Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

TNA - Kommentarer som inte kräver en egen tråd! *SPOILERS*
Gå till sida Föregående  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Nästa

Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Impact Wrestling
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
JJ_Devel

Registreringsdatum: 21 juni 2006

InläggPostat: 21 jul 2014 21:09    Rubrik: Svara med citat

TheVobb skrev:
TNA höll ett event i helgen, vad ska man säga? Shocked

TNA betyder snart Total No Audience... Wink
Justin Time

Registreringsdatum: 02 september 2007

InläggPostat: 24 jul 2014 17:19    Rubrik: Svara med citat

Justin Time skrev:
Jag måste fråga vad ni tappra själar som hänger med i TNA vad ni tycker om deras "One Night Only"-galor?

Jag får inte ihop det nämligen. De spelas in och sänds en månad senare, ibland tre-fyra månader senare. En del matcher som spelas in för att sändas senare ska bakas in i stoylines från veckoprogrammen. Vanskligt skulle jag vilja säga.

Så... Vad säger ni mer insatta?

Med risk för att vara en posthora av rang så citerar jag mig själv då jag tror att min fundering kommer att missas av många då den ligger på förra sidan.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
HonestHarvey
Site Admin

Registreringsdatum: 21 mars 2010

InläggPostat: 24 jul 2014 19:25    Rubrik: Svara med citat

Justin Time skrev:
Justin Time skrev:
Jag måste fråga vad ni tappra själar som hänger med i TNA vad ni tycker om deras "One Night Only"-galor?

Jag får inte ihop det nämligen. De spelas in och sänds en månad senare, ibland tre-fyra månader senare. En del matcher som spelas in för att sändas senare ska bakas in i stoylines från veckoprogrammen. Vanskligt skulle jag vilja säga.

Så... Vad säger ni mer insatta?

Med risk för att vara en posthora av rang så citerar jag mig själv då jag tror att min fundering kommer att missas av många då den ligger på förra sidan.

Jag skiter mer eller mindre i dessa galor för det verkar TNA också göra. Har dock noterat de 2014 gått lite mer mot nuvarande produkt medan galorna 2013 levde mer i en eget universum. Kan kolla en match om jag hör något gott om den eller om den verkar intressant på pappret som t.ex stegmatchen mellan Bad Influence och Young Bucks ifjol. Jag sitter inte uppe och jagar galan lördag morgon efter den släppts
"Face it, I am a bandit from the wild untamed future. A place once before and will be again. I am the ultimate female in the ring. I am the women who rules the squared circle, and I will wipe you all over the mat like a fine Picasso."
Till överst på sidan
Philc

Registreringsdatum: 02 januari 2007

InläggPostat: 24 jul 2014 19:56    Rubrik: Svara med citat

Hur är det nu... Största (enda?) anledningen till dessa One night only-galor är för att TNA har kontrakt med vissa "PPV-bolag" att leverera ett visst antal galor per år?
Har bara sett ett par av dessa galor sedan starten i fjol, men det verkar som att fokus ligger på att göra en kul show med bra brottning iaf. Min uppfattning har varit att de inte varit särskilt bundna till rådande storylines men detta kanske har ändrats.
HonestHarvey
Site Admin

InläggPostat: 24 jul 2014 20:46    Rubrik: Svara med citat

Philc skrev:
Hur är det nu... Största (enda?) anledningen till dessa One night only-galor är för att TNA har kontrakt med vissa "PPV-bolag" att leverera ett visst antal galor per år?
Har bara sett ett par av dessa galor sedan starten i fjol, men det verkar som att fokus ligger på att göra en kul show med bra brottning iaf. Min uppfattning har varit att de inte varit särskilt bundna till rådande storylines men detta kanske har ändrats.

Det var inga titelmatcher under 2013 men flera sådana under 2014.

#OldSchool
Spelades in 30 dec 2013, sändes 7 feb
Magnus besegrade Samoa Joe och behöll därmed titeln. Inget problem iofs eftersom Magnus fortfarande var mästare 7 feb.

Global Impact Japan
Spelades in 2 mars. Sändes 4 juli
Att Sanada vann X Division titeln här vet väl alla som följer TNA.
Magnus besegrade Kai och behöll titeln. Magnus var förstås inte mästare längre 4 juli.

Samtidigt vet jag inte om detta spelar någon roll. Alla dessa galor handlar mer om brottningen, roliga parningar och nostalgi. Om man vet vad som väntar på förhand så kan man få ut en del av galorna ändå. Det är väl värre om man tror att galorna är "riktiga" PPVs
"Face it, I am a bandit from the wild untamed future. A place once before and will be again. I am the ultimate female in the ring. I am the women who rules the squared circle, and I will wipe you all over the mat like a fine Picasso."
Till överst på sidan
Justin Time

Registreringsdatum: 02 september 2007

InläggPostat: 25 jul 2014 09:38    Rubrik: Svara med citat

Tackar så mycket för svaren! Då värderar ni dem ungefär som jag, dvs något att slökolla på i brist på annat, eller bara kolla in en speciell match om det är något som man läst om.
Till överst på sidan
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 17 sep 2014 10:00    Rubrik: Svara med citat

Artikel om TNA:s historia och framtid där artikelförfattaren pratat med Dixie Carter, Jeff Jarrett, Vince Russo, AJ Styles, Jim Cornette med flera:
http://grantland.com/features/tna-professional-wrestling-dixie-carter-jeff-jarrett-wwe/
HonestHarvey
Site Admin

InläggPostat: 26 nov 2014 10:31    Rubrik: Svara med citat

Nån som tittar på British Boot Camp 2? Betydligt bättre än första säsongen. TNA lägger upp alla avsnitt (6 hittills) på YT.

www.youtube.com/channel/UCzAp5Y4nFv-y0y1EAgbcLYQ
Till överst på sidan
Mr A

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 28 mar 2015 01:00    Rubrik: Svara med citat

Vet inte var jag skulle släppa denna minibomb men

Eurosport börjar sända TNA igen. Torsdag kvällar.

Wrestling: TNA Impact 22:00 - 00:00 TNA Impact on Eurosport.
Mr A; Silver och Bronsmedaljör i wrestlingtippning och slog Bruno och Trent 2011. #3 Slog inte Bruno och Trent 2012 eller 2013 Plats #57 samt #20. Tog Silver 2014 och slog Bruno och Trent. #2. Nu bara Guldet kvar. #3#57#20#2 samt brons på swew 14/15 #3.
Till överst på sidan
HonestHarvey
Site Admin

InläggPostat: 28 mar 2015 09:52    Rubrik: Svara med citat

Mr A skrev:
Vet inte var jag skulle släppa denna minibomb men

Eurosport börjar sända TNA igen. Torsdag kvällar.

Wrestling: TNA Impact 22:00 - 00:00 TNA Impact on Eurosport.

Kul men inte oväntat eftersom Eurosport ägs av Discovery.
Till överst på sidan
Mr A

InläggPostat: 28 mar 2015 11:19    Rubrik: Svara med citat

Verkar som de fortsätter med WWE på måndagar med. Vet ej om det blir svensk kommentering eller inte men i Finland blir det finsk kommentering.
Mr A; Silver och Bronsmedaljör i wrestlingtippning och slog Bruno och Trent 2011. #3 Slog inte Bruno och Trent 2012 eller 2013 Plats #57 samt #20. Tog Silver 2014 och slog Bruno och Trent. #2. Nu bara Guldet kvar. #3#57#20#2 samt brons på swew 14/15 #3.
Till överst på sidan
Mr A

InläggPostat: 02 apr 2015 09:18    Rubrik: Svara med citat

Blir jag helt själv att kolla in TNA på Eurosport ikväll?
Till överst på sidan
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 02 apr 2015 14:24    Rubrik: Svara med citat

Mr A skrev:

Tack för påminnelsen, jag kanske kollar jag med om jag inte får bättre erbjudanden.... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
HonestHarvey
Site Admin

InläggPostat: 02 apr 2015 15:59    Rubrik: Svara med citat

Mr A skrev:

Ska försöka kolla. Är nyfiken på om det är det senaste avsnittet dvs det som sändes i fredags
Till överst på sidan
HonestHarvey
Site Admin

InläggPostat: 02 apr 2015 21:12    Rubrik: Svara med citat

HonestHarvey skrev:
Mr A skrev:

Ska försöka kolla. Är nyfiken på om det är det senaste avsnittet dvs det som sändes i fredags

Tyvärr är det programmet från 16/1 men kul att sänds i alla fall
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Impact Wrestling Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Nästa
Sida 21 av 23

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet