

som så många andra skrivit redan så är

Citat:
Det har du nog fått om bakfoten. Vi mobbar dig för att du är en idiot.

århundradets citat.. det fick mig till att skratta ordentligt. Smile
Nitro74
SWO:s omutlige enforcer

Registreringsdatum: 03 juli 2006

InläggPostat: 16 dec 2008 12:57    Rubrik: Svara med citat

Ja grabbar och Mjukost, som ni förstår har jag spenderat de fyra senaste dagarna i ett glädjerus där jag iklätt mig rosa overall och skrikit "ÄNTLIGEN!" om och om igen.

Årets händelse 2008 OCH 2009 i min bok. Very Happy
Justin Time

Registreringsdatum: 02 september 2007

InläggPostat: 16 dec 2008 17:09    Rubrik: Svara med citat

Fick ett paket med posten idag. Ibland lönar det sig att vara en lismare.

Eftersom banningen hände efter att årets award avgjorts så borde det gå att rösta på den som årets händelse på SWFA 2009?
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Trucken
Årets Tönt 2007

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 18 dec 2008 23:01    Rubrik: Svara med citat

Har varit en ganska tung vecka för Trucken, blandat med sjukdom, övertid och en vansinnig stress på jobbet. Så när man kommer hem i tisdags, efter en natt med 3 timmars sömn och 13 timmar på jobbet, och hittar ett skrynkligt kuvert på golvet börjar man undra. Vad har jag nu beställt? Funderar på om kuvertet kommit fel, men ser det härliga skotska efternamnet på baksidan och inser att julen har kommit tidigt!

Sliter upp kuvertet som en tjockis sliter upp en kexchoklad och synar innehållet. Till att börja med, ett mycket tjusigt visitkort för Mr Raw´s företag Wrestling4Sale, där han gett sig själv den fina titeln General Manager. I kuvertet hittar jag även ett WWE Divas 2005-kort med en bild på Jazz och Gail Kim. På baksidan finns lite information om hur Gail Kim vann titeln i sin första match för WWE.

Och sen så tar vi oss till det riktigt fina. Plockar upp en figur ur kuvertet, komplett med sina svarta knäskydd, vita byxor, röd-vita skor och sin röd-silvriga rock med glitter. Och jag får ett redigt hjärnsläpp. Jag kommer inte på vem det är.

Står och stirrar på denna figur som jag VET vem det är, men kan inte komma på vad han heter. Vet att han är en legendar, har namnet på tungan, men det vill bara inte. Då kommer jag på att titta bak på ryggen, och mycket riktigt. På ryggen av rocken stod det jag letade efter; "Mr Wonderful". Så nu står Paul Orndorff här på bordet och känner sig överlägsen och tittar nedlåtande omkring sig.

Ett stort tack till Herr Raw, detta fina pris räddade onekligen min vecka från att vara ett helt misslyckande. Very Happy
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 18 dec 2008 23:24    Rubrik: Svara med citat

Mr RAW gör allt för att glädja och en vacker motivation kräver en underbar figur. Mr RAW tackar själv ödmjukast att Trucken observerade och uppskattade denna lilla blygsamma gåva. God jul Very Happy !
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5
Sida 5 av 5

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet