Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Posta gamla RAW-recensioner bland nya?

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 27 feb 2009 16:02    Rubrik: Posta gamla RAW-recensioner bland nya? Svara med citat

Vad tycker ni, ska jag posta gamla RAW-recensioner (som kommer upp några få gånger per år) bland de nya eller ska de ha en egen tråd?

Var god och motivera ditt svar, tack. Smile
Dennis

Registreringsdatum: 21 juli 2006

InläggPostat: 27 feb 2009 16:49    Rubrik: Svara med citat

Min enkla lösning som diskuterats 100 ggr förut är att ha en tråd för dina Raw-recensioner i avdelningen Sebbes hörna, och att inte posta dem i den officiella Raw-tråden.

Jag vet att du inte kommer att acceptera detta men det hade varit smidigast, då hade det inte heller varit något märkligt, utan alla recensioner hade legat samlade på en & samma plats (oavsett årgång på programmen), utan kommentarer från andra forumanvändare. Diskussionerna kring TV-programmen hade fortsatt i WWE-delen, och dina recensioner hade gått att hitta i din egen lilla avdelning.
Användarens profil Skicka personligt meddelande
sebbe

InläggPostat: 27 feb 2009 17:11    Rubrik: Svara med citat

Jag förstår vad du menar, men eftersom detta är ett forum ska man kunna kommentera vad andra skriver, och därför vill jag gärna posta recensionerna i de "öppna" forumen, men samtidigt kunna ha dem samlade på samma ställe så de blir lättare att hitta framöver (som ett slags arkiv).

Fler åsikter?

Om fler tycker som du så har jag inga problem med att bara posta dem där. Smile
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 27 feb 2009 17:38    Rubrik: Svara med citat

Jag ser gärna att du delar in dem i år, som du gjort med ppvs. Alltså alla RAW-recensioner från 2006 samlas i en tråd som heter RAW från 2006, alla från 2005 i en tråd som heter RAW från 2005. Sedan kanske du inte skrivit så många RAW-recensioner från mitten av 90-talet att varje år förtjänar en egen tråd, men då kan den heta RAW 1993-96 osv. Fördelen med ett sådant system är att det blir enklare att hitta RAW från särskilda år/eror än om man har allt före 2006-06-07 (eller vad nu datumet är) samlat i en stor tråd.
sebbe

InläggPostat: 27 feb 2009 17:53    Rubrik: Svara med citat

Tål att tänkas på, jag är mån om att det ska vara lätt att hitta recensioner man söker, man ska inte behöva leta runt en halvtimme för att hitta en specifik recension.

Fast jag kanske väntar lite med att ändra det tills jag har recenserat lite mer gamla RAWs, för än så länge är "gamla RAWs"-tråden inte speciellt lång. Smile
simonorra
Gäst

InläggPostat: 27 feb 2009 19:21    Rubrik: Svara med citat

Jag tycker det inte spelar nån större roll, det är inte direkt jobbigt att bläddra förbi 1 inlägg.
Jag gillar att läsa dina recentioner.. Jag skulle gärna vilja läsa lite Raw/SmackDown recentioner från tiden då Evolution skapades och Cena fejdade med Carlito på SD.. det var då jag börja följa WWE på allvar så det skulle var nostalogi för mig Smile

EDIT: Kom på att Cena fejdade med Carlito senare och inte när Evolution bildades.. Men runt där 2003 ^^
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet