Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Bilder från flera möten med wrestlers

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Mr RAW
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Mr RAW
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 02 maj 2010 20:46    Rubrik: Bilder från flera möten med wrestlers Svara med citat

Då jag aldrig tycks ha någon tid till att skriva ned allt från våra möten så har jag åtminstone lagt upp lite bilder nu på:

http://macgregor.webblogg.se/wrestling/?tmp=02214121

Kommentarer, om än sparsamma (med tanke på hur mycket jag skrivit) är alltid tacksamma Very Happy
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Trucken
Årets Tönt 2007

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 02 maj 2010 21:33    Rubrik: Svara med citat

Bra "gameface" Trippan har på bilden med sonen. Perfektion i den blicken. Smile

Goldust trodde jag helt ärligt var Finlay först.

Regal är ännu en man som har en perfekt blick. Han ser ut att tänka "varför ställer jag upp på bilder med småfolket? Jag är alldeles för snäll."

Hur lång är sonen din? Kingston ser jävligt liten ut, fast det kanske han är?
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Mr RAW
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 03 maj 2010 09:02    Rubrik: Svara med citat

Sonen är cirka 1.82 på fotografiet, skulle jag kunna tänka mig i alla fall. Själv är jag dryga 1.80 och har också haft äran att stå bredvid Kofi och visst är han kortare än jag. Skulle tippa att han ligger på sisådär 1.76-1.77.

Regal var perfekt vid fotograferingstillfällena, drog genast till med sin överklasslook och snörpte med munnen. Annars var han faktiskt idel leende och vi stod och pratade om gammal brittisk wrestling, den jag växte upp med, och det var riktigt roligt. Tror att han tyckte det också eftersom han drev konversationen vidare. En riktig pärla den gode Regal!

Var själv osäker på Dustin när han kom och sonen missade honom som sagt eftersom det bara blev ett halvhjärtat försök från honom då inte heller han var helt säker.

Och Trippan som sagt, fullblodsproffs som poserar coolt för varje fotograferingstillfälle. Om man tänker på hur många gånger han gjort sådant skulle man kunna tycka att han skulle tröttna men han vet vad hans fans vill ha. För övrigt så gillade han min T-shirt! Very Happy
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
SoulClap

Registreringsdatum: 18 juni 2006

InläggPostat: 03 maj 2010 15:41    Rubrik: Svara med citat

Grymt trevliga bilder att kolla på Smile Måste Kännas rätt amazing att stå face 2 face med personer man ser på vecka ut och in!! Snart dags att besöka en show, man blir ju grymt sugen när man ser bilder så här!!
Mr Raw med trevligaste posten på länge Smile

If ya ain't clappin with ya soul what u clappin fo..

R.I.P Bam Bam Bigelow (1961-2007)
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Mr RAW Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet