Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Papperskorg-Arkiv?
Gå till sida Föregående  1, 2, 3

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 13 dec 2009 18:35    Rubrik: Svara med citat

Inget illa imot Sebbe, men tycker även man kan rensa Sebbes recensioner i Raw/Smackdown/ECW trådarna, dom finns ju endå i hans hörna. En ide är ju att han postar dom i Raw ect och sedan när det gått en vecka så tar han bort den och för över den till sin hörna. Bara en ide som sagt och min åsikt.........Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 13 dec 2009 18:46    Rubrik: Svara med citat

Citat:
Inget illa imot Sebbe, men tycker även man kan rensa Sebbes recensioner i Raw/Smackdown/ECW trådarna, dom finns ju endå i hans hörna. En ide är ju att han postar dom i Raw ect och sedan när det gått en vecka så tar han bort den och för över den till sin hörna. Bara en ide som sagt och min åsikt........

Jo, jag vet, det har diskuterats dussintals gånger. Och som vanligt är svaret att jag postar mina recensioner på två ställen för att man dels ska ha ett arkiv som är lätt att hitta i, och dels att man ska kunna kommentera recensionerna på ett enkelt sätt.

Och när det gäller ursprungsfrågan handlar det för min egen del om att jag har en limiterad tid jag spenderar på forumet, och tycker att det är lättare att bara låsa en tråd och låta den sjunka undan i anonymitet efter några dagar.
Mr RAW
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 13 dec 2009 19:08    Rubrik: Svara med citat

Ja sannerligen är Mr RAW som den vandrande våldnaden ibland, han dricker till och med ett och annat glas mjölk. Ett mycket passande epitet för den store som inte ska förväxlas med hr Sebbes, den våldtagne vandraren (another one for you Mr Kramer) Very Happy .
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Sida 3 av 3

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet