Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Swewrestling FORUM AWARDS 2009 The Night of Chump-ions
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
simonorra
Gäst

InläggPostat: 19 okt 2009 19:23    Rubrik: Svara med citat

jag såg en död katt i den floden.. Inte trevligt, liggerk anske en död katt i khali också dock
Till överst på sidan
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 02 nov 2009 19:43    Rubrik: Svara med citat

Mr RAW, hur går det med SW Forum Awards, börjar vi närma oss Dagen D?
Mr RAW
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 02 nov 2009 20:30    Rubrik: Svara med citat

Om allt går som det ska så kommer det upp i helgen Very Happy .
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
DiBiase

InläggPostat: 28 nov 2009 12:54    Rubrik: Svara med citat

Tråkigt att så få har varit inne och röstat. Folk kanske väntar tills sista stund, men Lucia närmar sig med ljus och allt. Unsure

I vilket fall som helst, RÖSTA!
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 13 dec 2009 13:00    Rubrik: Svara med citat

Sista dagen att rösta idag, sätt fart och kom igen!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 21 dec 2009 21:16    Rubrik: Svara med citat

Mina damer och herrar och alla ni andra, äntligen har Mr RAW orkat plöja sig igenom det hav av röster som formligen vällt in över SweWrestling Forum Awards, The Night of Chump-ions 2009 och han har lyckats kora vinnare och förlorare i varje kategori. Och dessa, mina damer och herrar och alla ni andra, hittar ni direkt här under. Varsågoda, ta del av forummedlemmarnas (nåja, ett par stycken av dem i alla fall) slutgiltiga domar.

Till Årets Face utnämns högtidligen Stefan. Med hela fyra röster mot the runner up TheVobb med två röster visar Stefan var skåpet ska stå (hemma hos honom om någon undrar). Hedersomnämnande till Sandstrom, PUNQ, Brandor, TheInsane, Rollins som knep hela en röst var.

Till Årets Heel var det inget snack om saken utan allas vår Nitro74 tog hem detta med det imponerande röstantalet av sex röster. Sundström, Simonorra, Stefan, Tensai var inte lika heeliga men lyckades i alla fall med bedriften att få varsin tröströst.

Till Årets tröttsammaste är det ingen mindre än Simonorra som lyckats trötta ut oss andra med fem stycken röster. Mr RAW tar sig trött in på en andra plats med en och en halv röst medan Tensai, TheVobb, Perkoff, Kosmoskatten endast fick ihop en liten trött röst var. Sebbe, fick inte riktigt upp den, när har han någonsin fått det, utan stannade som alltid på en halvmesyr.

Till Årets Tweener väljs än en gång den tveklöst menlösa Mr RAW som inte vet vilket ben han skall stå på med sina tre röster. Stefan, TheInsane är inte fullt lika tveksamma och står stadigare på sina två röster medan Tensai, TheVobb är fullt och fast halvmesiga med en röst var.

Till Årets fejd väljs den längsta (och nej Sebbe, inte ens i dina drömmar) pågående fejden på forumet som enkom kan fortsätta på grund av att kombattanterna själva bestämmer vad som är tillåtet här. Fyra stycken röster samlade detta lilla (ja, där kan du ta åt dig) spektakel ihop och Mr RAW & Sebbe som håller i det tackar å det allra ödmjukaste (och speciellt Sebbe är mjuk). Fotbollsvåld engagerade med två röster och några mindre tumultartade fejder skrapade ihop varsin röst. Det har varit ett ganska tyst år med andra ord.

Till Årets Citat valdes Tna kommer knäcka wwe, just nu kör wwe med mainevent typ Orton vs Cena, eller CM Punk vs någon av Hardy Dvärgarna. Undra hur det står sig i konkurens mot tex Sting vs Hogan och Flair, hogan vs Sid och mycket mera... skrivet av vxu som alla vet har blivit bannad i dagarna och ett par tusen gånger förut också. Inget att vara stolt över eftersom rösterna med all säkerhet är ironiska. Synd bara att vxu inte är det! Rollins & Sebbe lyckades som alltid få ett par ord med i leken och slutade på en röst var.

Till Årets Meltzer valdes TheVobb och här talar vi jordskredsseger med hela tio röster mot ingenting eftersom ingen annan fick en endaste neslig liten röst. Givetvis ett välförtjänt omnämnande och vi hoppas att TheVobb fortsätter med samma frenesi nästa år.

Till Årets största händelse så valdes två stycken händelser och det var Att tippningstråden startades & WWE kommer till Sverige
. Vi får väl alla hoppas att tippningstråden fortsätter under 2010 och att WWE verkligen gör som ryktet säger så att denna kategori har en säker vinnare 2010. En massa andra händelser fick varsin röst och vill ni verkligen veta vad dessa är, läs rösttråden!

Till Årets Gimmick väljs, nästan unisont, den ständige, Nitro74 som bestämt hävdar att han inte är det. Bara det är värt en extra röst! Andra gimmickartade karaktärer på forumet är Perkoff & CharlieB som skrapade ihop två respektive en röst var.

Till Årets bästa tråd hade vi många utvalda men få röster. Vi fick en delad vinnare och givetvis är det den mer än välförtjänta The Mr RAW Report och den ännu mera välförtjänta PUNQS guide till japansk wrestling 2009 som ståtar i toppen av kvalitetstrådar här på forumet med det enorma antalet två röster var. Tätt följd av många men en liten undran blir hur prestigefullt detta pris är när trådar som Bokrean 2009 & Vad ska Sebbes katt heta? sniffar i bakhasorna med bara en röst som skiljer förlorarna och vinnarna åt?

Till Årets sämsta tråd valdes Nitro74:as mästerverk Vad ska Sebbes katt heta? med tre starka röster. Inte långt därefter hittade vi JohanRulez narcissistiska dräggelframkallande Nya bilder... som framkallade en viss irritation på forumet med två röster. Givetvis så fanns det flera pretendenter till titeln och dem hittar ni i rösttråden om ni vill smörja in er med dålig smak. För allas info kan Mr RAW och juryn dessutom avslöja att nya bälten och katter tycks vara på väg så nästa års Awards tycks vara rädaat ännu en gång.

Till Årets Tävling blev ingen mindre än JustinTimes välorganiserade nagelbitande höstavkoppling Septemberfest 2009 vald av de flesta även om ett antal andra tävlingar också var där och visade sig i prislistan. Glädjande att så många tävlingar arrangeras och vi ser fram emot ännu flera från våra forummedlemmar under det kommande året.

Till Årets admin utsågs med förkrossande marginal er egen Mr RAW med det makabert stora antalet röster av sex och en halv. TheInsane tog sig in, långt efter, på en andra plats med tre röster och Sebbe lyckades knipa två stycken tröströster. Andra admins fick lika många röster som de spenderar tid här på forumet, det vill säga noll. Mr RAW tackar alla som röstat på honom, det gick fort, och alla andra som röstat för den delen, det gick ännu fortare, och ska göra allt för att visa att han är välförtjänt av denna prestigefyllda utmärkelse (med det så menar han att det ska läggas in i hans signaturmeddelande och sedan så struntar han i att moderera eftersom han nu uppnått det högsta målet i en admins karriär).

Till Årets avatar valdes James Camerons nya film då rösterna räknades i Florida men här på forumet stoltserar TheVobb med ännu en tung titel och hans Brock Lesnar är lika dominant här som i ringen. Även Carnage, Tensai, TheInsane, Stefan & Perkoff är snygga som avatarer. I verkligheten vill vi inte veta!

Till Årets forummedlem valdes inte helt oväntat Årets face Stefan och så var den cirkeln sluten. Att denna tunga titel går till en av våra tyngsta postare är mer än rättvist även om ArminStyles, Brandor, PUNQ & Bruno också hade varit välförtjänta vinnare efter deras röstinsamlande.

Till Årets Jimmy Hoffa, som skulle vara årets mest riggade tävling valdes ett helt gäng med folk. Mr RAW specialdesignade denna tävling enkom för att MCN skulle vinna ett pris men det höll inte utan MCN får dela denna utmärkelse med Simonorra, Bullen, Jedin, Perkoff & Rollins som alla samlat ihop en hel röst också.

Detta var allt för i år och Mr RAW tackar för sig och för det lilla intresset som visades. Vill någon att detta ska bli en återkommande tävling på forumet så får nog denna någon ta tag i det själv nästa år. Mr RAW utlovade även pris när detta kom upp och han kommer att så småningomö, som han alltid gör, skicka ett sådant till någon som förtjänar det. Vem som vinner återkommer Mr RAW om någon gång när andan faller på.

Mr RAW, och säkerligen resten av forumet, ser fram emot tacktal här från alla våra vinnare.

Thus endeth the competition.

Till överst på sidan
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 24 dec 2009 01:28    Rubrik: Svara med citat

Det var ju trevligt att ta hem två tunga titlar i år efter förra årets screwjob. Tack alla ni som röstat på mig, och tack även till Mr RAW som organiserat allt.
Brandor

Registreringsdatum: 23 maj 2007

InläggPostat: 24 dec 2009 15:25    Rubrik: Svara med citat

Känner mig som Tommy Dreamer.
Gör ett jäkla hårt jobb, men får aldrig någon kredd för det Smile Men precis som för allas vår Hårde brottare kommer även Brandors glansdagar, även om det dröjer till efter min karriärs topp.

Får även passa på och tacka Mr Raw för slitet med rösträkningen, även om det inte var så många röster i år.
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 24 dec 2009 18:30    Rubrik: Svara med citat

The Brandor skrev:
Gör ett jäkla hårt jobb, men får aldrig någon kredd för det Men precis som för allas vår Hårde brottare kommer även Brandors glansdagar, även om det dröjer till efter min karriärs topp.

Får även passa på och tacka Mr Raw för slitet med rösträkningen, även om det inte var så många röster i år.
Mr RAW tackar för tacket och vill också påpeka att Brandor inte alls är bortglömd. En röst på årets forummedlem är bra mycket mera än många fick, och det var dessutom en välförtjänt röst. Very Happy
Till överst på sidan
DiBiase

InläggPostat: 24 dec 2009 21:10    Rubrik: Svara med citat

Brandor skrev:
Gör ett jäkla hårt jobb, men får aldrig någon kredd för det Smile Men precis som för allas vår Hårde brottare kommer även Brandors glansdagar, även om det dröjer till efter min karriärs topp.

Jo, Brandor. Jag förstår att det är ett hårt och framförallt skitigt jobb att smöra upp för Mr Raw, och du fick ju faktiskt min röst som Årets Face efter det hårda jobbet.

Keep up the good work, så har du min röst 2010 också Wink
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 25 dec 2009 00:08    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:
Jo, Brandor. Jag förstår att det är ett hårt och framförallt skitigt jobb att smöra upp för Mr Raw, och du fick ju faktiskt min röst som Årets Face...

God smak bör alltid belönas men se det inte som att smöra. Se det hellre som att Brandor är en gourmét som vet vad som är njutbart Very Happy .
Till överst på sidan
Nitro74
SWO:s omutlige enforcer

Registreringsdatum: 03 juli 2006

InläggPostat: 26 dec 2009 09:20    Rubrik: Svara med citat

Tacktal var det ja:

Forumiter!

Det föll sig alltså inte bättre än att jag blev utsedd till "årets heel" här på forumet. "Heel", det är wrestlingslang och betyder ungefär skurk. Jag har dock svårt att se vad det skurkaktiga skulle bestå i. Att jag tycker att det är viktigt med stor bokstav och punkt? Att jag begär att man i ett skriftligt forum ska uttrycka sig begripligt? Det säger mer om tidsandan än vad det säger om mig. På andra forum och i en annan tidsanda skulle jag bli hyllad som hjälte och folkbildare, men här blir jag kallad för skurk.

Jag har också blivit utsedd till "årets gimmick". Vad exakt den gimmicken skulle bestå av har jag svårt att se. Att läsa annat än mjölkpaketens baksidor och Aftonbladet samt ha ett tresiffrigt IQ är ingen "gimmick" utan snarare det normala tillståndet i den värld jag lever. Finner ni det märkligt är det er det är synd om.

Som om dessa två figurativa örfilar inte vore nog, har dessutom en av mig skapad tråd nesligen blivit utsedd till årets sämsta. Märkligt nog var det inte Bokrea-tråden, som helt i enighet med den kulturskymning som råder här helt ignorerades, som tog hem det priset, utan den välbesökta och ibland ganska spirituella tråden om Sebbes kattnamn. Ack ja, detta bevisar väl bara vad Shakespeare visste redan för 400 år sedan; kaviar är inte till för bönder!

Trots dessa motgångar avser jag inte att upphöra med mina språkliga tillrättavisningar. Det är viktigt att understryka att det är jag som har rätt och ni som har fel. Därför önskar jag er en god fortsättning och ett gott nytt språkår 2010 (som, enligt Svenska språknämnden, ska uttalas "tjugohundratio" och inte på något annat sätt)!

Med hopp om bättring,
Nitro74

Senast ändrad av Nitro74 den 26 dec 2009 21:24, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Chris Hero

Registreringsdatum: 30 juni 2007

InläggPostat: 26 dec 2009 17:33    Rubrik: Svara med citat

Den här tävligen är fan bara politik....Mr Raw sitter som ond despot på toppen med den stackars Naive Sebbe som förkläde.
Så alla Mr Raws polare får ju självklart vinna massa fina titlar och skit....nej humbug säger jag bara!

avgrundenn.blogspot.com
www.soundcloud.com/avgrundenn
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
DiBiase

InläggPostat: 26 dec 2009 17:55    Rubrik: Svara med citat

Chris Hero skrev:
Den här tävligen är fan bara politik....Mr Raw sitter som ond despot på toppen med den stackars Naive Sebbe som förkläde.
Så alla Mr Raws polare får ju självklart vinna massa fina titlar och skit....nej humbug säger jag bara!

Jag har hör att Bruno Sammartino vägrar bli invald då allt bara är politik... nej men just det, det var ju inte det här tilldelningen Wink .

Men bristen på röstande spolierar trovärdigheten något. Att min Avatar inte vann är ett stort j-la skämt Crying or Very sad
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 26 dec 2009 20:58    Rubrik: Svara med citat

Chris Hero skrev:

Tävling och tävling, Mr RAW skulle väl kalla det mer för en omröstning där medlemmarna har en chans att delta. Nu var det ju inte så många, tyvärr, inte ens den stackars naive Sebbe så Mr RAW har lite svårt att se hur han påverkat detta. Om Chris H hade tagit sig tid att rösta själv hade han kunnat ändra på ett flertal resultat och riggat åt sitt eget håll men den orken fanns väl inte. Det är väl roligare att gnälla efteråt istället. Fritt fram är det att ta över eftersom Mr RAW lämnar detta med varm hand åt vem som helst. Nöjet att arrangera försvinner lite när man märker att det inte finns något större intresse, vilket är helt OK. Att det sedan alltid finns de som måste gnälla är något man är van vid men nästa år får ni gnälla på någon annan. Eller varför inte ta tag i det själv och göra det så så j-vla bra som bara ni kan! Very Happy
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Sida 3 av 4

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet