Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

SweWrestling Forum Awards 2012 Whores of Wrestling
Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 03 okt 2012 15:32    Rubrik: SweWrestling Forum Awards 2012 Whores of Wrestling Svara med citat

Vänner,

Då är det ÄNTLIGEN dags att putsa upp myggjägarna, svida om till frack och ge sig av ut på den röda mattan och all glamour som den ger, för NU ÄR DET DAGS FÖR SWEWRESTLING FORUM AWARDS 2012 ”WHORES OF WRESTLING” . Jag hoppas på att vi slår förra årets rekord med 25 röstande och hela 251 röster, så nu kör vi efter The Brass Ring och satsar på 30 röstande forumiter!!!

Innan kategorierna radas upp här nedan så tänkte jag bara först ta upp viktig info om datum och liknande.

• Röstningen startar nu (3/10) och Deadline är 31/12, så ni har gått om tid på er om ni vill avvakta.

• Omröstningsperioden avser 1/1-31/12. Så ha det i åtanke om ni röstar redan nu (kan ju tex. hinta om att förra årets tävling ”Bit för Bit”-Julkalender” återvänder även i år Very Happy).

• Det går utmärkt att eftereditera inlägg fram till deadlinen den 31/12.

• Det går bra att både posta här eller poströsta anonymt till mig genom PM.

• Man behöver INTE rösta på alla kategorier utan endast de man vill. Roligast är dock om alla röstar.

• Man får bara rösta på en sak per kategori så tänk på att vara specifik (så tex. ”nån av Mr A:s botchar var de bästa” går inte.

• Diskussioner i tråden under omröstningens tid är tillåten och nog tom uppskattas, men försök hålla det på en dräglig nivå.

• OCH DET VIKTIGASTE… se det här som en kul grej och dra inte allt för stora växlar av vad folk röstar hit och dit (nu har ju iofs alla negativa kategorier plockats bort så förhoppningsvis blir det en riktigt bra och trevlig omröstningsmiljö här inne). MEN jag kan redan gratulera den som blir Årets Face, för jag har nog tom fått ligga mer än CM Punk efter jag tog hem den åtråvärda titel, så den ger definitivt sina fördelar Wink.

KATEGORIER

Årets Face
Den forumit som gjort det bästa allmänna intrycket såsom spridit glädje till övriga forumiter, stått upp för vad som är rätt och fel och fungerar som ett draw för forumet.

Årets Heel
Den forumit som bäst har betett sig "heeligt" under året såsom att inte missa tillfälle att ge gliringar och exploatera andras misstag och förkortakommanden, denna kategori ska gärna ses med glimten i ögat.

Årets Worker
Den forumit som uttrycker sig bäst och mest insiktsfullt i sina inlägg.

Årets Jobber
Den forumit som alltid försökt vara alla till lags och som hellre lägger sig än undviker konflikter.

Årets Tweener
Den forumit som i vissa lägen kan bete sig svinigt och som tex. en besserwisser medan i andra stunder vara en rättmätig man/kvinna.

Årets fejd
Den "fejd" på forumet som du tycker varit roligast att läsa och gett mest/bäst efterspel. Detta kan både vara korta men intensiva fejder men även långvariga program mellan 2 eller flera forumiter.

Årets Meltzer
Den forumit som länkar till flest nyheter och hjälper till att upplysa oss andra om wrestlingens värld. Kvalité på nyheterna och egenanalys samt scoop värderas högre en postande av dussinnyheter.

Årets Breaking the Fourth Wall
Den händelse, oavsett bra eller dålig, på forumet som engagerat mest under året.

Årets Gimmick
Den på forumet som tagit på sig en gimmick och gjort den bäst.

Årets "Wrestlemania X-Seven"
Den tråden som du helt enkelt tycker har varit bäst på forumet.

Årets "Heroes of Wrestling"
Den tråden som du helt enkelt tycker har varit sämst på forumet.

Årets Owen Hart
Den forumit som du saknar mest, detta kan både vara de som lämnat helt men även de som bara inte är lika aktiva som innan.

Årets Botch
Det inlägget som botchats hårdast av övriga forumiterna under året.

Årets SW-Roulette
Den tävling/lek som man tycker varit den bästa under året.

Årets Luchamask
Den avatar som man tycker bäst passar in på forumiten ifråga. Även om denne inte har avataren längre men användes under året så är den röstbar.

Årets Ryback
Den under året nya forumit som bäst kommit in i diskussionen och visat sig vara ett bra framtidslöfte på forumet. De nominerade till detta (som är registrerade efter 27/12 och har postat inlägg) är;

Jimmy80
mrawesomewwe
Hu99lo99
fighter
roxzt
Bastet
DRF
Izzy
MrPerfekt
Ludvig Borga
CuBeN
wheeler
TheAwesomeMiz
xLazySlacker
wrestlingbruden

(Stefan, ingen konspirationsteorier om dubbla användare nu Rolling Eyes ).

Trevlig Röstning!

Tråd klistrad av mig. Rösta på mig som årets babyface för fan! /Sebbe

Senast ändrad av DiBiase den 28 dec 2012 22:48, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 03 okt 2012 16:08    Rubrik: Re: SweWrestling Forum Awards 2012 Whores of Wrestling Svara med citat

DiBiase skrev:

Årets Ryback
(Stefan, ingen konspirationsteorier om dubbla användare nu Rolling Eyes ).

Ryback brottades ju som Skip Sheffield förut så det är väl en passande kategorititel.

Kan man rösta på the_great_one som mest saknade OCH The_artist_formerly_known_as_the_great_one (fast hens riktiga nya nick då) som årets Ryback?

Ingen årets ringrat? If I can be serious for a minute så är det bra då det inte finns tillräckligt med kvinnor här för att rättfärdiga en sådan kategori, men Crying or Very sad , jag som hade tänkt rösta på Carnage där.

Och klister please på den här tråden.
DiBiase

InläggPostat: 03 okt 2012 19:40    Rubrik: Re: SweWrestling Forum Awards 2012 Whores of Wrestling Svara med citat

Stefan skrev:

Ingen årets ringrat? If I can be serious for a minute så är det bra då det inte finns tillräckligt med kvinnor här för att rättfärdiga en sådan kategori, men Crying or Very sad , jag som hade tänkt rösta på Carnage där.

Du har ju fortfarande chans att rösta på hans "turn" i Årets Breaking the Fourth Wall, Årets gimmick samt även, beroende på hur man ser det, Årets Jobber.

Ang. klister så pm detta till Vobban vid trådstart, men det verkar inte gå så fort där uppe i Norrland Rolling Eyes .
Stefan

InläggPostat: 03 okt 2012 19:48    Rubrik: Re: SweWrestling Forum Awards 2012 Whores of Wrestling Svara med citat

Klistret är kanske tillfälligt slut efter att det använts så flitigt i WWE-delen Neutral
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 03 okt 2012 21:17    Rubrik: Re: SweWrestling Forum Awards 2012 Whores of Wrestling Svara med citat

DiBiase skrev:

Ang. klister så pm detta till Vobban vid trådstart, men det verkar inte gå så fort där uppe i Norrland Rolling Eyes .

Här kommer det bli off-topics, men helt ärligt så bryr jag mig inte.

Till DiBiase, jag har ett jobb vilket vissa andra inte verkar ha? Wink
Och klistrar gör jag när jag får tid om inte någon annan admin hinner före, är det ok?

Sedan Stefan, sluta grina om klistrade trådar är du snäll. Börjar bli rätt tröttsamt att läsa, om du valt att inte bli admin så får du faktiskt skylla dig själv. Jag själv anser inte att dom klistrade trådarna är ett problem och av tystnaden så verkar inte heller dom andra admins tycka det heller.

Back to topic.... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
DiBiase

InläggPostat: 03 okt 2012 21:30    Rubrik: Svara med citat

Aah sådarja Vobban, skönt att du ikläder dig en heelroll lägligt till SWFA här i tråden Very Happy .

Stefans Lugers klisteronit mot Stålvobbans adminkrafter, är det Årets Fejd 2012 månntro Razz .
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 03 okt 2012 21:37    Rubrik: Svara med citat

Heel? Nä ser mig mer som neutral och bestämd men tycker att man allt kan ha lite tålamod samt sluta gnälla på småsaker. Vissa här har för mycket dötid och kanske borde skaffa sig en hobby som är utomhus? Skiter fullständigt i om folk röstar på mig eller inte, folk får göra som dom vill. Det är ju bara en plåjröstning endå som jag tycker är mest rolig att läsa efteråt när vissa grinar för att det inte gått som dom hoppats.
Det verkar som det tagit hårt för några här att jag tagit hem några vinster i "Årets Meltzer" kategorin pga att jag "bara" klistrar in nyheter..... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Stefan

InläggPostat: 03 okt 2012 22:31    Rubrik: Svara med citat

Det är ju synd att det uppfattas som gnäll när man lyfter en fråga i hopp om att förbättra forumet, oavsett om jag är admin eller inte eller om det är en småsak. Av de få som svarade höll de flesta med mig i just den sakfrågan. Jag tycker inte direkt jag har tjatat om klistrade trådar heller, jag nämnde det i går i den andra tråden samt försökte skoja lite om det i denna tråd.
Carnage

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 04 okt 2012 05:54    Rubrik: Svara med citat

Tänkte rösta på Vobbster som årets fejs men efter det här så kanske det blir årets heel. Det är som när Hulk Hogan blev Hollywood Hogan i WCW Surprised
Carnage

InläggPostat: 19 okt 2012 15:14    Rubrik: Svara med citat

Jag får väl börja då.

Årets Face
Sebbe har varit väldigt fejsig i år och har börjat använda sig av moderna ord för att bli ett draw bland kidsen.

Årets Heel
Vobbster vände ju heel här när han har varit med i TV och inte anser sig ha tid att sköta om forumet längre.

Årets Worker
Eftersom Pegasus Kid och Perkoff inte visar sig så mycket länger så går min röst till TheInsane som försöker dra upp lite vettiga diskussioner på forumet.

Årets Jobber
Stefan, stog inte på sig mot Vobbster när han vända heel och fick bli jobber.

Årets Tweener
DiBiase, tror inte han har bestämt sig hurvida han vill vara heel eller face än.
Årets fejd

Årets Meltzer
Vobbster igen.

Årets Breaking the Fourth Wall
Vobban i Big Brother.

Årets Gimmick
Tensai

Årets "Wrestlemania X-Seven"
Bildtråden, tråkigt kanske men i brist av konkurrens.

Årets "Heroes of Wrestling"
Stofil World Order, kunde ha blivit något men det rann ut i sanden.

Årets Owen Hart
Rollins.

Årets Botch

Årets SW-Roulette
Vobb's Guess That Mouth

Årets Luchamask
Många som kör utan avatar , men förutom min så har nog Phenom bäst.

Årets Ryback
Svårt kategori igen så jag tar den jag sett mest.
Hu99lo99
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 19 okt 2012 15:14    Rubrik: Svara med citat

Carnage skrev:

Årets Face
Sebbe har varit väldigt fejsig i år och har börjat använda sig av moderna ord för att bli ett draw bland kidsen.

Vilka ord syftar du på? Smile
Carnage

InläggPostat: 19 okt 2012 15:16    Rubrik: Svara med citat

sebbe skrev:
Carnage skrev:

Årets Face

Ord som kanske inte är så moderna för andra men är för dig som typ Twitter.
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 19 okt 2012 15:21    Rubrik: Svara med citat

Carnage skrev:
sebbe skrev:
Carnage skrev:

Årets Face

Ord som kanske inte är så moderna för andra men är för dig som typ Twitter.

Okej. Så termer som Twitter, träning, sallad, datamaskin, fax och Like-a (Facebook)?
Carnage

InläggPostat: 09 nov 2012 16:34    Rubrik: Svara med citat

Har du fått in några fler röster än DiBiase?
DiBiase

InläggPostat: 09 nov 2012 23:44    Rubrik: Svara med citat

Carnage skrev:
Har du fått in några fler röster än DiBiase?

Nä, men ser den här tiden som lite poströstning. Jag kommer dra igång den stora kampanjen i början av december till att få folk att rösta.
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Sida 1 av 6

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet