Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

SweWrestling Forum Awards 2012 Whores of Wrestling
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 31 dec 2012 20:16    Rubrik: Svara med citat

Knappt fyra timmar kvar så ställ ner champagneglasen och rösta!!!
DiBiase

InläggPostat: 02 jan 2013 14:00    Rubrik: Svara med citat

Vänner,

Då har alla röster (både här i tråden och per PM som faktisk har skett) räknats och det är glädjande att meddela att hela 143 röster har inkommit från 18 forumiter, vilket är en liten nedgång från förra året men endå en helt ok skara. Jag vill bara förtydliga att jag, precis som kamrat Sirstefan påstår, är diktator när det gäller detta Award så jag enhälligt bestämmer vem som vinner om det är oavgjorda resultat. På samma sätt kan jag välja att ta bort alla ointelligenta "Kalle Anka"-röster. Denna gång gäller det bara kamrat Sirstefans röst då han inte ens bemödade sig att säga vilka röster som hamnade var. Sist men inte minst så har alla som enbart fått EN röst plockats bort så man måste dvs. ha 2 röster eller fler för att få vara med.

Men hur som helst.... hääääär är resultatet.

RESULTAT

Årets Face
Sebbe (5 röster)

Med en Cenalik buskiskomik har han lyckats vinna över kidsen och kan Sebbe gladerligen titulera sig som Årets Face här på forumet. Sebbe var tätt följd av Vobban (3 röster) och tuffa outsidergänget DiBiase, Carnage och Stefan (2 röster vardera)

Årets Heel
Vobban (4 röster)

Vobban lyckades med sin "People power"-mentalitet och klisterfetish gå från killen som inte fick ligga i BB-huset till att bli Årets Heel! Även Stefan fick 4 röster men i DiBiases ögon var Vobban är mer värdig vinnare här.

Årets Worker
Stefan (5 röster)

Efter att ha kammat NOLL flera år i rad på SWFA lyckades Stefan äntligen med hjälp av en ny kategori bryta mönstret och äntligen få vara med vinnargänget. Sebbe (4 röster) och TheInsane (3 röster) kom tätt bakom.

Årets Jobber
Sociologi (2 röster)

Med ett uselt tippande lyckades sociologi ikläda sig i form av forumets Lillraggaren.

Årets Tweener
Stefan (2 röster)

Även som årets Tweener delade Vobban och hans nemesis Stefan på lika många röster men i DiBiases ögon är Stefan den rättmätiga vinnaren med sina bitska kommentarer som kryddas med en hel del klokheter.

Årets Fejd
Klisterdebaklet (4 röster)

Att klistra eller inte klistra var frågan, och utklassade alla andra fejder här på forumet. Och ang. detta så kan du väl Vobban klistra av den här tråden och ta bort alla andra "promotion"-trådar som jag har ute på forumet.

Årets Meltzer
TheVobb (10 röster)

Samma motiveringar som tidigare år...

Årets Breaking the Fourth Wall
Vobban i BB-huset (7 röster)

Han kanske inte vann BB, men i våra ögon var Vobban den "riktiga vinnaren" och vinner därmed här.

Årets Gimmick
Ingen (0 röster)

Vet inte om man ska se det som något bra eller dåligt men ingen forumit lyckades kamma hem fler än 1 röst så vi har ett tämligen gimmicklöst forum.

Årets "Wrestlemania X-Seven"
Wrestlingbilder del 2? (3 röster)

En bild säger mer än tusen ord och även om dessa dubbelpostas av Sebbe, för det är nämligen "Wrestlingbilder del 2" som ÄR forumets bästa tråd.

Årets "Heroes of Wrestling"
Stofil World Order - ALLT var bättre för (7 röster)

Kanske den på förhand mest lättippade vinnaren, för att i ett tämligen pinsamt och hybrisaktigt sätt försöka "skapa debatt" genom att köra en gimmickangle misslyckades SWO totalt. Men vinnare här blev de iallefall.

Årets Owen Hart
Ms RAW (6 röster)

Det slog ner som en chock förra året när Trent valde att lämna forumet och enligt omrösningen så är avsaknaden över hen fortfarande stor.

Årets Botch
DiBiase (2 röster)

ÄNTLIGEN får yours truly vinna, YES!!! YES!!! YES!!!

Årets SW-Roulette
SW:s ”Bit för Bit”-Julkalender 2012 (4 röster)

Julen är tyvärr över och så även julkalendern som än en gång plockar hem titeln såsom Årets bästa tävling här på forumet. Även (WWE) King/Queen of Tippning med 4 röster är värt att nämnas som en nästan lika värdig vinnare.

Årets Luchamask
TheInsane Papa Shango (3 röster)

PapaInsane plockar hem Årets Luchamask tätt följt av DiBiases mästerverk.

Årets Ryback
Hu99lo99 (3 röster)

Trots det väldigt trolliga användarnamnet plockar Hu99lo99 hem titeln som årets nykomling.

Så… eftervalsanalys och tacktal?
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 02 jan 2013 14:13    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:

Årets Face
Sebbe (5 röster)
Med en Cenalik buskiskomik har han lyckats vinna över kidsen och kan Sebbe gladerligen titulera sig som Årets Face här på forumet. Sebbe var tätt följd av Vobban (3 röster) och tuffa outsidergänget DiBiase, Carnage och Stefan (2 röster vardera)

Jag vill föst och främst tacka mina fans, utan er vore jag inget! Sedan vill jag tacka min agent, min PT och alla härliga groupies som hängt utanför min dörr i hopp om att få krypa under täcket hos mig. Utan er vore jag inget! Very Happy
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 02 jan 2013 14:39    Rubrik: Svara med citat

Jag känner mig nästan som Million Dollar Man 1988-89 som efter att ha misslyckats med att vinna the big one (beroende på orättvisor utanför hans kontroll förstås) skapade ett eget bälte (i mitt fall en kategori, Årets worker), så han i alla fall fick vara någon slags champion. Tack hursomhelst alla som röstat på mig. Och nu när Årets Tweener uppgraderats från en renodlad c-award till snäppet bättre får jag väl bära den trofén med viss stolthet också. Tack även till DiBiase som hållit i denna 7:e omgång av SWFA.
Carnage

Registreringsdatum: 15 juni 2006

InläggPostat: 02 jan 2013 15:28    Rubrik: Svara med citat

Känns bra att vi lyckades övertyga alla att Vobban var årets heel, men han lyckades nog rätt bra själv när han gav sig på populära DiBiase och Stefan Razz

SWFA är nog bland det bästa på slutet av året och får hoppas att det blir en uppgång av röster till nästa år.
Hu99lo99

Registreringsdatum: 28 juni 2012

InläggPostat: 03 jan 2013 18:09    Rubrik: Svara med citat

Tackar för titeln som Årets Ryback. Feed me more! Feed me more! Feed me more!

Finisih it!

Laughing
Mr Larsson

Registreringsdatum: 12 januari 2007

InläggPostat: 04 jan 2013 14:15    Rubrik: Svara med citat

Förslag på ny kategori inför nästa år:

Årets bump (en tråd som bumpas efter år av träda, men som visar åter vara aktuell och intressant, vilket leder till ny vital diskussion...)
sociologi

Registreringsdatum: 25 oktober 2009

InläggPostat: 04 jan 2013 21:48    Rubrik: Svara med citat

Jag får tacka för den fina vinsten, jag vann ialla fall något. Nya tag 2013
DiBiase

InläggPostat: 07 jan 2013 20:41    Rubrik: Svara med citat

Dags för mig att hålla tacktal då men först och främst vill jag bara säga att det var kul att så många var med och röstade och vi får hoppas att vi får många medlemmar iår så att dessa plus de som är nya i år och kanske inte riktigt kände sig helt varma i kläderna och inte röstade, är med nästa gång och röstar i SWFA.

Jag själv då som tappar från att vara forumetets toppface till årets botch på ett år Crying or Very sad . Men Sebbe är en värdig face har på forumet som har tagit en mer PG-inriktning under året med insane som mer passiv och snällevobban med sin "Klister Power" Razz . Sen är jag glad att Julkalendern är en two time, two time vinnare, både för att det är en riktigt värdig vinnare samt att det var ett helvete att komma på alla buskisdåliga ledtrådar och hela tiden komma ihåg att gå in och posta de med jämna mellanrum under 24 dagar.

Sist så tar jag åt mig äran att vi i det självutnämnda The Kliq (Stefan, Carnage och jag) plockade åt oss fantastiska 5 st vinster (om man nu räknar in Carnages inofficiella vinst som Årets Ring Rat) medan dussinstablet SWO blev galans största kalkon.

Vi syns nästa år med en ny SWFA!
TheInsane

InläggPostat: 08 jan 2013 20:01    Rubrik: Svara med citat

Jag blev faktisk glad över att jag vann just "årets luchamask". Jag brukar lägga ner en del tid och omsorg när jag väljer avatar. Den jag nyttjar just nu är jag särskilt nöjd med Smile
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
DiBiase

InläggPostat: 08 jan 2013 20:51    Rubrik: Svara med citat

TheInsane skrev:
Jag blev faktisk glad över att jag vann just "årets luchamask".

Kul, det är precis det som är meningen med att hålla dessa awards, prisa andra forumiter och göra de glada (även om jag nu kanske är lite lite lite bitter att jag bara blev runnerup med min "El Santo"-avatar) Smile .
Perkoff
Site Admin (Alumni)

InläggPostat: 03 feb 2013 13:44    Rubrik: Svara med citat

Citat:
Kanske den på förhand mest lättippade vinnaren, för att i ett tämligen pinsamt och hybrisaktigt sätt försöka "skapa debatt" genom att köra en gimmickangle misslyckades SWO totalt. Men vinnare här blev de iallefall.

HAHA!! "Hybrisaktigt". (Really, när man kommer in med lösmustasch och spelar Allan?) Tja, man ju åtminstone en dedikerad kategori, så något har man ju åstadkommit på sätt och vis (klappat mothårs, o.s.v.).

När instiftas förresten en Hej-Jag-Vill-Bli-Admin-Award? Twisted Evil
Big Sexy

Registreringsdatum: 03 februari 2008

InläggPostat: 02 jun 2013 00:12    Rubrik: Svara med citat

Själv har jag en egen rubrik avdelningen årets återkomst! Yes it,s true - folk glömde visst bort att plocka bort mig härifrån (trots att jag uttryckligen bad om detta). Men men - vi startar om från noll med nya fräscha ögon. DiBiase - oavsett clownbilden så bör du väl läsa på ordentligt...

"Jag vet ju t.ex han Big Sexy är en riktigt heel sen tiden jag bara var en läsare"... citat från läsare... Och vad kan man egentligen säga om SWO? Du sa en hel del - och det var trams! Så håll i dig min vän - because EVIL IS BACK!!!
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 11 jun 2013 10:29    Rubrik: Svara med citat

Kommer kategorin Årets Ryback vara kvar detta år? Vi har i skrivande stund, då snart halva året gått, nio nya medlemmar, varav den mest aktive medlemmen av dessa har skrivit nio inlägg.
DiBiase

InläggPostat: 11 jun 2013 11:12    Rubrik: Svara med citat

Ja det lutar åt det. Jag hoppas att det uppmuntrar de 9+ att vara mer aktiva när det handlar om titlar.
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Sida 5 av 6

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet