Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

FORUM AWARDS 2008, diskussionspanelen!
Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Mr RAW
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 30 okt 2008 15:47    Rubrik: FORUM AWARDS 2008, diskussionspanelen! Svara med citat

I denna tråd så kan ni diskutera och kommentera vad alla har röstat på och motiverat om och så vidare angående FORUM AWARDS 2008 så att Mr RAW slipper en massa skit i hans "röst"-tråd som han ska räkna. Varsågoda!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Justin Time

Registreringsdatum: 02 september 2007

InläggPostat: 30 okt 2008 19:13    Rubrik: Svara med citat

Kul att så många kommit sig för att rösta. Själv tänker jag dock vänta ett par veckor med att avfyra mina syrligt formulerade motiveringar med tillhörande röster. Detta för att skjuta lite på den livslånga fiendeskap som sagda röster samt motiveringar kommer att generera...

Kan ju även passa på att lägga en gissning på hur många som kommer att få på tafsen något gruvligt för att dom tilllåter sig att posta annat än röstningsinlägg i röstningstråden.

Min gissning: 7
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 30 okt 2008 19:38    Rubrik: Svara med citat

7 är en magisk siffra men frågan är om det räcker när Swewrestlings begåvningsreserv ska följa instruktionerna (Men Justintime har som alltid koll på allt)! Very Happy
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Brandor

Registreringsdatum: 23 maj 2007

InläggPostat: 31 okt 2008 09:06    Rubrik: Svara med citat

Mr RAW skrev:
7 är en magisk siffra men frågan är om det räcker när Swewrestlings begåvningsreserv ska följa instruktionerna (Men Justintime har som alltid koll på allt)! Very Happy

Begåvningsreserv? Är det ett vedertaget uttryck på skolorna norr om Klarälven?
Till överst på sidan
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 31 okt 2008 13:25    Rubrik: Svara med citat

Brandor skrev:
Begåvningsreserv? Är det ett vedertaget uttryck på skolorna norr om Klarälven?

Tyvärr är det nog ett uttryck som är vedertaget i större delen av det här avlånga landet med tanke på kapaciteten som visas upp från både här och där Very Happy .
Till överst på sidan
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 02 nov 2008 21:29    Rubrik: Svara med citat

Tycker att vi kan använda denna tråden till att ta upp alternativa kategorier. I kategorin "Årets profetia" röstar jag på mig själv i och med detta inlägg.
Stefan skrev:
Är det bara jag som ser framemot Obama vs Clinton? Visst, den kan bli årets sämsta match, men det kan samtidigt bli underhållande wrestlecrap. Hoppas de spelar på likheten mellan Barack Obama och The Rock, deras röster är snarlika, se http://www.youtube.com/watch?v=iLABau9kC14&feature=related, och låter "Barack" säga "If you smell what Barack is cooking" och så vidare.

Att Barack Obama själv skulle yttra de orden hade däremot inte ens jag kunnat förutse. Very Happy
Deverud

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 08 nov 2008 12:14    Rubrik: Svara med citat

Se till att rösta nu då era latmaskar. Änsålänge har 9 personer röstat. Vad är det för kul med omröstningar om ingen bryr sig om att rösta?
Till överst på sidan
Justin Time

InläggPostat: 08 nov 2008 16:24    Rubrik: Svara med citat

Ja! Mot valurnor och röstlängder gott folk!

Det som jag möjligen kan tänka mig bär dom potentiella röstarna emot är att det är en öppen röstning.

Själv tänkte jag tjyvhålla på mina röster ett litet tag till.
Till överst på sidan
Carnage

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 08 nov 2008 16:35    Rubrik: Svara med citat

Justin Time skrev:

Det som jag möjligen kan tänka mig bär dom potentiella röstarna emot är att det är en öppen röstning.

Det är ju bara på skoj, ingen har sagt att man måste mena det man röstar.
norlout

Registreringsdatum: 13 oktober 2006

InläggPostat: 08 nov 2008 17:14    Rubrik: Svara med citat

I de olika kategorierna som man röstar i så måste man rösta i alla eller kan man bara rösta i dom man vill rösta i? (hehe blev mycket "rösta i" där)
Justin Time

InläggPostat: 08 nov 2008 18:08    Rubrik: Svara med citat

Carnage skrev:
Justin Time skrev:

Det är ju bara på skoj, ingen har sagt att man måste mena det man röstar.

Ja, och tur är väl det. För övrigt så har jag dragit igång en signaturkampanj för att få fler röstande.
Till överst på sidan
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 08 nov 2008 19:46    Rubrik: Svara med citat

Norlout skrev:
I de olika kategorierna som man röstar i så måste man rösta i alla eller kan man bara rösta i dom man vill rösta i? (hehe blev mycket "rösta i" där)

Det går bra att rösta i valfritt antal kategorier så länge man bara röstar en gång eftersom man bara har en röst. Så ta chansen att göra din röst hörd, rösta! Nu ska Mr RAW gå och äta tysk potatis, rösti. Very Happy
Till överst på sidan
norlout

InläggPostat: 08 nov 2008 20:28    Rubrik: Svara med citat

Jag hade väldigt svårt att bestämma mig angående årets citat som stod mellan dessa 2.

Perkoff som sa "irl namn?! är du nån slags bög eller?! Very Happy"
Sundstrom som skrev "Kan du bara inte vara tyst, ja blir så jävla less på alla dessa nya trådar som du skapar." (menat mot Oreilly)

Men sedan kom nu Mr RAW då han gick ut i berserkargång och SKREK DET MOT DATOR SKÄRMEN SAMTIDIGT SOM HAN SKREV DET! (skämt)
"SKRIV EN KOMMENTAR I DENNA TRÅD ANGÅENDE VAD NÅGON ANNAN RÖSTAT/MOTIVERAT OM ELLER NÅGOT ANNAT OVIDKOMMANDE SÅ KOMMER MR RAW PERSONLIGEN SE TILL ATT DU KOMMER ATT BANNAS PÅ LIVSTID, OAVSETT OM DU ÄR EN VANLIG FORUMIT, ADMIN, PUCKO ELLER VAD DU NU ANSER DIG VARA, COMPRENDE?!"

COMFUCKINGPRENDE?!

Men kanske för att Mr RAW ska få slippa räkna lite så kunde man juh göra en poll om vem som var årets vad....men att ha möjligheten att välja alla användare på forumet hade tagit upp den del plats Mad

Jag skrev detta för jag hade tråkigt Sad förlåt om följande inlägg inte bidragit med något Crying or Very sad
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 10 nov 2008 10:44    Rubrik: Svara med citat

McDonaldscitatet som Tensai nämnde och undrade om det var från förra året är från 17 oktober 2007. Förra årets röstning avslutades den 18 oktober 2007. Det var för övrigt inte Sundström som låg bakom dessa bevingade ord.
norlout

InläggPostat: 10 nov 2008 10:48    Rubrik: Svara med citat

Utan det var jag Sad
Jag visste dagen jag blev upplyst om att det hela var ett skämt att jag skulle få leva med att jag gick på det resten av min tid på forumet Crying or Very sad
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Sida 1 av 3

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet