Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

TNA - Kommentarer som inte kräver en egen tråd! *SPOILERS*
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Nästa

Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Impact Wrestling
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Philc

Registreringsdatum: 02 januari 2007

InläggPostat: 24 jan 2010 17:44    Rubrik: Svara med citat

cmpunk skrev:
Nu när Eric Bischoff är med i leken och många wrestlers är på väg in.
Vad kommer då hända med dom halvdana wrestlers som t.ex Suicide eller Raven.

Läste att Hogan inte gillade Suicide-gimmicken (som om nån gör det) så troligtvis lär vi få se Kaz som sig själv inom en snar framtid. Raven lär väl få stanna kvar ett tag och agera jobber, om han kan tillföra något backstage vet jag inte men med sin rutin känns det inte omöjligt.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 26 jan 2010 09:19    Rubrik: Svara med citat

Citat:
The following is from Vince Russo’s Facebook page:

Life’s too short.

As you may have figured out by now, a few weeks ago I injected a lethal dose of roach killer into my facebook page. Before I go forward, I just want to thank Marty 2 Hotty for all the hard work and dedication he put into it. At the end of the day it just came down to not being the best thing for me at this time.

Killing Facebook had nothing to do with criticism–nothing at all–but it had everything to do with negativity. At this point in my life, turning 49 tomorrow, there is just no place for ugliness in my life. I want to enjoy life, I want to look forward to what’s coming tomorrow, I want to work at being a better person, I want to work at making other people better, I want to work on relationships, I want to concentrate on making my working environment the most positive I possibly can for everybody.

I want to spend more time with my family, half of who are about to leave the nest for good. I want to work at loving my wife more, I want to work on being a better parent, husband and son. I want to spend more time in the mountains, I want to just sit for a while and pet Yogi, I want to take the time to talk to those who have supported me for so many years–I owe them everything. I want to get to know Hulk better–I want to learn from Eric Bischoff–I want to be there for Dixie–I want to have a phone conversation with the Disco Inferno. I want to find a minister here in Colorado that I can relate to, I want to rest, I want to lose weight and pay better attention to my health, I want to listen to Lady Ga-Ga, I want to make my father laugh, I want to rehash Honeymooner lines with Taz. I want to teach Matt, I want to be a friend to Terry Taylor.

These are the things that I want to do.

What I don’t want to do is be bogged down in everybody else’s negativity. I don’t want to explain myself for things that happened 10 years ago. I don’t want to defend myself over things that mean absolutely NOTHING in the big scheme of things. I don’t want to talk about David Arquette, and I could care less how cage matches end–these things are not important to me.

What is important is working at making myself a better person, every, single day. What interests me is making this a better world. These are the same things that should be important to you.

I was taken back last night when Conan said his goodbyes to NBC. Conan had two roads he could have traveled, the ugly road, or the high road. With his head held high he proudly walked down the high road and made himself a better man for it. That’s what we all need to do. Life is too short to just spout ugliness–there is no reason for it.

That’s it. That’s all I have to say.

My book comes out on February 1, and I hope you all get a chance to read it. Whereas there is definitely more wrestling in this book–what this book is really about is life, relationships, love, struggles, and things we all face in our everyday life. To those who have supported me–it is my gift back to you. I hope through my words you will really be able to understand what’s “REALLY” important in whatever stage in your life you are in.

Peace,

Vince

.....Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Bruiser

Registreringsdatum: 09 september 2008

InläggPostat: 26 jan 2010 09:50    Rubrik: Svara med citat

Philc skrev:
cmpunk skrev:

Läste att Hogan inte gillade Suicide-gimmicken (som om nån gör det) så troligtvis lär vi få se Kaz som sig själv inom en snar framtid. Raven lär väl få stanna kvar ett tag och agera jobber, om han kan tillföra något backstage vet jag inte men med sin rutin känns det inte omöjligt.

Är det någon som har gillat Suicide?
Tyckte att de kunde ha gett de gimmicken till någon indiewrestler eller något, Kaz var ju ändå hyfsat över innan han blev Suicide.
Han var ungefär lika dålig gimmick som TNA tv-spel från vilket han kom.

Men det blir kul att se Kaz igen, alltid något positivt
Frågan är ju bara hur de tar bort Suicide nu när feast or fired matchen redan har varit.
Kanske career vs title eller någon annan stipulation match
Användarens profil Skicka personligt meddelande
cmpunk

Registreringsdatum: 12 januari 2010

InläggPostat: 26 jan 2010 14:19    Rubrik: Svara med citat

Bruiser skrev:
Philc skrev:
cmpunk skrev:

Tyckte att de kunde ha gett de gimmicken till någon indiewrestler eller något, Kaz var ju ändå hyfsat över innan han blev Suicide.

Frågan är ju bara hur de tar bort Suicide nu när feast or fired matchen redan har varit.

Eller så håller de bara tyst och tar in Kaz.
Till överst på sidan
Bruiser

InläggPostat: 26 jan 2010 17:33    Rubrik: Svara med citat

cmpunk skrev:
Bruiser skrev:
Philc skrev:
cmpunk skrev:

Eller så håller de bara tyst och tar in Kaz.

icke så troligt, de hade ju t.o.m ett avsked för Curryman
de måste ju "döda" karaktären på något sätt
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 26 jan 2010 17:46    Rubrik: Svara med citat

Hmmm.... hur dödar man lämpligast en karaktär vid namn "Suicide"? Rolling Eyes

För min del får de gärna spola honom, för jag tycker inte han tillför något, och det jag har läst om honom ändrar inte den åsikten. TNA måste ju börja rensa ut onödiga brottare/gimmicks nu när de anställer 30 pers.
norlout

Registreringsdatum: 13 oktober 2006

InläggPostat: 26 jan 2010 22:48    Rubrik: Svara med citat

De kommer säkert bara ha en Loser Leaves TNA Match bara pang sådär utan förvarning...hade dom inte det med daniels när han blev curry man?
Philc

Registreringsdatum: 02 januari 2007

InläggPostat: 26 jan 2010 22:52    Rubrik: Svara med citat

norlout skrev:
De kommer säkert bara ha en Loser Leaves TNA Match bara pang sådär utan förvarning...hade dom inte det med daniels när han blev curry man?

Nej då mötte han väl Senshi (tror jag) i en match om sistnämndes Feast or Fired-väska, vilken innehöll ett pink slip, och Daniels vann givetvis matchen. (En kul detalj i sammanhanget är att Senshi hade sagt upp sig irl någon vecka innan detta, men trots det så bytte TNA ägare till Fired-väskan istället för att göra det logiska och helt enkelt låta Senshi få behålla Fired-väskan.)
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 26 jan 2010 23:16    Rubrik: Svara med citat

sebbe skrev:

Det är inte min idé, men det bästa är väl att låta Homicide ha ihjäl Suicide så blir båda nöjda. Om nu TNA vill nå den stora massan så är det knappast en god idé att ha en karaktär vid namn Suicide, inte Homicide heller för den delen, så jag har full förståelse för att de paketerar om honom.
cmpunk

Registreringsdatum: 12 januari 2010

InläggPostat: 27 jan 2010 07:25    Rubrik: Svara med citat

Stefan skrev:
sebbe skrev:

Det är inte min idé, men det bästa är väl att låta Homicide ha ihjäl Suicide så blir båda nöjda. Om nu TNA vill nå den stora massan så är det knappast en god idé att ha en karaktär vid namn Suicide, inte Homicide heller för den delen, så jag har full förståelse för att de paketerar om honom.

Fast nu har jag hört att Suicide tydligen skulle vara med ett tag till.
Till överst på sidan
Thegreatboyno1

Registreringsdatum: 20 februari 2010

InläggPostat: 24 feb 2010 10:50    Rubrik: Svara med citat

Någon som har koll på Kurt Angels Olympiska medlaj? Vann han tillbaka den från AJ Styles eller har Kurt Angel slutat bry sig om den? Ser inte ut som han har den runt halsen längre.
Bruiser

InläggPostat: 24 feb 2010 11:32    Rubrik: Svara med citat

cmpunk skrev:
Stefan skrev:
sebbe skrev:

Fast nu har jag hört att Suicide tydligen skulle vara med ett tag till.

Kaz ska bort från suicide gimmicken
Citat:
- One of the reasons Kaz is no longer playing Suicide and has returned to his previous gimmick is because Hulk Hogan and Eric Bischoff felt he shouldn’t be wrestling under a mask because of his looks and facial expressions.

Kiyoshi har nämnts som en ny suicide, jag tycker de kan ge gimmicken till Daniels då han är helvetiskt tråkig att titta på i ringen.
Thegreatboyno1

Registreringsdatum: 20 februari 2010

InläggPostat: 28 feb 2010 15:05    Rubrik: Svara med citat

Verkligen ingen här som följer TNA mer än mig?
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 28 feb 2010 15:11    Rubrik: Svara med citat

Jag gör det, men sporadiskt och mest genom Observer. Funderar på att börja recensera det igen.
DiBiase
5 Time 5 Time 5 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 28 feb 2010 15:46    Rubrik: Svara med citat

Thegreatboyno1 skrev:
Verkligen ingen här som följer TNA mer än mig?

Vi är iallefall en gedigen skara på 19 man som tippar på PPV:na här på forumet, så jag antar att ett par av dessa (inkl. mig själv) ser TNA regelbundet.
Visa inlägg nyare än:   
Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Impact Wrestling Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Nästa
Sida 3 av 23

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet