Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

SW Countdown to Wrestlemania
Gå till sida 1, 2  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 02 apr 2011 17:16    Rubrik: SW Countdown to Wrestlemania Svara med citat

Så här ser schemat för kvällen ut:
SW Countdown To Wrestlemania söndag 3 april 2011
19.00 Del 3 i Vobb's Ultimate "Guess Who" Tävling
20.00-23.00 DiBiases Vad har de gemensamt SW Countdown to Wrestlemania-special
23.00-24.00 Stefans The Ultimate Wrestling Quiz SW Countdown to Wrestlemania-special

Tippningstråden är dessutom öppen under hela kvällen fram till 01.00, och även Eurosports blogg har en tipstävling, och så finns det förstås andra trådar här där vi kan diskutera årets största gala. Ni kan också diskutera vad ni tänker äta/dricka under galan här.

Lite sent ute kanske, men kan vi inte ha en Countdown to Wrestlemania-kväll i morgon timmarna innan Wrestlemania, det vill säga en slags uppesittarkväll här på forumet med diverse lekar och aktiviteter. Vobban lär väl ha del 3 av sin tävling, jag skulle kunna hålla ännu en Ultimate Wrestling Quiz, kanske med Wrestlemaniatema, och om fler har förslag på aktiviteter, gärna som man kan själv tänkas hålla (behöver inte vara något superavancerat) så är det fritt fram. Vill man bara lämna förslag men inte hålla i något går det bra också, men då är förstås risken att saker rinner ut i sanden. Viktigt är väl i så fall att vi enas om tider, så inte våra aktiviteter krockar. Jag skulle kunna ha mitt quiz från 23-24 i så fall.
Vad säger ni?

Senast ändrad av Stefan den 03 apr 2011 16:02, ändrad totalt 5 gånger
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Mr RAW
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 02 apr 2011 17:26    Rubrik: Svara med citat

Tycker att det låter som en väldigt trevlig idé! Tyvärr är jag själv borta hela kvällen så jag kan vare sig vara med eller hjälpa till men idéen är som sagt bra. Hoppas att flera nappar på det härVery Happy .
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 02 apr 2011 17:30    Rubrik: Svara med citat

Om ni vill kan jag slänga upp del 3 tidigare om det blir andra tävlingar? Bara att hojta till isf.....Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 02 apr 2011 17:46    Rubrik: Svara med citat

Jag kan sponsra med en multiple gemensamtävling där jag postar 10-20 enkla uppgifter på en och samma gång. Ett litet problemet är att jag tar mitt årliga veckouppehåll från forumet nu så efter läggdags på söndag är jag inte inne på forumet överhuvetaget till nästa helg (och ja, jag vet att jag är överspoilerorolig men det är WM och blir jag spoilad så är allt förstört Crying or Very sad ). Så om någon fråga är obesvarad så förblir den det.

Jag kan köra igång mitt bidrag vid 20.00.
Stefan

InläggPostat: 02 apr 2011 18:08    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:
Jag kan sponsra med en multiple gemensamtävling där jag postar 10-20 enkla uppgifter på en och samma gång. Ett litet problemet är att jag tar mitt årliga veckouppehåll från forumet nu så efter läggdags på söndag är jag inte inne på forumet överhuvetaget till nästa helg (och ja, jag vet att jag är överspoilerorolig men det är WM och blir jag spoilad så är allt förstört Crying or Very sad ). Så om någon fråga är obesvarad så förblir den det.

Jag kan köra igång mitt bidrag vid 20.00.

Fint. Din postWM-frånvaro ska nog inte innebära några problem. I värsta fall kan du ju mejla mig rätta svar och resultat så kan jag publicera det här. Sedan kan man ju fundera på vad som blir bäst, att låta varje aktivitet bara vara öppen under en viss tid, din då exempelvis 20-21, för att inte aktiviteter ska krocka, eller om vissa aktiviteter ska vara öppna under hela kvällen, fram tills uppesittarkvällen är över. Vobbans kommer ju vara öppen hela kvällen, om jag kör en quiz kommer ju det vara tidsbundet. Om din är tidsbunden så slipper du ju problemet med att inte kunna lämna svar utan kan publicera dem när tiden gått ut.

Även ni som inte vill anordna någon tävling men är intresserade av att vara med och delta kan ju hojta till här så ser vi hur stort intresset är.
andreas316

Registreringsdatum: 04 juni 2010

InläggPostat: 02 apr 2011 18:46    Rubrik: Svara med citat

Det låter jätteroligt med såna småtävlingar, jag är gärna med om jag får. Men jag är nog bara med till midnatt.
cat scratch fever

Registreringsdatum: 07 september 2009

InläggPostat: 02 apr 2011 19:18    Rubrik: Svara med citat

Jag är på!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
TheInsane

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 02 apr 2011 19:44    Rubrik: Svara med citat

Bra idé. Själv är jag nog inte jätteaktiv på Söndag men ska se om jag kan titta förbi ändå Smile
Till överst på sidan
JJ_Devel

Registreringsdatum: 21 juni 2006

InläggPostat: 02 apr 2011 20:23    Rubrik: Svara med citat

Jag kanske inte heller är med hela kvällen, men kan titta in på nåt ett tag i alla fall.
Stefan

InläggPostat: 02 apr 2011 23:52    Rubrik: Svara med citat

Nu har både jag och DiBiase lagt upp lite mer info i debattdelen. Jag kommer förmodligen lägga upp ett litet schema i morgon med samlad info om alla aktiviteter. Vill man bidra med någon egen aktivitet så är det fortfarande fritt fram. Posta i så fall i denna tråd. Än så länge har vi Vad har de gemensamt-specialen (som kommer pågå från och till från 20 till 23), Ultimate Wrestling Quiz-specialen (23-24), och del 3 i Vobbans tävling. Fler initiativ mottages som sagt gärna. Eftersom Vobban var flexibel med sin tävling kan vi ju avvakta lite och återkomma om när det är bäst att han postar sin tävling.
TheVobb

InläggPostat: 03 apr 2011 12:37    Rubrik: Svara med citat

När tycker ni att jag ska slänga upp 3:e delen av min tävling?.....Cool

Till överst på sidan
Stefan

InläggPostat: 03 apr 2011 12:43    Rubrik: Svara med citat

För mig funkar allt innan 23. Sedan får väl DiBiase, när han kommit hem från sin söndagspromenad, tycka till om det gör nåt om den postas från 20 till 23 parallellt med hans tävling, eller om den ska postas tidigare. När DiBiase har tyckt till om detta är det upp till Vobban när del 3 ska postas och så postar jag ett litet schema med kvällens aktiviteter när Vobban meddelat tid för del 3 i sin tävling.

Senast ändrad av Stefan den 03 apr 2011 12:57, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
TheVobb

InläggPostat: 03 apr 2011 12:58    Rubrik: Svara med citat

Jag gör så här, jag slänger upp 3:e delen mellan 18-19 så kan jag delta i dom andra tävlingarna oxå senare ikväll. Brukar ju bli rätt dött när dom lätta är funna i min tävling Razz......Cool

Till överst på sidan
Stefan

InläggPostat: 03 apr 2011 13:03    Rubrik: Svara med citat

Det blir bra.
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 03 apr 2011 13:15    Rubrik: Svara med citat

Kör gärna från kl. 7 och inte 6 Vobban så jag hinner hem från min söndagspromenad Wink
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida 1, 2  Nästa
Sida 1 av 2

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet