Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

SW Awards - More!
Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 22 okt 2009 18:55    Rubrik: SW Awards - More! Svara med citat

Till att börja med vill jag inte att ni ska blanda ihop detta med tråden om omröstningarna om användarna här på forumet, som ni hittar här: http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=3962&start=0

Även om jag är ytterst tacksam för all hjälp jag har fått när det gäller rösträkningen genom åren, känner jag att jag inte har engagemang eller ork nog att dra igång SW Awards i år igen, så jag lämnar det helt enkelt fritt till någon annan att fortsätta, om intresse finns. Smile
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 22 okt 2009 23:28    Rubrik: Svara med citat

Jag kanske kan ta över det - låt mig fundera lite.
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 23 okt 2009 06:44    Rubrik: Svara med citat

Thumbs up HEJA STEFAN!!! Thumbs up
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Stefan

InläggPostat: 22 dec 2009 06:13    Rubrik: Svara med citat

Jag fixar detta. Planen är att i stort ha samma kategorier som förra året, väldigt få ändringar alltså. Jag kommer att lägga upp kategorier och info i början av januari, och sedan har ni januari ut på er att rösta.
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 22 dec 2009 07:50    Rubrik: Svara med citat

Härligt Stefan, men jag antar du var mer eller mindre tvingad nu när du blev Årets Face och allt. Säg till om du behöver hjälp med sammanställningen om det blir omänskligt mycket röstningar.
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 22 dec 2009 09:43    Rubrik: Svara med citat

Stefan, än en gång, du är en klippa och Mr RAW tackar å det varmaste för ditt engagemang. Välförtjänt vinnare av årets face och det ser ut som om du sänkt oddsen inför nästa år Very Happy . Tack igen, det uppskattas verkligen Thumbs up Thumbs up
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Stefan

InläggPostat: 22 dec 2009 14:41    Rubrik: Svara med citat

Nej, jag kände mig inte tvingad. Däremot ville jag inte gå ut med detta innan röstningen var klar eftersom det skulle kunna uppfattas som röstfiske. Och det sista jag vill göra är att fjäska för alla er hycklare här Wink Men det största anledningen är ändå att awardsen måste överleva då det är en snart tioårig tradition som byggts upp här.

Dibiase, jag tackar för erbjudandet om hjälp med rösträkning. Jag hör av mig om det skulle bli aktuellt, det beror lte på hur mycket röster det blir.
Stefan

InläggPostat: 23 dec 2009 06:59    Rubrik: Svara med citat

Förutom några mindre korrigeringar och klargöranden är den enda förändringen jag tänkt göra att dela upp Årets fejd/angle i två kategorier eftersom jag tycker det är ologiskt att bunta ihop dessa två i en. Om man ser till förra året tycker jag Jericho vs Michaels var 00-talets bästa fejd. Flairs retirement-angle var också väldigt bra, men det var ju inte nån direkt fejd. Det känns inte rättvist att ställa dem mot varandra, och som röstare har jag alltid blivit förvirrad av denna kategori.

Det skulle "tyvärr" resultera i två till kategorier (Bästa fejd, Bästa angle, Sämsta fejd, Sämsta angle till skillnad mot Bästa fejd/angle, Sämsta fejd/angle), men eftersom det enligt mig blir klarare så är denna uppdelning att föredra. Ett alternativ är att bara ha bästa/sämsta fejd, om man absolut inte vill lägga till kategorier.

Jag har även tänkt döpa om kategorierna Årets stjärnskott och Årets mest desorienterade till Årets mest förbättrade och Årets mest försämrade eftersom de passar bättre överens med kategoribeskrivningen.

Senast ändrad av Stefan den 23 dec 2009 07:15, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

InläggPostat: 23 dec 2009 09:07    Rubrik: Svara med citat

Komma här och ändra i redan perfekta kategorier, skäms på er! Cursing Mad

Nädå, jag är tacksam över att du tar över Awardsen, Stefan, och väntar med spänning på resultaten! Jag kanske till och med röstar. Smile

Bara bra att du rör om i grytan lite, kategorierna behöver kanske förändras!
Bruiser

Registreringsdatum: 09 september 2008

InläggPostat: 23 dec 2009 12:56    Rubrik: Svara med citat

Vi kunde ju lägga till en kategori.

Årets Robinson dvs den som får flest röster blir bortkörd från forumet Very Happy
Användarens profil Skicka personligt meddelande
DiBiase

InläggPostat: 23 dec 2009 13:51    Rubrik: Svara med citat

Bruiser skrev:

Årets Robinson dvs den som får flest röster blir bortkörd från forumet Very Happy

Blir svårt för oss att påverka WWE att sparka någon av brottarna Confused
Bruiser

Registreringsdatum: 09 september 2008

InläggPostat: 23 dec 2009 15:35    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:
Bruiser skrev:

Blir svårt för oss att påverka WWE att sparka någon av brottarna Confused

aha! missade första inlägget, trodde det var ang röstningen ang användarna
Användarens profil Skicka personligt meddelande
TheHardy

Registreringsdatum: 08 juli 2009

InläggPostat: 23 dec 2009 17:30    Rubrik: Svara med citat

Vad sägs om en "Årets bästa guest host" och "Årets sämsta guest host" kategori? Dvs att man röstar på den GM på Raw som har skött sig sämst i år, samt den som har skött sig bäst i år.
DiBiase

InläggPostat: 23 dec 2009 19:26    Rubrik: Svara med citat

Jag skulle också, i och med all överösning av gimmickmatcher, vilja ha med kategorierna Årets bästa / sämsta gimmickmatch. Du kan väl funta lite på den Stefan.

Jag vet att det redan nu är många kategorier, men att du har ju trevliga forummedlemma som gärna hjälper till med rösträkningen Wink
Stefan

InläggPostat: 24 dec 2009 01:08    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:
Jag vet att det redan nu är många kategorier, men att du har ju trevliga forummedlemma som gärna hjälper till med rösträkningen Wink

Som om det skulle vara problemet Smile Eftersom Sebbe, på mångas begäran, jobbade så hårt med att banta antalet kategorier förra året då många tyckte de var så många att de avskräckte från att rösta ska det mycket till för att jag börjar lägga till kategorier i år. Dessutom är jag en stor fan av kontinuitet så att det inte blir som Svenska Cupen i fotboll där man gör stora förändringar nästan varje år. För er som inte vet något om fotboll är inte intresset för den cupen särskilt stor.

Har man idéer till nya kategorier är det förstås fritt fram att posta dem här, men jag säger redan nu i förväg att det inte är så stor möjlighet att de kommer med av ovan nämnda anledningar. Däremot ser jag gärna att man startar en ny tråd där vi kan diskutera årets gimmickmatch, årets guest host eller vad man nu kan tänkas vilja diskutera. Vill minnas att jag gjorde så med "Årets bästa/sämsta handling av ett förbund" som varit en kategori tidigare, men skippades förra året. Detta kan göras nu eller i början på januari när den officiella awardslistan publicerats.
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Sida 1 av 3

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet