Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Swewrestling FORUM AWARDS 2009 TNOC RÖSTTRÅDEN
Gå till sida 1, 2  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Mr RAW
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 07 nov 2009 16:54    Rubrik: Swewrestling FORUM AWARDS 2009 TNOC RÖSTTRÅDEN Svara med citat

Välkommen till Swewrestling FORUM AWARDS 2009 The Night of Chump-ions och den officiella rösttråden. Här är det meningen att ni skall lägga ned er väl genomtänkta röster för årets kategorier. Ja, så väl genomtänkta behöver de inte vara men en eller annan motivering både piggar upp och glädjer och är i princip en nödvändighet. Dessutom så kommer er vän och välgörare (Mr RAW, vem trodde ni, Sebbe?) att som alltid visa upp sin generösa sida och sprida några trevliga priser till motivatörerna. Man kommer att kunna rösta rekordlänge i år och det är framför allt för att vi ska försöka få med så mycket som möjligt av året och dessutom för att vi inte störs av andra röstningar som annars brukar vara brukligt vid denna tid. Ni har till och med den 13 december på er (Lucia för er som inte visste det och för Sebbe kan Mr RAW förklara att det är en tradition med en dam i vitt och ljus i håret som skrider graciöst in på morgnarna med nybakade lussebullar i famnen och en entourage av glittriga flickor och män i dumstrutar efter sig) att tänka till och rösta.

Något som är viktigt för att just er röst ska höras är att ni skriver era röster i kronologisk ordning (Sebbe, PM kommer med förklaring) och att ni i denna tråd endast postar era röster och inget annat! Är det så att någon obetänksam forumit börjar kommentera de olika rösterna här så kommer den personen att omedelbart varnas och när den personen har samlat på sig tre varningar så är det tack och adjö. Om det kliar i fingrarna och man bara måste skriva något och kommentera så gör man det istället i denna tråd, http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=3962&start=0 .

Här följer årets kategorier:

Årets Face:
Den forumit som gjort det bästa intrycket och stått upp för vad som är rätt och fel.

Årets Heel:
Den forumit som bäst har betett sig "heeligt" under året. OBS, detta kan göras med glimten i ögat så Årets Heel behöver för den delen inte vara ett pucko (som ni hittar i nästa kategori)!

Årets tröttsammaste:
Den forumit som varit jävligast under hela året (bannade räknas inte) och som bara framkallar mindre trevliga uppstötningar genom sina inlägg.

Årets tweener:
Den forumit som alltid försökt vara alla till lags.

Årets fejd:
Den "fejd" på forumet som du tycker varit roligast att läsa.

Årets citat:
Det citatet av någon på forumet som varit roligast eller eventuellt bra på andra sätt.

Årets Meltzer:
Den forumit som länkar till flest nyheter och hjälper till att upplysa oss andra om wrestlingens värld.

Årets största händelse:
Den händelse, oavsett bra eller dålig, på forumet som engagerat mest under året.

Årets Gimmick:
Den på forumet som tagit på sig en gimmick och gjort den bäst.

Årets bästa tråd:
Den tråden som du helt enkelt tycker har varit bäst på forumet.

Årets sämsta tråd:
Den tråden som du helt enkelt tycker har varit sämst på forumet.

Årets tävling:
Här får ni chansen att rösta fram den tävlingen som engagerat er mest, roat er mest eller helt enkelt varit bäst.

Årets admin:
Här har ni chansen att lyfta fram den admin som ni tycker har gjort ett smuckert jobb samtidigt som ni också kan dra ned de andra i smutsen utan att ni behöver oroa er allt för mycket för repressalier.

Årets Avatar:
Här röstar ni på den Avatar som ni tycker bäst om vilket betyder att ni kan ha vilken anledning som helst.

Årets Forummedlem:
I denna kategori går det ej att rösta på Admins utan det är ni brukare som för en gångs skull ska få stå i rampljuset. Här väljer ni själva varför ni vill ha denna person som årets medlem och en motivering skulle verkligen sitta fint här. Ni får dock inte rösta på er själva (vilket diskvailficerar Sebbe på två sätt) utan här ska ni stryka andra än er själva medhårs (och nej Sebbe, Mr RAW vill inte höra om hur trevligt du tycker det är att stryka sig själv!).

Ett extra tillägg så här i grevens tid:

Årets Jimmy Hoffa: Här röstar ni på den medlem (gäller ej bannade) som har lyst mest med sin frånvaro på forumet!

Då så, iväg till röstbåsen och sätt igång. Very Happy

This votingcompetition is kindly sponsored by www.wrestling4sale.blogg.se
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 08 nov 2009 22:09    Rubrik: Svara med citat

Attention! Ett tilläg har kommit med i kategorierna,
Årets Jimmy Hoffa: Här röstar ni på den medlem (gäller ej bannade) som har lyst mest med sin frånvaro på forumet!

och ni hittar den längst ned i ovanstående inlägg Very Happy
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
simonorra
Gäst

InläggPostat: 10 nov 2009 20:41    Rubrik: Svara med citat

skriver man här?
Till överst på sidan
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 10 nov 2009 20:44    Rubrik: Svara med citat

Jajamensan Mr Simonorra, det är bara att shoota på och lead the way för alla andra slöa forumiter. Och när vi väl är där, ha en riktigt bra semester/utlandsvistelse. Very Happy
Till överst på sidan
simonorra
Gäst

InläggPostat: 11 nov 2009 11:06    Rubrik: Svara med citat

Årets Face:
TheVobb - Läser nästan bara i MMAdelen så där får jag ut mest av att snacka med han.

Årets Heel:
Sundström - Är dryg och verkar vara korkad.

Årets tröttsammaste:
Tensai - Skriver onödiga saker, Är uppkäftig och jobbig och beter sig som en liten snoris.

Årets tweener:
Stefan - Han har aldrig skrivit något dumt tycker jag =p

Årets Meltzer: TheVObb

Årets tävling. Septembertävlingen

Årets bästa tråd: Gissa filmen - var kul tills den dog ut för tensai börja slänga in massa japsar filmer som ingen sätt.

Årets sämsta tråd:
http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=4017

Årets fejd:
Mr.Raw vs Sebbe vs Fruar hit och dit. lite småkul.

Årets citat:
Oreilly rökt.

Årests admin: Sebbe 0,5 Mr.Raw 0,5.

Årets Jimmy Hoffa: Simonorra. Blev tystare efter förra året? lr. aja.. kollar knappt wrestling längre är väl därför.

Senast ändrad av simonorra den 12 nov 2009 01:26, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan
Bruiser

Registreringsdatum: 09 september 2008

InläggPostat: 11 nov 2009 13:07    Rubrik: Svara med citat

Årets Face:
Sandstrom - rolig kille det där...

Årets Heel:
Simonorra

Årets tröttsammaste:
TheVobb, anledning? = Cool

Årets tweener:
Mr Raw

Årets fejd:
fejd? man blir ju bara varnad om man fejdar.... eller också så får man en tillsägelse, meningslös kategori, om ni nu inte vill att alla ska rösta på Mr Raw vs sebbe

Årets citat:
vxu
"Tna kommer knäcka wwe, just nu kör wwe med mainevent typ Orton vs Cena, eller CM Punk vs någon av Hardy Dvärgarna. Undra hur det står sig i konkurens mot tex Sting vs Hogan och Flair, hogan vs Sid och mycket mera......."

Årets Meltzer:

TheVobb

Årets största händelse:
Att Bruiser inte får en enda röst i omröstningen

Årets Gimmick:
Nitro74, swewrestlings egen språkpolis

Årets bästa tråd:
tbd.

Årets sämsta tråd:
JohanRulez slog till med den här:
http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=4017

Årets tävling:
http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=403
inte gjort ett inlägg, men rolig läsning

Årets admin:
Mr Raw pga The Mr Raw report

Årets Avatar:
Carnage

Årets Forummedlem:
Bruno

Årets Jimmy Hoffa:
saknar inte någon....kanske O´reilly man han fick vi ju inte rösta på

Senast ändrad av Bruiser den 13 dec 2009 03:05, ändrad totalt 11 gånger
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Tensai
Hank Moody

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 11 nov 2009 15:51    Rubrik: Svara med citat

Årets Face:
PUNQ

Årets Heel:
Nitro74, finns ingen annan heel.

Årets tröttsammaste:
Mr Raw och Sebbe som postar så otroligt mycket skit lite överallt.
Värdelösa dissar och förbannat låg nivå. Hade två vanliga medlemmar gjort likadant hade dom blivit bannade för längesen.
ett annat exempel är när Sebbe postar en video där en katt kliver på en wrestlingfigur... Kom igen kom in i matchen....

Årets tweener:
Pass

Årets fejd:
Har inte funnits en fejd på hundra år.

Årets citat:
Pass

Årets Meltzer:
TheVobb

Årets största händelse:
Hur otroligt mycket sämre forumet har blivit.

Årets Gimmick:
Perkoff

Årets bästa tråd:
PUNQS guide till japansk wrestling 2009.
Utan PUNQ är Sweswrestling ingenting.

Årets sämsta tråd:
Inbillning blir till verklighet av simonora var verkligen talanglös.

Årets tävling:
Bit för bit.

Årets admin:
TheInsane

Årets Avatar:
Även om jag inte är något större fan och tom avskyr Brock i MMA så borde Vobban ta hem det här eftersom han haft Brock som avatar sen Jesus och hans possé härjade på.

Årets Forummedlem:
PUNQ

Årets Jimmy Hoffa:
Bullen

Edit: Ändrade lite.
http://www.youtube.com/watch?v=wNLxoEz2tE4

FREE NICK DIAZ!

Senast ändrad av Tensai den 13 dec 2009 16:21, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 11 nov 2009 16:38    Rubrik: Svara med citat

Årets Face: Pass. Hedersomnämnande till Tensai för att han ändå står upp för vad som är rätt och fel, och till Perkoff för hur bra han fixade med Finlandsresan.

Årets Heel: Nitro74

Årets tröttsammaste: Simonorra

Årets tweener: Mr RAW

Årets fejd: Många vs få kategorier i SW Awards.

Årets citat: Pass, även om Simonorra försökt få över "Rest my case" på sistone.

Årets Meltzer: Pass (om WWE i Globen blir bekräftat innan deadline för denna omröstning kommer jag eventuellt att ge denna röst till Altreus)

Årets största händelse: Hoa och Bruno:s comeback

Årets Gimmick: Nitro74

Årets sämsta tråd: Vad ska Sebbes katt egentligen heta? Att starta tråden var väl ok, men fem sidor av "roliga" förslag? Nej, tack. JohanRules förtäckta reklamtråd för att sälja bälten (belttalk.com) får ett hedersomnämnande.

Årets tävling: Septemberfest. Kul tävling, synd att den "förstörs" av en person som tvunget ska vara så överlägsen Wink

Årets admin: Mr RAW

Årets Avatar: Tensais glass-avatar om han använt den under senaste året. Annars pass.

Årets Jimmy Hoffa: Här tänkte jag vara lustig och svara Göran Hoffsten aka Hoffa, men jag vet inte ens om han varit medlem sedan nya forumet kom till 2006 så jag får väl säga pass på denna också.
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 12 nov 2009 21:21    Rubrik: Svara med citat

Då var det dags att göra sin mänskliga plikt och rösta.

Årets Face:
Definitivt Brandor, Årets mest politiskt korrekta lismare som han själv uttrycker det får min röst efter fjäsk och smör till diverse individer.

Årets Heel:
Tensai, lite av Forumets motsvarighet till Jericho, sur på alla och ständigt bitter, men med en liten touch av charm.

Årets tröttsammaste:
Definitivt Perkoff, han vaknar upp från bitterheten ett par gånger per år och levererar några meningslös Oneliner, gärna i nåt skrikigt stort teckensnitt. Att han sedan ska vara Admin gör det hela mer absurt och tröttsamt. Klarade Horace Engdahl det (avgå från ett förtroendeuppdrag) så klarar Perkoff det också och då ska jag ropa ”Äntligen”.

Årets tweener:
Stefan, få forumiter kan vara så arrogant ena sekunden för att nästa stryka medhårs och vara trevlig.

Årets fejd:
Fejden om Sebbes postandes av gamla 90-tals RAW-avsnitt i den löpande RAW-tråden.

Årets citat:
…....:cool:

Årets Meltzer:
Vobban

Årets största händelse:
Den rafflande avslutningen på Bit-för-Bit mellan Sebbe och han som vann så storartat.

Årets Gimmick:
CharlieB, SweWrestlings största mark särskiljer sig från alla andra.

Årets bästa tråd:
”Wink wink nudge nudge”, som lite konspirationstokig älskar jag denna tråd. Tyvärr postas det inte så mycket i den längre.

Årets sämsta tråd: ”Finns det något tjusigt tidräknarprogram på nätet?”

Årets tävling:
Bit-för-Bit, Kul tävling, synd att den "förstörs" av en person som tvunget ska vara så överlägsen Wink

Årets admin:
TheInsane, typexemplet för en bra Admin, inga Oneliners, bra inlägg och hjälper till att flytta felaktiga poster till rätt plats.

Årets Avatar:
DiBiases (om man nu får det), stilren och passande.

Årets Forummedlem:
Stefan; kunnig forumit som mer eller mindre bara postar intressanta inlägg.
Big Sexy

Registreringsdatum: 03 februari 2008

InläggPostat: 29 nov 2009 13:02    Rubrik: Svara med citat

Dags och ta sig i kragen och rösta då. Jag kanske inte kommer att vinna något pris men jag noterar med visst stolthet att jag har varit med och infört två nya kategorier (årets forumit och årets mest saknade – som kallas Jimmy Hoffa – är förslag som jag känner mig högst delaktig i).

Årets Face:
The Insane.

Årets Heel:
Stefan. Ondskans kejsare som envisas med att vinna tävlingar och dessutom sällan tycker som jag! Nedrigare kan man väl knappast bli… Wink

Årets tröttsammaste:
Simonorra.

Årets tweener:
Måste nog bli pass men kanske att det kan ändras…

Årets fejd:
Nitro74 vs Jonas i fotbollstråden. Fantastisk humor angående supportrars beteende.

Årets citat:
Omöjlig kategori att rösta på så – pass!

Årets Meltzer:
The Vobb. Visst, om man skall vara petig så är det väldigt mycket MMA-nyheter (som jag inte är så intresserad av) men han gör ändå ett väldigt bra jobb och får därför min röst.

Årets största händelse:
Att tipningstråden startades. Stefan må vara en ondskefull heel men detta är årets bästa initiativ och jag hoppas innerligt på att det fortsätter och blir en maratontabell av det hela!

Årets Gimmick:
Nitro74.

Årets bästa tråd:
Språkbruket på forumet. Tråden startades visserligen inte i år men eftersom inläggen fortsätter att droppa in så måste det ju vara ok att rösta på den? Anledningen till att jag tycker att den här tråden förtjänar min röst, är att det är den tråd som det diskuteras/argumenteras bäst i. Vare sig det är av ilska, glädje eller något annat, så förs det hela tiden fram bra inlägg och det gillar jag.

Årets sämsta tråd:
Kändsiar du träffat. Behöver vi verkligen ett ”Se och Hör-inslag” här på forumet?

Årets tävling:
Septemberfest 2009. Deltog i stort sätt inte men jag tycker att det är en mycket bra tävling.

Årets admin:
Mr Raw. Eftersom jag uppskattar just den delen av forumet mest (diskussioner, tävlingar, nyheter) så faller mitt val helt enkelt så här.

Årets Avatar:
En kategori som jag tycker är för svag för att finnas med här så jag passar.

Årets Forummedlem:
ArminStyles-. Kul blandning av inlägg som alltid skrivs på ett roligt, kaxigt och underhållande sätt, gör att min röst hamnar här. Visst finns det en hel del oslipade kanter (kärleken till Real Madrid bland annat) med på det stora hela en kul prick!

Årets Jimmy Hoffa: Jedin. Skrev alltid bra inlägg och var både kunnig och trevlig. Synd att han inte är så aktiv längre.

Brandor

Registreringsdatum: 23 maj 2007

InläggPostat: 06 dec 2009 12:15    Rubrik: Svara med citat

Årets Face:
Stefan - Uppför sig på ett vettigt sätt. Skriver hyfsade inlägg och försöker skapa debatt på ett intressant och trevligt sätt.

Årets Heel:
Nitro74 - Gnäller, irriterar opch skapar debatt på ett otrevligt sätt. Ifs en bra debatt kring språkbruket, men den tråden spårade tyvärr ur för länge sedan.

Årets tröttsammaste:
Simonorra - Många onödiga inlägg och oneliners. Kombinerat med ett, ibland, taskigt språk gör att det i längden blir ganska tröttsamt.

Årets tweener:
Vobban - Genom att posta nyheter i var och varannan tråd, över hela forumet,så gör han det bästa försöket att hjälpa och vara alla till lags.

Årets fejd:
Mr Raw vs. Sebbes genetalier - Har bara funnits en fejd i år. Att den dessutom varit ganska underhållande, om man inte är Sebbes genetalier, gör inte saken sämre.

Årets citat:
Eftersom jag har minne som en guldfisk måste jag nog avstå denna kategori.

Årets Meltzer:
Vobban -Behövs motivering?!

Årets största händelse:
WWE kommer till Sverige. Nyheten slog ned som en bomb och att Mr Raw suttit och sugit å"informationen i flera veckor innan gav lite extra krydda.

Årets Gimmick:
Nitro74 - Av samma anledning som Nitro fick min röst som heel. Tar någon på sig rollen som Strindberg och Horace Engdahl samtidigt och dessutom iklädd en polisuniform, så kan det inte vara något annat än ytterligare en genial gimmick i wrestlingvärlden.

Årets bästa tråd:
Mr Raw rapport nr? - Den enda forumtråden där jag ser till att hålla tiden. Varje lördagsförmiddag tillsammans med en kopp kaffe och Ring så spelar vi på radion.

Årets sämsta tråd:
SYM & HCTP Video - Remember the oldies, fuck SVR. - "Jo, nu är det så att jag tycker Smackdown vs Raw serien SUGER." Med dessa inledande ord så kan inte resten bli så mycket bättre.

Årets tävling:
Tyckte tävligen om "Var MCN tagit vägen?" var rolig. Synd att det inte var fler som deltog och att domarna hade dålig smak.

Årets admin:
Mr Raw - Lägger ned ett otroligt jobb på tävlingar, försäljningar och trevliga små veckorapporter. Ett digert jobb som förtjänar beröm.

Årets Avatar:
Vobbans. Gillar medlemmar som står för sin avatar och inte håller på och byter i tid och otid.

Årets Forummedlem:
Stefan - Trevlig personlighet, vårdat språk, intressanta inlägg... listan kan göras lång.

Ett extra tillägg så här i grevens tid:

MCN - Ja även om Mr Raws tävling resulterade i ett lite halvsjaskigt förslag, så har jag fortfarande inte fått klarhet i var MCN tog vägen. Var tog MCN vägen?
Big Sexy

Registreringsdatum: 03 februari 2008

InläggPostat: 06 dec 2009 15:55    Rubrik: Svara med citat

Brandor skrev:
Tyckte tävligen om "Var MCN tagit vägen?" var rolig. Synd att det inte var fler som deltog och att domarna hade dålig smak.

Vad menar du egentligen? Hade jag inte redan röstat (och av princip vägrat att ändra mig) så hade du ju varit given som årets heel. Skämt åsido - jag håller med om att det hade varit roligt med fler deltagare i tävlingen men tyvärr så blev det ju inte så. Dock gillade jag konceptet eftersom det gav en hel del kreativ frihet att spåna fram ett trovärdigt/roligt alternativ till varför MCN lyste med sin frånvaro. Men visst hade domarna valt rätt segrare...
Dorfen

Registreringsdatum: 30 oktober 2007

InläggPostat: 06 dec 2009 18:23    Rubrik: Svara med citat

Årets Face:
Vobban, utom honom hade MMA delen varit väldigt tråkig.

Årets Heel:
Nitro, lyckas skapa mycket hetta bland folk. Tror dock mycket av det är lite med glimten i ögat.

Årets tröttsammaste:
Passar nog på denna. Enda personen jag stört mig på i detta forumet är Simnorra, men tycker han har blivit helt ok nu för tiden. Detta kanske dock beror på att han är lite mindre aktiv nu för tiden? Wink

Årets tweener:
Mr Raw. Skulle mycket väl kunna hamna på årets face, men blir här istället. Han gör alla glada på grund av sina tävlingar och veckorapporter.

Årets fejd:
Tycker inte det har varit någon vettig fejd.

Årets citat:
Pass

Årets Meltzer:
TheVobb

Årets största händelse:
Får nog säga tippningstråden, känns som att detta blir något som kommer göra forumet roligare .

Årets Gimmick:
Nitro.

Årets bästa tråd:
Mr raws veckorapporter.

Årets sämsta tråd:
Finns väldigt många så känns inte som att man kan välja någon specifik.

Årets tävling:
Om tippingstråden räknas som tävling röstar jag på den.

Årets admin:
TheInsane.
Till överst på sidan
Perkoff
Site Admin (Alumni)

InläggPostat: 13 dec 2009 01:06    Rubrik: Svara med citat

Årets Face:
Stefan, eftersom han alltid kommer med bra och nyanserade inlägg här på forumet, och att han dessutom tog det trevliga initiativet att bli lekledare på Finlandsresan.

Årets Heel:
Nitro, som väl är detta forums Williams Regal. Allt han skriver är shoot dessutom, det kan jag bestämt avgöra...

Årets tröttsammaste:
Simonorra. Ta det inte personligt nu... många skribenter gör faceturns emellanåt. =)

Årets tweener:
Tensai. Han säger alltid vad han tycker, direkt från hjärtat.

Årets fejd:
Mr RAW vs. Sebbe

Årets citat:
"Tna kommer knäcka wwe, just nu kör wwe med mainevent typ Orton vs Cena, eller CM Punk vs någon av Hardy Dvärgarna. Undra hur det står sig i konkurens mot tex Sting vs Hogan och Flair, hogan vs Sid och mycket mera......." -- vxu

Årets Meltzer:
TheVobb

Årets Gimmick:
Nitro

Årets bästa tråd:
När PUNQ postar sina puro-recensioner!

Årets sämsta tråd:
Den om Sebbes katt.

Årets admin:
Mr RAW, han har helt klart hjärta för wrestling-Sverige. Men jag gillar er andra också, så det så!

Årets Avatar:
Jag gillar TheInsanes trevliga Finlay-bild.

Årets Forummedlem:
Stefan (av samma anledning som att han är årets face)

Årets Jimmy Hoffa:
Perkoff - Jag har fan inte gjort något vettigt de senaste två åren. Men jag kommer tillbaka någon gång i framtiden, med mina åsikter om att wrestlingen var bäst ungefär då jag själv låg i vaggan.
Till överst på sidan
Mr RAW
Site Admin Emeritus

InläggPostat: 13 dec 2009 13:05    Rubrik: Svara med citat

Nio stycken röster fram till nu och så Mr RAW som postar sina senare idag. Det är tio sammanlagt. Kom igen nu, det finns flera röstberättigade! Ska det bli något av det här och ska det bli en fortsättning så behövs ett lite större deltagande. Spring till rösturnorna och släng iväg rösten idag, för imorgon är det för sent! Angry
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida 1, 2  Nästa
Sida 1 av 2

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet