Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

TNA - Kommentarer som inte kräver en egen tråd! *SPOILERS*
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Nästa

Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Impact Wrestling
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 22 jan 2010 13:52    Rubrik: Svara med citat

sebbe skrev:
Just därför tror jag att Beth Phoenix kan känna sig hotad, men jag skulle hemskt gärna vilja se Kong i WWE.

De kan väl placera dem på olika brands, i alla fall till en början. Längre fram kan de fejda.
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 22 jan 2010 13:55    Rubrik: Svara med citat

Stefan skrev:
sebbe skrev:
Just därför tror jag att Beth Phoenix kan känna sig hotad, men jag skulle hemskt gärna vilja se Kong i WWE.

De kan väl placera dem på olika brands, i alla fall till en början. Längre fram kan de fejda.

Eftersom brud-divisionen i WWE är väldigt liten (en eller i undantagsfall två brudmatcher per show) tror jag inte de har plats för två monster. Men jag gilalr båda två och skulle gärna se dem mot varandra, men tvivlar på att WWE vill ha två kvinnliga monster.
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 22 jan 2010 14:26    Rubrik: Svara med citat

sebbe skrev:
Stefan skrev:
sebbe skrev:

Eftersom brud-divisionen i WWE är väldigt liten (en eller i undantagsfall två brudmatcher per show) tror jag inte de har plats för två monster. Men jag gilalr båda två och skulle gärna se dem mot varandra, men tvivlar på att WWE vill ha två kvinnliga monster.

Hmm, ja det kanske blir lite enformigt om båda WWE:s kvinnodivisioner består av varsitt monster. Men med tanke på hur duktig Beth är tror jag inte hon behöver vara orolig för sitt jobb om nu WWE skulle signa Awesome Kong. För det går ju att komma runt ovan nämnda dilemma. De skulle exempelvis kunna ge en av dem en Chyna-roll där de inte brottas utan bara är bodyguards åt någon manlig brottare i något år. Då kan den andra få vara ett monster på den andra showen utan att det känns för enformigt. Efter ett år av det skulle man kunna göra något med de två, kanske låta dem bilda tagteam (The new and Improved Ebony and Ivory Wink) och gå matcher i den manliga tagteamdivisionen för att slutligen bryta upp teamet och köra en fejd dememellan. Alternativt att man gör tvärtom, låter dem fejda för att i slutet av fejden hitta en ömsesidig respekt för varandra och bilda tagteam. Min poäng är i alla fall att det borde finnas plats för de båda i ett förbund. Nu blev det mycket WWE-snack här kanske men det blir lätt så med tanke på min frågeställning och Kong är ju i alla fall än så länge mest förknippad med TNA.
Equlizer

Registreringsdatum: 18 mars 2008

InläggPostat: 22 jan 2010 15:32    Rubrik: Svara med citat

Nån mer som är jäkligt sugen på att se hur Flair och Styles samarbete kommer fortskrida, sitter o kikar på Impact o jäklar vilken öppning.
Gillar nya AJ "Styling and Profiling" Styles skarpt.
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Chris Hero

Registreringsdatum: 30 juni 2007

InläggPostat: 22 jan 2010 19:19    Rubrik: Svara med citat

Stefan skrev:

Bryan Pillman lämnade inom bara några år.

Pillman lämnade väl för att han beefade med Kevin Sullivan?
"I respect you, Mr Booker-man" scenariot osv.

avgrundenn.blogspot.com
www.soundcloud.com/avgrundenn
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
kosmoskatten

Registreringsdatum: 11 augusti 2006

InläggPostat: 23 jan 2010 21:27    Rubrik: Svara med citat

Citat:
-- TNAWrestlingNews.com is reporting that Ed Leslie (a/k/a Brutus Beefcake) was backstage visiting friends at Wednesday's TNA iMPACT! taping.

YES!
Jag vet att ni väntat, bitit ner naglarna av nervositet och förväntan, slitit erat hår i frustration och gnisslat era tänder ner till pulpan i en känsla av tomhet, men nu kan tidernas bäste wrestlingfrisör göra debut när som helst.
Till överst på sidan
Big Sexy

Registreringsdatum: 03 februari 2008

InläggPostat: 24 jan 2010 09:20    Rubrik: Svara med citat

Snacka om drömvärvning av TNA! Världens mest flexibla karaktär som kan användas hur som helst (Beefcake, Zodiac, Booty man etc). Nu är det verkligen kört för WWE.

Obs! För de som inte begrep detta så innehåller mitt inlägg flera ton av ironi...
cmpunk

Registreringsdatum: 12 januari 2010

InläggPostat: 24 jan 2010 10:07    Rubrik: Svara med citat

Big Sexy skrev:
Snacka om drömvärvning av TNA! Världens mest flexibla karaktär som kan användas hur som helst (Beefcake, Zodiac, Booty man etc). Nu är det verkligen kört för WWE.

Obs! För de som inte begrep detta så innehåller mitt inlägg flera ton av ironi...

Kört för WWE? ne det är det verkligen inte. dom här värvningarna var ju inga stora värvningar. Och skulle TNA vara ett hot för WWE då köper Vince TNA och lägger ner det.
Till överst på sidan
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 24 jan 2010 10:15    Rubrik: Svara med citat

cmpunk skrev:
Big Sexy skrev:

Kört för WWE? ne det är det verkligen inte. dom här värvningarna var ju inga stora värvningar. Och skulle TNA vara ett hot för WWE då köper Vince TNA och lägger ner det.

Du kanske ska läsa hela hans inlägg innan du svarar? Wink Läs det igen och kolla det jag valde att markera med fet text.............Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Equlizer

Registreringsdatum: 18 mars 2008

InläggPostat: 24 jan 2010 10:52    Rubrik: Svara med citat

Möjligheterna är oändliga, Beefcake som X-Division champion. Beefcake och Hogan som Tag champions. Eller en tripple threat match mellan Beefcake , Hogan och Nash för World titeln. Jäklar vilka matcher det är som ovan skrev kört för WWE nu... Very Happy
sebbe

InläggPostat: 24 jan 2010 14:10    Rubrik: Svara med citat

Dave Meltzers recension av Hulk Hogans nya bok är underhållande (yep, det tog mig en halvtimme att skriva av allt, men det är ni värda):

Citat:
"While flying to the U.K., I read the [new] Hogan book. If you're reading it for insight into his wrestling career, you'll be disappointed. Of course, he's completely full of it on almost every page. Om some cases, it may be memory problems. For example, in talking about how he and Muhammad Ali were good friends and always hung out together (translated, he met Ali a few times at wrestling shows), he noted how Ali raised his hand when he won the title for the first time at the first Wrestlemania. Well, Ali did raise his hand as the guest referee (outside the ring ref because Ali wasn't able to function as a regular ref by that point as had been advertised) at the first Mania, but it was not the match where Hogan won the title. [...] But he also talked about how he and John Belushi would party together and he would out-party Belushi. He used that story in his first book as well. The only problem is that in the first book, it only happened once, after Wrestlemania II (that was in 1986, Belushi died in 1982, making the story a little suscept). Now it's been exaggerated to something he regularly did during his first title reign (which started in 1984). He didn't do the shooting on Riki Choshu and beating him for real in a match he was supposed to lose story in his first match in Japan (he wasn't supposed to lose to anyone but the top guys on his first tour and it was a few years later before Choshu became a top guy, his first match in Japan wasn't against Choshu, and he didn't shoot on anyone). But now after the story about how Hiro Matsuda broke his leg on purpose to run him off (which is possible because in Florida, they were really mean in those days to guys who wanted to get in that they wanted to run off, but nobody else has ever verified that story), after it healed, he came back, and Matsuda tried again but he blocked very move Matusa started. Yep, after two days of wrestling, Hogan, who had never wrestled or studied submissions in his life, was able to block every move by a serious hooker. I mean he was big and strong and if he trained at it, sure. Then again, he also told a story about how when he was in high school, and he didn't even play sports in high school and never wrestled, there was this high school champion wrestler in his school and somehow they had a match and Hogan was scared, but, in fact, he pinned him in seconds which infuriated the wrestling coach so much that he challenged Hogan and then Hogan pinned him in seconds as well. The stories about his schedule were the most incredible. He talked about wrestling 400 nights a year. He said the reason he could do it was because he would go back and forth to Japan such as wrestle one day in MSG, the next day in Japan, fly back to Boston, then fly back to Japan, which never happened, but he claimed by doing so, because of the time difference, he was able to actually live 400 days in a year. The problem is that yes, you can be in Japan and fly to California and because of the time difference, you can get home before you leave, but when you fly from California to Japan, you lose the day you pick up. In the end, it's still 365 days. I mean, how can anyone even print something so totally ridiculous? [...] In this book, he also never worked at a bank as he did in the previous book, where he claimed he worked at the bank the wrestlers went to, found that the guys were making $3,000 a week (the top guys working for Eddie Graham in the late 70s were making $1,000 to $1,500 per week) and that's why he wanted to get into wrestling. [...] His entire seven years in WCW is done in a few pages, and can be summed up by saying that he was retired from wrestling (not true, he was working in Japan) and Eric Bisachoff and Ric Flair recruited him in (true). He then decided to turn heel (Bischoff wanted him to turn, he didn't want to) and he turned around the wrestling business. Then AOL bought Ted Turner's empire, and they sold the company to Vince McMahon. Nothing else important happened. [...] In the McMahon trial, the prosecution claimed he had used steroids from 1976 to 1989. At the time, Hogan admitted he used from those dates, but also noted a period after that time when he had lied to his wife about quitting and she got furious when she found out he had conceived while he was on steroids. In the new book, he and his wife weren't trying for a second child, and that she simply stopped using any birth control without telling him, then told him she was pregnant, and he was mad because he didn't know she was off birth control and would have gotten off steroids. But earlier in the book, when talking about his use, he copped the, 'we didn't know steroids were bad' argument for why he used then in the 80s, but when it comes to nailing Linda, he somehow realized that this drug didn't know were bad that he felt it important to get off while conceiving children." - (WON 2009-11-23)

DiBiase
5 Time 5 Time 5 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 24 jan 2010 15:03    Rubrik: Svara med citat

sebbe skrev:
Dave Meltzers recension av Hulk Hogans nya bok är underhållande (yep, det tog mig en halvtimme att skriva av allt, men det är ni värda):

Jag antar att du skojar, för det går väl lite fortare att Copy&pasta den elektroniska observern Confused

Dock underhållande läsning Wink
sebbe

InläggPostat: 24 jan 2010 15:17    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:
sebbe skrev:

Jag antar att du skojar, för det går väl lite fortare att Copy&pasta den elektroniska observern Confused

Jo, fast den måste man betala specifikt för, och jag kör pappersversionen.
Big Sexy

Registreringsdatum: 03 februari 2008

InläggPostat: 24 jan 2010 17:19    Rubrik: Svara med citat

cmpunk skrev:
Big Sexy skrev:

Suck. Eftersom The Vobb har varit snäll nog att förklara mitt inlägg så skall jag väl inte gnälla på dig (för mycket). Jag "nöjer" mig med att påpeka det som ibland tas upp - HA INTE SÅ JÄVLA BRÅTTOM JÄMT OCH LÄS GÄRNA IGENOM INLÄGG SOM POSTAS INNAN NI SVARAR! Många stora bokstäver blev det men det känns verkligen som om det behövs nu.
cmpunk

Registreringsdatum: 12 januari 2010

InläggPostat: 24 jan 2010 17:35    Rubrik: Svara med citat

Nu när Eric Bischoff är med i leken och många wrestlers är på väg in.
Vad kommer då hända med dom halvdana wrestlers som t.ex Suicide eller Raven.
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Impact Wrestling Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Nästa
Sida 2 av 23

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet