Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Presentation efter ca 3 år som medlem.

Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Majestic

Registreringsdatum: 27 juli 2007

InläggPostat: 20 jan 2010 16:45    Rubrik: Presentation efter ca 3 år som medlem. Svara med citat

Tänkte att det är dax att göra en snabb presentation av mig själv så jag inte börjar skriva här och där i trådar och ploppar upp från ingenstans so here it goes.

Mitt namn är Peter och är 23 år och bor i Göteborgsområdet och glodde på WCW nitro och lite WWF under 90 talet med Hoahoa&bruno,sen efter många om och men fick jag tillbax intresset och började glo på det, just när ungefär HHH Vände face och startade upp DX igen (Det överdrivna och komiska DX i min mening) och började glo forum här och där som jag både ångrar och gläds åt.

För tillfället markar jag för (tror jag det heter) Chris Jericho, Evan Bourne, The Miz, Taker, Edge och listan fortsätter. Wrestlare jag spyr på verkar va desamma som en del här, dvs Mark henry, Khali, Kane, Cena, Hornswoggle? och annat.. Sen hade jag lite frågor angående vissa "wrestlingord" som pågår här och där på forum, har nästan klurat ut dom mest men t.ex skillnaden mellan worker/jobber, och shoot/work och specifikt vad just "kayfabe" är så kanske jag en dag är färdiglärd. Smile

tack för mig Mvh / Majestic
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 20 jan 2010 18:10    Rubrik: Svara med citat

3 år men inte hittat den här trevliga tråden Confused

http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=1009&start=105
simonorra
Gäst

InläggPostat: 20 jan 2010 20:15    Rubrik: Svara med citat

Hej Peter, välkommen till oss här på SweWrestling. Min favorít är Chris Beniot innan han blev heel. Nu är det Undertaker..
Jag spyr också på Khali...

Jag tycker du verkar vara en glad trevlig prick, ser fram emot att tjitttjatta med dig i divese avdelningar här på forumet.

Vi hörs.

Mvh Simonorra

P.s Jag vet att du är ny. Läs gärna reglerna. Det finns nämligen en tråd för detta, men admins här är snälla.. Jag med.

Senast ändrad av simonorra den 20 jan 2010 20:34, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
TheInsane

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 20 jan 2010 20:28    Rubrik: Svara med citat

Majestic:

Välkommen! DiBiase ha redan visat dig rätt här men det uppskattas att du tar dig tid att skriva en presentation. Alltid trevligt att få veta lite mer om medlemmarna. Hoppas du ska trivas även som aktiv medlem. Och låt inte folk som simonorra irritera dig. Han är som han är och kan inte göra något åt det. Wink Men han har en poäng, läs reglerna. Det är det fel de flesta gör när de kommer hit och börjar skriva första gången.

simonorra:

Din attityd är inte speciellt trevlig och faktiskt helt onödig. Visst har vi en tråd för presentationer men jag tycker att detta verkade vara ett ärligt misstag. Alla är inte i alla avdelningar och det är inte helt ovanligt med presentationer av nya medlemmar på forum likt denna tråd. Det hade gott och väl räckt med en hänvisning till "vem är du" tråden, som DiBiase redan gett, istället för dina spydiga kommentarer.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
simonorra
Gäst

InläggPostat: 20 jan 2010 20:31    Rubrik: Svara med citat

Citat:
Din attityd är inte speciellt trevlig och faktiskt helt onödig. Visst har vi en tråd för presentationer men jag tycker att detta verkade vara ett ärligt misstag. Alla är inte i alla avdelningar och det är inte helt ovanligt med presentationer av nya medlemmar på forum likt denna tråd. Det hade gott och väl räckt med en hänvisning till "vem är du" tråden, som DiBiase redan gett, istället för dina spydiga kommentarer.

När jag inte är snäll klagar ni, när jag är snäll klagar ni ännu mer
Iofs har jag en sarkasmstämpel, så jag får väl skylla mig själv Sad
Jag gav ett välkomnande och han blev säkert nöjd av att jag var trevlig.
Till överst på sidan
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 20 jan 2010 20:33    Rubrik: Svara med citat

simonorra skrev:

P.s Jag vet att du är ny. Läs gärna reglerna. Det finns nämligen en tråd för detta, men admins här är snälla.. Jag med.

Låt dig inte luras av Simonorras snälla yttre, innerst inne är han än ond djävel Evil or Very Mad

Jag tycker också det ska bli roligt att diskutera med dig här på forumet Smile .
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 20 jan 2010 20:46    Rubrik: Svara med citat

Tråd låst.
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet