Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

SweWrestling Forum Awards 2011 Hard Justice
Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
DiBiase
5 Time 5 Time 5 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 18 nov 2011 08:34    Rubrik: SweWrestling Forum Awards 2011 Hard Justice Svara med citat

SweWrestling Forum Awards 2011 Hard Justice

Nu när Chris Hero aka. Original Hardcore Icon har gjort en "Perry Saturn" och helt försvunnit från scenen, ser jag det som min plikt att hålla i denna eminenta tillställning. Så sätt skumpan på kylning för i år ska vi väl chops:a förra årets röstdeltagande på 9 röster och ta detta till nya nivåer. Jag sticker faktiskt ut hakan och säger att vi ska satsa på ett tvåsiffrigt röstantal den här gången Smile .

Den avseende perioden för omröstningen är från den 3 oktober 2010 till den 27 december 2011. Deadline för omröstningen är 27 december, så jag har några dagar på mig att presentera resultatet med skumpan i handen på nyårsafton.

Nedan finner ni alla kategorier och observera att ni inte behöver rösta på alla kategorier och det går även bra att PM mig om man vill vara anonym (även om det är trevligare om man gör sitt val "öppet"). Det går även bra att editera ens inlägg i efterhand fram till den 27:e december.

KATEGORIER

Årets Face:
Den forumit som gjort det bästa intrycket och stått upp för vad som är rätt och fel.

Årets Heel:
Den forumit som bäst har betett sig "heeligt" under året. OBS, detta kan göras med glimten i ögat så Årets Heel behöver för den delen inte vara ett pucko (som ni hittar i nästa kategori)!

Årets Pucko:
Den forumit som varit jävligast under hela året (bannade räknas inte) och som bara framkallar mindre trevliga uppstötningar genom sina inlägg.

Årets tweener:
Den forumit som alltid försökt vara alla till lags.

Årets fejd:
Den "fejd" på forumet som du tycker varit roligast att läsa.

Årets citat:
Det citatet av någon på forumet som varit roligast eller eventuellt bra på andra sätt.

Årets Meltzer:
Den forumit som länkar till flest nyheter och hjälper till att upplysa oss andra om wrestlingens värld.

Årets största händelse:
Den händelse, oavsett bra eller dålig, på forumet som engagerat mest under året.

Årets Gimmick:
Den på forumet som tagit på sig en gimmick och gjort den bäst.

Årets bästa tråd:
Den tråden som du helt enkelt tycker har varit bäst på forumet.

Årets sämsta tråd:
Den tråden som du helt enkelt tycker har varit sämst på forumet.

Årets Mest Saknade:
Säger väl sig självt, den forumit som inte är närvarande längre men som BORDE vara det.

Årets Minst Saknade:
samma som ovan fast tvärtom

Årets Botch
Det inlägget som botchats hårdast av en användare under året

Årets Tävlingstråd
Den tävling/lek som man tycker varit den bästa under året.

Årets Avatar
Den avatar som man tycker bäst passar in på forumiten ifråga. Även om denne inte har avataren längre men användes under året så är den röstbar.

Trevlig röstning!

Senast ändrad av DiBiase den 25 dec 2011 11:14, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
andreas316

Registreringsdatum: 04 juni 2010

InläggPostat: 18 nov 2011 14:23    Rubrik: Svara med citat

Får jag föreslå att det delas ut en speciell utmärkelse till Haku som "Årets trådbumpare"? Wink
DiBiase

InläggPostat: 18 nov 2011 15:13    Rubrik: Svara med citat

andreas316 skrev:
Får jag föreslå att det delas ut en speciell utmärkelse till Haku som "Årets trådbumpare"? Wink

Tror man kan få in det i någon annan kategori, beroende på om man tog stormen den 12/11 som något positivt eller negativt Smile .
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 18 nov 2011 15:28    Rubrik: Svara med citat

Om det blir framröstat som Årets händelse så har det verkligen gått utför för detta forum.
DiBiase

InläggPostat: 18 nov 2011 18:14    Rubrik: Svara med citat

En sak att ha i åtanke, plus att det förhoppningsvis ger mig lite mer heelhetta är vad som ryms i den nya kategorin Årets Tävlingtråd. För mig personligen (och detta är min personliga åsikt så ni får rösta precis hur ni vill) är att tävlingar som "The Ultimate Wrestling Quiz" och "August Art Attack! - En konstnärlig tävling" inte riktigt kan ses som tävlingar. I det första fallet så är det ju pga. att det är ett rent lotteri i vem som vinner då så mycket hänger på snabb uppkoppling, vänskap till admin och rosa döttras laptops Cursing .
Citat:
Lotteri är ett spel där slumpen avgör vem eller vilka som vinner, exempelvis lottdragning, lyckohjul, bingospel, automatspel, roulettspel och tärningsspel.

I det andra fallet var det ju iofs en tävlingsform i ordets rätta mening, men ett större screwjob än att jag inte vann denna tävling tror jag inte existerar. Jag borde åtminstånde fått ett tröstpris för min "Dennis Stamp"-skylt men jag antar att min tidigare fejd med nemesis Mr RAW grusar alla mina chanser i tävlingar där han är domare Twisted Evil .

Så, skönt att skriva av sig lite Crying or Very sad .
Mr RAW
Site Admin Emeritus

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 18 nov 2011 19:56    Rubrik: Svara med citat

Nu ska inte DiBiase vara så grinig, det klär honom inte. Och så ska han inte vara så ogin mot hans andra medtävlande och dessutom, hans nemesis Mr RAW hade väldigt lite med ovan nämnda tävlingar att göra utan rekommenderade bara vinnare (men han kan villigt erkänna att Dennis Stamp inte var hans självklara vinnare). Gläds istället med de som vann, det blir nog det närmaste du kommer äkta vinnarglädje Wink Very Happy . Om DiBiase är snäll och gör ett bra jobb med årets awards så lovar Mr RAW överväga att hitta några trevliga och passande kategorier som han försöker rösta fram DiBiase i Rolling Eyes Very Happy .
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Haku

Registreringsdatum: 01 oktober 2011

InläggPostat: 20 nov 2011 18:32    Rubrik: Svara med citat

andreas316 skrev:

Om jag nu förstått termen trådbumpare rätt så syftar du på att jag skrivit svar på gamla trådar...eller?

Trodde att trådarna blev låsta när man inte fick skriva i dom, men det kanske var fel av mig....
DiBiase

InläggPostat: 21 nov 2011 21:13    Rubrik: Svara med citat

Jag har uppdaterat förutsättningarna i första inlägget till att det går bra att editera ens inlägg i efterhand då jag själv märkte när jag började rösta själv att man nog lätt kan glömma saker som senare röster påminner en om.
DiBiase

InläggPostat: 21 nov 2011 21:24    Rubrik: Svara med citat

Så, då är det väl lika bra att domaren och juryn själv tar oskulden på röstandet och sätter standarden. Jag kör ett sedvanligt screwjob och låter Stefan utebli helt Rolling Eyes .

Årets Face:
Han håller i tävlingar, delar ut pengar, är ständigt online på forumet, räddade SWFA 2011 och är otroligt ödmjuk i allt han gör, självklart har DiBiase gjort sig förtjänt av sin egen röst Smile.

Årets Heel:
Mr RAW, men det är mer i subjektivt blickfång att rösten går till min nemesis Wink

Årets Pucko:
Sorry Insane, menlöst nyliberalt dravel om att det är helt legitimt att skämtsamt likna folk till Hitler går inte hem hos mig.

Årets tweener:
Big Sexy, kan inte riktigt sätta fingret exakt varför.

Årets fejd:
Mr RAW vs. DiBiase & Vobban i ”Lilla Rey kan spöa alla oavsett storlek”

Årets citat:
kosmoskatten skrev:
Det var då ett gäng monstruöst slöa forumiter man leker denna lek med. Kom igen och gissa!"

Årets Meltzer:
Edit: Äldst väger tyngst, Broski Vobban får min röst tillslut.

Årets största händelse:
I brist på annat just nu får det bli omorganiserandet av forumet med mindre avdelningar.

Årets Gimmick:
Lättförtjänt röst till forumets bitterf**** Tensai

Årets bästa tråd:
”Vad har de gemensamt”

Årets sämsta tråd:
”Punks Hitlerfrisyr!”, kommentar överflödig.

Årets Mest Saknade:
Även om han dyker upp då och då och tippar har min broski JustinTime varit alldeles för sparsam i diskussionerna (samt att vi alla väntar fortfarande på en comeback för Septembertävlingen).

Årets Minst Saknade:
Tycker det inte ger någonting alls de få gångerna som Perkoff gör sig hörd här, mest klagande följt av tystnad.

Årets Botch
Mr Larssons ” Jubel åt Punks hitlerfrisyr!!!”

Årets Tävlingstråd
Bit-för-Bit Julkalender 2011

Årets Avatar
Den var bara där ytterst kort tid men JTs three faces of SW med han själv, Stefan och Vobbster var ett mästerverk.

Senast ändrad av DiBiase den 27 dec 2011 17:18, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 21 nov 2011 22:18    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:
Årets Meltzer:
Sorry Vobban, trots en bra avslutning på året ger jag min röst på Lill-Vobban aka. Andreas316

Hahaha din jävel Wink Där tappade du en röst till Årets Face Wink Du får hoppas att du inte har nån konkurens på slutstriden, då kommer din motståndare få min röst Razz ....... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
DiBiase

InläggPostat: 21 nov 2011 22:34    Rubrik: Svara med citat

Vobban, du missade mitt inlägg ovan om att man kan ändra sina röster under röstningstidens lopp. Vem vet, jag kanske ångrar mig när det närmar sig deadline Love .
Big Sexy

Registreringsdatum: 03 februari 2008

InläggPostat: 22 nov 2011 18:51    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:
Årets tweener:

Med tanke på att det här är min första nominering någonsin så är det bara att tacka. Kanske blev valet av "Årets face" lite lättare för mig nu...
Nogai

Registreringsdatum: 26 april 2010

InläggPostat: 25 nov 2011 18:17    Rubrik: Svara med citat

Big Sexy skrev:
DiBiase skrev:
Årets tweener:

Med tanke på att det här är min första nominering någonsin så är det bara att tacka. Kanske blev valet av "Årets face" lite lättare för mig nu...

Hur kan en som verkar vara förtjust i Marvel skurkarna bilja bli årets face? Borde ju stå för årets heel Wink
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 25 nov 2011 18:45    Rubrik: Svara med citat

Årets sämsta tråd
Punks Hitlerfrisyr

Årets botch
"Kommer han vara med på typ mer än två saker efter wrestlmania i år äter kanske jag upp min vänstra testikel."
DiBiase om The Rock efter dennes comeback på RAW i februari

Årets tävlingstråd
Tippningstråden (WWE)

Årets gimmick
Pegasus Kid - Det var bättre förr

Årets face
Siggesork - skriver vettigast inlägg på detta forum

Årets botch
SW:s blogg. Det var förvisso trevligt att SW försökte med någonting, men det kändes inte som att det var så genomtänkt vad man ville med den innan man satte igång. Och man får ju som sagt aldrig en andra chans att göra ett första intryck.

Senast ändrad av Stefan den 25 dec 2011 14:29, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Big Sexy

Registreringsdatum: 03 februari 2008

InläggPostat: 25 nov 2011 20:46    Rubrik: Svara med citat

Nogai skrev:
Big Sexy skrev:
DiBiase skrev:
Årets tweener:

Hur kan en som verkar vara förtjust i Marvel skurkarna bilja bli årets face? Borde ju stå för årets heel Wink

Nu tror jag nog att du har läst lite för snabbt... DiBiase är väl inte förtjust i Marvelskurkar? Om du syftade på mig så vill jag flika in att min avatar av Sinestro kommer från DC Comics... Jag har INTE uttryckt någon önskan att bli årets face. Jag tackade DiBiase för min första nominering någonsin. Med tanke på att det gällde kategorin "Årets Tweener" och jag skrev att valet av årets face kanske blir lättare för mig nu. Då är frågan om jag är ironisk eller sann...
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa
Sida 1 av 8

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet