Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

SweWrestling Forum Awards 2011 Hard Justice
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 27 dec 2011 17:05    Rubrik: Svara med citat

Stefan skrev:
Satan vad det trillar in röster. DiBiase, du borde få jobb av demokrativänliga regeringar världen över. Vill du bli kampanjansvarig för SweWrestling Awards?

Ändrar du din Faceröst till något mer, eeeh... "passande" så kan vi nog komma överens om gentjänster för SW Awards. Och appråpå ingenting, har du valt ut något fint för de 250 kr som du vann som pris i Tippningstävlingen Rolling Eyes Razz .
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 27 dec 2011 17:14    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:
Och till andreas316 och Vobbski, man får endast lägga en röst per kategori och om det är flera så kommer jag ta det som står först som ens val.

Då ser jag till att välja en innan 00, bara att hålla tummarna ni som är inblandade Thumbs up ..... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
DiBiase

InläggPostat: 27 dec 2011 17:20    Rubrik: Svara med citat

För den intresserade så har jag gjort en liten ändring i min röstning avseende Årets Meltzer Rolling Eyes .
DiBiase

InläggPostat: 27 dec 2011 20:44    Rubrik: Svara med citat

Nu är det snart bara 3 timmar kvar till deadline, så om just DU inte har röstat ännu är det på hög tid nu då valresultatet i många kategorier är extremt jämnt och spännande.
Brandor

Registreringsdatum: 23 maj 2007

InläggPostat: 27 dec 2011 21:37    Rubrik: Svara med citat

Det här har var mycket av ett mellanår för min del på forumet. Men några åsikter tänker jag klämma ur mig så här i nionde timmen.

Årets Face:
Sebbe.
I ett mellan år så är Sebbe anledningen till att jag loggar in. Måste ju hålla mig uppdaterad kring SD också.

Årets Heel:
Mr Raw
Han har inte bara den dåliga smaken att sluta med veckorapporterna. Dessutom blir det inga auktioner och så här mitt i julstressen brister något under det grånande håret och Mr Raw växer upp, hävdar att SW är slöseri med tid och påstår nästan att wrestling är på lek. Självklart ska Mr Raw ha titeln även detta året.

Årets Pucko:
Mr Raw
Se motivering till årets heel Wink

Årets tweener:
Sebbe
Trevlig och samarbetsvillig.

Årets citat:
Mr Raw
"Vi som tittar på wrestling borde förstå att regler är till för att böjas och gör vi inte det är röster till för att ändras på! Jo förresten, god jul till er alla, speciellt till er som behöver det!"

Årets Meltzer:
Vobban

Årets största händelse:
Med tanke på att tidsperioden förändrats så måste årets händelse vara att Mr Raw kapitulerar. Passar även på att tacka för den här tiden och hoppas att du inte är sämre än Hulk Hogan och att du kan ändra dig.

Årets bästa tråd:
WWE-Nyheterna
Mycket matnyttigt.

Årets Mest Saknade:
Rollins
Jag ogillar skarpt offentliga rökförbud. Det röks numera alldeles för lite på forumet.

Årets Avatar
Brandor
Ger rösten till mig själv, själfallet är min egen avatar snyggast. Chris Masters vs. Tomko i en Chairmatch på min diskbänk.
DiBiase

InläggPostat: 28 dec 2011 00:06    Rubrik: Svara med citat

Då var deadlinen här och röstning och editering förbjuden. Jag vill passa på att tacka alla som varit med och gjort detta till en legitim omröstning (iallefall sett till antal).

Jag vill också passa på att be er om att inte ta ut segrar i förskott här i tråden tills jag kommer med de officiella valresultaten, då det faktiskt kan finnas lite poströster (läs. PM) att ta i beaktning.

Ps. Någon Admin får gärna ta bort mina klistrade "reklamtrådar" i "Allmänt om WWE"-, "Debatt"- och TNA-tråden.
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 28 dec 2011 16:36    Rubrik: Svara med citat

Jag kom hem sent igår, och har haft snormycket att göra, därav min brist på röstning det här året. Sad
DiBiase

InläggPostat: 28 dec 2011 19:27    Rubrik: Svara med citat

Vänner,

då har jag vänt upp och ner på alla valurnor och räknat alla röster. Jag kan börja med att glädja oss alla att vi utan tvekan slog rekord med 25 röstande (ingen poströstade med PM). Men inte bara det, utan det var sammanlagt 251 röster totalt och ganska exakt 100 individuellt specifika röster på antingen person, händelse och citat, så att säga att SWFA är något elitistiskt och att det är bara vissa som får röster kan vi direkt avfärda som myt. Riktigt kul och ökar legitimiteten i det som framröstas.

Men innan resultaten postas här nedan vill jag passa på att vädra det mindre roliga och be om ursäkt till forumiter som har känt sig träffade av mindre positiva röster och annat tjafs, både direkt med det jag har skrivit men även indirekt till det andra har skrivit, då det faktiskt är jag som har hållit i omröstningen och får ta ansvar för det. Jag har i min enfald trott att man kunnat ha haft en omröstning med glimten i ögat och lite gliringar forumiter emellan, men ibland kommer kanske inte det fram och folk kan ha känt sig stötta och träffade. I och med att detta ger ett litet mörkt skimmer över resten av allt det roliga och bra med denna tillställning så kan jag meddela att om jag håller i detta nästa år kommer kategorier som Årets Pucko, Årets minst saknade etc. att plockas bort då detta är och skall förbli någonting positivt och framhäva det bra som forumet och vi forumiter ger till varandra.

Men men… nu känner jag att jag håller i en alldeles för faceig promo här så åter till resultatet Wink.

RESULTAT

Årets Face
DiBiase (7 röster)
Med ett evigt slit och entusiasm lyckades DiBiase att övertyga resten av forumet att han är den som man kan lägga forumets händer i när det gäller Main Events. Övriga forumiter som inte riktigt kom upp till DiBiases nivå och som gladeligen kan titulera sig som Midcardfaces är bla. Stefan med 4 röster och Sebbe och Vobban på röster.

Årets Heel
Mr RAW (7 röster)
När förra årets Heel lämnar den onda sidan för den goda sker detta ju självklart till hans nemisis (och ”Årets Fejd 2010”-partner) Mr RAW. Mr RAW var totalt överlägsen med även sina 7 röster och vi hoppas på att diverse avsked och liknande bara är en work så att han kan visa sina härliga slag under bältet och gliringar även i fortsättningen. DiBiase, Stefan, Tensai och Vobban var de som närmast klarade att utmana Mr RAW med ynka 2 röster var.

Årets Pucko
The_great_one (5 röster)
Med catchfraser tagna från affischerna i pojkrummer plockar The_great_one hem denna ärofyllda titel och blir antagligen den sista att få det. Haku kom på en fin andra plats efter stormvindar och tjafs med Årets Heel.

Årets Tweener
sirstefan (3 röster)
Forumets rödstrumpa nr. 1 har med Hitlerdebatt, Marysestalkande, röstfiskande i PM(?) och allmänt deltagande i forumets debatter och tävlingar vunnit priser som Årets Tweener. Hack i häl på Årets tweener hittar vi Sebbe, Stefan och TheInsane med 2 röster var.

Årets Fejd
CM Punks Hitlerfrisyr (7 röster)
Under ett år utan några direkta fejder plockar en viss frisyrdebatt hem priset som Årets Fejd. Vi får nog alla hoppas att 2012 blir med fejdrikt.

Årets Citat
Kosmoskatten (3 röster)
Kosmokatten plockar hem Årets Citat med hans ledtråd(?), ”Det var då ett gäng monstruöst slöa forumiter man leker denna lek med. Kom igen och gissa!"

Årets Meltzer
TheVobb (14 röster)
Gammal är fortfarande äldst och forumets äldsta 32-åring(?) plockar med lätthet ut denna utmärkelse för miljonte året i rad. Andreas316 (3 röster) får försöka hinna före Vobban under 2012 med de stora nyheterna för att plocka hem priset nästa år.

Årets största händelse
Mr RAW kapitulerar (7 röster)
Skulle detta inte vara ett wrestlingforum så skulle säkert Mr Rås avsked tas som någonting legitimt men att det kom så pass lägligt under omröstningens sista dagar får en att tro att allt nog tack och lov bara är en work. Men oavsett om det är en shoot eller work så plockar det iallfall hem priset som Årets största händelse.

Årets Gimmick
Tensai (5 röster)
Med en oerhörd tackkänsla där varje skrivet ord vägs och övervägs in i det minsta innan det skrivs plockar forumets muntergök Tensai hem priset för Årets Gimmick. Övriga gimmickar som var nära (nja?) att kamma hem det var, Perkoff, The_great_one och Vobban.

Årets Bästa Tråd
Vad har de gemensamt? (4 röster)
Med en väldig ganska trög inledning på året där nästan bara Stefan och DiBiase lirade själva har tråden ”Vad har de gemensamt?” förvandlats till en av de mest aktiva trådarna och en värdig vinnare av Årets Bästa Tråd.

Årets Sämsta Tråd
”Punks Hitlerfrisyr” OCH ”Vill du se mer av fågeln?” (7 röster var)
Vad händer om man blandar CM Punk med en viss frisyr och en fågel, jo man får en delad förstaplats i Årets sämsta tråd.

Årets Mest Saknade
Rollins (5 röster)
Med minsta möjliga marginal kammade Rollins hem titeln för Årets Mest Saknade framför JustinTime (4 röster) och ärade oss med ett livstecken.

Årets Minst Saknade
Oreilly (6 röster)
Kommentar överflödig.

Årets Botch
Mr Larsson (10 röster)
Med en liten lätt frisyrbeskrivning la Mr Larsson grund till årets fejd och plockade med lätthet hem titeln som Årets Botch.

Årets Tävlingstråd
SW:s ”Bit för Bit”-Julkalender 2011 (6 röster)
Med en Russoswerve i sista minut med ändrad röstningstid ordnade DiBiase att hans barn SW:s ”Bit för Bit”-Julkalender 2011 plockar hem priset som Årets Tävlingstråd framför WWEs Tippningstråd (5 röster), Guess Who (4 röster), Vad har de gemensamt? (3 röster) och The Ultimate Quiz (2 röster).

Årets Avatar
Tensai (3 röster)
Han är inte bara forumets Gimmick i skrift utan även hans Avatarbild plockar hem titeln som Årets Avatar. Även Stefan och DiBiase fick lika många röster men deras gällde olika bilder och därför får de sitta i baksätet och hitta bättre bilder till 2012 som passar deras karaktärer.

Så… eftervalsanalys och tacktal?
larssha

Registreringsdatum: 28 augusti 2010

InläggPostat: 28 dec 2011 19:51    Rubrik: Svara med citat

Mycket bra jobb med detta DiBiase, en värdig vinnare av årets Face! Thumbs up
(som jag förövrigt själv satsar på under 2012) Very Happy
sirstefan

Registreringsdatum: 05 december 2009

InläggPostat: 28 dec 2011 20:21    Rubrik: Svara med citat

Stort tack till årets face för ett bra jobb med omröstningen även fast jag röstade helt tvärtom i heel/face-kategorin och mina röster tydligen inte räknas dubbelt vilket de borde göra.

Årets förolämpning fick mitt förslag till årets heel (DiBiase) med i motivering till ÅRETS TWEENER, att kalla den noble, adlige och extremt BLÅ Sir Stefan för: "Forumets rödstrumpa nr. 1" är ju som att kalla Håkan Juholt och hans bolsjeviker-kamrater för intelligenta... Razz

Nu när årets omröstning är över så är frågan om jag inte ska ge mig på en sjuhelvetes heel-turn i samband med Royal Rumble och ge Mr RAW en match inför nästa år (för visst lär vi se en "surprise return" från Karlstad snart?)
Twisted Evil
kosmoskatten

Registreringsdatum: 11 augusti 2006

InläggPostat: 28 dec 2011 21:10    Rubrik: Svara med citat

Jag vill tacka alla(!) som röstade på mig. Sedan vill jag också tacka jesus kristus, mamma, Tomas Tranströmer, Fredrik Reinfeldt, Sasha Grey, Stephen Fry och DiBiase, ungefär i den ordningen.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
DiBiase

InläggPostat: 28 dec 2011 21:38    Rubrik: Svara med citat

Stefan skrev:
Det verkar inte bli något.

Tänk, då har allt ditt fjäskande varit i onödan.

- http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=4364&postdays=0&postorder=asc&start=30

Aldrig förgäves Stefan Very Happy . Hur gick det förresten för dig, med din "Stefan Knows Best"-gimmick å allt Wink .
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 28 dec 2011 22:05    Rubrik: Svara med citat

Tack som fan alla som röstade, detta gör att man orkar med ännu ett år med att rensa nätet på nyheter. Tack Thumbs up ..... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Carnage

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 29 dec 2011 07:31    Rubrik: Svara med citat

Vobban vägrar att jobba till Andreas316, han måste vara ensam på topp tydligen!
Big Sexy

Registreringsdatum: 03 februari 2008

InläggPostat: 06 jan 2012 01:11    Rubrik: Svara med citat

[quote="DiBiase"] Men inte bara det, utan det var sammanlagt 251 röster totalt och ganska exakt 100 individuellt specifika röster på antingen person, händelse och citat, så att säga att SWFA är något elitistiskt och att det är bara vissa som får röster kan vi direkt avfärda som myt. Riktigt kul och ökar legitimiteten i det som framröstas. [quote]

Njaa... innan vi börjar med ett fantastiskt kramkalas så ställer jag mig frågan: vad är EGENTLIGEN poängen med att uppmärksamma det negativa? Det är ingen kritik mot dig som person men jag har alltid undrat lite över kategorier som "årets minst saknade". Vad är poängen med det?

Sedan så kan man väl ifrågasätta det citatet som jag har fetmarkerat - jag roade mig lite med att gå igenom resultaten för 2011 - 2008 och kom fram till följande tabell (med några få utvalda kategorier):

Resultat 2011 - 2008

Face Heel Gimmick Meltzer Tweener
Vobban 0 0 0 3 0
DiBiase 1 1 0 0 0
Mr Raw 1 1 1 1 2
Tensai 0 0 1 0 0
Sirstefan 0 0 0 0 1
Nogai 0 0 0 0 1
Theinsane 1 0 0 0 0
Nitro74 0 1 1 0 0
Stefan 1 0 0 0 0
O´Reilly 0 0,5 1 0 0
Rollins 0 0,5 0 0 0

...och innan alla börjar gråta över detta konstaterande - jag ställer mig inte alls negativ till att vi röstar på något sätt. Tvärtom - jag ser gärna att vi uppmuntrar positiva saker på forumet. Men skippa de negativa delarna (nu vänder jag mig till den som tar över). Vad vinner man egentligen på att utmåla någon till "forumets minst saknade" eller "årets botch"?
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa
Sida 6 av 8

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet